Hoe bedoel je? Dat ik hem een eikel vond of zo?quote:Op zondag 21 maart 2004 00:58 schreef Seborik het volgende:
Het is leuker om hem het omgekeerde te vertellen.
Het is juist leuk alsie al wel gesettled is, maar op deze manier in vertwijfeling komt sebboquote:Op zondag 21 maart 2004 01:09 schreef Seborik het volgende:
Ik weet nooit wat het nut ervan is om zoiets te gaan vertellen. Misschien als'ie nog niet gesettled is.
Ja, er zijn veel mensen die hun huidige leven op zouden geven, of erover in twijfel geraken, voor iemand waar ze een prepuberale voorkeur voor hadden.quote:Op zondag 21 maart 2004 01:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is juist leuk alsie al wel gesettled is, maar op deze manier in vertwijfeling komt sebbo
Laat maar geen foto's van jezelf zien. Dan heb je iiig weer een huwelijk gered.quote:Op zondag 21 maart 2004 01:32 schreef Jane het volgende:
Hee, ik bedoelde het helemaal niet om hem in vertwijfeling te brengen!Nee, gewoon uit nostalgische overwegingen. Hij is getrouwd en heeft een dochter van 8. Heb ook foto's van hem nu gezien en daar voel ik geen kriebels bij hoor.
waarom niet dan ?quote:Op maandag 22 maart 2004 18:52 schreef Seborik het volgende:
Er zal amper muziek worden gedraaid die repressentatief is voor dit subforum.
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:53 schreef Seborik het volgende:
Het wordt een heel chaotisch programma wanneer je in 2,5 uur de muziek laat variëren van DJ Tiësto, DJ Sebbo naar Robbie Williams, Hind, John Zorn, Queens of The Stone Age, deathmetal en avantgarde jazz en ook nog eens alles wat er daar tussen ligt.
Tong, de Supersuckers-cd is binnen.
In ommen woont een vrouw die het hele huis vol heeft met stapels papier, tot aan het plafon. In haar auto is alleen de berijdersstoel open de rest is ook vol !quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:18 schreef Seborik het volgende:
http://matrix.netsoc.tcd.ie/~villiros/pics/holyfuck/![]()
![]()
Klinkt als een programma waar ik naar zou luisteren, als je de DJs en Hind zou weglaten. In ieder geval beter dan een programma waarbij zouteloze grappen over Kontebonken worden afgewisseld met een reportage over de laatste ontwikkelingen in het ONZin-forum.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:53 schreef Seborik het volgende:
Het wordt een heel chaotisch programma wanneer je in 2,5 uur de muziek laat variëren van DJ Tiësto, DJ Sebbo naar Robbie Williams, Hind, John Zorn, Queens of The Stone Age, deathmetal en avantgarde jazz en ook nog eens alles wat er daar tussen ligt.
Whoah, en ik dacht dat mijn kamer een puinhoop was.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:18 schreef Seborik het volgende:
http://matrix.netsoc.tcd.ie/~villiros/pics/holyfuck/![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |