Het is een verhaal van eind vorig jaar maar dat maakt het niet minder leuk hoor.quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:57 schreef DuchessX het volgende:
Goed gekopieerd
Heel hard hopen dat TS het topic heeft gebookmarked en terug kan vinden...quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:36 schreef nikky het volgende:
en verder?
quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:10 schreef SunChaser het volgende:
Een topic van 2 homo's over hun avonturen met mannen? Zitten we daar op te wachten?
Tuurlijk wel, open maar, ik lees graag van jequote:Op donderdag 11 maart 2004 19:10 schreef SunChaser het volgende:
Een topic van 2 homo's over hun avonturen met mannen? Zitten we daar op te wachten?
Ja, hoor SC.quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:10 schreef SunChaser het volgende:
quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:17 schreef Stali het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, open maar, ik lees graag van je![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:35 schreef Stali het volgende:
Na zondagavond <KNIP> briljante brief
Kuiken is mijn dochter van vierquote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:12 schreef Dromer het volgende:
wie is kuiken?
Ja mis haar ookquote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:09 schreef Ryan3 het volgende:
Duderina doe jij ook nog een duit in het zakje???
Aha... dan zien die 'enge mannen' je vast als een makkelijke prooiquote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:20 schreef Stali het volgende:
[..]
Kuiken is mijn dochter van vier![]()
Ehhh het kan natuurlijk aan mijn lichtelijk wereldvreemde opstelling t.o.v. vrouwen liggen Dromer,quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:13 schreef Dromer het volgende:
[..]
Aha... dan zien die 'enge mannen' je vast als een makkelijke prooi
(vrouw met kind)
Nou het grappige is dat het net zo erg is als voor de geboorte van kuiken. Ik verwachte altijd dat na het kuiken het zou afnemen maar dat gebeurde ook niet.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:13 schreef Dromer het volgende:
[..]
Aha... dan zien die 'enge mannen' je vast als een makkelijke prooi
(vrouw met kind)
Ooow ben jij hetquote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:40 schreef Stali het volgende:
En he Dr. Flash, jou ken ik nog van OT ook. Sorry heb je niet meer teruggemailed, had er geen tijd voor.
Haaahahaha daarom moest ik wel lachen om je schattige post hierboven.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ooow ben jij hetna ja okee komt wel weer
Ja Pea, ik ook hoor, al had ik eigenlijk niet verwacht dat iemand hier in zou trappen. Het leuke was dat de relatie tussen vriendin en haar Italian lover zich telefonisch nog even voortzette en ik dus alle details te horen heb gekregen via haar. Diezelfde morgen overlaadde ik Antonio met digitale liefdeskaartjes en schattige eternal love smsjes en intussen begon al lichte paniek uit te breken bij onze bank-mozarella-boer. Om even heel kort te gaan begon de paniek gedurende die week dusdanige vormen aan te nemen dat Antonio zijn e-mailadres veranderde, een ander mobiel telefoonnummer heeft genomen en uit angst dat ik spontaan met al mijn zogenaamde mannelijke liefde voor zijn deur zou staan, lees de deur van zijn ouders dat hij het uit ellende aan zijn ouders heeft moeten vertellen. In de Italiaanse cultuur is dit een enorme schande dus triompf voor mij dat hij het zo serieus nam. Verder is hij enorm gepest door zijn vrienden omdat hij namelijk nooit een vriendinnetje had en dit hem nu juist moest overkomen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:57 schreef pea4fun het volgende:
Ik had het gezicht van Antonio wel willen zien bij het lezen van die brief.
Tja... ik bedoel dus een ander soort mannen... mannen die denken: makkelijk om even te 'gebruiken'. Die bestaan... helaas.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:40 schreef Stali het volgende:
[..]
Nou het grappige is dat het net zo erg is als voor de geboorte van kuiken. Ik verwachte altijd dat na het kuiken het zou afnemen maar dat gebeurde ook niet.
En he Dr. Flash, jou ken ik nog van OT ook. Sorry heb je niet meer teruggemailed, had er geen tijd voor.
Nee is gelukkig niet mijn ervaring maar dat zal nog wel blijken in verder stadium van dit topic.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:38 schreef Dromer het volgende:
[..]
Tja... ik bedoel dus een ander soort mannen... mannen die denken: makkelijk om even te 'gebruiken'. Die bestaan... helaas.
Nee hij heeft geen reactie meer gegeven, verbaasd me ook niet. Maar denk niet dat hij ooit nog een meisje zo durft te belagen. Het is inmiddels ook uit tussen vriendin en die andere jongen die wel fatsoen had. Het laatste wat ik gehoord heb is dat de vader van Antonio heel zorgelijk die vriend heeft gebeld. En dat ik "vamoes" ben in Napoli en dat Antonio steeds door zijn vrienden gepest wordt.quote:Op zondag 14 maart 2004 09:33 schreef WheeleE het volgende:
Whahahahaha...dit is een meesterlijk topic!![]()
![]()
Hoe kom je erop om zoiets te gaan doen na zo'n vreselijk weekend?!?
Ik ben erg benieuwd naar Antonio's reactie (als ie die nog durft te geven).
Elk voordeel heeft zijn nadeel, bedoel ik. De mannen die jij aantrekt zijn geen boekhouderstypes. Dat zou jij te saai vinden. Past ook niet bij jou. Je trekt dus redelijk wat bad boys aan. Niet zelden lees je in R&P ook de klacht van allerlei brave jongentjes die net de bons hebben gekregen van een jonge dame, die weliswaar vrienden wil blijven (broertje-effect dus), maar geen relatie met hen aan wil gaan, om zich vervolgens in één moeite door in de armen te laten vallen van een rivaal waarvan je op afstand al ziet dat ie niet deugt. Hoe komt dit? Dit komt, omdat, hoewel er veel naars aan die gasten klijft (het nadeel), ze op hun goede momenten dus allercharmantst zijn. En goede, zelfverzekerde lovers zijn. Het voordeel dus. En zie daar het raadsel ontrafeld. Overigens die laatste ex was dus goedbeschouwd zo'n boekhouderstype. Weliswaar van het bètasegment, maar juist bij dit soort mensen speelt die ontnuchterende saaiheid en het gebrek aan fantasie en inlevingsgevoel ook vaak... Heb ik je trouwens al eens verteld.quote:Op maandag 15 maart 2004 17:33 schreef Stali het volgende:
gedeeltelijk, voor de rest heb je prive reply.
Dat klinkt al anders. Ik geloof niet dat het met wel of niet evenwichtig zijn te maken heeft. Iemand die te lomp voor woorden is kan heel evenwichtig zijn hoor.
Wat is de tegenstrijdigheid bij ons type vrouw dan precies? Zelfstandigheid en toch een sterke zorgzame man willen? Ik kan alleen voor mezelf spreken maar ik heb ook best leuke types ontmoet waar ik wel op viel, mijn eerste grote liefde bjivoorbeeld. Maar ik verrekte het om bij mijn laatste ex te blijven. Is dat een gebrek van mij? (jij kent hem, ik post vanavond dat verhaal ook nog hier.)
Ps. Ik zie jou niet als broertje trouwens, maar vind je wel evenwichtig.
Ps.II. ik ren naar huis, lees geen zakelijke mail meer.
Ik denk hè, ik denk, maar weet het niet zeker hoor, dat jij vast ook wel 1 of 2 leuke verhalen hebt over je voormalige lover. Ik heb er althans voldoende gehoord. Ik denk zelfs dat jij er een avondvullend programma over kunt houden. Maar goed dat denk ik dus hè.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 08:26 schreef Lula het volgende:
haha wat heb ik dan een saaie heren gehad.
Geweldig dit
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 08:26 schreef Lula het volgende:
haha wat heb ik dan een saaie heren gehad.
Geweldig dit
Het is alsof vlak voor mijn deur een blik horken is opengetrokken! Wat ik ook doe, het prins op het witte paard blijkt telkens weer een hork in schaapskleren. Maar veel anekdotes behoren wel bij één bepaalde hork hoor. Een soort superhork was hij! Maargoed, dankzij hem hebben we nu wel een leuk topic (hij moest eens weten zeg)quote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:50 schreef Shark.Bait het volgende:
Stali:meesterlijke wraakactie...
Durderinnetje: Waar haal je dat soort horken vandaan?![]()
Een maat van mij is niet half zo bot en ik vind em al heel erg!
Scheelt dat ik het bij voorbaat al niets vond, maar je moet natuurlijk niet generaliseren he?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:05 schreef Chooselife het volgende:
Vrouwen kunnen ook zo dom en naief zijn he.
Feit; Als ik (als donkere Hollander) zeg dat ik een Italiaan ben, ben ik ineens een stuk interessanter voor ze.
Ik ben ook een hork.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is alsof vlak voor mijn deur een blik horken is opengetrokken! Wat ik ook doe, het prins op het witte paard blijkt telkens weer een hork in schaapskleren. Maar veel anekdotes behoren wel bij één bepaalde hork hoor. Een soort superhork was hij! Maargoed, dankzij hem hebben we nu wel een leuk topic (hij moest eens weten zeg)![]()
Analyze this: Ik heb daarom aanbidders en laat hun alle moeite doen.quote:Op maandag 15 maart 2004 20:08 schreef Dromer het volgende:
Ik zou om 21.07 gebeld hebben.
(analyze that)
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben ook een hork..
Je moet het niet als belediging opvatten hoor, maar ik krijg toch een beetje de indruk bij jou dat een man helemaal niets goeds meer kan zeggen. Ik vond die uitspraak over die rij-instructeur wel leuk bijv. En zal ook als humor bedoeld zijn. En een keurende blik op de billen + commentaar, mits de dame in kwestie niet voorzien is van een sinasappelhuid, is toch alleen maar een complimentje? Vrouwen werken zich uit de naad om zulks te voorkomen en als je er dan niets van zegt is het ook niet goed. Dit alles uiteraard in het nette en even goede vrinden, dat spreekt.
Ik ken het fenomeen... Ik word vaak aangezien als het donkere mysterieuze mediteranee-type hork prinsquote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:05 schreef Chooselife het volgende:
Feit; Als ik (als donkere Hollander) zeg dat ik een Italiaan ben, ben ik ineens een stuk interessanter voor ze.
Hoiquote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Verder kunnen mannen veel goeds bij me doen hoor! Ben dol op ze.
Sorry ik ben Yo zo gewend enzoquote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:31 schreef Lula het volgende:
Lula schatje
Hee Shin, moest even denken maar dat van oud en nieuw speelde idd ten tijde van OT.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:34 schreef Shinadul het volgende:
Je post leest lekker weg hoor Stali ik wist hier al de helft van maar het is goed dat je je hart lucht, maar je opmerking tussen () onderaan heeft wel een spelfoutje
Hee Sandertjequote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:39 schreef Sandertje21 het volgende:
Van dit soort mensen zijn ook vrouwelijke vormen!![]()
Heb ooit met een meisje gehad, en die was zeg maar de vrouwelijk vorm van de Canadees.
Ze was eigenlijk alleen goed in ja knikken, en dr best doen om door iedereen aardig gevonden te worden, maar als je het ergens met haar over had gehad was ze het de volgende dag wel weer vergeten.
En toch heb ik er pas na 8 maanden een punt achter gezet......![]()
zie gc moderatie topic....quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:58 schreef Stali het volgende:
[..]
Hee Sandertje![]()
jeetje acht maanden nog? Waarom openen jij en de rest van mannen in dit topic geen tegenhanger van dit topic? Lijkt me leuk om te lezen.![]()
Ps. Nikky, ik kan mijn eigen post niet meer wijzigen, vind dat niet erg prettig, nogmaals ik heb het nog niet overgelezen en kan de fouten er nu niet meer uithalen.
En gvd, rot mijn topic uit!!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:28 schreef Gajus het volgende:
[..]
post was geedit".
sorry? mag ik even vragen wat hier aan de hand is?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:35 schreef Stali het volgende:
[..]
En gvd, rot mijn topic uit!!
Ik blijf uit het jouwe, heb je vriendelijk gevraagd mij met rust te laten, donder gewoon op!!!!!!!!!!
Het hoeft niet via de mail, ik word gek van die man. En blijf maar vriendelijk vragen om me met rust te laten en hij doet het gewoon niet. Blijft maar vergelijkingen zoeken. Ik ben deze man zo spuugzat met zijn obsessieve stalkgedrag.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:37 schreef nikky het volgende:
[..]
sorry? mag ik even vragen wat hier aan de hand is?
en het mag ook via mail
als jij niet tegen mods fa's of admins verteld wat er aan de hand is ( zodat men kan ingrijpen ) moet je je ook niet zo laten gaan in een topic. schelden in not done hier in gcquote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:39 schreef Stali het volgende:
[..]
Het hoeft niet via de mail, ik word gek van die man. En blijf maar vriendelijk vragen om me met rust te laten en hij doet het gewoon niet. Blijft maar vergelijkingen zoeken. Ik ben deze man zo spuugzat met zijn obsessieve stalkgedrag.
En sorry schoot uit mijn slof.
dacht dat het al redelijk bekend was, maar ik stuur je een email.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:45 schreef nikky het volgende:
[..]
als jij niet tegen mods fa's of admins verteld wat er aan de hand is ( zodat men kan ingrijpen ) moet je je ook niet zo laten gaan in een topic. schelden in not done hier in gc
keequote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:46 schreef Stali het volgende:
[..]
dacht dat het al redelijk bekend was, maar ik stuur je een email.
Als je een beetje tussen de regels leest dan begrijp je best wel wat er aan de hand is. Stali voelt zich op dit punt enigszins gestalkt door Gajus. Het is misschien ook beter voor een ieders gemoedsrust dat Gajus verder niet meer reageert op Stali. Wat begonnen is met een vriendelijk woord van Gajus in een topic en een vriendelijk woord in een e-mail van Stali terug, lijkt nu op één of andere manier een beetje uit de hand gelopen te zijn. Ik denk dat de reactie van Stali daarvan getuigt.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:45 schreef nikky het volgende:
[..]
als jij niet tegen mods fa's of admins verteld wat er aan de hand is ( zodat men kan ingrijpen ) moet je je ook niet zo laten gaan in een topic. schelden in not done hier in gc
nee ze zegt dat ze word achtervolgd door hem... dit is zijn enige reactie in dit topic.... en voor de rest zou ik niet weten dat ik hem ergens heb gezien. hij komt me niet bekend voor ofzoquote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als je een beetje tussen de regels leest dan begrijp je best wel wat er aan de hand is. Stali voelt zich op dit punt enigszins gestalkt door Gajus. Het is misschien ook beter voor een ieders gemoedsrust dat Gajus verder niet meer reageert op Stali. Wat begonnen is met een vriendelijk woord van Gajus in een topic en een vriendelijk woord in een e-mail van Stali terug, lijkt nu op één of andere manier een beetje uit de hand gelopen te zijn. Ik denk dat de reactie van Stali daarvan getuigt.
Ryan ik vind het van jou nogal zwak ook. Je weet ook wat ik eraan gedaan heb en ik vind dit geen gezond gedrag meer en durf het zonder meer obsessief en stalken te noemen. Heb meerdere keren vriendelijk gevraagd me met rust te laten. Vriendelijk, boos, vriendelijk, Ik ben deze man zo spuugzat. Hoe duidelijk kan een mens verdomme zijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:54 schreef nikky het volgende:
[..]
nee ze zegt dat ze word achtervolgd door hem... dit is zijn enige reactie in dit topic.... en voor de rest zou ik niet weten dat ik hem ergens heb gezien. hij komt me niet bekend voor ofzo
Ja, hij reageert ook elders en hij heeft ook al in dit topic gereageerd, als ik me niet vergis. En dat doe ik niet. Verder zijn er ook nog een hoop e-mails. Stali schoot even uit haar slof en als je haar e-mail met uitleg leest dan kun je dat wel begrijpen. Mijn stukje text geeft de nette weergave weer. Ik hoop dat dit voldoende is.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:54 schreef nikky het volgende:
[..]
nee ze zegt dat ze word achtervolgd door hem... dit is zijn enige reactie in dit topic.... en voor de rest zou ik niet weten dat ik hem ergens heb gezien. hij komt me niet bekend voor ofzo
Schijnheil dat je er bent, sinds wanneer op verzoek van Stali???quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:28 schreef Gajus het volgende:
Rustig meissie. Ik mail je.quote:Op woensdag 17 maart 2004 02:07 schreef Stali het volgende:
Dude, sorry maar ik stop ermee. Niet om Gajus al te veel eer namelijk en ach ik kan zo gauw geen topic van Jam vinden om er werkelijk een leuk 69-einde aan te breien.
Hoe dan ook, zet jij het voort & tot mails.
Okay, we gaan gewoon door, ik post zodra ik uit de allerergste male-bashmood ben.quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Rustig meissie. Ik mail je.
quote:Op zondag 14 maart 2004 13:02 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee hij heeft geen reactie meer gegeven, verbaasd me ook niet. Maar denk niet dat hij ooit nog een meisje zo durft te belagen. Het is inmiddels ook uit tussen vriendin en die andere jongen die wel fatsoen had. Het laatste wat ik gehoord heb is dat de vader van Antonio heel zorgelijk die vriend heeft gebeld. En dat ik "vamoes" ben in Napoli en dat Antonio steeds door zijn vrienden gepest wordt.
Heb nog een heleboel dramadates meegemaakt hoor, terwijl ik niet aan daten doe. Het gebeurt gewoon. Ik ben toch niet de enige die vreselijke mannen treft? Wat zijn jullie ergste afspraakjes geweest met een man of vrouw?
Jeetje dus jij bent dagelijks omringt met Italiaanse mannen?quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:35 schreef Francesca het volgende:
ik woon in Napoli, che fortuna, en las zojuist dat deze topic weer doorgaat! Jouw Antonio was heel herkenbaar en toch ook weer niet, want een Napolitaan die Engels spreekt, laat staan schrijft en het ook nog BEGRIJPT?? Een Napolitaanse man is zoals een panino Napoletana, dat vult ook niet...
Ik kijk uit naar het vervolg....
Ik heb dit stukje text linksom en rechtsom bekeken, maar volgens mij willigt dat emotioneel zwakzinnige zwijn waar je het over hebt het verzoek, dat je bij hem indient, alleen maar in. Jij vraagt of de ruzie uit de weg geruimd kan worden, het zwijn antwoordt dat dit kan. Zie het probleem niet zo.quote:De absolute klapper van zwakzinnige zwijnigheid maakte ik recent mee. Meende toch wel iets met een bijzonder heersschap te hebben gedeeld. Verhoudingsgewijs vond ruim de helft van de mensheid het al een hork, echter hoe beter ik hem leerde kennen hoe gekker ik op hem werd. En hoe gelukkig hij zei meerdere keren ook om mij te geven.
Het botste weliswaar 1 keer per maand en op twee keer na was dat voor hem ook iedere keer aanleiding om er meteen even definitief een punt achter te zetten. En toch kwam het altijd wel weer goed tot de laatste keer. Toen heeft deze meneer me echt tot op het bot gekwetst, mijn gevoelens volledig belachelijk gemaakt en degradeerde wat we hadden tot nul. Twee dagen ben ik heel boos geweest maar toen begon het gemis zich als een ijsklomp in mijn maag te nestelen. En wat deed ik op advies van een vriendin en in een vlaag van verstandsverbijstering? Ik stuurde hem een bericht waarin ik vroeg of die ruzie alsjeblieft uit de weg geruimd kon worden omdat het me dwars zat en hem heel erg miste.
Zijn reactie was omvatte slechts 1 zin die luidde als volgt:
Wat mij betreft hebben we geen ruzie.
Met vriendelijke groet
“Alsof je verdorie een kennisje bent die hij vaag kent” was de verontwaardigde reactie van weer een andere vriendin. Zo voelde het inderdaad, harteloos zwijn en daar heb ik nou mijn hele ziel en zaligheid mee gedeeld. Spijt, ik kon wel onder de tafel kruipen van de spijt! Ik moet eerlijk zeggen dat het de liefste hork was die ooit ben tegengekomen, maar zoveel ijs ineens, er leek geen ontdooien meer aan. En of ik ooit iets voor hem betekend heb of dat het slechts spielerei geweest is zal altijd wel een raadsel blijven.
Ik heb het hem nooit meer gevraagd omdat ik bang was voor het antwoord.
Verzoeken indienen, verzoeken inwilligen. Kort bondig onpersoonlijk en zakelijk taalgebruik zoals meestal na welk soort scheiding dan ook. Ik schreef trouwens een lief emotioneel zwakzinnig zwijn zoals je ongetwijfeld al links- en rechtsom lezend ook zal zijn opgevallen. Maar of hij had bar weinig sjoege van vrouwen of ik schatte het wel degelijk goed in.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb dit stukje text linksom en rechtsom bekeken, maar volgens mij willigt dat emotioneel zwakzinnige zwijn waar je het over hebt het verzoek, dat je bij hem indient, alleen maar in. Jij vraagt of de ruzie uit de weg geruimd kan worden, het zwijn antwoordt dat dit kan. Zie het probleem niet zo.
Het zwijn drukt zich misschien aldus het beste uit. Overigens maak jij een denkfout door aan te nemen dat als iets over is dat het dan ook geen betekenis gehad heeft, dat is natuurlijk niet zo. Ik geef je dan ook het advies het zwijn nog een tijdje in zijn zwijnigheid te laten wentelen. Verder proposeer je dat het zwijn weinig sjoege heeft van vrouwen. Ik vind dit op zich een curieuze vaststelling. Generaliseer jij je eigen identiteit zozeer dat-ie samenvalt met alle andere vrouwen? En wat als we de zaak eens omdraaien dan. Heb jij zoveel sjoege van mannen? Ik weet niet waarom het zwijn zijn kont tegen de kribbe gooide, maar heeft dit misschien niet iets te maken met het feit dat het zwijn, net als de meeste mannen, niet zo goed tegen sterk wisselende stemmingen kan? Mannen komen van Mars, vrouwen van Venus etc.? Hetgeen overigens vaak weer gezien wordt als emotioneel gehandicapt, afstandelijkheid, bindingsangst of wat dies meer zij, maar wat het in feite niet is... Het is de zucht naar overzichtelijkheid, voorspelbaarheid en rust in het privé-domein, in een samenleving die op zich al chaotisch genoeg is. Ik noem maar wat hoor. Puur theoretisch allemaal.quote:Op maandag 22 maart 2004 00:16 schreef Stali het volgende:
[..]
Verzoeken indienen, verzoeken inwilligen. Kort bondig onpersoonlijk en zakelijk taalgebruik zoals meestal na welk soort scheiding dan ook. Ik schreef trouwens een lief emotioneel zwakzinnig zwijn zoals je ongetwijfeld al links- en rechtsom lezend ook zal zijn opgevallen. Maar of hij had bar weinig sjoege van vrouwen of ik schatte het wel degelijk goed in.
Waarmee? Met het zwijn? (O, en btw, duidt mij voortaan maar aan als Zwyan3 hoor. Mag wel...)quote:Op maandag 22 maart 2004 16:47 schreef Stali het volgende:
Ik hoop dat je gelijk hebt Ryan.
Ja natuurlijk met het zwijn, ik hou je wel op de hoogte hier.quote:Op maandag 22 maart 2004 16:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarmee? Met het zwijn? (O, en btw, duidt mij voortaan maar aan als Zwyan3 hoor. Mag wel...)
Dr. Zwyan3 zal het doorgeven aan het zwijn als-tie hem spreekt...quote:Op maandag 22 maart 2004 17:07 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja natuurlijk met het zwijn, ik hou je wel op de hoogte hier.
Zwyan3? Zal het onthouden mocht ik in dit topic nog eens over jou posten.
En Dude?! Ik mis je!
De tranen schieten in mijn ogen zeg. Maar goed even serieus, ligt het dan helemaal niet aan jullie, denk je?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:05 schreef Stali het volgende:
Geweldig verhaal Duderinnetje! Ik vind het trouwens niet vreemd dat je twee jaar met hem gedeeld hebt.
Zou het zelfde doen wanneer ik iemand leuk vind. Blijft een feit dat zo iemand onvolwassen is en niet daadwerkelijk voor zichzelf kan zorgen en is het toekomstbeeld vooruit te schetsen.
Dude, net als jij heb ik ook niet slechts mijn eenmalige dramadates gepost maar ook de krankzinnigheid binnen relaties, langdurige relaties zelfs. Wat mankeert ons, twee sterke vrouwen, om keer op keer toch als een blok te vallen op het zwijntype en wijzen we de lieve leuke mannen af voor de onbereikbare stoicijnse gevoelloos lijkende man. Ze lijken nooit daadwerkelijk om je te geven, dat blijkt pas wanneer je er voorgoed een punt achter zet.
En nog steeds zeg ik naief "lijken", want is dat het soms? Het geloof in wat iemand lijkt te zijn maar niet daadwerkelijk is? Voel ik me iemand die een koud iemand wel weet los te maken en is dit de uitdaging om iedere keer tegen beter weten aan te gaan? Ik vraag me oprecht af waarom ik voor een verkeerd type man val in welke gedaante dan ook, het blijken keer op keer toch weer arrogante gevoelloze zwijnen.
Moet jij overal wat zeggen??quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De tranen schieten in mijn ogen zeg. Maar goed even serieus, ligt het dan helemaal niet aan jullie, denk je?
Dit is een poging om er een discussie bij op te starten, dat wilde je toch? Volgens mij schreef je dat je uit een soort medelijden op dat soort mannen viel. Omdat jij denkt dat jij wel degene bent die dat soort mannen aan kan. In principe ligt het echter aan de emotioneel zwakbegaafde zwijnen zelf. Ik waag dit dus in twijfel te trekken. Zoals ik eerder al vertelde blijf je dit soort problemen houden tussen mannen en vrouwen. Dat Mars en Venus verhaal slaat ook op de dominantie van respectievelijk linker- en rechterhersenhelft. Ook andere vrouwen klagen hierover. Alleen kunnen ze daar wat beter mee overweg of zo. En moet ik me overal mee bemoeien? Er is geen gebod dat zegt dat ik dat niet mag, bovendien voel ik me enigszins aangesproken. Ik durf nl. in tegenstelling tot wat jij over mij beweert te stellen dat ik helemaal niet emotioneel gehandicapt ben...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:04 schreef Stali het volgende:
[..]
Moet jij overal wat zeggen??
Dat is toch juist wat ik me afvraag? Dat het juist wel aan mij ligt.
(En Ryan3, jij gaat hier niet slowchatten! *dreigend*)
quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Er staat hier nergens dat stoïcijnse mannen stabiele persoonlijkheden zijn hoor. Slechts dat het tegenpolen zijn van, laat ik voor mijzelf spreken, mijn persoonlijkheid. Ik heb dus ook gezegd dat ik niet zou willen ruilen met een stoïcijn. Ik zeg slechts dat wij er op vallen.
quote:Wat ik in jou denk te herkennen Stali, is dat je op mannen valt die emotioneel sterk zijn. Althans, wij áchten hen in eerste instantie emotioneel sterk. Later vinden we ze onbenaderbaar, stoïcijns.
Na verloop van tijd maken jullie hen ook helemaal gek ja, dat lees ik...quote:Op donderdag 25 maart 2004 18:43 schreef Duderinnetje het volgende:
áchten.............
Zo werkt dat dus niet op een forum, mevr. de duderina. Op een forum doen mensen hun ideeën en argumentatie uitwisselen. Zoals ik deed. Overigens is daarbij het gegeven dat je je elkaar vaker wel dan niet niet kent. Ik lees uit je stukje dat de conclusie dus is dat die stabiele, emotioneel sterke mannen gelijk staan aan de emotioneel zwakbegaafde zwijnen in jullie topic en de topictitel, omdat ze niet kunnen leven met de stemmingswisselingen die jullie ervaren. Hun sereniteit en flegma maakt jullie woest, waardoor zij zich nog meer terugtrekken en de relatie derailleert. Waar ik dus op wijs is dat juist de zwijnen niet emotioneel gehandicapt zijn, maar jullie, tenzij je die bipolariteit als prettig ervaart natuurlijk. Maar dan is mijn advies is om niet te vallen voor stabiele, emotioneel sterke mannen, maar op labiele, niet zelfverzekerde types, die met jullie mee kunnen op de woelige baren van je emoties.quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat is precies je vraag/probleem Ryan3? Ik heb volgens mij aangegeven dat wij liefde en haat als symptomen ervaren van hetzelfde. Zoals je kunt huilen van geluk, zo kunnen wij haten uit liefde. Dat probeer ik uit te leggen. Wat wil je verder van mij horen nav. je opmerkingen? Als je je op de een of andere manier aangesproken voelt, a la. Maar ik kan jou verder geen toelichting geven of verantwoording aan jou afleggen over mijn situatie. Ik ken je helemaal niet. Dus of je draagt iets bij aan dit topic en legt jouw situatie voor, of je zegt niets.
Wat een open, eerlijke en oprechte post zeg! Knap dat je dat zo hier neer durft te plempen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:18 schreef Stali het volgende:
Een heel verhaal...
Dat is helemaal niet knap hoor, dat doe ik namelijk ook al jaren.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:57 schreef Bertje het volgende:
[..]
Wat een open, eerlijke en oprechte post zeg! Knap dat je dat zo hier neer durft te plempen.
Ik heb je afgelopen jaren een klein beetje leren kennen en ik herken veel in het verhaal wat je hier neer zet. Één ding ben ik het echter niet mee eens... Het komt zeker wel goed met je, daar ben ik van overtuigd. En mijn gevoel zegt zelfs met leuke man.
Dus jouw mening over iemand wordt bepaald door een ander?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:58 schreef Ryan3 het volgende:
Binnen de text van la duderina wordt toch duidelijk een vergelijk getrokken tussen haar en jou. In zoverre die vergelijking correct was spreek ik dan ook van "jullie" over haar en jou.
Jij zegt verder ik draag geen maskers. Maar suggereer je nu dat stoïcijnse mensen een masker sragen???
Verder ben ik het uiteraard eens met Bertje, net zoals hij uiteindelijk de juiste partner gevonden heeft, zal jij dat ook doen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |