Oh, vandaar, ik zat al naar de foto te kijken en kon de baby niet ontdekken, maar nu je het zegtquote:Op woensdag 10 maart 2004 18:36 schreef LadyS het volgende:
hier mijn buik weer eens
Mijn buik zit, voor de kijkers thuis, aan de linkerkant. Aan de rechterkant is mijn kont![]()
Haha, ja het ziet er niet charmant uit, maar met een holle rug tijdens bijv. de afwas of strijken verpest je je rug. Ik merk nu dat ik zelf te lang verkeerd heb gestaan, maar eigenlijk is het kwaad bij mij al geschied. Terwijl ik het wel wist van te voren, maar ik vergat gewoon steeds mijn bekken te kantelen. Op zich hoef je niet je hele schede naar voren te duwen. Je kunt ook heel licht je knieën buigen zodat ze niet 'op slot' staan. Dat is in principe al voldoende om je bekken en rug in de goede stand te hebben.quote:Op donderdag 11 maart 2004 10:24 schreef LadyS het volgende:
ow... je edit nog niet gezien![]()
Peter zei dat ook al, (was toevallig gisteren toen hij die foto maakte) maar als ik ging proberen anders te staan, stond ik volgens hem nog achterlijker
Ik ga het bij het volgende bezoek meteen even aankaartenquote:Op donderdag 11 maart 2004 10:30 schreef melonovy het volgende:
misschien kun je even oefenen met staan enzo bij de VK, het zou wel prettig zijn als je daarmee pijn en klachen kunt voorkomen.
Nu wel! Wat ben je mooi!!! Maak niet van die grappen, je hebt een prachtige zwangere buik!!!quote:Op donderdag 11 maart 2004 09:03 schreef Belana het volgende:
Ik zie niet een foto???![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:35 schreef piglet het volgende:
(ik heb nl. al jaren een ongeveer-4-maanden-buikje van mezelf).
hahaha, idd! Ik heb nu nog een 6 maanden buikje trouwens, kan echt voor een flink gevorderde zwangere doorgaan hoor...heel frustrerend. Loop ook nog in mijn zwangerschapsbroeken. Maar dat schijnt normaal te zijn...quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou haast zeggen: wie niet
![]()
![]()
Ach ja, ik geloof dat de meeste vrouwen niet zo tevreden zijn met hun buik (maar die van mij is wel heel erg hoor. Gelukkig valt het straks niet meer op en daarna kan ik de schuld aan m'n kind gevenquote:Op donderdag 11 maart 2004 12:16 schreef Belana het volgende:
[..]
hahaha, idd! Ik heb nu nog een 6 maanden buikje trouwens, kan echt voor een flink gevorderde zwangere doorgaan hoor...heel frustrerend. Loop ook nog in mijn zwangerschapsbroeken. Maar dat schijnt normaal te zijn...
Mooie buik ook beefcake, jeetje wat een joekel! Prachtig!
Ja, herkenbaarquote:Op donderdag 11 maart 2004 12:40 schreef LadyS het volgende:
Piglet,ik heb hier ooit een foto geplaats vandat ik 13 weken zwanger was, maar dat buikje wat ik daar heb, lijkt sprekend op wat ik normaal hebIk ben al niet 1 van de slankste, maar mijn buik is voor mijn gevoel echt uit verhouding
Ik heb er nog steeds een beetje 2, dus dat kan best even durenquote:Op donderdag 11 maart 2004 13:36 schreef piglet het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar
Al is die van mij nog een tikje ronder en heeft mijn maag ook iets meer volume (ik heb echt 2 hobbels, ben benieuwd hoe snel het er 1 zal zijn)
quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:40 schreef pluisje het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds een beetje 2, dus dat kan best even duren
Ja, volgens mijn zus ging zij ook vandaag een neefje krijgen, maar ik vind nog even van nietquote:Op donderdag 11 maart 2004 12:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Wow Beefcake, ook een hele mooie buik! Dan mag je vanaf vandaag gaan bevallen
Mijn kind heeft ws een dikke kont en een groot hoofd, dat zou die bobbels verklarenquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:12 schreef piglet het volgende:
[..]
misschien blijven het er wel twee...
Het is binnenkortquote:Op donderdag 11 maart 2004 18:39 schreef phluphy het volgende:
*plechtig belooft binnenkort een foto te plaatsen*![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:37 schreef pluisje het volgende:
[..]
Mijn kind heeft ws een dikke kont en een groot hoofd, dat zou die bobbels verklaren
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:22 schreef Luchtbel het volgende:
Jeetje Beefcake! Gaaf man zo'n buik
En LadyS hoe kom je aan die buikIk ben ongeveer even ver en als ik zeg 22 weken zwanger zegt iedereen; he waar dan???? Voordeel is wel dat ik al mun gewone kleren nog aan kan, maar ben wel een beetje jaloers hoor!
Komt uit lurkstand.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:11 schreef Sugar het volgende:
Valt mee, Miss D, maar wel lief dat jij dat in elk geval vindt!![]()
Hoor in mijn omgeving (op m'n werk, met alleen maar jongens! ) juist alleen maar dat ik "mollig" en "al best dik" ben en "weer eens moet gaan sporten"! Leuk, joh!![]()
Doe mij strakkies maar zo'n buik als Catoot, Tan of Beefcake! Mooi! Maar graag ook met 22 weken zo'n buik als LadyS, cool! Luchtbel, komt bij jou ook vast goed, idd, hoor!
Stelletje sukkelsquote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:11 schreef Sugar het volgende:
Valt mee, Miss D, maar wel lief dat jij dat in elk geval vindt!![]()
Hoor in mijn omgeving (op m'n werk, met alleen maar jongens!) juist alleen maar dat ik "mollig" en "al best dik" ben en "weer eens moet gaan sporten"! Leuk, joh!![]()
quote:Op zondag 14 maart 2004 11:01 schreef Karin het volgende:
Zo LadyS die begint ook lekker te groeien. Mooi hoor!
Ik schrok zelf ook wel van die fotoquote:Op zondag 14 maart 2004 11:15 schreef Belana het volgende:
LadyS...zucht....wat gaat het allemaal hard! 22 weken alweer....
quote:Op zondag 14 maart 2004 21:21 schreef Rottdog het volgende:
![]()
En JIJ hebt een prachtige buik! Wees er maar trots op!quote:Op maandag 15 maart 2004 13:56 schreef Rottdog het volgende:
thnx all jullie zijn schatten![]()
is gewoon een joggingbroekquote:Op zondag 14 maart 2004 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En die van LadyS ook. Dat is een echte positiebroek, toch?
Oh, want hij sluit zo mooi aan, ik dacht dat je em speciaal gekocht hadquote:Op maandag 15 maart 2004 15:42 schreef LadyS het volgende:
[..]
is gewoon een joggingbroekMaar op zich vind ik hem wel mooi zitten
Die broek is geloof ik wel een hele grote maatquote:Op maandag 15 maart 2004 16:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, want hij sluit zo mooi aan, ik dacht dat je em speciaal gekocht had
Jaaaaaa eindelijk is het suikerbuikje te zienquote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:31 schreef Sugar het volgende:
Guys, sorry, ben ff aan het spammen! Maar hier zie je het misschien iets echter?
Thanks voor lieve reacties trouwens! Daardoor durf ik wel nu, hihi!
[afbeelding]
Nu weet ik trouwens ook hoe ik erbij kom, phluphy = kruising tussen fluffy en plomp.quote:Op maandag 15 maart 2004 19:16 schreef phluphy het volgende:
Oh grappig Merisse, ik heb echt geen idee hoe ik daar destijds op kwam. Ik vond die 2 x ph wel lekker irritant denk ik![]()
quote:Op maandag 15 maart 2004 19:27 schreef Merisse het volgende:
[..]
Nu weet ik trouwens ook hoe ik erbij kom, phluphy = kruising tussen fluffy en plomp.
No offense![]()
Het is bij mij ook echt van de laatste weken, daarvoor zat er wel een bobbel, maar had ik een trui aan, dan zag je er mooi niks vanquote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:01 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Goh ik had echt een kleine buik vergeleken bij sommige vrouwen hier met ongeveer 22 weken.
bij mij eigenlijk ook van de laatste weken.. Als ik nu bijvoorbeeld voorover leuk tegen het aanrecht (om het rolgordijn dicht te doen ofzo) dan voel ik echt iets stevigs, terwijl voorheen gewoon de blubber zich om het aanrecht heenvouwde zeg maarquote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:24 schreef pluisje het volgende:
[..]
Het is bij mij ook echt van de laatste weken, daarvoor zat er wel een bobbel, maar had ik een trui aan, dan zag je er mooi niks van![]()
Nu begint ie opeens een stuk steviger te worden, en echt vooruit te staan, en kan je er niet meer omheen. Maar nog win ik de "wie heeft de grootste buik=wedstrijd" absoluut niet, zelfs niet met mensen die minder ver zijn dan ik
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:18 schreef LadyS het volgende:
terwijl voorheen gewoon de blubber zich om het aanrecht heenvouwde zeg maar![]()
![]()
![]()
Hard en zwaar inderdaad, als ik nu loop voel ik echt dat ik een harde bobbel op mijn blaas heb hangen (practischquote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:18 schreef LadyS het volgende:
Peter zit ook steeds: "jemig, je buik wordt echt hard
wat raarquote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:22 schreef lily het volgende:
[..]
![]()
Jouw foto is trouwens de enige die ik niet kan zien (hij laadt gewoon niet)...
met iets oprapen van de grond heb ik er last vanquote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:28 schreef pluisje het volgende:
[..]
Hard en zwaar inderdaad, als ik nu loop voel ik echt dat ik een harde bobbel op mijn blaas heb hangen (practisch) en soms zit ie echt klem als ik wil gaan zitten
ach.. Het ligt gewoon aan de interactie tussen picserver en ons netwerk (zakelijk). Alle fotoos (inclusief mijn eigen) die op picserver staan geven hier problemen... Waarom en hoezo weet ik verder ook nietquote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:28 schreef LadyS het volgende:
[..]
wat raarik kan hem wel gewoon zien.
nog een poging: misschien helpt het als ie kleiner is?
<a href="http://picserver.org/view_image.php/OR2129HK7J4X" target="_blank">[afbeelding]</a>
Wordt allemaal alleen nog maar erger hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:30 schreef LadyS het volgende:
met iets oprapen van de grond heb ik er last vanzit ik heel moeilijk op mijn hurken naar links/rechts te hangen op het op te kunnen pakken
Ik hoef niet te lopen om "last" te hebben van mijn blaas, want BabyS danst er dus wel eens open dan krijg ik aandrang en dan ga ik naar de wc en dan komen er 2 druppeltjes uit
![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:38 schreef beefcake het volgende:
[..]
Wordt allemaal alleen nog maar erger hoor![]()
quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:02 schreef miss_dynastie het volgende:
En ach, hoe groter de streepjescode, hoe liever het kind![]()
![]()
![]()
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 17 maart 2004 10:09 schreef beefcake het volgende:
[..]
Dan krijg ik een heel lastig kind...
![]()
Dan krijg ik vast een heel lief kindquote:Op woensdag 17 maart 2004 10:02 schreef miss_dynastie het volgende:
En ach, hoe groter de streepjescode, hoe liever het kind![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:17 schreef LadyS het volgende:
geldt dat ook als je voor de zwangerschap al een streepjescode had?
voordat ik zwanger werd was ik ook een kilo of 13 afgevallen, en ook best wel langzaam, dus de strepen waren een stuk minder zichtbaar (gewoon net zo melkflessenwit als mijn buikquote:Op woensdag 17 maart 2004 10:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb ook alvast gekweekt, nu ben ik natuurlijk aan het lijnen, maar het kindje zal vast weten dat mama dat vroeger al speciaal voor hem/ haar heeft gedaan
... nee hoor, goddank trekt die van mij weg, maar ik doe ook heeeel rustig aan met afvallen. Ben er wel ontzettend blij mee, kan ik straks een navelpiercing nemen en ook showen
bij mij begint het de laatste weken ook echt te komen. Peter en ik gingen gisterenavond zwemmen. We zaten in 1 hokje met omkleden en op het moment dat ik mijn badpak aan heb, zie ik hem verbaasd kijken. Ik zag hem gewoon een vergelijking maken met 2 weken terugquote:Op woensdag 17 maart 2004 10:21 schreef Anitra het volgende:
Ja lady-s het begint nu echt te komen, ik kan me ook niet voorstellen dat iknog niks ben aan gekomen.
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:30 schreef Sugar het volgende:
Clauwheee, helaas. Bovendien is de panty oranje kleur is belangrijk!
Jelief, je hebt gelijk, vandaar ook die bolle buik! Maar helaas, je bent geen winnaar!![]()
Ja...en moeilijk...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:55 schreef Sugar het volgende:
Hint: behalve deze foto hebben jullie al meer van me gezien........
Spannend hè, zo'n prijsvraag?!![]()
quote:Op zondag 21 maart 2004 18:34 schreef Sjeen het volgende:
Volgens mijn collega's heb ik nooit een buikje gehad, zelfs geen rolletje. Wel heel veel kont en heupenDus dit is wel al merkbaar gegroeid, mijn eigen broeken passen echt al lang niet meer...
ze zijn van de visagistequote:Op zondag 21 maart 2004 18:18 schreef piglet het volgende:
LadyS leuke foto hoor, lijkt me leuk om zo'n foto te hebben van je zwangere buik (vooral voor later zeg maar)
En zijn die blosjes van jezelf of van de visagiste?
Dat dacht ik eigenlijk al, maar het had natuurlijk ook gekund dat je het warm had op de beursquote:Op zondag 21 maart 2004 18:39 schreef LadyS het volgende:
ze zijn van de visagiste![]()
normaal heb ik dus helemaal niet van die blosjes
Oei, dat had ik net ook al ergens anders gelezen. Schrikken zeg! Heb je dat vaker of kwam dat door de drukte?quote:Op zondag 21 maart 2004 18:46 schreef LadyS het volgende:
ik had het ook bloedheetwas net een sauna daar
Maar ik was wel een beetje bleekjes op het moment van de foto, want ik was een uurtje daarvoor van mijn stokkie gegaan bijna en ik schijn toen lijkwit geweest te zijn
U zegt het maar hoorquote:Op maandag 22 maart 2004 08:46 schreef Sugar het volgende:
[...]
Meer foto's mensen!![]()
Merisse is niet een stommerdquote:Op maandag 22 maart 2004 11:29 schreef Merisse het volgende:
Jambo en Tan, ik wordt helemaal emo van jullie prachtige grote buiken![]()
(serieus waar, zit ik hier te janken omdat ik foto's van zwangere buiken zie, stommerd dat ik er rondloop)
En ik zit weer bijna te janken door jouw berichtje.quote:Op maandag 22 maart 2004 11:29 schreef Merisse het volgende:
Jambo en Tan, ik wordt helemaal emo van jullie prachtige grote buiken![]()
(serieus waar, zit ik hier te janken omdat ik foto's van zwangere buiken zie, stommerd dat ik er rondloop)
Is er nog enige kans dat we op korte termijn de inhoud van jouw buik kunnen aanschouwen?quote:Op maandag 22 maart 2004 17:13 schreef Jambo het volgende:
[..]
En ik zit weer bijna te janken door jouw berichtje.
Ik hoop zo dat jij ook spoedig je buik kan showen hier. Ik duim voor je.
Tan, wat een prachtige foto (en buik).
Haha, ik hoop zelf in de loop van volgende week. Maar ja, ik heb het helaas niet voor het zeggen. Beefcake mag eerst en dan Ezzi nog.quote:Op maandag 22 maart 2004 17:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is er nog enige kans dat we op korte termijn de inhoud van jouw buik kunnen aanschouwen?![]()
Niet in zwangerschap en geboorte. Ik zat het me nl. ook net af te vragen.quote:Op maandag 22 maart 2004 17:20 schreef LadyS het volgende:
heeft beefcake zich eigenlijk al gemeld vandaag?*zoeken gaat*
ik ben al aan het meepuffen in zwangerschap en geboortequote:Op maandag 22 maart 2004 17:21 schreef Jambo het volgende:
[..]
Niet in zwangerschap en geboorte. Ik zat het me nl. ook net af te vragen.
Ik puf voorzichtig meequote:Op maandag 22 maart 2004 17:24 schreef LadyS het volgende:
[..]
ik ben al aan het meepuffen in zwangerschap en geboorte![]()
![]()
Ja klopt, maar de ene foto wordt ook dichterbij genomen, wat optisch bedrog geeft en deze laatste was in de ochtend genomen, wat voor mijn gevoel enorm scheelt met de avond. Ik zal vanavond vragen of mijn vriend een foto van de buik 's avonds wil maken, dan is 'ie echt een stuk groter heb ik het idee.quote:Op maandag 22 maart 2004 19:29 schreef phluphy het volgende:
Tan, die van jou lijkt nu minder groot dan op de vorige fotomaar ik denk dat nu de verhouding beter zichtbaar is omdat je hand erop ligt. Maar 't is nog steeds een beauty
![]()
Mijn buikkie is nog steeds als vanouds. Ik zie nog niet echt verschil want het was al een dikke buikquote:Op maandag 22 maart 2004 09:28 schreef Sugar het volgende:
En Piglet, het jurkje is idd positie-mode, maar de rest is old en normal!![]()
Hoe is het met jouw buikkie, Pigletje? Showen!
Vriendin van mij heeft 'm wel laten zitten, maar op het laatst ging het onderhuids scheuren. Deed geen zeer, maar het is wel een enorme striae op een lelijke plaats. Ik zou het risico niet nemen. Andere vriendin heeft 'm uit gedaan maar kreeg 'm naderhand niet meer inquote:Op maandag 29 maart 2004 09:01 schreef Sugar het volgende:
Ja, van het bestaan van zwangerschapspiercings weet ik. Idd maar eens kijken of het nodig is, over een tijdje. Soms kun je de piercing namelijk prima laten zitten, heb ik me laten vertellen, dus wie weet!
Zoals ik eerder vermeld heb had ik mijn piercing laten zitten. Ik heb een groot ringetje erdoor en hij heeft nooit "klem"gezeten. Ik heb er gewoon nooit last van gehad. Gewoon een kwestie van zelf even in de gaten houden inderdaad...quote:Op maandag 29 maart 2004 14:17 schreef Sugar het volgende:
Oei, dit zijn wel nare piercing-berichtjes! Toch maar in de gaten houden dus en langs de shop voor een speciaal exemplaar. Thanks anyway.
geen idee, miss_dynastie (mijne is niet verkleurd).....quote:Op maandag 29 maart 2004 16:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar als hij begint te verkleuren kleurt ie niet meer terug, toch?
Je kunt natuurlijk een apart "niet-zwangere" buik topic plaatsenquote:Op maandag 29 maart 2004 20:57 schreef Jelief het volgende:
ik wil wel een foto van mijn buik nerzetten maar d'r zit geen baby in al is ie wel groot genoeg voor een paar maanden zwangerschap![]()
neuh zo groot is de behoefte niet hoor, maar zodra er ook maar iets te zien is van een zwanger buik (we willen gaan kvk na de zomer..) dan ga ik uiteraard hier posten, dus nog ff geduld ( en dat is vnmlk tegen mijzelf) Het is al Lente hè? Dan is de zomer niet ver weg toch? en die gaat altijd hééééél snel voorbij ja hè ja toch?quote:Op maandag 29 maart 2004 21:02 schreef lily het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk een apart "niet-zwangere" buik topic plaatsen![]()
Hehe ik pas mijn winterjas nog steedsquote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:24 schreef pluisje het volgende:
Ja, vind voor die buik nog maar eens een passende jas Beefcake
]quote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:59 schreef pluisje het volgende:
Jaaaaa, dat onderste had ik dus ook steeds toen ik foto's aan het maken was voor mijn Babyspecial
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:22 schreef Sjeen het volgende:
LadyS, mooie buik! Maar vriendjelief kan niet geloven dat in maar 3 weken op jou achterlig...
Jelief, je kunt beter tegen je vriendje zeggen dat het verstandig is om nu alvast te stoppen met de pil om je lichaam alvast te laten wennen aan het wegvallen van die hormonen en vertellen dat het bij 99% van de gevallen een tijdje duurt voordat je cyclus weer lekker op orde isquote:Op maandag 29 maart 2004 21:40 schreef Jelief het volgende:
[..]
neuh zo groot is de behoefte niet hoor, maar zodra er ook maar iets te zien is van een zwanger buik (we willen gaan kvk na de zomer..) dan ga ik uiteraard hier posten, dus nog ff geduld ( en dat is vnmlk tegen mijzelf) Het is al Lente hè? Dan is de zomer niet ver weg toch? en die gaat altijd hééééél snel voorbij ja hè ja toch?
aardig buikje trouwens Pluis!
mijn navel is nog steeds een diep gatquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:50 schreef Slaapmeisje het volgende:
Nog even een buikvraagje: hoe zit het trouwens met navels? Mijn navel is een vrij diep gat en als ik dan zwanger zou zijn, gaat mijn navel dan ook naar buiten ploppen en kan het dan niet knappen? Het zal wel een hele stomme vraag zijn, maar ik ben daar toch erg benieuwd naar hoe dat zit.
Hé dat is raar! Ook niet als je naar http://home.planet.nl/~vizee002/buikje15weken.jpg gaat?quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:47 schreef Slaapmeisje het volgende:
Helaas kan ik die foto van jou niet zien Piglet
wat een mooie buik!!!quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:11 schreef Loena-tik- het volgende:
Babybuikkie, nu 17 weken en 2 dagen.
[afbeelding]
Jaaaa piglet, nu zie ik hem. Op mijn werk zag ik alleen een vierkantje met een rood kruisje, maar hier thuis krijg ik wel direct de foto te zien... Wat een mooi buikkie hoor en als ik dat zo zou zien dan zou ik echt wel denken dat je zwanger bent! 15 weken alweer voor jou en je ziet er prachtig uit.quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:42 schreef piglet het volgende:
[..]
Hé dat is raar! Ook niet als je naar http://home.planet.nl/~vizee002/buikje15weken.jpg gaat?
Zo niet, kun je dan zeggen wat voor melding je krijgt?
yep, kan me eigen zomerkleding weer aanquote:Op donderdag 1 april 2004 12:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Jeetje Knor, daar is inderdaad een hoop af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |