Allemaal leuk en aardig, maar die aankoop heb ik van de week ook gedaan.
2 Keer één CD is een beetje zonde, dus gaat hij 'em ruilen voor Godsmack(Awake dacht ik).
quote:een hele goeie aankoop
Op vrijdag 20 juli 2001 16:27 schreef Tweek het volgende:
Mijn aankopen voor vandaag:
Within Temptation - Mother Earth
quote:1cd, 2cd hadden ze niet en ik wou weer eens niet wachten.
Op vrijdag 20 juli 2001 17:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
een hele goeie aankoop
1cd of 2cd?
Maaruh hoeveel albums hebben ze nou? 2 of 3 want er waren nog 2 andere cds. Maar ik dacht dat ze er maar 2 hadden.
quote:2 albums en een mini-cd
Op vrijdag 20 juli 2001 17:12 schreef Tweek het volgende:[..]
1cd, 2cd hadden ze niet en ik wou weer eens niet wachten.
Maaruh hoeveel albums hebben ze nou? 2 of 3 want er waren nog 2 andere cds. Maar ik dacht dat ze er maar 2 hadden.
quote:2 en een half
Op vrijdag 20 juli 2001 17:12 schreef Tweek het volgende:[..]
1cd, 2cd hadden ze niet en ik wou weer eens niet wachten.
verder nog de singles Restless (niet meer te krijgen), Our Farewell, Ice Queen (6 track) en Ice Queen (2 track)
(trots)vandaag gekocht : OK computer , die had ik nog nie (schaam)
daarvoor lateralus volgensmij
mooie reissue met een hele cd vol met outtakes. Natuurlijk had ik 'm al op LP, maar een hele nieuwe cd erbij kon ik niet laten liggen.
quote:Die van Bob Marley moet ik nog halen...
Op zaterdag 21 juli 2001 14:05 schreef WasQ het volgende:
Bob Marley - One Love (the very best of..)
Faithless - Outrospective
ben er heel blij mee
quote:AAAAAAAAAAARGGGGHHHHH, je maakt me jaloers man.... hoeveel kostte ie???
Op zondag 22 juli 2001 04:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nightwish - The Golden Wishes
een box waarin het volgende zit:
-Picture Disc LP van Angels Fall First
-Picture Disc LP van Oceanborn
-Picture Disc LP van Wishmaster
-Picture Disc LP (Special Tracks)
-pick-up mat
-poster van Nightwish
![]()
![]()
ben er heel blij mee
quote:tja, als je hem nog kan vinden (is een oplage van 1000 stuks) ben je al snel iets tussen de 120 en 165 piek kwijt
Op zondag 22 juli 2001 12:22 schreef Spike5000 het volgende:[..]
AAAAAAAAAAARGGGGHHHHH, je maakt me jaloers man.... hoeveel kostte ie???
12" es
Ignacio - Virton (Music Man) Steve Rachmad met een nummer in Robert Hood stijl, minimaal maar erg pakkend.
Samuel L Session - Day 'n night EP (SLS rec.), groovy techno, waarbij de 2 versies van Merengue erg lekker zijn.
Mark Broom - Rave Days (Pure Plastic), functionele techno van Mark Broom?! Niet helemaal, echt makkelijke platen zijn het niet.
Peter Benisch - Soundtrack saga remixes part 1 (J220 rec.), de artiest zegt me niets, maar remixen van Joel Mull (dromerige techno) en Cari Lekebusch (functionele techno) maken alles goed.
Curse - Swedish sauna (Armalyte), mij nog onbekende zweedse act met functionele en Detroit-stijl techno.
Jel Ford - Arriving (Primate), functionele technoplaat.
Various - Primate endangered species (Primate), blauwe plak vinyl met stevige functionele techno, remixen van Adam Beyer en G Force.
Sven Vath - Strahlemann und sohne (rmxs), remixen van een album track (van het album Contact), waarvan de Peter Ford remix het beste is.
Family Lounge Kamakasi - Get pretty baby (Kanzleramt), weer een nieuw pseudoniem van Anthony Rother, ditmaal voor experimentelere techno.
Monika Kruse - Route 27 (Terminal M).
Psi Performer - Art is a division of pain remixes part 1 (K2O records - sublabel van Kanzleramt).
John Tejada - Western starland EP (Palette), subtiele luistertechno met Detroit invloeden.
Dan Curtin - One evening (Rush Hour), subtiele luistertechno met Detroit invloeden.
En dan nog een paar albums:
Samuel L Session - New soil, nog meer groovy techno.
Pub - Do you ever regret pantomime? (Ampoule rec.), vage sferige ambient.
Accelera Deck - Digital headrest, experimentele techno/electronica, van noisy industriele klanken tot lieve strings met zwaar verknipte ritmes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |