het is roller coaster tycoonquote:Op woensdag 10 maart 2004 17:46 schreef DrWolffenstein het volgende:
wat een ¤ 2,50 spel. Echt iets voor de grabbelton van de lokale spelhandelaar. Of is het opensource?
Balen voor jequote:Op woensdag 10 maart 2004 17:45 schreef woutabest het volgende:
grappig, mijn achternaam begint ook met een b.
Ik maar denken dat jij een gamesclassic-liefhebber wasquote:Op woensdag 10 maart 2004 17:46 schreef DrWolffenstein het volgende:
wat een ¤ 2,50 spel. Echt iets voor de grabbelton van de lokale spelhandelaar. Of is het opensource?
vermenigvuldig dat met 20 en je zit ongeveer op de winkelwaardequote:Op woensdag 10 maart 2004 17:46 schreef DrWolffenstein het volgende:
quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:47 schreef Paxlie het volgende:
[..]
het is roller coaster tycoon
het allerbeste spel imho op het gebied van pretpark management
Dequote:Op woensdag 10 maart 2004 17:48 schreef yvonne het volgende:
WouterB
Niet woutabest
Zou er ook een yvonne in dat bos rondlopen, of zit die misschien verstopt in een tijgerpak?quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:48 schreef yvonne het volgende:
WouterB
Niet woutabest
First Person Shooters en het aloude PING. Daar houd mijn liefde voor oude games op. Ik heb een voorkeur voor fatsoenlijke graphics zonder kartelranden of overduidelijke pixels.quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:48 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ik maar denken dat jij een gamesclassic-liefhebber was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |