Dude, mosselen zijn smerig.quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:56 schreef julekes het volgende:
[..]
Slechte mosselen gegeten of zo..
Gheghe, daarom wordt dat spul vooral aan Belgie verkocht.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:00 schreef Seborik het volgende:
[..]
Dude, mosselen zijn smerig.
Het zal wel aan mij liggen dan.![]()
![]()
Het is dan ook een botte klootzak, een mensenhater en een sociopaat. Ik kan het weten, want ik ken hem, helaas.quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:58 schreef Seborik het volgende:
Ik vind die cover wel typisch van Zanderrr... het is net alsof hij ons uitlacht...
quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:16 schreef Zander het volgende:
Het is dan ook een botte klootzak, een mensenhater en een sociopaat. Ik kan het weten, want ik ken hem, helaas.
Ezel!quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:27 schreef Zanderrr het volgende:
![]()
Heel aardigquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:16 schreef Zander het volgende:
[..]
Het is dan ook een botte klootzak, een mensenhater en een sociopaat. Ik kan het weten, want ik ken hem, helaas.
Wil je er op zich wel een basgitaar bij hebben?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 01:19 schreef Tijn het volgende:
Ik had bijna een basgitaar gekocht vandaag. Een MusicMan-neppert van Vintage. Maar ik vond 300 euro net iets teveel voor zo'n crappy merk.
Dit is volgens mij de eerste keer dat ik me heb kunnen inhouden qua aanschaf van muziekidngen. Hooray. Ik ben volwassen
Spiderman heeft toch ook een evil alter ego?quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:52 schreef Zander het volgende:
't is net Superman III zo..
[afbeelding]
Sorry, zal er nu mee kappen![]()
Ja, Venom heet die, geloof ik. Maar ik ben niet zo'n comic-kenner.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 08:24 schreef julekes het volgende:
Spiderman heeft toch ook een evil alter ego?
quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:46 schreef Seborik het volgende:
En wat is een flexi-disc?
Hehehe, ik heb er hier nog steeds een aantal liggen.quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:50 schreef Zander het volgende:
Dat zijn toch van die singeltjes die je vroeger weleens gratis bij tijdschriften kreeg, 't is van een of ander papier-achtig spul gemaakt in plaats van vinyl en meestal zijn ze na 2x draaien nauwelijks meer af te spelen. Ik heb er heel vroeger wel een paar gehad.
Ja, tis een beetje een trend van de laatste jaren om stemmen dusdanig te "corrigeren" dat er weinig eigen meer van overblijft. Zeker in de ultrapop-scene waarin Britney zich begeeft. Produceer-technisch gezien best leuk en interessant, maar muzikaal misschien wat minderquote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:37 schreef Jane het volgende:
Btw, over Britney gesproken (een tijdje geleden in dit topic dan)...
Heeft iemand enig idee hoe haar stem nu eigenlijk klinkt? Ok, het standaard antwoord is natuurlijk 'Dat wil je niet weten!!', maar serieus: als ik naar dat nummer 'Toxic' luister, dan hoor ik daar volgens mij allerlei mensen zingen en het is allemaal ontzettend vervormd, maar geen idee hoe Britney's stem nu echt klinkt.Geldt natuurlijk wel voor meer van dat soort artiesten, maar toch best gek. De artiesten waar ik graag naar luister hebben allemaal toch wel een eigen geluid qua stem en die is dan ook duidelijk te herkennen, ook als je dan een nieuw of onbekend nummer hoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |