Mee eens.quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:17 schreef Salem het volgende:
(kunnen we er alleen een nieuw woord voor verzinnen?)
slechte lassie gehad zekerquote:Op woensdag 10 maart 2004 00:39 schreef dafjedaf het volgende:
Gebeft worden vind ik niks aan.
Je zit in het verkeerde topic. Je moet hier zijn: Pijpen lekkerder dan neuken?quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:51 schreef Viper_74 het volgende:
BeffenNeucken...
ze mot gewoon pijpen die sloerie
je likt de vagina niet, tenminste normaal niet, maar de vulva.quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:41 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:
Kut (vagina is geen alternatief) en beffen mogen allebei vervangen worden!
als je het 'deftig' wil noemen? ... cunnulingusquote:Op woensdag 10 maart 2004 00:41 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:
[..]
Mee eens.
Ik doe het graag, maar ik vind het woord zo achterlijk... je zegt toch niet "mmmm lekker beffen!" ???
En kut dan... "mmmm lekker kut likken!" ???
Hele roedel.quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:50 schreef frnk het volgende:
slechte lassie gehad zeker
gefrustreerd omdat je niet aan je trekken komt ? of klets je zogenaamd stoer om indruk te maken???quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:51 schreef Viper_74 het volgende:
BeffenNeucken...
ze mot gewoon pijpen die sloerie
hmm dat is vreemd... komt het omdat je nooit goed gebeft bent of is het te gevoelig ofzo ?quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:39 schreef dafjedaf het volgende:
Neuken.
Beffen is ook gaaf.
Tot nu toe.
Gelukkig zijn er geen egoisten onder de Fokkersquote:Op woensdag 10 maart 2004 00:15 schreef klaus_beyer het volgende:
Eerst moeten de vrouwen pijpen, dan worden ze geneukt. Dan ga ik echt niet meer beffen hoor...
Preciesquote:Op woensdag 10 maart 2004 02:08 schreef Praag het volgende:
Ik doe alles om een vrouw aan haar trekken te laten komen. Word ik zelf ook alleen maar meer opgewonden van. You get what you give
En als je het dan nog correct wil zeggen: Cunnilingusquote:Op woensdag 10 maart 2004 01:02 schreef Haanibal het volgende:
[..]
als je het 'deftig' wil noemen? ... cunnulingus
Ohhhh nee toch......quote:Op woensdag 10 maart 2004 02:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
beffen nueken is de goede volgorde.
van nueken beffen krijg je een nare smaak in je mond.
Gaan wij een keer 69'en,...verzeker je dat je er dan anders over denkt ,quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:39 schreef dafjedaf het volgende:
Neuken.
Beffen is ook gaaf.
Tot nu toe.
Ik weet niet waar het aan ligt, ik denk gewoon nooit goed gedaan....quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:43 schreef GewoneMan het volgende:
hmm dat is vreemd... komt het omdat je nooit goed gebeft bent of is het te gevoelig ofzo ?
Uhuh.quote:Op woensdag 10 maart 2004 11:20 schreef RM1977 het volgende:
Gaan wij een keer 69'en,...verzeker je dat je er dan anders over denkt
hehequote:AFWISSELING, dat doet wonderen, altijd maar dat strelen, likken, pijpen, neuken, klaar is maar niks...
Ik word hier een beetje geil vanquote:Op woensdag 10 maart 2004 10:01 schreef erodome het volgende:
Als ik zou moeten kiezen tussen nooit meer geneukt worden of nooit meer gelikt worden, laat dat dat likken maar vallen, ik kan niet zonder neuken....
Ik vind het allebei heerlijk, maar als ik heerlijk gelikt ben en flink ben klaargekomen dan wil ik echt neuken, mis het echt als dat niet gebeurt(of niet kan zoals met een dame).
quote:[b]Vind 't altijd wel grappig om te zien hoe de 'beffer', zodra ie klaar is, helemaal rood en verwilderd, met z'n haar door de war en met een druppel aan z'n kin (bij wijze van spreke dan) weer boven de dekens uitkomt en je aankijkt alsof ie applaus verwacht..!
quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:09 schreef Lllaura het volgende:
Vind 't altijd wel grappig om te zien hoe de 'beffer', zodra ie klaar is, helemaal rood en verwilderd, met z'n haar door de war en met een druppel aan z'n kin (bij wijze van spreke dan) weer boven de dekens uitkomt en je aankijkt alsof ie applaus verwacht..!
Maar als het nou echt aan mij ligt, dan is dat ook niet echt lief....quote:Op woensdag 10 maart 2004 12:57 schreef yedimaster-sidguppy het volgende:
dafje; ga die "neukertjes" van je s flink afslaan; ze hebben mijns inziens zitten klungelen!
Dat is nou eenmaal iets wat onzekere mannen ons proberen aan te praten.quote:Op woensdag 10 maart 2004 12:57 schreef yedimaster-sidguppy het volgende:
Als ik ooit "de idioot" vind die vrouwen dat soort denkbeelden aanleert hang ik z'n/h'r ingewanden aan n puntig hekje![]()
Ja heb jij dat ook? Dan voel ik me schuldig dat ie daar zo lang zit en lukt het me al helemaal niet meer om te komenquote:Op woensdag 10 maart 2004 17:19 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
En voor ik klaarkom kan je wel een half uur verder zijn. Leuk, die pijn aan je kaken.
Nou, jullie moeten dus beter je best doen, lijkt me duidelijk!quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:41 schreef godard_k het volgende:
Ben ik nou de enige die niet hadd verw8 dat neuken beter is dan beffen voor ALLE vrouwen hier ?
Inderdaad ja! Ik ga me ook schuldig voelen als iemand 'daar beneden' zo vreselijk z'n best ligt te doen! Dan probeer ik altijd maar wat extra geluidjes te maken om hem te laten merken dat ik het waardeer. Terwijl ik op dat moment veel meer zin heb om te neuken. En subtiel brengen dat het aan jou niet besteed is, wordt meestal ook niet gewaarderd. Dan denken 'ze' meteen dat 't aan hún ligt...quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:30 schreef Taurusje_Koetje het volgende:
[..]
Ja heb jij dat ook? Dan voel ik me schuldig dat ie daar zo lang zit en lukt het me al helemaal niet meer om te komen
hahahahahahaquote:Op woensdag 10 maart 2004 18:44 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Nou, jullie moeten dus beter je best doen, lijkt me duidelijk!![]()
Je moet niet gaan zitten faken, zo leert zo'n jong toch niets en blijft hij een slechte beffer.....quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:46 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Inderdaad ja! Ik ga me ook schuldig voelen als iemand 'daar beneden' zo vreselijk z'n best ligt te doen! Dan probeer ik altijd maar wat extra geluidjes te maken om hem te laten merken dat ik het waardeer. Terwijl ik op dat moment veel meer zin heb om te neuken. En subtiel brengen dat het aan jou niet besteed is, wordt meestal ook niet gewaarderd. Dan denken 'ze' meteen dat 't aan hún ligt...
Ik doelde eigenlijk meer op ex-vriendjes dan op m'n huidige vriend! Nu heb ik namelijk alles behalve reden om te klagen! En anders hoor je wel!quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:14 schreef erodome het volgende:
[..]
Je moet niet gaan zitten faken, zo leert zo'n jong toch niets en blijft hij een slechte beffer.....
Gewoon zeggen dat je helemaal gek word en NU geneukt wil worden, gelijk daad bij woord voegen en uitdagend met je kontje de lucht in op z'n hondjes, denk niet dat er veel mannen zijn die gaan tegensputteren
Ik had het ook niet verwacht, nee.quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:41 schreef godard_k het volgende:
Ben ik nou de enige die niet hadd verw8 dat neuken beter is dan beffen voor ALLE vrouwen hier ?
"Boven de dekens uitkomt" ?quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:09 schreef Lllaura het volgende:
Van mij hoeft beffen ook niet zo. Ik vind 't zo ongezellig! Ben zelfs wel 's in slaap gevallen...![]()
Vind 't altijd wel grappig om te zien hoe de 'beffer', zodra ie klaar is, helemaal rood en verwilderd, met z'n haar door de war en met een druppel aan z'n kin (bij wijze van spreke dan) weer boven de dekens uitkomt en je aankijkt alsof ie applaus verwacht..!
Commentaar van wat studievriendinnen: het grootste deel van de kerels hebben een heeeele grote bek zo van "Ik lik als lassie!" en dan na een kwartier hebben nog steeds niets teweeg hebben gebracht. Ook zou er nooit gehoorzaamt worden worden aan aanwijzingen 'van boven af. Deze twee meiden vertelden me dus dat ze nog nooit een keer fatsoenlijk gebeft zijn. Ze vergeleken het met: "het inspecteren van het plafond" en "erbij liggen als een onbewogen zoutzak".quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:43 schreef scanman01 het volgende:
Het lijkt er een beetje op dat veel meiden hier nog niet echt goede "beffers" zijn tegengekomen.
Ik ben getrouwd met iemand die presies weet hoe ik het lekker vind, ben ook zat goede beffers tegen gekomen, maar ben gewoon neukverslaafd, kan er ook niets aan doenquote:Op donderdag 11 maart 2004 00:43 schreef scanman01 het volgende:
Het lijkt er een beetje op dat veel meiden hier nog niet echt goede "beffers" zijn tegengekomen.
Euh van beffen lukt wel dus wel, van vingeren door iemand anders zelden en sinds kort ook door neuken.quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:30 schreef Taurusje_Koetje het volgende:
[..]
Ja heb jij dat ook? Dan voel ik me schuldig dat ie daar zo lang zit en lukt het me al helemaal niet meer om te komen
waar kom jij wel van klaar? Om t ff straight-on te vragen
die indruk had ik ook al.quote:Het lijkt er een beetje op dat veel meiden hier nog niet echt goede "beffers" zijn tegengekomen
1 om mee te beginnen!quote:Hoeveel telefoonnummers wil je?
Schuldig...quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
"Boven de dekens uitkomt" ?
Je gaat me toch niet vertellen dat je..... enz
waar woon je?quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:22 schreef Gutnre het volgende:
Ik wil dr wat in! NU!
*herkent*quote:Op donderdag 11 maart 2004 01:15 schreef Fixers het volgende:
Commentaar van wat studievriendinnen: het grootste deel van de kerels hebben een heeeele grote bek zo van "Ik lik als lassie!" en dan na een kwartier hebben nog steeds niets teweeg hebben gebracht. Ook zou er nooit gehoorzaamt worden worden aan aanwijzingen 'van boven af. Deze twee meiden vertelden me dus dat ze nog nooit een keer fatsoenlijk gebeft zijn. Ze vergeleken het met: "het inspecteren van het plafond" en "erbij liggen als een onbewogen zoutzak".
*herkent wederom* En dan maar klagen dat we allemaal bi aan het worden zijn....quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:24 schreef yedimaster-sidguppy het volgende:
ik zal ze de kost niet willen geven:
kerels die t simpelweg vertikken (je wil niet weten hoeveel meiskes stomverbaast zeiden: dat heeft nog nooit iemand gedaan! Oi? en jij wel hem pijpen dan? eh ja)
Om met Fixers te spreken:quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:24 schreef yedimaster-sidguppy het volgende:
1 om mee te beginnen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wanneer gaan we trouwen?![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2004 01:15 schreef Fixers het volgende:
het grootste deel van de kerels hebben een heeeele grote bek zo van "Ik lik als lassie!" en dan na een kwartier hebben nog steeds niets teweeg hebben gebracht.
gelukkig geen last van.quote:Om met Fixers te spreken:
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 01:15 schreef Fixers het volgende:
het grootste deel van de kerels hebben een heeeele grote bek zo van "Ik lik als lassie!" en dan na een kwartier hebben nog steeds niets teweeg hebben gebracht.
Daar ben ik ook al meerdere malen ingetuind! Mannen die zeiden: "Wat? Kom jij niet klaar van beffen..?! Nou, dan ben je nog nooit goed gebeft..!"quote:Op donderdag 11 maart 2004 01:15 schreef Fixers het volgende:
[..]
"Ik lik als lassie!"
Ohhhhhh, van die mannen die idd zeggen, kom je al bijna, of kom maar klaar schatje, doe het voor mij......quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:55 schreef Chaosma het volgende:
Ik heb nu gelukkig een vriend die echt heel lekker beft, ik kom dan ook makkelijk klaar als hij dat doet. Ik zie en weet ook van hem dat hij het lekker vindt om te doen, dat scheelt bij mij wel. Nou vindt ik het ook ontzettend geil om te zien, een man met zijn hoofd tussen je dijen, die je heerlijk verwend. Als ik een paar keer ben klaar gekomen door het beffen zijn mijn lippen en kutje wat opgezwollen en dan wil ik ook echt neuken, mijn vriend is dan ook supergeil en het neuken is dan lekkerder.
Ik heb in het verleden weleens een vriendje gehad die na 5 minuten opkeek en zei, kom je al bijna. Nou dat hoeft van mij dan niet meer.
Mijn vriendin eerst beffen, is ze gelijk goed opgewonden om te neuken en komt ze daar snel bij klaar! kan je daarna liggen met haar bovenop je, (komt mijn vriendin niet bij klaar)quote:Op woensdag 10 maart 2004 02:11 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Precies![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:28 schreef Houston het volgende:
Het zou al een stuk schelen als de man in kwestie er zelf ook zin in heeft en het niet ziet als een noodzakelijk kwaad (pappen en nathouden). Negen van de tien keer hebben ze geen flauw idee waar ze mee bezig zijn...slobberen maar een eind weg, letten niet op ademhaling en raken in paniek van aanwijzingen (verhit gezicht boven de lakens: heh? wat zeg je?) en laten we niet vergeten dat in sommige houdingen het ook vervelend tochtig wordt. Dus kortom...naar boven komen en laat je piemel eens wapperen.
![]()
Slobberen?quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:17 schreef Salem het volgende:
uh, nee en ja, klaarkomen is gemakkelijker, maar ik vind het gewoon heel fijn om met je hele lichaam tegen elkaar te liggen, en die intimiteit mis ik met beffen. verder vooral doorgaan hoor heren, beffen is heerlijk (kunnen we er alleen een nieuw woord voor verzinnen?)
Als een bouvier met een bak yoghurt doet - slobberen.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 01:44 schreef GWD het volgende:
Slobberen?
Mannen die al meteen over hun eigen prestaties beginnen op te scheppen zijn erg zielig.quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:03 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Daar ben ik ook al meerdere malen ingetuind! Mannen die zeiden: "Wat? Kom jij niet klaar van beffen..?! Nou, dan ben je nog nooit goed gebeft..!"
Vervolgens stroopten 'ze' hun mouwen op om mij te demonstreren hoe er dan wél goed gebeft moest worden... Hetgeen tot nu toe altijd heeft geresulteerd in een teleurstelling(op m'n huidige vriend na dan)...
En daarom, lieve mensen, trok ik dus nog wel 's de dekens omhoog... Uit frustratie!![]()
Wat dacht je van "de zure grot likken"quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:17 schreef Salem het volgende:
uh, nee en ja, klaarkomen is gemakkelijker, maar ik vind het gewoon heel fijn om met je hele lichaam tegen elkaar te liggen, en die intimiteit mis ik met beffen. verder vooral doorgaan hoor heren, beffen is heerlijk (kunnen we er alleen een nieuw woord voor verzinnen?)
Ik ken alleen "de mokkagrot"quote:Op donderdag 18 maart 2004 02:42 schreef casaneuza het volgende:
[..]
Wat dacht je van "de zure grot likken"![]()
P'sies!! Mijn vriendin vindt het ook altijd " ongezellig........."quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:09 schreef Lllaura het volgende:
Van mij hoeft beffen ook niet zo. Ik vind 't zo ongezellig! Ben zelfs wel 's in slaap gevallen...![]()
Is standje 69 dan niets voor jullie (als hij een beetje zachtjes doet dan?)quote:Op maandag 15 maart 2004 23:34 schreef Lynxie het volgende:
Ik kan er gewoon niet tegen zo een mannenhoofd daar benede te zien. Vind dat een echte afknapper. Gaat tegen me gevoel in en kan dan echt niet meer genieten. Me vriend vind het jammer, ik heb hem nooit echt een kans gegeven, maar ja moet ik iets gaan doen waar ik geen zin in heb?
Daarbij ben ik heel erg gevoelig op die plek en doet het snel pijn (ook als ik met mezelf speel) dus dat zal ook niet erg meehelpen om het leuk te gaan vinden.
Pijpen vind ik geweldig om te doen, trouwens. Daar heb ik weer geen moeite mee en slikken ook niet.
Doe je toch wat fout!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 02:19 schreef Kamigot het volgende:
Soms kom ik ook wel eens niet
als hij die avatar boven ze bed heeft hangen begrijp ik wel waar de oorzak ligt!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 02:27 schreef PacinoAllstars het volgende:
[..]
Doe je toch wat fout!![]()
Pijpen en neuken is voor mannen wel iets makkelijker te vergelijken met elkaar, dan beffen en neuken voor vrouwen. Bij mannen zit de lul zowel bij pijpen als bij neuken, in een warm nat gatquote:Op woensdag 10 maart 2004 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Naar aanleiding van dit topic: Pijpen lekkerder dan neuken? leek het ook wel een logische vraag om aan de vrouwen te vragen wat ze eigenlijk lekkerder vinden: gebeft worden of neuken?
De meeste vrouwen zullen het makkelijkst klaarkomen door beffen, maar maakt het dat ook automatische lekkerder?
Ummzzzz....homo???quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:41 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:
[..]
Mee eens.
Ik doe het graag, maar ik vind het woord zo achterlijk... je zegt toch niet "mmmm lekker beffen!" ???
En kut dan... "mmmm lekker kut likken!" ???
Zo lang mijn vrouw er nog bloedgeil van wordt ga ik gewoon door. Op de juiste momenten even stoppen en dan langzaam weer beginnen. Dat kan wel een uur doorgaan totdat ze bijna door het plafond gaat en ik echt alleen nog maar hoef te blazen.quote:Op maandag 22 maart 2004 01:15 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Hoe lang duurt de gemiddelde befsessie?
Dat varieert bij ons...quote:Op maandag 22 maart 2004 01:15 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Hoe lang duurt de gemiddelde befsessie?
Je beschrijft het mooi, dat mag gezegd worden. Een door beffen klaarkomende vrouw van dichtbij mogen bekijken elke keer weer een belevenis waar ik toch wel even stil van wordt. "Heb ik dat gedaan?" denk ik dan soms.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:00 schreef Averon het volgende:
Natuurlijk verdienen we applaus![]()
<lyrisch verhaal>
Bonza.
Beffen. Bij het likken krijg ik zeker weten een orgasme. Dat weet ik bij het neuken nooit zeker.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:39 schreef Averon het volgende:
Maar, waar kom je makkelijker door?
lees even je zin nog eensquote:Op donderdag 14 september 2006 16:01 schreef eRrrrJeee het volgende:
Er zijn ook genoeg damens die bij beffen wel klaarkomen en bij pijpen niet..
Woensdag 10 maart 2004 , ik was nog jong en onwetend blijkbaar.quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:19 schreef ParanoidEv het volgende:
(En 69 is al helemaal een ramp, daar wil ik niet eens meer aan beginnen denk ik)
call me stupid maar leg hem dan ff uit?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:30 schreef Bright het volgende:
[..]'t enige dat fout is, is 'damens'
haha ik had heel niet over gelezen.. maar pijpen is neukenquote:
Averon heeft het al prima uitgelegd. Ik kan me wel voorstellen dat de meeste dames niet klaarkomen als ze pijpen en het gemakkelijker klaarkomen is als ze worden gebeft.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:19 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
call me stupid maar leg hem dan ff uit?
Dames die klaar komen bij het pijpen? Of er moet een clit in hun keel zitten of ze moeten een pik hebben
hm... bij mij stopt ze dan altijd, dus hoe beter ik m'n best doe, hoe minder ik 'krijg'quote:Op donderdag 14 september 2006 20:15 schreef eRrrrJeee het volgende:
bij me ex had ik met 69 altijd... dat ze ging happen als ik haar befte... niet altijd even plezant
'Kusjes geven' dekt toch niet helemaal de lading, denk ik...quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:53 schreef Kahlan het volgende:
Ander woord voor beffen - mijn vriend heeft het altijd over 'kusjes geven' als in: 'zal ik jou eens wat lekkere kusjes geven'. Ik vind dat wel lief klinken...
haha idd... zal ik jou eens lekker kusjes gevenquote:Op maandag 18 september 2006 11:27 schreef rameijer het volgende:
[..]
'Kusjes geven' dekt toch niet helemaal de lading, denk ik...
Ik vind er geen flikker aan om aan de ontvangende kant van orale seks te zitten. Van mij mag het sowieso geskipt worden.quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Naar aanleiding van dit topic: Pijpen lekkerder dan neuken? leek het ook wel een logische vraag om aan de vrouwen te vragen wat ze eigenlijk lekkerder vinden: gebeft worden of neuken?
De meeste vrouwen zullen het makkelijkst klaarkomen door beffen, maar maakt het dat ook automatische lekkerder?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |