vertel je morgen hier ff hoe het was UIO_M....ik geef het opquote:Op donderdag 25 maart 2004 15:02 schreef UIO_AMS het volgende:
vanavond dus Dick Dale
AMS, als in Amsterdam, da's toch niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:49 schreef Bosbeetle het volgende:
vertel je morgen hier ff hoe het was UIO_M....ik geef het opwaarom zo'n username
Dus DVDs kijken in surround en een beetje opnemen. Spelletjes doe ik eigenlijk toch maar zelden.quote:The Sound Blaster Audigy 2 ZS also provides encompassing 7.1 surround sound for Dolby Digital® EX as well as DTS-ES supported DVD movies, any DirectSound 3D games, and CMSS 3D virtualized 7.1 stereo music. Musicians will also enjoy true 24-bit recording and low latency ASIO support for the ultimate audio recording platform.
UIO als in ...????quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:54 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
AMS, als in Amsterdam, da's toch niet zo moeilijk.
de UIO levert me zelf meer problemen op
Ik heb een paar maanden geleden m'n ouwe Hercules-kaartje vervangen voor een M-Audio Delta 1010LT. Kostte me 300 euro en nu heb ik 8 analoge ingangen (waarvan 2 XLR), 8 analoge uitgangen en hele fijne ASIO-driversquote:Op donderdag 25 maart 2004 16:23 schreef Zander het volgende:
Mjah, maar da's iha toch weer een andere prijsklasse als je dezelfde opties wil, en het is toch alleen maar voor een beetje geklooi thuis bedoeld. Wat voor geluidskaart gebruik jij eigenlijk voor opnames, Tijn?
Quito (als in luchthavencode van)quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:26 schreef Z het volgende:
UIO als in ...????
En de logica van jouw naam is dan: ...quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Quito (als in luchthavencode van)
luchthavencodes van de twee steden waar ik ten tijde van registratie woonde (vliegticket lag naast me op bureau)quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:56 schreef Z het volgende:
En de logica van jouw naam is dan: ...
quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
luchthavencodes van de twee steden waar ik ten tijde van registratie woonde (vliegticket lag naast me op bureau)![]()
nu is het alleen bijzonder lastig om jezelf voor te stellen op een meet
Klinkt als:quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
nu is het alleen bijzonder lastig om jezelf voor te stellen op een meet
waarvoor dankquote:Op donderdag 25 maart 2004 17:06 schreef Z het volgende:
Klinkt als:
Wel een originele naam iig!
Jij cassanova jij!quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:33 schreef Seborik het volgende:
Hallo muziek.
...en ik heb met een meisje gepraat over exploratieve factoranalyses. ...
Ik had ook altijd dat gezeik met m'n SoundBlaster Live. En alsie het dan wel deed, kraakte het bij het leven. Kheb toen eigenlijk al besloten om voorlopig nooit meer wat van Creative te kopen.quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:42 schreef Zander het volgende:
Voorlopig zuigt het leven hier nog, want die kutkaart doet het nog steeds niet, zelfs nadat ik heel Windows opnieuw geinstalleerd had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |