Je beschrijft het mooi, dat mag gezegd worden. Een door beffen klaarkomende vrouw van dichtbij mogen bekijken elke keer weer een belevenis waar ik toch wel even stil van wordt. "Heb ik dat gedaan?" denk ik dan soms.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:00 schreef Averon het volgende:
Natuurlijk verdienen we applaus![]()
<lyrisch verhaal>
Bonza.
Beffen. Bij het likken krijg ik zeker weten een orgasme. Dat weet ik bij het neuken nooit zeker.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:39 schreef Averon het volgende:
Maar, waar kom je makkelijker door?
lees even je zin nog eensquote:Op donderdag 14 september 2006 16:01 schreef eRrrrJeee het volgende:
Er zijn ook genoeg damens die bij beffen wel klaarkomen en bij pijpen niet..
Woensdag 10 maart 2004 , ik was nog jong en onwetend blijkbaar.quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:19 schreef ParanoidEv het volgende:
(En 69 is al helemaal een ramp, daar wil ik niet eens meer aan beginnen denk ik)
call me stupid maar leg hem dan ff uit?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:30 schreef Bright het volgende:
[..]'t enige dat fout is, is 'damens'
haha ik had heel niet over gelezen.. maar pijpen is neukenquote:
Averon heeft het al prima uitgelegd. Ik kan me wel voorstellen dat de meeste dames niet klaarkomen als ze pijpen en het gemakkelijker klaarkomen is als ze worden gebeft.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:19 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
call me stupid maar leg hem dan ff uit?
Dames die klaar komen bij het pijpen? Of er moet een clit in hun keel zitten of ze moeten een pik hebben
hm... bij mij stopt ze dan altijd, dus hoe beter ik m'n best doe, hoe minder ik 'krijg'quote:Op donderdag 14 september 2006 20:15 schreef eRrrrJeee het volgende:
bij me ex had ik met 69 altijd... dat ze ging happen als ik haar befte... niet altijd even plezant
'Kusjes geven' dekt toch niet helemaal de lading, denk ik...quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:53 schreef Kahlan het volgende:
Ander woord voor beffen - mijn vriend heeft het altijd over 'kusjes geven' als in: 'zal ik jou eens wat lekkere kusjes geven'. Ik vind dat wel lief klinken...
haha idd... zal ik jou eens lekker kusjes gevenquote:Op maandag 18 september 2006 11:27 schreef rameijer het volgende:
[..]
'Kusjes geven' dekt toch niet helemaal de lading, denk ik...
Ik vind er geen flikker aan om aan de ontvangende kant van orale seks te zitten. Van mij mag het sowieso geskipt worden.quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Naar aanleiding van dit topic: Pijpen lekkerder dan neuken? leek het ook wel een logische vraag om aan de vrouwen te vragen wat ze eigenlijk lekkerder vinden: gebeft worden of neuken?
De meeste vrouwen zullen het makkelijkst klaarkomen door beffen, maar maakt het dat ook automatische lekkerder?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |