verdorie....quote:Op woensdag 10 maart 2004 13:22 schreef HTT-Thalan het volgende:
Buut! Je vond me niet! Hehe! Ik zat stiekum in een ander forum
Wat gaan we nu spelen?
ja, ik heb die vreemde creaties in de keuken niet van een vreemde zeg maarquote:Op woensdag 10 maart 2004 13:28 schreef HTT-Thalan het volgende:
Pannekoek met Sate??? Iew!
en net als met alles wat je aanraakt, is ze nou verdorvenquote:Op woensdag 10 maart 2004 13:31 schreef HTT-Thalan het volgende:
Nou, wel, ik vind haar aardig vreemd
Alleen je zus is een vreemde eend in de bijt want die is/was wel lekker
heel mooi getekend, alleen een beeeeeetje eentonigquote:Op woensdag 10 maart 2004 13:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
*trots is op wederom vingerverf kunstwerk*
[afbeelding]
misschien wilde ze es een ECHTE manquote:Op woensdag 10 maart 2004 13:33 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ja maar om gelijk de diepte Het Bed in te duiken met een karakter als Big Jim, dat heb ik haar niet geleerd hoor
Man, zelfs je moeder is mannelijker dan Jim.quote:Op woensdag 10 maart 2004 13:34 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
misschien wilde ze es een ECHTE man
quote:Op woensdag 10 maart 2004 13:35 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Man, zelfs je moeder is mannelijker dan Jim.
Ik wou dat ik hetzelfde kon doen met mijn sex-levenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:25 schreef HTT-Thalan het volgende:
Hierbij blaas ik dit topic nieuw leven in.
Daar heeft nooit leven in gezeten, dus dat word hard blazen, Kerel.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:10 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
Ik wou dat ik hetzelfde kon doen met mijn sex-leven
Ik weet het, maar ik ben gestopt met roken, dus ik kan wat meer blazen zeg maar...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:16 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Daar heeft nooit leven in gezeten, dus dat word hard blazen, Kerel.
kom, kom, niet alles tegelijkquote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:20 schreef HTT-Thalan het volgende:
Nu nog stoppen met Vet eten, laat slapen, teveel tv kijken, bank hangen, laat opstaan, en uitkering trekken, en het komt wel goed![]()
Iew.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:21 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
kom, kom, niet alles tegelijk
Ben al lang blij dat ik gisteren weer wat heb bewogen...wat zeg ik, maaaarits wilt vanavond weer gaan....
![]()
Begin nou niet weer over die parenclub waar jullie heengingen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:24 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Iew.
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:25 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Begin nou niet weer over die parenclub waar jullie heengingen.
En don't u DARE u-know-who in dit gesprek te betrekken, want ik kom je kop persoonlijk door de plee spoelen.
die snol van idols...quote:Op maandag 29 maart 2004 13:47 schreef HTT-Thalan het volgende:
Wie is alice dan?
A la Hans Teeuwuuuhhh Dusquote:Op maandag 29 maart 2004 13:49 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
die snol van idols...
Zat ze op een de stoel(ja, vraag me niet waarom) en de kans dat ze er dus uitging. Vroegen ze: hoe voel je je? Wat zei die snol?? I'm flabbergasted
ze is nederlands!!!!
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:11 schreef capibar het volgende:
he leuk, een slowchatttopic.
waar gaat deze over
over hoe IK de zomer ga doorkomen???quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:54 schreef HTT-Thalan het volgende:
Die achterlijke ******Jogy sluit GVD weer een topic en ik heb **** nog zo mn best gedaan met iets origineels te komen
Een topic over hoe jij de zomer door gaat komen, en vervolgens sluit hij het omdat hij het niet boeiend vind![]()
![]()
Hij sluit gewoon topics omdat ze hem niet bevallen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 14:26 schreef HTT-Thalan het volgende:
Nee, niet gebookmarkt. Geen nut, hij sluit toch alles. En ik vind dat jij ook moet gaan skaten, ze zijn snel, economisch en supergezond, want je gebruikt alle spieren in je lijf bij het skaten.
Inderdaad. Niet meer hip. En naar mijn mening ook nooit geweest.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 14:27 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
Ohja hoor, ik zie mezelf al op skaten..
ben al bij dat ik al lopend overeind blijf
Maar ik ga der over nadenken...
rolschaten zijn niet meer hip zeker?
Is je ban weer vorobij?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:54 schreef HTT-Thalan het volgende:
Die achterlijke ******Jogy sluit GVD weer een topic en ik heb **** nog zo mn best gedaan met iets origineels te komen
Een topic over hoe jij de zomer door gaat komen, en vervolgens sluit hij het omdat hij het niet boeiend vind![]()
![]()
Hij sluit gewoon topics omdat ze hem niet bevallen![]()
![]()
![]()
![]()
woei!!!quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:01 schreef HTT-Thalan het volgende:
ja, maar wel druk aan het werk.
op je permban hoop ikquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:06 schreef HTT-Thalan het volgende:
ja hij is vorobij.
Maar ik wacht nog op het return mailtje van Danny.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:06 schreef Houzer het volgende:
[..]
op je permban hoop ik
Waarom reageer je uberhaupt, als je niets nuttigs toe te voegen hebt. Het is dat er een verbod op verwensingen ligt, want ik heb er wel een paar voor je.quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:06 schreef Houzer het volgende:
[..]
op je permban hoop ik
stoer!quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:22 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Waarom reageer je uberhaupt, als je niets nuttigs toe te voegen hebt. Het is dat er een verbod op verwensingen ligt, want ik heb er wel een paar voor je.
die badsloef kneuzen denken sowieso dat ze enigszins interessant zijn....quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:22 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Waarom reageer je uberhaupt, als je niets nuttigs toe te voegen hebt. Het is dat er een verbod op verwensingen ligt, want ik heb er wel een paar voor je.
Hij schrijf mijn naam goedquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:26 schreef Handsome het volgende:
war!
badsloefen vs. HTT-Thalan & sir_dalord
als ze oorlog willen, dan kunnen ze hem krijgenquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:26 schreef Handsome het volgende:
war!
badsloefen vs. HTT-Thalan & sir_dalord
Ik stel voor, een IRL watergevecht tussen de mod's en de users. OF beter, kogelvrije jacks aan en dan met je buks het bos inquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:33 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
als ze oorlog willen, dan kunnen ze hem krijgen
MUHAHAHAHAHA
hmmm, vertrouw je me dan nog met een luchtbuks?quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:35 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik stel voor, een IRL watergevecht tussen de mod's en de users. OF beter, kogelvrije jacks aan en dan met je buks het bos in
Jij krijgt er 1 met een dichtgelaste loop, als lokaas en defensieschild.quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:38 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
hmmm, vertrouw je me dan nog met een luchtbuks?![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:42 schreef sir_dalord het volgende:
HTT-THALAN, VUILE HOND!!!
je hebt mijn paraplu nog niet teruggegeven!!! Nu moet ik door de regen naar de stad lopen
kutjong,tyf nou es op met je ddodsverwensingenquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:22 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
verdorie, doe dat es ff buiten dit topic... Dit is een vriendelijk slowchat topic ja... Of moet ik je moeder weer bellen om te zeggen dat je stout bent?quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:45 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
kutjong,tyf nou es op met je ddodsverwensingen
Gaat niet, de isolatie-afdeling van de PZZ laat haar geen buitenlijnen toequote:Op dinsdag 6 april 2004 11:47 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
verdorie, doe dat es ff buiten dit topic... Dit is een vriendelijk slowchat topic ja... Of moet ik je moeder weer bellen om te zeggen dat je stout bent?
quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:49 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Gaat niet, de isolatie-afdeling van de PZZ laat haar geen buitenlijnen toe [afbeelding]
thalan wilde die gast gaan doodverwensen eikelquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:47 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
verdorie, doe dat es ff buiten dit topic... Dit is een vriendelijk slowchat topic ja... Of moet ik je moeder weer bellen om te zeggen dat je stout bent?
dat jou mammie daar zit betekend niet dat je je problemen maar op mij af moet schuiven!quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:49 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Gaat niet, de isolatie-afdeling van de PZZ laat haar geen buitenlijnen toe [afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:07 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
thalan wilde die gast gaan doodverwensen eikel
Whehehehequote:Op woensdag 7 april 2004 19:18 schreef Janusje het volgende:
Badsloef:
[afbeelding]
HTT-Thalan & sir_dalord:
[afbeelding]
[afbeelding]
Whehehehehehe.....
![]()
quote:Op woensdag 7 april 2004 19:18 schreef Janusje het volgende:
Badsloef:
[afbeelding]
HTT-Thalan & sir_dalord:
[afbeelding]
[afbeelding]
Whehehehehehe.....
![]()
vanavond weerquote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:05 schreef HTT-Thalan het volgende:
Fitnessen
Dat ik dat ooit nog mocht meemaken, jij op een fitnessinstituut
Daar raak je veel vocht kwijt, in combinatie met je bierloze maand, zouk gaan uutkieken kerlquote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:24 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
vanavond weer![]()
maar dan gecombineerd met sauna![]()
ik drink water, liters water...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:33 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Daar raak je veel vocht kwijt, in combinatie met je bierloze maand, zouk gaan uutkieken kerl
Wie is hier nou luiquote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:36 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik drink water, liters water...
en je gaat maar mee, luie donder....
godverdomme, ik natuurlijk nog gaan kijken ookquote:Op donderdag 13 mei 2004 10:17 schreef HTT-Thalan het volgende:
Heuy Dalord, hoest nou meej je fiets? Staat ie er nog?
quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:19 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
godverdomme, ik natuurlijk nog gaan kijken ook
godverdomme!!!!quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:25 schreef HTT-Thalan het volgende:
Echt gek, ik trok vanmorgen mijn broek aan, en er viel ineens een klein zwart sleuteltje op de vloer. Ik heb het overal geprobeerd, en kon maar niet vinden waar het van was. Toen ik er niet uitkwam, heb ik het maar aan die zwerver gegeven die op de vloer naast jouw fiets lag te slapen
Je bent gewoon een playable bitch. Mijn bitch, welteverstaanquote:Op donderdag 13 mei 2004 10:26 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
godverdomme!!!!
heeft ie natuurlijk weer net zo lang zitten lullen gisterenavond zodat ik het weer zou vergeten
ik ben zoooooo gemakkelijk
![]()
geef me een koekje en ik ben al tevredenquote:Op donderdag 13 mei 2004 10:28 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Je bent gewoon een playable bitch. Mijn bitch, welteverstaan
quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:35 schreef HTT-Thalan het volgende:
O, ja, voor ik het vergeet: Je bent Dik. (Als motivatie om weer te gaan sporten)
En Nvidia is Gameklaar!
Als je die fiets nou aan mij geeft, moet je wel te voet gaan. Is gezond voor jequote:Op donderdag 13 mei 2004 10:38 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
![]()
ik ben niet dik...
ik ben gezellig gezet
![]()
maar ik ga vanmiidag wel fitnessen![]()
ik was er bijna ingetraptquote:Op donderdag 13 mei 2004 10:40 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Als je die fiets nou aan mij geeft, moet je wel te voet gaan. Is gezond voor je
quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:45 schreef sir_dalord het volgende:
check mijn nieuwe avatar dan
als je morgen mijn vreten betaald, vertel ik het jequote:Op donderdag 13 mei 2004 15:48 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Hoe maak je trouwens die bewegende avatars enzo, met verschillende plaatjes?![]()
Is je uitkering weer eens stopgezet? Je ouders zijn een weekendje weg zekerquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:50 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
als je morgen mijn vreten betaald, vertel ik het je![]()
nee, ik heb zin in chineesquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:52 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Is je uitkering weer eens stopgezet? Je ouders zijn een weekendje weg zeker![]()
Daar word je dik(ker) van! Ga Salade eten ofzo!quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:52 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
nee, ik heb zin in chinees
![]()
Icons klaar terwijl u wacht: # 14 [Geen Upgrades]quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:59 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Daar word je dik(ker) van! Ga Salade eten ofzo!
Nee manquote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:49 schreef sir_dalord het volgende:
wilde ik je helpen, lul ik je vast
quote:DoctorB en The_penetrator - wegens het niet normaal kunnen gedragen tegenover andere users
allebei 48 uur
ziet er geil uit'...quote:Op donderdag 10 juni 2004 08:55 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heuy Dalord, wat vind je trouwens van mn nieuwe avatar, gekregen van zo'n photosoep kerel
nee, we hebben niks meer tegen elkaar te vertellenquote:Op donderdag 10 juni 2004 09:14 schreef Shoot het volgende:
Al 16 dagen geen slowchat gehad van HTT-Thalan en sir_dalord![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:27 schreef Shoot het volgende:
Jammer..
houzer heeft een week ban?
Néé man. Zat altijd die tijd al binnen, op kantoor, achter mn pc. Maar dat zal die alwetende sufferd dus niet.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:04 schreef Shoot het volgende:
Gheheh.. Thalan, ben je nog buiten?
3 weken zelfs!! 3 weken geen houzer!quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:32 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
![]()
voor onzin wel.. En die is zelfs verhoogd naar twee weken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Time to party!quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:16 schreef AiRulez het volgende:
[..]
3 weken zelfs!! 3 weken geen houzer!![]()
*Gebruikt het gave playmobil piratenship om een flesje bier open te maken!*quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:36 schreef AiRulez het volgende:
Bier!
quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:16 schreef AiRulez het volgende:
[..]
3 weken zelfs!! 3 weken geen houzer!![]()
Whoa, bikkel!quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:56 schreef sir_dalord het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb geen gave playmobiel om mijn bier open te maken
ik maak het wel open met mijn goude tand![]()
gelukkig, want mijn gouden tand ben ik nu kwijtquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:06 schreef AiRulez het volgende:
[..]
Whoa, bikkel!
Je mag anders mijn piratenschip wel lene!![]()
jou avatar!!quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:56 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
Dat is geen goed ding! Maar van de andere kant, gouden tand is zo arrenbie!quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:07 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
gelukkig, want mijn gouden tand ben ik nu kwijt
ik weet hetquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:07 schreef AiRulez het volgende:
[..]
jou avatar!!![]()
En natuurlijk het kwalitatief, cultureel en literair heel hoogstaand ONZ!!quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:09 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik weet het![]()
dat is de enige reden dat ik nog fok![]()
ookquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:11 schreef AiRulez het volgende:
[..]
En natuurlijk het kwalitatief, cultureel en literair heel hoogstaand ONZ!!![]()
Inderdaad, daar is echt niks te doen. Ik wil graag rellen in R&P maar dat mag niet.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:14 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ook![]()
ik moet eens wat andere subfora's gaan bezoeken.... maar daar is het zo saai![]()
idd, dat viel me ook niet tegen.. Het is een behoorlijk knappe meid...quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:27 schreef AiRulez het volgende:
[..]
Inderdaad, daar is echt niks te doen. Ik wil graag rellen in R&P maar dat mag niet.
Ik kijk net trouwens in het fotoboek van Inso. Die is best lekker!Ik maar denken dat dat een draak was!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:36 schreef sir_dalord het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft hij het toch voor elkaar!
Inso de dominatrix
Fotoboek
Hoewel mijn nick anders doet vermoeden, roel ik eigenlijk niet zo...
quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:41 schreef AiRulez het volgende:
[..]
Heeft hij het toch voor elkaar!
Inso de dominatrix![]()
je zou toch denken dat ze blij zou zijn dat htt geband is...quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:48 schreef AiRulez het volgende:
Zo!!! Hier hebben we veel pret van gehad! Inso is hinderlijk waakzaam!
Ben nog niet zo thuis hier op FOK!, dus ken pas weinig users. HTT valt wel op!quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:54 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
je zou toch denken dat ze blij zou zijn dat htt geband is...
maar toch vind ik het raar, want hij gedroeg zich redelijk netjes de laatste tijd
spijtig
dit wordt zijn 2e ban namelijk...quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:59 schreef AiRulez het volgende:
[..]
Ben nog niet zo thuis hier op FOK!, dus ken pas weinig users. HTT valt wel op!
De ban vind ik een beetje overtrokken. Doe dan een afkoelban van 48 uur!
Houzer was terecht!![]()
kloptquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:03 schreef Shoot het volgende:
Ja maar het is ook niet slim om een doodverwenising naar een MOD te doen?!
Die TTT was hilarisch!quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:02 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
dit wordt zijn 2e ban namelijk...
hij heeft al een x een afkoelban gehad. Daarom krijgt hij meteen een week. Maar hij heeft het voor zichzelf verpest bij het begin. Nu is hij redelijk goed bezig(hij hebt zelfs een TTT) maar ja, dat begin blijven ze onthouden natuurlijk..
iddquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:06 schreef AiRulez het volgende:
[..]
Die TTT was hilarisch!
Oh ja, daar waren we gebleven.quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:02 schreef sir_dalord het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb in het begin die hele lijst doorgelezen. Staan echt hele goeie tussen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:07 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
idd
jammer dat hij er niet verder mee is gegaan...
ik heb nog nooit een TTT geopend![]()
die TTT is een top idee natuurlijk...quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:09 schreef AiRulez het volgende:
[..]
Ik heb in het begin die hele lijst doorgelezen. Staan echt hele goeie tussen.
Snap je ook meer van de humor af en toe.
Nee, die stond er volgens mij niet bij! Die ga ik eens zoeken! Of heb jij een link bij de hand!?quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:12 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
die TTT is een top idee natuurlijk...
En vooral VAC en croupouque hebben geweldige topics..
Maar je hebt het befaamde 'derde wereld topic' net niet meegemaakt zeker? Van xebrozius?
Oh jah, is hij ook weer. Irritant mannetje!quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:13 schreef EL_REY het volgende:
![]()
blijkbaar, want je reageert! beetje dom!!quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:14 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
boeiend
het derde wereld topic hebben ze helemaal weggedaan.. Volgens danny was hij te grof... Je zag allemaal plaatjes van mensen uit afrika en daar hadden ze een onderschrift bij verzonnen..quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:14 schreef AiRulez het volgende:
[..]
Nee, die stond er volgens mij niet bij! Die ga ik eens zoeken! Of heb jij een link bij de hand!?
De ban van Xebro is ook wel jammer. Kon wel lachen met zijn posts!
boeiendquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:16 schreef EL_REY het volgende:
[..]
blijkbaar, want je reageert! beetje dom!!
![]()
hahaha!! wat lief, je bent me niet vergetenquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:14 schreef AiRulez het volgende:
[..]
Oh jah, is hij ook weer. Irritant mannetje!![]()
ZWA?quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:16 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
het derde wereld topic hebben ze helemaal weggedaan.. Volgens danny was hij te grof... Je zag allemaal plaatjes van mensen uit afrika en daar hadden ze een onderschrift bij verzonnen..
het ging idd ver en nadat dat topic was verwijderd, is de vraag naar een ZWA forum alleen maar groter geworden
quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:16 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
boeiend
Ik heb nog nooit een post van jou gezien die niet hopeloos infantiel was!quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:17 schreef EL_REY het volgende:
[..]
hahaha!! wat lief, je bent me niet vergeten
zwarte humor forumquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:18 schreef AiRulez het volgende:
[..]
ZWA?
Xebro had een behoorlijk grof gevoel voor humor. Dat mag ik wel!
mij ook,quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:23 schreef AiRulez het volgende:
Zwarte humor forum
Dan zie je me steeds minder in ONZ denk ik!
en dat proberen we zo te houden!quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:20 schreef AiRulez het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een post van jou gezien die niet hopeloos infantiel was!![]()
ZWA is dan helaas een utopie!quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:25 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
mij ook,
maar hij zou wel nooit komen... vrees ik
dan maar ONZ
* trekt maar weer eens een biertje open
Hee El Rey, maak jezelf nuttig en geef mij eens een biertje aan en pak zelf ook niks!quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:40 schreef EL_REY het volgende:
[..]
en dat proberen we zo te houden!
man, ik wist geeneens dat dit topic nog bestond totdat htt hem omhoog kickte vandaagquote:Op donderdag 10 juni 2004 16:49 schreef Shoot het volgende:
Nu wordt de chat wel erg Slow..
Waar zouden we zijn, zonder HTT!? We maken het mee de komende week!quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:51 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
man, ik wist geeneens dat dit topic nog bestond totdat htt hem omhoog kickte vandaag![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:54 schreef AiRulez het volgende:
[..]
Waar zouden we zijn, zonder HTT!? We maken het mee de komende week!
quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:45 schreef AiRulez het volgende:
[..]
Hee El Rey, maak jezelf nuttig en geef mij eens een biertje aan en pak zelf ook niks!
Die zal goed balen!! Bier maakt alles goed!quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:55 schreef sir_dalord het volgende:
[..]![]()
ik spreek hem over 5 minuten al, als hij klaar is met werken...
![]()
Nou jah, een weekje zich niet druk maken zal hem goed doen!quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:02 schreef Shoot het volgende:
Hij baalt heus niet...Hij wilde dit denk ik zelf..anders had hij echt geen doodverwensing gedaan
Hee, deze is nog open!quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:23 schreef HTT-Thalan het volgende:
Die ban was niet eens serieus bedoeld, die ban van hun kant dan weer wel
Gelukkig ben ik nu weer terug en knut leeft nog
Bek houden lambalquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:15 schreef sir_dalord het volgende:
oy, het is je eigen schuld dat je je hebt verslapen![]()
je maakt je veel te druk om alles...
ik heb nog wel nen dooske ritalin voor je liggen
Als we het er hier over hebben loop ik risico dat ze erachter komt ...quote:Op maandag 31 januari 2005 12:05 schreef sir_dalord het volgende:
idd, de grondbeginselen van jouw ommekeer
heb je nou die ps2 gekocht of wat?
leuk idee [14.gif]quote:Op maandag 31 januari 2005 12:09 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Als we het er hier over hebben loop ik risico dat ze erachter komt ...
Maar dat risico neem ik wel, miss kunnen wat fokkers me helpen. Ik heb besloten om voor een ps1 te gaan, er is er nog eentje nieuw te koop bij dixons, dan heeft ze iig garantie. Ik heb al wat mensen gemaild op marktplaats, want ik wil er wat spellen bij hebben die niet over oorlog en schieten enzo gaan. Crash bandicoot moet ik sowieso hebben, alle versies die er zijn voor de ps1, en verders gewoon wat kindvriendelijk spul
So far heb ik al 2 reacties via mail ervoor.
Jaaa haaaa, dat weet ik wel, maar ze wil zo graag crash hebben. En daarom dus de ps1. Ze wil niet de nieuwe crash maar de oude hebben. En dat kan wel met een gemodde xbox zoals mousa liet zien, maar ik hou niet van gemod ivm garantie en 250 euro voor een gemodde xbox met alles drin heb ik gewoon nu niet te besteden. Max 100 euro. Dus een nieuwe ps1 plus een zooi spellen.quote:Op maandag 31 januari 2005 12:11 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
leuk idee [14.gif]
alleen als je spellen wilt hebben waarin geen geweld zit, moet je voor een gamecube gaan hoor
Dat was toen idd niet echt makkelijk nee. Maar het sleepte mij wel door de saaie dagen heen in die tijd. Vooral als er weer een stortvloed anti-inso topics werden geopend.quote:Op maandag 31 januari 2005 12:49 schreef sir_dalord het volgende:
ach, ze moesten iets doen om htt in bedwang te houden destijds
idd, mij ookquote:Op maandag 31 januari 2005 12:52 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Dat was toen idd niet echt makkelijk nee. Maar het sleepte mij wel door de saaie dagen heen in die tijd. Vooral als er weer een stortvloed anti-inso topics werden geopend.![]()
Ik hoop het wel. Ik weet ondertussen wel dat ze mijn nieuwe laptop veel mooier en gaver vind dat degene die ze van mij kreeg voor kerst, maar ze maakt er wel dankbaar gebruik van, voor haar schoolwerk en oude spellen. Ik denk dat ze best wel crash bandicoot gaat spelen als ze dat van mij krijgt. En zo niet, pech gehad danquote:Op maandag 31 januari 2005 12:42 schreef sir_dalord het volgende:
legaal houden?
ach, het is een leuk idee. Maar speelt ze er ook wel mee? Want anders is het zo zonde van je duurverdiende centjes
Dat klopt, het is met veel gasten uit die periode zo dat ze, of nooit meer aanwezig zijn, of ze hebben zich neergelegd bij de regels en zijn veel milder geworden. Dat laatste merk ik bij mezelf ookwel.quote:Op maandag 31 januari 2005 12:58 schreef sir_dalord het volgende:
idd, mij ook![]()
maar hij begint zich in te likken in de crew. Net zoals zoveel oud rebellen![]()
Hey, ik ben nog steeds zo anti-crew als toenquote:Op maandag 31 januari 2005 12:58 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
idd, mij ook![]()
maar hij begint zich in te likken in de crew. Net zoals zoveel oud rebellen![]()
Het lompst vond ik nog die [spoiler ] Knut sterf! [ / spoiler] actie van je.quote:Op maandag 31 januari 2005 13:04 schreef HTT-Thalan het volgende:
Hey, ik ben nog steeds zo anti-crew als toen
Er zijn alleen wél wat rotte appels verdwenen, en daar moet natuurlijk een capabel iemand voor teruggezet worden, vandaar mijn toenmalige sollicitatie
Ja, mooi hé. Was goed voor een weekje vakantiequote:Op maandag 31 januari 2005 13:06 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Het lompst vond ik nog die [spoiler ] Knut sterf! [ / spoiler] actie van je.
Dat was toen echt zo van: 'Hij zal toch niet?' 'jawel!'quote:Op maandag 31 januari 2005 13:11 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ja, mooi hé. Was goed voor een weekje vakantie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |