abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 maart 2004 @ 00:14:18 #1
16701 scanman01
Today's a good day
pi_17612849
Naar aanleiding van dit topic: Pijpen lekkerder dan neuken? leek het ook wel een logische vraag om aan de vrouwen te vragen wat ze eigenlijk lekkerder vinden: gebeft worden of neuken?

De meeste vrouwen zullen het makkelijkst klaarkomen door beffen, maar maakt het dat ook automatische lekkerder?
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 10 maart 2004 @ 00:15:47 #2
35530 klaus_beyer
immer grade waus
pi_17612886
Eerst moeten de vrouwen pijpen, dan worden ze geneukt. Dan ga ik echt niet meer beffen hoor...
Die Glatze Arschlog
pi_17612921
uh, nee en ja, klaarkomen is gemakkelijker, maar ik vind het gewoon heel fijn om met je hele lichaam tegen elkaar te liggen, en die intimiteit mis ik met beffen. verder vooral doorgaan hoor heren, beffen is heerlijk (kunnen we er alleen een nieuw woord voor verzinnen?)
Like any young kid, I dreamed of world domination.
pi_17612990
Dat ging zeker voor mijn ex op. Van beffen kwam ze klaar, neuken was voor haar volgens mij een verplichte bijkomstigheid, die paar keer dat ze echt duidelijk liet blijken dat ze het lekker vond waren op 1 hand te tellen. Mijn overige bedpartners genoten overigens wel overduidelijk van neuken.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_17613363
tja, ik kan niet echt zeggen wat lekkerder is. Van beffen kom ik klaar en van neuken niet, maar aan de andere kant is neuken veel intiemer dan beffen en daardoor weer fijner...
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  woensdag 10 maart 2004 @ 00:39:09 #6
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17613378
Neuken.
Beffen is ook gaaf.
Gebeft worden vind ik niks aan.
Tot nu toe.
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  woensdag 10 maart 2004 @ 00:41:16 #7
15406 BigWillyDerSuperSpender
You choo-choo-choose me?
pi_17613412
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 00:17 schreef Salem het volgende:
(kunnen we er alleen een nieuw woord voor verzinnen?)
Mee eens.
Ik doe het graag, maar ik vind het woord zo achterlijk... je zegt toch niet "mmmm lekker beffen!" ???
En kut dan... "mmmm lekker kut likken!" ???

Kut (vagina is geen alternatief) en beffen mogen allebei vervangen worden!
Words... nothing but sweet, sweet words that turn into bitter orange wax in my ears
pi_17613556
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 00:39 schreef dafjedaf het volgende:
slechte lassie gehad zeker
pi_17613558
Beffen Neucken...

ze mot gewoon pijpen die sloerie
M'n signature, wat doe je :{
  woensdag 10 maart 2004 @ 00:52:42 #10
16701 scanman01
Today's a good day
pi_17613581
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 00:51 schreef Viper_74 het volgende:
Beffen Neucken...

Je zit in het verkeerde topic. Je moet hier zijn: Pijpen lekkerder dan neuken?
  woensdag 10 maart 2004 @ 00:58:45 #11
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_17613673
Ligt er maar net aan hoe ik me voel, soms is het heerlijk om gebeft (inderdaad een stom woord) en soms wil ik liever alleen neuken.
En voor de mannen die niet beffen, probeer het eens dan zal je merken dat je vriendin er ook minder moeite mee zal hebben om te pijpen (de meeste dan)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_17613679
Standje 69 vind ik dan wel weer relaxt.

maar ik neuck liever dan dat ik bef
M'n signature, wat doe je :{
  woensdag 10 maart 2004 @ 01:01:38 #13
8369 speknek
Another day another slay
pi_17613718
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 00:41 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:
je likt de vagina niet, tenminste normaal niet, maar de vulva.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_17613738
quote:

[..]

Mee eens.
Ik doe het graag, maar ik vind het woord zo achterlijk... je zegt toch niet "mmmm lekker beffen!" ???

als je het 'deftig' wil noemen? ... cunnulingus
onder
  woensdag 10 maart 2004 @ 01:07:45 #15
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17613805
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 00:50 schreef frnk het volgende:
slechte lassie gehad zeker
Hele roedel.
  woensdag 10 maart 2004 @ 01:24:36 #16
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_17614039
Beffen = soppen = likken = de spons nathouden = ???
Action is the enemy of thoughts
pi_17614222
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 00:51 schreef Viper_74 het volgende:
Beffen Neucken...

gefrustreerd omdat je niet aan je trekken komt ? of klets je zogenaamd stoer om indruk te maken???
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_17614237
quote:
Neuken.
Beffen is ook gaaf.
Tot nu toe.
hmm dat is vreemd... komt het omdat je nooit goed gebeft bent of is het te gevoelig ofzo ?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_17614446
Sommige vrouwen houden er niet van. Ik doe alles om een vrouw aan haar trekken te laten komen. Word ik zelf ook alleen maar meer opgewonden van. You get what you give
All good things must come to an end...
pi_17614460
* mg794613 vindt het leuk om te beffen.......sorry 't is echt een hobby van me.
pi_17614461
beffen nueken is de goede volgorde.
van nueken beffen krijg je een nare smaak in je mond.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_17614464
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 00:15 schreef klaus_beyer het volgende:
Eerst moeten de vrouwen pijpen, dan worden ze geneukt. Dan ga ik echt niet meer beffen hoor...
Gelukkig zijn er geen egoisten onder de Fokkers
pi_17614472
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 02:08 schreef Praag het volgende:
Ik doe alles om een vrouw aan haar trekken te laten komen. Word ik zelf ook alleen maar meer opgewonden van. You get what you give
Precies
pi_17615560
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 01:02 schreef Haanibal het volgende:
[..]
als je het 'deftig' wil noemen? ... cunnulingus
En als je het dan nog correct wil zeggen: Cunnilingus
of iets als: oraal verwennen
Wat dacht je van 'mondelinge kruissstimulatie'?
pi_17616745
Als ik zou moeten kiezen tussen nooit meer geneukt worden of nooit meer gelikt worden, laat dat dat likken maar vallen, ik kan niet zonder neuken....

Ik vind het allebei heerlijk, maar als ik heerlijk gelikt ben en flink ben klaargekomen dan wil ik echt neuken, mis het echt als dat niet gebeurt(of niet kan zoals met een dame).

Ik wil niet kiezen, ik wil alles....

Maar je krijgt me niet zo gek met likken als met neuken....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_17616811
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 02:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
beffen nueken is de goede volgorde.
van nueken beffen krijg je een nare smaak in je mond.
Ohhhh nee toch......

Mannen die altijd beginnen met likken om daarna te neuken, boring!!!!!

Ik wil vaak gewoon echt eerst geneukt worden, als ik eerst geneukt wil worden en iemand gaat me eerst likken dan vind ik dat maar heel even lekker en kom niet klaar, al snel vind ik het irritant worden dan...
Mijn voorspel is regelmatig gewoon geneukt worden

Maar gelikt worden tussen het neuken en andere dingen door, jummy jummy jummy.....

AFWISSELING, dat doet wonderen, altijd maar dat strelen, likken, pijpen, neuken, klaar is maar niks...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 10 maart 2004 @ 11:20:56 #27
83968 RM1977
Wie ...ik??!!?
pi_17618113
quote:
Neuken.
Beffen is ook gaaf.
Tot nu toe.
Gaan wij een keer 69'en,...verzeker je dat je er dan anders over denkt ,
Wie het laatst lacht , is traag van begrip
  woensdag 10 maart 2004 @ 12:21:23 #28
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17619489
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 01:43 schreef GewoneMan het volgende:
hmm dat is vreemd... komt het omdat je nooit goed gebeft bent of is het te gevoelig ofzo ?
Ik weet niet waar het aan ligt, ik denk gewoon nooit goed gedaan....
Ik hoop dat het niet aan mij ligt ofzo, ben in ieder geval niet te gevoelig.
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 11:20 schreef RM1977 het volgende:
Gaan wij een keer 69'en,...verzeker je dat je er dan anders over denkt
Uhuh.
pi_17619513
Neuken.
  woensdag 10 maart 2004 @ 12:22:37 #30
60947 DamagedBrain
Ik ben klaar met drama...
pi_17619522
Ik hou er niet zo van om gebeft te worden.....
Zal ik jou doodmaken met een blije mus... }:|
  woensdag 10 maart 2004 @ 12:57:34 #31
85757 yedimaster-sidguppy
Smirky Mc Chimpster!
pi_17620282
quote:
AFWISSELING, dat doet wonderen, altijd maar dat strelen, likken, pijpen, neuken, klaar is maar niks...
hehe
ik kom dus niet van n andere planeet, dus.
ALLES door mekaar, lui!
zodra je een "volgorde" gaat houden in sex, mag je je flink gaan schamen.

Wat wel vreemd is; veel meiskes vinden t "genant' of ongemakkelijk om gebeft te worden; ze moeten echt worden overgehaald, vooral omdat ze zichzelf "vies en lelijk" vinden, van onder

Als ik ooit "de idioot" vind die vrouwen dat soort denkbeelden aanleert hang ik z'n/h'r ingewanden aan n puntig hekje

D'r zijn inderdaad zat meiden die van neuken niet echt komen, en wel van beffen; degene die ik heb overgehaald, klaagden iig nooit meer

Vingers erbij halen doet wonderen; alleen n tong is ook maar zozo; sabbelen (en zuigen!!) op n klit en/of kleine schaamlippen, en dan ook n vinger naarbinnen en de Gplek masseren; moet jij s opletten

dafje; ga die "neukertjes" van je s flink afslaan; ze hebben mijns inziens zitten klungelen!

Ben dus gek op beffen (uitgezonderd bij niet hygyenische vrouwen, maar n niet-gewassen kerel pijpen is voor n vrouw ook klotuh), smaakt goed, ruikt goed
mjammie
  woensdag 10 maart 2004 @ 13:19:43 #32
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_17620816
ik doe alles om mijn partner te bevredigen.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_17625531
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 10:01 schreef erodome het volgende:
Als ik zou moeten kiezen tussen nooit meer geneukt worden of nooit meer gelikt worden, laat dat dat likken maar vallen, ik kan niet zonder neuken....

Ik vind het allebei heerlijk, maar als ik heerlijk gelikt ben en flink ben klaargekomen dan wil ik echt neuken, mis het echt als dat niet gebeurt(of niet kan zoals met een dame).
Ik word hier een beetje geil van
En ik heb ook ergens gelezen dat je gezegend bent met een D-cup

Ik kijk voortaan niet meer op SEX.
FOK!Radio: Het idee is leuk, de uitvoering is stuk minder helaas.
  woensdag 10 maart 2004 @ 17:09:54 #34
84328 Lllaura
painting pictures
pi_17626075
Van mij hoeft beffen ook niet zo. Ik vind 't zo ongezellig! Ben zelfs wel 's in slaap gevallen...

Vind 't altijd wel grappig om te zien hoe de 'beffer', zodra ie klaar is, helemaal rood en verwilderd, met z'n haar door de war en met een druppel aan z'n kin (bij wijze van spreke dan) weer boven de dekens uitkomt en je aankijkt alsof ie applaus verwacht..!
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  woensdag 10 maart 2004 @ 17:17:12 #35
76676 skippesoepie
capo di tutti capi............
pi_17626254
quote:
[b]Vind 't altijd wel grappig om te zien hoe de 'beffer', zodra ie klaar is, helemaal rood en verwilderd, met z'n haar door de war en met een druppel aan z'n kin (bij wijze van spreke dan) weer boven de dekens uitkomt en je aankijkt alsof ie applaus verwacht..!
veni, bibi,vomui......
pi_17626290
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 17:09 schreef Lllaura het volgende:
Vind 't altijd wel grappig om te zien hoe de 'beffer', zodra ie klaar is, helemaal rood en verwilderd, met z'n haar door de war en met een druppel aan z'n kin (bij wijze van spreke dan) weer boven de dekens uitkomt en je aankijkt alsof ie applaus verwacht..!
Geweldige beschrijving!

Goed euh beffen of neuken? Doe dan maar neuken!
Beffen is zo ongezellig, je kan elkaar niet aankijken, ligt niet tegen elkaar. (En 69 is al helemaal een ramp, daar wil ik niet eens meer aan beginnen denk ik)
En voor ik klaarkom kan je wel een half uur verder zijn. Leuk, die pijn aan je kaken.
  woensdag 10 maart 2004 @ 18:06:40 #37
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17627305
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 12:57 schreef yedimaster-sidguppy het volgende:
dafje; ga die "neukertjes" van je s flink afslaan; ze hebben mijns inziens zitten klungelen!
Maar als het nou echt aan mij ligt, dan is dat ook niet echt lief....
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 12:57 schreef yedimaster-sidguppy het volgende:
Als ik ooit "de idioot" vind die vrouwen dat soort denkbeelden aanleert hang ik z'n/h'r ingewanden aan n puntig hekje
Dat is nou eenmaal iets wat onzekere mannen ons proberen aan te praten.
Hoeveel telefoonnummers wil je?
  woensdag 10 maart 2004 @ 18:30:14 #38
19758 Taurusje_Koetje
Smaken verschillen.
pi_17627787
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 17:19 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

En voor ik klaarkom kan je wel een half uur verder zijn. Leuk, die pijn aan je kaken.
Ja heb jij dat ook? Dan voel ik me schuldig dat ie daar zo lang zit en lukt het me al helemaal niet meer om te komen

waar kom jij wel van klaar? Om t ff straight-on te vragen
Als de kikker kwaakt in het riet, gaat het regenen. Of niet.
pi_17627883
ik vind het allebei wel oke..
in willekeurige volgorde
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  woensdag 10 maart 2004 @ 18:39:20 #40
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_17628004
Neuken is lekkerder!
Gebeft worden is heerlijk, maar neuken is gewoon...neuken. .
...as always
pi_17628029
Ben ik nou de enige die niet hadd verw8 dat neuken beter is dan beffen voor ALLE vrouwen hier ?
  woensdag 10 maart 2004 @ 18:44:17 #42
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17628084
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 18:41 schreef godard_k het volgende:
Ben ik nou de enige die niet hadd verw8 dat neuken beter is dan beffen voor ALLE vrouwen hier ?
Nou, jullie moeten dus beter je best doen, lijkt me duidelijk!
  woensdag 10 maart 2004 @ 18:46:10 #43
84328 Lllaura
painting pictures
pi_17628112
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 18:30 schreef Taurusje_Koetje het volgende:

[..]

Ja heb jij dat ook? Dan voel ik me schuldig dat ie daar zo lang zit en lukt het me al helemaal niet meer om te komen
Inderdaad ja! Ik ga me ook schuldig voelen als iemand 'daar beneden' zo vreselijk z'n best ligt te doen! Dan probeer ik altijd maar wat extra geluidjes te maken om hem te laten merken dat ik het waardeer. Terwijl ik op dat moment veel meer zin heb om te neuken. En subtiel brengen dat het aan jou niet besteed is, wordt meestal ook niet gewaarderd. Dan denken 'ze' meteen dat 't aan hún ligt...
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_17628126
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 18:44 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Nou, jullie moeten dus beter je best doen, lijkt me duidelijk!
hahahahahaha
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_17628290
Kijk...wij mannen beffen nu eenmaal graag. De aanblik van zo'n rozig kaal poesje van dichtbij is nu eenmaal ubergeil. Dus vrouwen, doe niet zo moeilijk en waardeer wat we voor jullie doen
pi_17629917
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 18:46 schreef Lllaura het volgende:

[..]

Inderdaad ja! Ik ga me ook schuldig voelen als iemand 'daar beneden' zo vreselijk z'n best ligt te doen! Dan probeer ik altijd maar wat extra geluidjes te maken om hem te laten merken dat ik het waardeer. Terwijl ik op dat moment veel meer zin heb om te neuken. En subtiel brengen dat het aan jou niet besteed is, wordt meestal ook niet gewaarderd. Dan denken 'ze' meteen dat 't aan hún ligt...
Je moet niet gaan zitten faken, zo leert zo'n jong toch niets en blijft hij een slechte beffer.....

Gewoon zeggen dat je helemaal gek word en NU geneukt wil worden, gelijk daad bij woord voegen en uitdagend met je kontje de lucht in op z'n hondjes, denk niet dat er veel mannen zijn die gaan tegensputteren
  woensdag 10 maart 2004 @ 20:39:27 #47
84328 Lllaura
painting pictures
pi_17630582
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 20:14 schreef erodome het volgende:

[..]

Je moet niet gaan zitten faken, zo leert zo'n jong toch niets en blijft hij een slechte beffer.....

Gewoon zeggen dat je helemaal gek word en NU geneukt wil worden, gelijk daad bij woord voegen en uitdagend met je kontje de lucht in op z'n hondjes, denk niet dat er veel mannen zijn die gaan tegensputteren
Ik doelde eigenlijk meer op ex-vriendjes dan op m'n huidige vriend! Nu heb ik namelijk alles behalve reden om te klagen! En anders hoor je wel!
  woensdag 10 maart 2004 @ 20:57:25 #48
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_17631121
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 18:41 schreef godard_k het volgende:
Ik had het ook niet verwacht, nee.

Maar het is ook wel moeilijk kiezen, vind ik... Maar laat ik dan maar eens dwars zijn en voor beffen kiezen, al vind ik het inderdaad ook een vreselijk woord. Ik noem het zelf altijd maar 'likken', bij gebrek aan beter.

Moet wel zeggen dat niet elke man er even goed in is, maar sommigen zijn echt geweldig! En ik heb al eens gezegd, als ik dan móet kiezen tussen nooit meer neuken of nooit meer 'al het andere' (inclusief orale seks dus), dan kies ik (met pijn in mijn hart) denk ik toch voor 'nooit meer neuken'. Niet omdat neuken niet heerlijk is, maar alleen maar recht op en neer zonder 'al het andere' is niks.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  woensdag 10 maart 2004 @ 20:59:26 #49
78575 francoise
this is so real...
pi_17631175
Leuk aan beffen vind ik, dat ik neer kan kijken op degene die zich tussen mijn benen ligt uit te sloven. Hetzelfde machtige gevoel wat mannen kunnen krijgen van het neerkijken op een vrouw als zij hem pijpt.
Aan mij is het niet besteed . Ik ga me gewoon vervelen.
Het duurt mij gewoon allemaal wat te lang, ik heb niet veel tijd nodig om tot een orgasme te komen, alleen een flinke dosis adrenaline en spanning, en die voel ik juist wegebben als zo'n jongen zich puur focust op mijn orgasme. Dan heb ik liever een gestolen kwartiertje backstage met mijn vriend .
  donderdag 11 maart 2004 @ 00:39:52 #50
16701 scanman01
Today's a good day
pi_17636759
quote:
Van mij hoeft beffen ook niet zo. Ik vind 't zo ongezellig! Ben zelfs wel 's in slaap gevallen...

"Boven de dekens uitkomt" ?

Je gaat me toch niet vertellen dat je..... enz
  donderdag 11 maart 2004 @ 00:43:22 #51
16701 scanman01
Today's a good day
pi_17636804
Het lijkt er een beetje op dat veel meiden hier nog niet echt goede "beffers" zijn tegengekomen.
pi_17637124
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 00:43 schreef scanman01 het volgende:
Het lijkt er een beetje op dat veel meiden hier nog niet echt goede "beffers" zijn tegengekomen.
Commentaar van wat studievriendinnen: het grootste deel van de kerels hebben een heeeele grote bek zo van "Ik lik als lassie!" en dan na een kwartier hebben nog steeds niets teweeg hebben gebracht. Ook zou er nooit gehoorzaamt worden worden aan aanwijzingen 'van boven af. Deze twee meiden vertelden me dus dat ze nog nooit een keer fatsoenlijk gebeft zijn. Ze vergeleken het met: "het inspecteren van het plafond" en "erbij liggen als een onbewogen zoutzak".

Nee, ik heb mezelf toen niet aangeboden.
  donderdag 11 maart 2004 @ 01:17:15 #53
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_17637139
Goh, dan heb ik zeker gewoon vaak geluk gehad.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_17638991
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 00:43 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben getrouwd met iemand die presies weet hoe ik het lekker vind, ben ook zat goede beffers tegen gekomen, maar ben gewoon neukverslaafd, kan er ook niets aan doen
pi_17639078
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 18:30 schreef Taurusje_Koetje het volgende:

[..]

waar kom jij wel van klaar? Om t ff straight-on te vragen
Euh van beffen lukt wel dus wel, van vingeren door iemand anders zelden en sinds kort ook door neuken.
En ja dan ga je je inderdaad terwijl het nergens voor nodig is schuldig voelen
Misschien is het ook wel zielig.
  donderdag 11 maart 2004 @ 13:24:56 #56
Smirky Mc Chimpster!
pi_17642776
quote:
Het lijkt er een beetje op dat veel meiden hier nog niet echt goede "beffers" zijn tegengekomen
die indruk had ik ook al.

ik zal ze de kost niet willen geven:
kerels die t simpelweg vertikken (je wil niet weten hoeveel meiskes stomverbaast zeiden: dat heeft nog nooit iemand gedaan! Oi? en jij wel hem pijpen dan? eh ja)

en inderdaad, wat de vrouwen hier al duidelijk laten weten:
veel geklungel in bed.

T is inderdaad niet iets wat je zomaar kan: veel oefenen! vooral bij dezelfde meid....
enne dames: d'r zijn ook zat meiden die echt niet kunnen pijpen!
ik ben er welgeteld 3 (!) tegengekomen die me klaar konden pijpen, van de "veel"....

dus jullie ben t niet de enige die regelmatig naar t plafond hebben gestaard met de gedachte "hoe lang nog?"

heb er zelf ook tijden overgedaan om bij vaste vriendinnen t zo goed te doen dat t uiteindelijk wel lukt: meisje klaar beffen enzo. Inderdaad menig kaakkrampje opgeleverd, en ook nogal s -tot opluchting van dame in kwestie- OK laten we maar s gaan neuken, zodra ik m'n hoofd weer rechtgeduwd heb
dus
quote:
Hoeveel telefoonnummers wil je?
1 om mee te beginnen!

wanneer gaan we trouwen?
pi_17644081
Van beffen en vingeren kom je eerder klaar, maar ik heb vaak gewoon zoiets van:
Ik wil dr wat in! NU!
  donderdag 11 maart 2004 @ 14:31:24 #58
84328 Lllaura
painting pictures
pi_17644248
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 00:39 schreef scanman01 het volgende:

[..]

"Boven de dekens uitkomt" ?

Je gaat me toch niet vertellen dat je..... enz
Schuldig...

Ik heb inderdaad, in slechtere tijden, wel eens de dekens omhooggetrokken...
pi_17644437
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 14:22 schreef Gutnre het volgende:
Ik wil dr wat in! NU!
waar woon je?
  donderdag 11 maart 2004 @ 14:45:24 #60
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17644538
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 01:15 schreef Fixers het volgende:
Commentaar van wat studievriendinnen: het grootste deel van de kerels hebben een heeeele grote bek zo van "Ik lik als lassie!" en dan na een kwartier hebben nog steeds niets teweeg hebben gebracht. Ook zou er nooit gehoorzaamt worden worden aan aanwijzingen 'van boven af. Deze twee meiden vertelden me dus dat ze nog nooit een keer fatsoenlijk gebeft zijn. Ze vergeleken het met: "het inspecteren van het plafond" en "erbij liggen als een onbewogen zoutzak".
*herkent*
Iedereen die de kreet "likken als lassie" uit kan mij wat mij betreft al vergeten, getverdemme.
Over die aanwijzingen: het is inderdaad verbazingwekkend hoe veel mannen dan even ophouden *denkstilte* en dan gewoon weer doorgaan met het rondje rechtsom. Of erger: dat ze beginnen uit te leggen dat je het zelf mis hebt, want dit is wat meisjes lekker vinden, echt waar. Stond in de FHM of zei zn vorige en eerste vriendin. Opgetieft, loser!
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 13:24 schreef yedimaster-sidguppy het volgende:
ik zal ze de kost niet willen geven:
kerels die t simpelweg vertikken (je wil niet weten hoeveel meiskes stomverbaast zeiden: dat heeft nog nooit iemand gedaan! Oi? en jij wel hem pijpen dan? eh ja)
*herkent wederom* En dan maar klagen dat we allemaal bi aan het worden zijn....
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 13:24 schreef yedimaster-sidguppy het volgende:
1 om mee te beginnen!

wanneer gaan we trouwen?
Om met Fixers te spreken:
quote:
het grootste deel van de kerels hebben een heeeele grote bek zo van "Ik lik als lassie!" en dan na een kwartier hebben nog steeds niets teweeg hebben gebracht.
pi_17644737
Ik heb nu gelukkig een vriend die echt heel lekker beft, ik kom dan ook makkelijk klaar als hij dat doet. Ik zie en weet ook van hem dat hij het lekker vindt om te doen, dat scheelt bij mij wel. Nou vindt ik het ook ontzettend geil om te zien, een man met zijn hoofd tussen je dijen, die je heerlijk verwend. Als ik een paar keer ben klaar gekomen door het beffen zijn mijn lippen en kutje wat opgezwollen en dan wil ik ook echt neuken, mijn vriend is dan ook supergeil en het neuken is dan lekkerder.

Ik heb in het verleden weleens een vriendje gehad die na 5 minuten opkeek en zei, kom je al bijna. Nou dat hoeft van mij dan niet meer.
  donderdag 11 maart 2004 @ 15:01:11 #62
Smirky Mc Chimpster!
pi_17644867
quote:
Om met Fixers te spreken:

quote:
het grootste deel van de kerels hebben een heeeele grote bek zo van "Ik lik als lassie!" en dan na een kwartier hebben nog steeds niets teweeg hebben gebracht.
gelukkig geen last van.
ik ga niet lopen blaten: t lukte inderdaad niet bij elk meisje.

Maar bij degenen waar ik vaker mee vree (leren & oefenen dus) of die zowieso makkelijker orgasmes hebben (daar zit heel veel verschil in!) en nog n paar (want ik ken m'n kunstjes best aardig; ben geen superheld, maar ook zeker geen kluns) lukte t prima, en net als Chaosma al zegt:
daarna is neuken wel veel lekkerder!

btw ik word zelf ERRUG opgewonden van beffen; smaak, luchtje, m'n neus in een poes, geluidjes die ik hoor als ik t goed doe; MOOOOH!
daar krijg ik wel zin van, ja
en n joekel van n klingalong.

dus dat neuken erna, dat wil ik dan dus ook wel, yes!
  donderdag 11 maart 2004 @ 15:03:52 #63
84328 Lllaura
painting pictures
pi_17644929
quote:

[..]

"Ik lik als lassie!"
Daar ben ik ook al meerdere malen ingetuind! Mannen die zeiden: "Wat? Kom jij niet klaar van beffen..?! Nou, dan ben je nog nooit goed gebeft..!"

Vervolgens stroopten 'ze' hun mouwen op om mij te demonstreren hoe er dan wél goed gebeft moest worden... Hetgeen tot nu toe altijd heeft geresulteerd in een teleurstelling (op m'n huidige vriend na dan)...

En daarom, lieve mensen, trok ik dus nog wel 's de dekens omhoog... Uit frustratie!

[ Bericht 0% gewijzigd door Lllaura op 11-03-2004 19:28:28 ]
pi_17652778
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 14:55 schreef Chaosma het volgende:
Ik heb nu gelukkig een vriend die echt heel lekker beft, ik kom dan ook makkelijk klaar als hij dat doet. Ik zie en weet ook van hem dat hij het lekker vindt om te doen, dat scheelt bij mij wel. Nou vindt ik het ook ontzettend geil om te zien, een man met zijn hoofd tussen je dijen, die je heerlijk verwend. Als ik een paar keer ben klaar gekomen door het beffen zijn mijn lippen en kutje wat opgezwollen en dan wil ik ook echt neuken, mijn vriend is dan ook supergeil en het neuken is dan lekkerder.

Ik heb in het verleden weleens een vriendje gehad die na 5 minuten opkeek en zei, kom je al bijna. Nou dat hoeft van mij dan niet meer.
Ohhhhhh, van die mannen die idd zeggen, kom je al bijna, of kom maar klaar schatje, doe het voor mij......

Als je wil dat ik niet klaarkom moet je over klaarkomen aan mijn hoofd gaan zeuren tijdens de sex
  donderdag 11 maart 2004 @ 21:25:04 #65
86654 Chris123
Blije denker
pi_17654124
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 02:11 schreef miendobbelsteen het volgende:

[..]

Precies
Mijn vriendin eerst beffen, is ze gelijk goed opgewonden om te neuken en komt ze daar snel bij klaar! kan je daarna liggen met haar bovenop je, (komt mijn vriendin niet bij klaar)
pi_17654203
beffen is boffen dat je niet hoeft te baffen
don`t give up your day job.
pi_17655673
Het zou al een stuk schelen als de man in kwestie er zelf ook zin in heeft en het niet ziet als een noodzakelijk kwaad (pappen en nathouden). Negen van de tien keer hebben ze geen flauw idee waar ze mee bezig zijn...slobberen maar een eind weg, letten niet op ademhaling en raken in paniek van aanwijzingen (verhit gezicht boven de lakens: heh? wat zeg je?) en laten we niet vergeten dat in sommige houdingen het ook vervelend tochtig wordt. Dus kortom...naar boven komen en laat je piemel eens wapperen.
  maandag 15 maart 2004 @ 16:08:00 #68
73954 No-Li-Ta
can't touch this..
pi_17732882
afwisselen is de hemel
__-*-__
  maandag 15 maart 2004 @ 16:29:16 #69
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17733334
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 22:28 schreef Houston het volgende:
Het zou al een stuk schelen als de man in kwestie er zelf ook zin in heeft en het niet ziet als een noodzakelijk kwaad (pappen en nathouden). Negen van de tien keer hebben ze geen flauw idee waar ze mee bezig zijn...slobberen maar een eind weg, letten niet op ademhaling en raken in paniek van aanwijzingen (verhit gezicht boven de lakens: heh? wat zeg je?) en laten we niet vergeten dat in sommige houdingen het ook vervelend tochtig wordt. Dus kortom...naar boven komen en laat je piemel eens wapperen.
JIJ snapt het!
pi_17733500
Ik vind beffen echt vervelend.. mja soms doe ik het maar om mn vriendin een plzier te doen.
"We can't stop here.. This is Bat Country!"
  maandag 15 maart 2004 @ 17:09:52 #71
78627 _Vixion_
Konnichiwa!
pi_17734273
ik lees hier dat de mannen volgens de vrouwen alleen beffen als voorspel... right? Ik geen probleem mee, gewoon lekker als ik zelf gekomen ben... lekker ff rustig met haar zoenen, dan alles even schoonvegen beneden, en gewoon likken... als is het maar om mezelf even rust te geven, zodat ik er dan weer verder kan..

beffen geen probleem, wanneer, waar, of op welk moment
Watashi wa Vixion desu. Nihon no rule!
  maandag 15 maart 2004 @ 19:55:24 #72
88909 Hel1tjuhh
Girl..Power :P
pi_17738018
Beffen kan idd erg lekker zijn, maar neuken kan ook supergeil zijn.. Vooral als de vingers erbij worden gebruikt.. Dan word ik helemaal gek en ga ik meebewegen..

Als ik moet kiezen.. Ik kan niet kiezen.. Is allebei erg lekker
Don't look at the past.. But live to the future...
pi_17738657
Ik vind het heerlijk om gebeft te worden, soms kom ik klaar, soms niet. Blijft heerlijk.
Neuken ook trouwens. Kiezen wil en kan ik niet.
C'est le ton qui fait la musique
pi_17739405
Vond het ook eigenlijk nooit zo speciaal, maar is ook meer een kwestie van je durven te laten gaan -als je je ook maar ergens zorgen over maakt is het idd meer plafondstaren- en wat creatievere jongens tegenkomen.
Heb na het likken wel ongelovelijke zin om geneukt te worden, dus zo gek is die volgorde niet, maar verder doe ik ook liever gewoon alles door elkaar.
Zou daarom trouwens ook wel zonder beffen kunnen en niet zonder neuken.

Kom trouwens niet echt vaak klaar, vind het nogal lastig om mn onderlichaam stil te houden als ik bijna kom en dan loopt het meestal steeds net op het laatste moment mis. Maar vind dat ook niet nodig om te kunnen genieten hoor, als er alleen maar gebeft wordt voor een orgasme is het juist gelijk een stuk minder lekker.
Lief, klein en onschuldig!
pi_17744247
Ik kan er gewoon niet tegen zo een mannenhoofd daar benede te zien. Vind dat een echte afknapper. Gaat tegen me gevoel in en kan dan echt niet meer genieten. Me vriend vind het jammer, ik heb hem nooit echt een kans gegeven, maar ja moet ik iets gaan doen waar ik geen zin in heb?
Daarbij ben ik heel erg gevoelig op die plek en doet het snel pijn (ook als ik met mezelf speel) dus dat zal ook niet erg meehelpen om het leuk te gaan vinden.

Pijpen vind ik geweldig om te doen, trouwens. Daar heb ik weer geen moeite mee en slikken ook niet.
pi_17745707
Ik word er alleen maar geiler van als ik zie dat mn vriendin geniet, geef haar eerst alle aandacht en met beffen/sponsen heb ik absoluut geen moeite. Vind het best leuk, daarna kom ik wel aan de beurt
pi_17746016
quote:
uh, nee en ja, klaarkomen is gemakkelijker, maar ik vind het gewoon heel fijn om met je hele lichaam tegen elkaar te liggen, en die intimiteit mis ik met beffen. verder vooral doorgaan hoor heren, beffen is heerlijk (kunnen we er alleen een nieuw woord voor verzinnen?)
Slobberen?
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_17749428
Voor of na, maakt niet uit.. Vindt het zeker niet iets wat je verplicht moet doen en aangezien ik veel van mijn vriendin hield deed ik het ook altijd met plezier.. Af en toe een vingertje richting de G helpt ook leuk.. En soms om te plagen ff stoppen en op een andere manier doorgaan..
  dinsdag 16 maart 2004 @ 11:08:10 #79
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17749781
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 01:44 schreef GWD het volgende:
Slobberen?
Als een bouvier met een bak yoghurt doet - slobberen.
  woensdag 17 maart 2004 @ 22:55:05 #80
77057 WPA
punk4ever
pi_17789386
Ik snapte er nooit wat van. In mijn puberteit kreeg ik steeds het verwijt te horen dat "mannen maar 1 ding willen", en werd er de indruk gewekt dat daar neuken mee bedoelt werd.
Nu ben ik een man die liever beft dan neukt. Sterker nog, van mij mag het neuken overgeslagen worden, en gewoon een beetje extra beffen. En nu blijken alle vrouwen in eens te willen neuken.
"Tsja, die vrouwen willen maar 1 ding, en dat is neuken."
Wild Punks Amsterdam
  woensdag 17 maart 2004 @ 22:58:23 #81
77057 WPA
punk4ever
pi_17789509
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 15:03 schreef Lllaura het volgende:

[..]

Daar ben ik ook al meerdere malen ingetuind! Mannen die zeiden: "Wat? Kom jij niet klaar van beffen..?! Nou, dan ben je nog nooit goed gebeft..!"

Vervolgens stroopten 'ze' hun mouwen op om mij te demonstreren hoe er dan wél goed gebeft moest worden... Hetgeen tot nu toe altijd heeft geresulteerd in een teleurstelling (op m'n huidige vriend na dan)...

En daarom, lieve mensen, trok ik dus nog wel 's de dekens omhoog... Uit frustratie!
Mannen die al meteen over hun eigen prestaties beginnen op te scheppen zijn erg zielig.
Wild Punks Amsterdam
  woensdag 17 maart 2004 @ 23:14:30 #82
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_17790116
Ik moet altijd zo hard lachen om van die gastjes die niet willen likken nadat hun eigen pik 'de' plek beroerd heeft. Ze willen veelal ook wel dat hun vriendin hun pijpt (en slikt) maar naderhand zoenen is vies. HAhaha!

Een echte turn off vind ik gasten die het hebben over 'likken als Lassie'. Als ze denken dat dat zo werkt is dat heel zielig...(en ik denk dat ze het nog menen ook).
Proud Powerpauper
  donderdag 18 maart 2004 @ 02:42:38 #83
54107 casaneuza
//\\//\\...::::::::::casaneuza
pi_17793235
quote:
Wat dacht je van "de zure grot likken"
24 uur in 1 dag....24 flesjes in 1 krat.....TOEVAL !!!!!
pi_17793257
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 02:42 schreef casaneuza het volgende:

[..]

Wat dacht je van "de zure grot likken"
Ik ken alleen "de mokkagrot"
Zeg, jij bent ineens wel heftig bezig zeg > Scheer jij je schaam en/of konthaar
Hoe zit dat precies?
pi_17794701
quote:

P'sies!! Mijn vriendin vindt het ook altijd " ongezellig........."
Echelon roeleert!
pi_17794754
quote:
Op maandag 15 maart 2004 23:34 schreef Lynxie het volgende:
Ik kan er gewoon niet tegen zo een mannenhoofd daar benede te zien. Vind dat een echte afknapper. Gaat tegen me gevoel in en kan dan echt niet meer genieten. Me vriend vind het jammer, ik heb hem nooit echt een kans gegeven, maar ja moet ik iets gaan doen waar ik geen zin in heb?
Daarbij ben ik heel erg gevoelig op die plek en doet het snel pijn (ook als ik met mezelf speel) dus dat zal ook niet erg meehelpen om het leuk te gaan vinden.

Pijpen vind ik geweldig om te doen, trouwens. Daar heb ik weer geen moeite mee en slikken ook niet.
Is standje 69 dan niets voor jullie (als hij een beetje zachtjes doet dan?)
Echelon roeleert!
pi_17816832
Ik ben ook wel een beffertje. Alleen ik merk wel dat elke vrouw ander reageert. De ene vindt het lekker als ik een paar vingers erin stop. Bij de ander juist m'n tong erin en dan de clit stimuleren met vingers/handpalm. zacht, subtiel of juist snel en hard likken. Tis gewoon leuk om iemand waar je verliefd op bent lekker te verwennen. Alhoewel de laatste tijd het neuken een beetje de overhand begint te krijgen, omdat het toch iets is wat je echt samen doet (en je kan tussendoor met elkaar zoenen, lekker kreunen, geile dingen zeggen)

Minj huidige vriendin zegt niet zoveel wat ze lekker vindt, maar ik hoor het aan haar gekreun wel.
we nemen ook altijd lekker de tijd voor elkaar. Vaak strelen, pijpen/beffen (69) en neuken we in verschillende standjes.

Soms kom ik ook wel eens niet en dan heb ik het toch leuk gehad. Je moet daar niet zo gestressed over doen. Kom je de volgende keer 2x zo snel Ik probeer ook een beetje lol te maken onder de sex dat werkt ook ontspannend.
pi_17816866
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 02:19 schreef Kamigot het volgende:

Soms kom ik ook wel eens niet
Doe je toch wat fout!
  vrijdag 19 maart 2004 @ 02:29:15 #89
89453 Sjanker
Ongezien de tyfus
pi_17816868
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 02:27 schreef PacinoAllstars het volgende:

[..]

Doe je toch wat fout!
als hij die avatar boven ze bed heeft hangen begrijp ik wel waar de oorzak ligt!

Harde sjanker voor jou!
  vrijdag 19 maart 2004 @ 16:41:31 #90
76897 ikbendie.ene
dusnietdie.andere
pi_17827873
hmmmm.. vind het beffen wel heel erg lekker.
alhoewel ik niet alleen maar gebeft wil worden. als we klaar zijn moet er ook stevig geneukt zijn
  vrijdag 19 maart 2004 @ 16:46:56 #91
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_17827997
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Naar aanleiding van dit topic: Pijpen lekkerder dan neuken? leek het ook wel een logische vraag om aan de vrouwen te vragen wat ze eigenlijk lekkerder vinden: gebeft worden of neuken?

De meeste vrouwen zullen het makkelijkst klaarkomen door beffen, maar maakt het dat ook automatische lekkerder?
Pijpen en neuken is voor mannen wel iets makkelijker te vergelijken met elkaar, dan beffen en neuken voor vrouwen. Bij mannen zit de lul zowel bij pijpen als bij neuken, in een warm nat gat Een tong op je clit is wel wat anders dan een paal in je doos...

Ik vind het dus totaal niet te vergelijken, en het is allebei lekker op een andere manier.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
ĐDumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_17834062
quote:

[..]

Mee eens.

Ummzzzz....homo???
Love me, and I love you too...perhaps
pi_17839084
nou als ik dit zo lees mag ik mezelf weer gelukkig plijzen ik heb een vriend die er goed in is, hij slobbert niet en is creatief (dat is belangrijk, voor alle sex eigenlijk) maar indd, die zin in het neuken erna heb ik dan ook altijd.
  zaterdag 20 maart 2004 @ 04:02:18 #94
84586 Kajel
Verslavend Gezellig...
pi_17839092
Ik bevond me tot voor kort in de netelige positie van het wel willen, maar niet mogen van mijn ex-vriendin. "Bah, beffen is vies...." Nou vraag ik je?! Meestal is het toch andersom. Dat de vrouw wel wil maar de man niet. En ze had de favor niet eens meteen terug hoeven doen...
Feel no shame for what you are...
Digitale Kiekjes Verzameling
  zaterdag 20 maart 2004 @ 10:56:21 #95
37680 Lady_J
Carpe Noctum!
pi_17840825
Euhm, ik weet het niet hoor.......
Maar wat is nou lekkerder dan heerlijk ontspannen achterover te liggen/zitten, zelf hélémaal niets te hoeven doen en te genieten van een natte tong die je poesje verwent. Af en toe een vingertje erbij gebruiken, heerlijk!

Niet dat ik niet van neuken hou hoor. Maar ik ben best lui en vind het gewoon zalig om niets te hoeven doen behalve liggen en genieten. En de vrouwen die zeggen dat ze er weinig tot niets aan vinden zijn inderdaad nog nooit goed gebeft! Tot ongeveer mijn 21ste vond ik beffen ook niet heel speciaal. Daarna heb ik wel wat vriendjes gehad die deze mening helemaal hebben bijgesteld!! Je moet ook wel weten dat die gozer die daar beneden bezig is het niet met veel tegenzin doet en hij moet niet om de 5 minuten naar boven komen om te vragen of je al klaarkomt!

En beffen ongezellig?? Kom op hé!! Sex hoeft van mij nou niet altijd "gezellig" te zijn!

Neuken is lekker maar beffen vind ik nog net even iets lekkerder!
(Het beste is natuurlijk: Eerst uitgebreid likken en daarna nog even neuken)
In Vino Veritas
pi_17879266
mn vriendje wil het bijna nooit en als ie het doet dan is het nog geen halve minuut voordat ie er alweer genoeg van heeft... en het maakt niet uit wat ik doe, hij doet het niet. maar ik heb er ook wel is over gepraat en het is niet dat ie het niet wil

mn ex daarentegen kon er bijna geen genoeg van krijgen,
maar neuken is gewoon lekkerder, alhoewel..... allebei kan dat ook?
  maandag 22 maart 2004 @ 01:15:07 #97
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_17879705
Hoe lang duurt de gemiddelde befsessie?
Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
  maandag 22 maart 2004 @ 01:19:58 #98
16701 scanman01
Today's a good day
pi_17879768
quote:
Op maandag 22 maart 2004 01:15 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Zo lang mijn vrouw er nog bloedgeil van wordt ga ik gewoon door. Op de juiste momenten even stoppen en dan langzaam weer beginnen. Dat kan wel een uur doorgaan totdat ze bijna door het plafond gaat en ik echt alleen nog maar hoef te blazen.
pi_17881496
quote:
Op maandag 22 maart 2004 01:15 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Dat varieert bij ons...

Soms is het snel even een lik tussendoor, soms gaat het heel uitgebreid en kan het wel tot een half uur a uur duren, meestal ergens daartussenin, 10 minuten/kwartiertje, meer is niet nodig voor de eerste serie orgasme's
  donderdag 25 maart 2004 @ 00:52:20 #100
27699 Ravage
thinking about you
pi_17950670
Kan Lassie dan zo goed beffen?
i'm not living, i'm just killing time
pi_25352344
_

[ Bericht 100% gewijzigd door L4zY op 04-03-2005 14:10:45 (grapje) ]
"We can't stop here.. This is Bat Country!"
pi_25361652
Als mensen beffen en pijpen niet lekker vinden van hun partner zit er iets fout.

Het kan altijd lekker zijn. Je moet met elkaar communiceren.

Zeggen wat je lekker vindt en op welke manier enz. Als je niks durft te zegge dan laat je het altijd maar gewoon gebeuren terwijl de ander denkt dat hij goed bezig is.

Als je niks zegt tegen je partner kan hij het je ook niet super voor je maken.
pi_25369342
Beffen is goed!
maar je moet het gewoon niet altijd doen
ik wissel het gewoon af
soms bef ik helemaal niet en soms gewoon tussen het neuken door
lekker even likken en dan moet ze altijd erg lachen van mijn spontaniteit
maar gelukkig gaat het snel over in genot en neuken we lekker verder!
Keep on Tripp'n
pi_41796475
beffen!!
  donderdag 14 september 2006 @ 12:00:13 #105
124948 Averon
One of the good guys
pi_41797304
Natuurlijk verdienen we applaus

Tis een hele operatie nietwaar. Daar naar beneden, rustig aan beginnen. En dan subtiel verder gaan, beetje de dijen, beetje de liezen, beetje plagen. Kijken wat ze leuk vind, kijken wat ze lekker vind. En dan verder gaan, de lippen, de klit, beetje met de vinger meehelpen. Uitvinden welke beweging er voor zorgt dat ze het niet meer kan verdragen en je wegduwt omdat ze niet kan kiezen tussen genot en orgasme. En welke beweging er voor zorgt dat ze je oren klemzet in beenklem strak als een bankschroef. En als dat geduurd heeft ze al 3 keer licht is gekomen, dan de finale, haar laten komen zoals ze niet dacht dat ze kon komen. Dat ze niet meer weet wat onder of boven is.

Ik ken toneelstukken en muziekstukken met minder voorbereiding, diepgang of gevoel. Als die al applaus krijgen, dan verdienen wij de mannen en vrouwen van de vaardige tong dat zeker.

Bonza.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
pi_41797458
vrouwen beffen beter.
  donderdag 14 september 2006 @ 12:07:03 #107
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_41797518
beffen is heerlijk!! maar zonder neuken is het niet compleet...
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
pi_41797622
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:00 schreef Averon het volgende:
Natuurlijk verdienen we applaus
<lyrisch verhaal>
Bonza.
Je beschrijft het mooi, dat mag gezegd worden. Een door beffen klaarkomende vrouw van dichtbij mogen bekijken elke keer weer een belevenis waar ik toch wel even stil van wordt. "Heb ik dat gedaan?" denk ik dan soms.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  donderdag 14 september 2006 @ 12:23:41 #109
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41798009
beffen is lekker,maar ik geef echt de voorkeur aan neuken
Ik kom eerder klaar door beffen dan door neuken,maar dat wil niet zeggen dat neuken niet heerlijk is.
1x per week of zelfs minder gebeft worden is oke (of ik moet mega geil zijn) 6x per week of meer neuken is beter,fijner en lekkerder
  donderdag 14 september 2006 @ 14:39:14 #110
124948 Averon
One of the good guys
pi_41801488
Maar, waar kom je makkelijker door?
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
  donderdag 14 september 2006 @ 15:40:40 #111
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41803255
quote:
Op donderdag 14 september 2006 14:39 schreef Averon het volgende:
Maar, waar kom je makkelijker door?
Beffen. Bij het likken krijg ik zeker weten een orgasme. Dat weet ik bij het neuken nooit zeker.

Maar het laatste is wel lekkerder
pi_41803818
Er zijn ook genoeg damens die bij beffen wel klaarkomen en bij neuken niet..

edit: Pijpen werd neuken

[ Bericht 26% gewijzigd door eRrrrJeee op 14-09-2006 20:13:19 ]
House muziek maakt jongeren kapot!!!
  donderdag 14 september 2006 @ 16:08:20 #113
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41803951
quote:
Op donderdag 14 september 2006 16:01 schreef eRrrrJeee het volgende:
Er zijn ook genoeg damens die bij beffen wel klaarkomen en bij pijpen niet..
lees even je zin nog eens
pi_41804610
quote:
Op donderdag 14 september 2006 16:08 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

't enige dat fout is, is 'damens'
  donderdag 14 september 2006 @ 16:31:38 #115
124948 Averon
One of the good guys
pi_41804645
De meeste dames komen tijdens het pijpen niet klaar, zelfs in 69.
pi_41806629
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 17:19 schreef ParanoidEv het volgende:
(En 69 is al helemaal een ramp, daar wil ik niet eens meer aan beginnen denk ik)
Woensdag 10 maart 2004 , ik was nog jong en onwetend blijkbaar.

Lassie is overigens een vrouwtjeshond
  donderdag 14 september 2006 @ 18:19:08 #117
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41807687
quote:
Op donderdag 14 september 2006 16:30 schreef Bright het volgende:

[..]

't enige dat fout is, is 'damens'
call me stupid maar leg hem dan ff uit?

Dames die klaar komen bij het pijpen? Of er moet een clit in hun keel zitten of ze moeten een pik hebben
pi_41811624
quote:
Op donderdag 14 september 2006 16:08 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

haha ik had heel niet over gelezen.. maar pijpen is neuken
pi_41811688
bij me ex had ik met 69 altijd... dat ze ging happen als ik haar befte... niet altijd even plezant
pi_41817860
Neuken is lekkerder. Ik kom er ook makkelijker mee klaar dan beffen.
pi_41824966
Beffen is het ultimatum natuurlijk, als ik er zin in heb. [Wat best vaak is]
Verder vindt ik neuken lekkerder en dan kom ik even snel klaar ,
Dus zal het wel per vrouw verschillen.
Maar persoonlijk vindt ik pijpen lekker en van mijn mannetje mag het niet, want dan komt hij te snel.
Dus we doen het beide en lekker op ons gemak.
pi_41825888
quote:
Op donderdag 14 september 2006 18:19 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

call me stupid maar leg hem dan ff uit?

Dames die klaar komen bij het pijpen? Of er moet een clit in hun keel zitten of ze moeten een pik hebben
Averon heeft het al prima uitgelegd. Ik kan me wel voorstellen dat de meeste dames niet klaarkomen als ze pijpen en het gemakkelijker klaarkomen is als ze worden gebeft.

Magoe, na de verandering naar 'neuken' is het vast wat duidelijker geworden he
pi_41825906
quote:
Op donderdag 14 september 2006 20:15 schreef eRrrrJeee het volgende:
bij me ex had ik met 69 altijd... dat ze ging happen als ik haar befte... niet altijd even plezant
hm... bij mij stopt ze dan altijd, dus hoe beter ik m'n best doe, hoe minder ik 'krijg'
(maak ik dan later zelf wel goed door haar te n*ken)
  vrijdag 15 september 2006 @ 14:27:31 #124
124948 Averon
One of the good guys
pi_41834479
Of te laten pijpen.

Ach, je kan proberen meisje A te beffen terwijl je door meisje B geneukt word.
pi_41845450
Ander woord voor beffen - mijn vriend heeft het altijd over 'kusjes geven' als in: 'zal ik jou eens wat lekkere kusjes geven'. Ik vind dat wel lief klinken...

En tja, kiezen is moeilijk. Klaarkomen tijdens de sex is hemels, maar met beffen lukt het nu eenmaal vaker en sneller en het is ook echt heerlijk om gebeft te worden vind ik.

Maar ik zou echt niet kunnen kiezen denk ik...
pi_41854680
Erg lekker, maar lekkerder niet...
Als hij een tijdje bezig is en ik lekker gekomen ben, wil ik toch wel stevig geneukt worden dan
~ I like it hot ~
pi_41915094
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 20:53 schreef Kahlan het volgende:
Ander woord voor beffen - mijn vriend heeft het altijd over 'kusjes geven' als in: 'zal ik jou eens wat lekkere kusjes geven'. Ik vind dat wel lief klinken...
'Kusjes geven' dekt toch niet helemaal de lading, denk ik...
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  maandag 18 september 2006 @ 11:33:35 #128
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41915284
quote:
Op maandag 18 september 2006 11:27 schreef rameijer het volgende:

[..]

'Kusjes geven' dekt toch niet helemaal de lading, denk ik...
haha idd... zal ik jou eens lekker kusjes geven
  maandag 18 september 2006 @ 12:33:54 #129
124948 Averon
One of the good guys
pi_41916752
Ik vind het wel een mooie manier om het te zeggen. Het engelse giving head is ook goed.
pi_41934045
Giving head is een goeie inderdaad!

Ik heb een sterke voorkeur voor beffen. Ten eerste kan het veel beter opgebouwd worden, ten tweede kom ik gegarandeerd klaar. Opbouw is voor mij heel belangrijk, eerst een beetje klieren met het puntje van je tong, beetje op de lippen sabbelen, dan rustig beginnen te likken en tot slot handjes erbij en liefst zelfs met welke vorm van anale stimulatie (m.u.v. gigantische dildo's of fisten) dan ook. Damn. Eens kijken hoe laat mijn schatje naar bed wil straks!
pi_41976071
ik vind het enorm leuk om te beffen, maar als je het goed aanpakt komt de vrouw veel heviger tijdens het neuken, moet je alleen niet dom op je rug liggen terwijl zij wild alle kanten op gaat, je moet een lichaam bespelen als een piano, ritme houden, en hoe meer toetsen je bespeeld hoe mooier het klinkt. Ik hoor bijna alleen maar dat neuken leuker is, maar dat beffen ook zeker gewenst is, een combo is prima, beffen is gewoon leuk om te doen.

het beffen van een hopeloos wild extreem geil geval dat een kop trekt alsof ze je gaat opeten vind ik nog t leukste, wie niet eigenlijk
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
pi_41976139
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 00:14 schreef scanman01 het volgende:

Ik vind er geen flikker aan om aan de ontvangende kant van orale seks te zitten. Van mij mag het sowieso geskipt worden.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')