Wat een verlies is dit voor de muziekwereld. De artiest die nog groter dan Krs-one, Grandmaster Flash en Public Enemy is stoptquote:P. Diddy gaat stoppen
Uitgegeven: 10 maart 2004 08:14
AMSTERDAM - Hiphopper P. Diddy heeft aangekondigd dat hij zich na zijn aankomende album 'PD5' terugtrekt als soloartiest. Dit album wordt in het najaar verwacht. Na ongeveer tien jaar bezig te zijn geweest met de popularisering van hiphop, zegt Diddy te willen stoppen.
"Ik heb mijn droom kunnen verwezenlijken en ik wil controleren wanneer mijn laatste album uitkomt. Ook als ik deze cd niet ongelofelijk vindt, ben ik blij met de albums die ik gemaakt heb. Ik heb geen behoefte er nog meer te maken," aldus Diddy tegen VH1.
Als Diddy inderdaad stopt, betekent dit niet dat hij niet actief meer zal zijn. Zo leidt hij zijn eigen platenmaatschappij Bad Boy Records en het populaire kledingmerk Sean John. Ook zal de ster vanaf 26 april te zien zijn op Broadway, waar hij de hoofdrol speelt in 'A Raisin in the Sun'.
'PD5' zal Diddy's vierde album zijn dat hij als soloartiest uitbrengt. In de lente zal tevens een dance-album op de markt komen dat 'Divided Souls' heet. Op dit album vol electronische dancemuziek werkt hij onder meer samen met Felix Da Housecat en Timo Maas.
* blij is dat die gekke pimp-ass-bitch eindelijk optieft....quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:17 schreef MrCrowley het volgende:
[..]
Wat een verlies is dit voor de muziekwereld. De artiest die nog groter dan Krs-one, Grandmaster Flash en Public Enemy is stoptGelukkig zal MTV wel weer een nieuwe superster door de strot van de consument stouwen
Jij schrijft wat ik denkquote:Op donderdag 11 maart 2004 11:29 schreef Bob-san het volgende:
p. diddy groter dan Public Enemy? Mocht-ie willen! Die gozer komt niet verder dan niveautje 'uuuhhh, uhhh' enzo... echt muziek zonder ballen. a-melodieusche bagger. 14 in een dozijn. Ben blij dat-ie weg gaat met z'n zouteloze melodietjes... wat een eikel joh die gozer... ik weet geen één liedje van hem wat ze over 10 jaar nog draaien.
neuuhh.. ik denk dat dat wel meevalt hoor..quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:37 schreef Abbadon het volgende:
zoals gebruikelijk ontgaat het aanwezige sarcasme een aantal lezers weer volkomen...
quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:39 schreef SoNoS het volgende:
[..]
neuuhh.. ik denk dat dat wel meevalt hoor..
Maar een topic waarin je crap diddy kan afkraken, wordt gewoon druk bezocht.. En iedereen wilt gewoon zijn/haar zegje doen.
Kijk, de hiphopicoon gaat zich nu op de dance storten. Tuurlijk. En daarna? Country?quote:'PD5' zal Diddy's vierde album zijn dat hij als soloartiest uitbrengt. In de lente zal tevens een dance-album op de markt komen dat 'Divided Souls' heet. Op dit album vol electronische dancemuziek werkt hij onder meer samen met Felix Da Housecat en Timo Maas.
Je kan zeuren wat je wilt maar dit genie is wel orgineel. Het is nog nooit eerder gebeurd dat een rapper dancemuziek is gaan maken.quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:45 schreef cosmick het volgende:
Ik ben er niet rouwig om
[..]
Kijk, de hiphopicoon gaat zich nu op de dance storten. Tuurlijk. En daarna? Country?
Snap! of Twin Hype - Do it to the crowd is dan zeker helemaal geniaal: combinatie van rap en house. En volgens mij zijn er nog velen te noemen!quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:53 schreef MrCrowley het volgende:
[..]
Je kan zeuren wat je wilt maar dit genie is wel orgineel. Het is nog nooit eerder gebeurd dat een rapper dancemuziek is gaan maken.
Ja, ooit had je hiphousequote:Op donderdag 11 maart 2004 11:56 schreef Taxi het volgende:
[..]
Snap! of Twin Hype - Do it to the crowd is dan zeker helemaal geniaal: combinatie van rap en house. En volgens mij zijn er nog velen te noemen!![]()
2Unlimitedquote:Op donderdag 11 maart 2004 11:53 schreef MrCrowley het volgende:
[..]
Je kan zeuren wat je wilt maar dit genie is wel orgineel. Het is nog nooit eerder gebeurd dat een rapper dancemuziek is gaan maken.
Met als opvolger: No Puffy, No Problemsquote:Op donderdag 11 maart 2004 12:59 schreef Zander het volgende:
Tijd voor een singletje: "I won't be missing you"
Ik wil hem inderdaad wel eens in een of ander redneck-gehucht op zien tredenquote:Op donderdag 11 maart 2004 11:45 schreef cosmick het volgende:
Kijk, de hiphopicoon gaat zich nu op de dance storten. Tuurlijk. En daarna? Country?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |