Ehm, die is gisteravond al gebarsten...quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Hij dendert door totdat de bom barst.
Goed idee, maar dan moek eerst mijn kleren uitdoen en met mijn leuter speulenquote:Op woensdag 17 maart 2004 11:47 schreef RonaldV het volgende:
Hey SB, leg je d'r ook nog ff de lol van wepkems uit?
Hoiquote:Op woensdag 17 maart 2004 12:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Goed idee, maar dan moek eerst mijn kleren uitdoen en met mijn leuter speulen
Zo hoort dat toch?
Klopt, die gave bezit je. Soms, heel soms... moet ik spontaan van je huilenquote:Op woensdag 17 maart 2004 12:20 schreef Shark.Bait het volgende:
wel grappig, zodra SB uitgelachen kan worden komen de lurkers naar voern!blijkbaar kan ik toch enige emotie bij ze losmaken
quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Klopt, die gave bezit je. Soms, heel soms... moet ik spontaan van je huilen![]()
![]()
Love is in the air, lala-lalalala...quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoi
ieuwquote:Op woensdag 17 maart 2004 12:20 schreef yvonne het volgende:
Hoi
quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:26 schreef Stali het volgende:
![]()
en ik om jou lachen.
damn zit ik toch weer te posten ook.![]()
Echt niet, ik heb een neusje voor leutersquote:Op woensdag 17 maart 2004 12:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Love is in the air, lala-lalalala...
Ow? echt?quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Klopt, die gave bezit je. Soms, heel soms... moet ik spontaan van je huilen![]()
![]()
Ja heb inmiddels flink opgeschoond en oja msnaccount om zeep geholpen, dit laatste ter info voor enthousiastelingen die me hadden toegevoegd.quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Ha Stali! Heb je gemaild. Krijg geen fotootje over!
Maar ik ben bijna 2x19 jaar oud!quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:29 schreef yvonne het volgende:
Echt niet, ik heb een neusje voor leuters
Niks love, wellust
Hehehehe
WBquote:Op woensdag 17 maart 2004 12:26 schreef Stali het volgende:
[..]
![]()
en ik om jou lachen.
damn zit ik toch weer te posten ook.![]()
In deze epicuristische tijden zijn wellust en liefde synoniemen geworden, niet waar Shark...?quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt niet, ik heb een neusje voor leuters
Niks love, wellust
Hehehehe
quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ieuw
[..]
Wij moesten ons gesprek nog afmaken eigenlijk.. het eindigde met zo'n leegte
Het ging alleen om het woord leuter, niet om jouw leuterquote:Op woensdag 17 maart 2004 12:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Maar ik ben bijna 2x19 jaar oud!
AAAha... dat verklaart een hoop... jammer ...quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:30 schreef Stali het volgende:
Ja heb inmiddels flink opgeschoond en oja msnaccount om zeep geholpen, dit laatste ter info voor enthousiastelingen die me hadden toegevoegd.
Ben door mijn emailadressen heenquote:Op woensdag 17 maart 2004 12:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
WB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |