nou het is dus een zwaar baggere schijtfilm.
(dit zullen trouwens weinigen met me eens zijn maar ja
)
Blair Witch Project, gewoon de slechtste film allertijden....
[Dit bericht is gewijzigd door HiZ op 21-07-2001 14:47]
quote:dan heb jij Xtro 3: watch the skies nog nooit gezien eh
Op zaterdag 21 juli 2001 14:25 schreef LordLynx het volgende:
Blair Witch Project, gewoon de slechtste film allertijden....
quote:Dezen vond ik dus best wel goed
Op zaterdag 21 juli 2001 14:36 schreef HiZ het volgende:
Unbreakable, wat een slap geouwehoer zeg
First Contact, te lange en wat slappe Star Trek episode
Verder vond ik the X-files movie ook enigszins teleurstellend.. tenminste, niet echt speciaal of zo. nee...
quote:neeeee echt nie, die film is hartstikke lachuh !!! waar is je gevoel voor humor ?
Op vrijdag 20 juli 2001 14:50 schreef Duiveltja het volgende:
Evolution=bagger
quote:Ik heb hier nog een video liggen van Alfred Jodocus Kwak, dat zal meer jou soort film zijn dan ?
Op vrijdag 20 juli 2001 23:04 schreef barthezzz het volgende:
Reservoir dogs, moest ik een keer kijken van twee vrienden van mij omdat ie zo ongeloofelijk goed was.nou het is dus een zwaar baggere schijtfilm.
quote:Mag ik je aanraden om dan NOOOOOOIT naar the Patriot te gaan <shiver>... Mag ook wel op het lijstje met teleurstellingen
Op zaterdag 21 juli 2001 16:33 schreef Zanderrr het volgende:
Independence Day vond ik ook maar een prul, maar goed: mijn verwachtingen zijn ook nooit hoog als Will Smith meespeelt (hoewel ik Men in Black wel een leuke film vond). Maar patriottische 'God Bless America'-films vind ik eigenlijk nooit te pruimen...
quote:Bij mijn iig op de goede plaats. Zodat ik lach als er iets grappigs gebeurd..wat in de betreffende film maar een keer is voorgekomen.
Op zaterdag 21 juli 2001 16:29 schreef Public Enemy het volgende:[..]
neeeee echt nie, die film is hartstikke lachuh !!! waar is je gevoel voor humor ?
Star Wars the phanthom menace (en nog in newyork, londen en hier gezien ook) - les 2 hoe verkracht ik het orginele verhaal
en nog veeeel meer maar dan word het lijstje wel heel lang... (les 3-80 ofzo)
quote:Hannibal vond ik wel te pruimen, alhoewel hij natuurlijk nooit aan de verwachtingen kon voldoen omdat die door maandenlange mediahypes wel erg goed werd voorgedaan.
Op zaterdag 21 juli 2001 20:25 schreef Arjeninho het volgende:
-Gone in 60 seconds
-Hannibal
-Fightclub
en Fightclub is gewoon een goede film, maar wellicht dat je die film teleurstellend vond omdat jou net zoiets was overkomen als bij met The Sixth Sense (zie page 1 in deze topic)
Gone in 60 seconds: Lachertje van een film. Typical Hollywood Popcorn Flick.
Fight Club: Ik vond t gewoon een gigantische tegenvaller omdat ik me er inderdaad veel van voorgesteld had.
quote:Dat heb je toch ook? Het waren een stel meteoor borende bouwvakkers...
Op maandag 23 juli 2001 01:31 schreef jasjenl het volgende:
Armageddon: vond ik heel erg saai, naderhand had ik het gevoel 2 uur alleen maar naar een stel meteoor borende bouwvakkers te hebben gekeken.
quote:Wat vond je dan van 'The straight story'?
Op maandag 23 juli 2001 01:31 schreef jasjenl het volgende:
Lost Highway: ik ben normaal gesproken wel een David Lynch fan, maar bij deze film is 'ie naar mijn mening toch echt ontspoord, veel te vaag, geen touw aan vast te knopen.
enz.
Mission to mars...wat moet je uberhaupt op mars ? ![]()
Tomb Raider...wederom een leuke, knappe griet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |