Niet miemelen, decors kunnen ook opeens in Amsterdam staan, alles kan in ONM-land!quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn decors 3 miljoen waard?
Deze wel. Bij andere series zijn ze nogal eens omgevallen bij het dichtslaan van een deur....quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:57 schreef pberends het volgende:
Sinds wanneer zijn decors 3 miljoen waard?
Is het eigenlijk wel een decor. Ik wel het gevoel dat het vrij veel echte bouw is, zoals gewoon stenen muren.quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Deze wel. Bij andere series zijn ze nogal eens omgevallen bij het dichtslaan van een deur....
De scènes in het huis van Aafke zijn echt bij Pauline thuis opgenomen.quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:00 schreef pberends het volgende:
Is het eigenlijk wel een decor. Ik wel het gevoel dat het vrij veel echte bouw is, zoals gewoon stenen muren.
Ja hoor, en ze wonen ook echt op het Rembrandplein...quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Is het eigenlijk wel een decor. Ik wel het gevoel dat het vrij veel echte bouw is, zoals gewoon stenen muren.
Nee, ze wonen op het Rembrandtplein.quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:02 schreef Leonoor het volgende:
Ja hoor, en ze wonen ook echt op het Rembrandplein...
Ze mag altijd ff langskomen. Ik ben vroeger maatschappelijk werker geweest en ik kan Floortjesachtigen goed troosten ...quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:03 schreef Basic het volgende:
Die floor echt een hopeloos verliefd tienermeisje nee dat is echt niks !!
Tis maar een ranzig gezicht. Ook al is ze mooi. (behalve haar knieen)quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:03 schreef Basic het volgende:
Die floor echt een hopeloos verliefd tienermeisje nee dat is echt niks !!
Nee die floor is niks en het zal ook niks worden geef mij dan maar ariel.....quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Tis maar een ranzig gezicht. Ook al is ze mooi. (behalve haar knieen)
Carlo's hoertjequote:Op donderdag 11 maart 2004 20:08 schreef Basic het volgende:
[..]
Nee die floor is niks en het zal ook niks worden geef mij dan maar ariel.....
![]()
![]()
... als je van overtollig vet houdt ...quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:08 schreef Basic het volgende:
Nee die floor is niks en het zal ook niks worden geef mij dan maar ariel.....
Die vuile hoerenloper!quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:09 schreef pberends het volgende:
Carlo's hoertje
nee toch? Ging over Joost die psychisch leed op ging lopen omdat hij moest verhuizen.quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:59 schreef pberends het volgende:
Die voorstukje op het einde was van gister![]()
Nou schattig, vond trouwens Niels er gister net zo beroerd uitzien.quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:29 schreef Basic het volgende:
Wat ziet JP er toch weer leuk uit op die foto
Floor was dus toch weer de lekkerste vandaag, hahahahahahahaha!?quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:31 schreef Wup het volgende:
en wat was Ellen weer afschuwelijk opgemaakt. Zo zonde steeds...
Ieder zijn smaak!!!!quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
Floor was dus toch weer de lekkerste vandaag, hahahahahahahaha!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |