abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17656506
Ik vind die cover wel typisch van Zanderrr... het is net alsof hij ons uitlacht...
pi_17656554
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 22:56 schreef julekes het volgende:

[..]

Slechte mosselen gegeten of zo..
Dude, mosselen zijn smerig.

Het zal wel aan mij liggen dan.
pi_17656614
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 23:00 schreef Seborik het volgende:

[..]

Dude, mosselen zijn smerig.

Het zal wel aan mij liggen dan.
Gheghe, daarom wordt dat spul vooral aan Belgie verkocht.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_17657091
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 22:58 schreef Seborik het volgende:
Ik vind die cover wel typisch van Zanderrr... het is net alsof hij ons uitlacht...
Het is dan ook een botte klootzak, een mensenhater en een sociopaat. Ik kan het weten, want ik ken hem, helaas.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_17657385
  donderdag 11 maart 2004 @ 23:27:04 #56
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_17657428
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 23:16 schreef Zander het volgende:
Het is dan ook een botte klootzak, een mensenhater en een sociopaat. Ik kan het weten, want ik ken hem, helaas.

En passant vind ik gelijk nog een bug in Replique..
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_17657446
Ah, de paycheck van Britney is weer op.

Trouwens, de nieuwe Zander drijft de spot met Zanderrr, die voor Britney is gaan spelen, zoals te lezen was in het fenomenale "Waar is Zanderrr?"-topic van Toffe_Ellende, met de Zappa-cover die hij nu heeft. Een stiekeme referentie aan:

pi_17657530
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 23:27 schreef Zanderrr het volgende:
Ezel!
  donderdag 11 maart 2004 @ 23:31:09 #59
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_17657533
Kneus!
pi_17657542
Minkukel!
  donderdag 11 maart 2004 @ 23:31:44 #61
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_17657550
Slacker! Ben je nou nog niet klaar met studeren! Profiteur!
pi_17657564
Sellout!
pi_17658142
't is net Superman III zo..

Sorry, zal er nu mee kappen
  vrijdag 12 maart 2004 @ 00:19:10 #64
73742 fripper
"Call It Anything"
pi_17658712

De echte held van dit verhaal knokt graag een stukje mee
"We shall now tune our Mellotrons and attack culture once again"
  vrijdag 12 maart 2004 @ 01:06:45 #65
9613 Seborik
I, Voyager
pi_17659356
Wodan wilde dit posten, maar dat kan niet door die bug en ik ben te lui om uit te loggen en met Wodan in te loggen, wat een hectiek. In ieder geval, kom ik er net achter dat een superruig bootleg 7" plaatje van de Fields of The Nephilim genummerd is met nummer 110 van de 500 en dat is natuurlijk retegaaf.

Verder staat er een uitprobeersel op van Blue Water die compleet anders is dan de uiteindelijke versie op de maxisingle die ook weer anders is dan de rest van de live-uitvoeringen die daarna volgden.

Wat een opwinding zo midden in de nacht.

Bovendien - en hier had ik Wodan voor nodig - wanneer je net zo raar gaat denken als met Tupac, de ultieme mysterieuze ondode rapper, zoals fans doen bij zijn mogelijke wederopstanding die zich nog steeds niet voltrokken heeft, kun je er een complete bovennatuurlijke theorie van maken.

Bijvoorbeeld:

110. Ik ben op de 11de geboren! Wow, wat een toeval! En het is gelimiteerd tot 500 stuks. 11 - 5 = 6!
6 x 110 = 660 en dan doe je die 6 er weer bij en dan heb je er - juist! - 666!

Scary shit huh?

Maar nu komt het. Het bootlegje bevat 4 nummers van 2 opnamesessies. (6 (sic!)!)

Opnamedatum 1: 16.4.87
Opnamedatum 2: 1.11.86

Er zitten twee zessen in! 666!

Wanneer je dit soort dingen in gaat tikken, is het tijd om te gaan slapen. Zeker ook wanneer niemand bevestigt, dat er een icoon knippert.

Deze is het.

[ Bericht 1% gewijzigd door Seborik op 12-03-2004 01:13:26 ]
  vrijdag 12 maart 2004 @ 01:19:37 #66
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_17659491
Ik had bijna een basgitaar gekocht vandaag. Een MusicMan-neppert van Vintage. Maar ik vond 300 euro net iets teveel voor zo'n crappy merk.

Dit is volgens mij de eerste keer dat ik me heb kunnen inhouden qua aanschaf van muziekidngen. Hooray. Ik ben volwassen
pi_17659517
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 23:16 schreef Zander het volgende:

[..]

Heel aardig

Dat je met je ene kant mensen in mekaar kunt rossen om ze vervolgens met de andere kant dood te knuffelen...
  vrijdag 12 maart 2004 @ 01:45:19 #68
9613 Seborik
I, Voyager
pi_17659785
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 01:19 schreef Tijn het volgende:
Ik had bijna een basgitaar gekocht vandaag. Een MusicMan-neppert van Vintage. Maar ik vond 300 euro net iets teveel voor zo'n crappy merk.

Dit is volgens mij de eerste keer dat ik me heb kunnen inhouden qua aanschaf van muziekidngen. Hooray. Ik ben volwassen
Wil je er op zich wel een basgitaar bij hebben?
pi_17659933
Voor 300 Euro moet je toch wel een iets bekender merk kunnen scoren, een Ibanez of Yamaha of zo. Niet dat dat noodzakelijk ook beter is (hell, de helft van al die goedkopere instrumenten komen toch allemaal uit de Samick-fabriek of zo, alleen met een ander stickertje er op), maar het oog wil ook wat.
pi_17661271
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 23:52 schreef Zander het volgende:
't is net Superman III zo..

[afbeelding]

Sorry, zal er nu mee kappen
Spiderman heeft toch ook een evil alter ego?
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_17662005
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 08:24 schreef julekes het volgende:
Spiderman heeft toch ook een evil alter ego?
Ja, Venom heet die, geloof ik. Maar ik ben niet zo'n comic-kenner.
  vrijdag 12 maart 2004 @ 10:53:09 #72
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_17663184
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 22:46 schreef Seborik het volgende:

En wat is een flexi-disc?
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 22:50 schreef Zander het volgende:
Dat zijn toch van die singeltjes die je vroeger weleens gratis bij tijdschriften kreeg, 't is van een of ander papier-achtig spul gemaakt in plaats van vinyl en meestal zijn ze na 2x draaien nauwelijks meer af te spelen. Ik heb er heel vroeger wel een paar gehad.
Hehehe, ik heb er hier nog steeds een aantal liggen. Let's see...

• Een interview met Boy George, gekregen bij de Smash Hits
  • De Hitkrant presenteert de Dolly Dots, met 'De Dots speciaal voor jou', 'De Japanse singles' en 'Het puikje van de lp Take Six'.
  • Iets van het Rode Kruis dat ooit zat bij een puzzelboekje. Imitaties: Robert Paul
  • Happy Christmas from the stars, gekregen bij de Smash Hits, met: Abba, ABC, Adam, Bananarama, Bucks Fizz, Captain Sensible, Culture Club, Duran Duran, Fun Boy Three, Haircut One Hundred, Imagination, The Jam, Madness, Mari Wilson, Musical Youth, Piranhas, Steve Strange en Toyah en Ultravox.
  • David Torn - A sigh on Barriers, gekregen bij Guitar Player Magazine
  • Een 'Super-6-single' van de Muziek Expres met:
    Van Halen - Dancing in the street
    Ideal - Monotamie
    Maxus - Nobody's Business
    The Blasters - I'm Shakin'
    Ambrosia - How can you love me
    Fay Ray - (Waiting for the) Heatwave

Nou, zou er iets bijzitten dat geld waard is?

[ Bericht 0% gewijzigd door Jane op 12-03-2004 14:35:40 ]
  • Lying awake, wondering if there is a Dog...
    Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
      vrijdag 12 maart 2004 @ 11:37:56 #73
    1986 Jane
    agnostic dyslexic insomniac
    pi_17664009
    Btw, over Britney gesproken (een tijdje geleden in dit topic dan )...

Heeft iemand enig idee hoe haar stem nu eigenlijk klinkt? Ok, het standaard antwoord is natuurlijk 'Dat wil je niet weten!!', maar serieus: als ik naar dat nummer 'Toxic' luister, dan hoor ik daar volgens mij allerlei mensen zingen en het is allemaal ontzettend vervormd, maar geen idee hoe Britney's stem nu echt klinkt. Geldt natuurlijk wel voor meer van dat soort artiesten, maar toch best gek. De artiesten waar ik graag naar luister hebben allemaal toch wel een eigen geluid qua stem en die is dan ook duidelijk te herkennen, ook als je dan een nieuw of onbekend nummer hoort.
    Lying awake, wondering if there is a Dog...
    Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
      vrijdag 12 maart 2004 @ 11:56:58 #74
    12221 Tijn