als ik jou was zou ik ook net doen alsof je er helemaal niets van weet maar ergens een bel hebt horen rinkelen. Je belt die vriend van je publiekelijk op en zegt met luide stem. 'Hey <naam vriend>, ik heb hier nog 25 flesjes poppers liggen. Haal je ze effe op? Mooi. Trouwens...ik wist niet dat je van anaal hield!'quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:02 schreef wittelady het volgende:
Nog even voor dat iedereen gaat denken dat ik inderdaad heel dom ben, Dat ben ik dus niet!!!!
Maar heb vrij weinig met drugs te maken gehad in mijn leven. Okay ik ben dan misscien een beetje braaf!! Maar een hoop van mijn vrienden wisten ook niet wat het was en er zat geen gebruiks aanwijzing bij.
je aarsje wordt er zo lekker soepel vanquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:13 schreef wittelady het volgende:
Wie kan mij vertellen wat ik met poppers kan doen?? Ik heb ze ooit voor een vriend besteld maar die is ze nooit op komen halen. Nu zit ik hier dus met 20 flesjes in mijn maag. Is het zo dat ze alleen door homo's gebruikt worden??
Ik wil wel een flesje hebben hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:33 schreef wittelady het volgende:
ik heb ze nog even geteld maar het zijn er zelfs 25 , van het merk gele rush. Ik heb ze betaald maar wist niet precies meer hoeveel het was.
En ik hou niet van anale sex!
Is hier een markt voor?? weten jullie waar ik ze zou kunnen verkopen
Het is helemaal niet dom dat je er niets van weet, het spreekt juist van intelligentie dat je gaat informeren wat het presies is....quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:02 schreef wittelady het volgende:
Nog even voor dat iedereen gaat denken dat ik inderdaad heel dom ben, Dat ben ik dus niet!!!!
Maar heb vrij weinig met drugs te maken gehad in mijn leven. Okay ik ben dan misscien een beetje braaf!! Maar een hoop van mijn vrienden wisten ook niet wat het was en er zat geen gebruiks aanwijzing bij.
mischien een andere proberen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:28 schreef Wolter het volgende:
ik kreeg er altijd hoofdpijn van.. Meteen bij de eerst snuif al..
En knallende koppijn niet normaal.. Kan je dit ook op andere manieren voorkomen? Te veel snuiven is t denk ik niet.. Want krijg er al meteen last van..
Fijne vriend...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:02 schreef wittelady het volgende:
als er nog liefhebbers zijn om ze te kopen dan hoor ik het wel. Dan kunnen we wel een leuk prijsje maken.
Dat kan ik me indenken!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:58 schreef wittelady het volgende:
Dan blijf ik liever met die flesjes zitten dan dat ik hem zal bellen, het is net een beetje rustig.
Dat is dus weer eens iets vaagsquote:Op woensdag 10 maart 2004 08:43 schreef Caesu het volgende:
wel grappig spul is het.
als het te vaak achter elkaar doet lijkt het alsof je kop eraf knalt.
"don't inhale" staat er vaak op, en dat moet je juist doen.
ik zeg: rag een paar foto's uit het fok!celebs forum en je kunt er zo 5 euro bij op gooien!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:44 schreef wittelady het volgende:
Ik wil ze best wel voor een gelikt prijsje verkopen, heb je een idee hoeveel je er voor over hebt?? Het is een goede merchandising, alleen ik heb geen zin daar heel veel tijd in te steken. Dus kom maar met jullie bod!!!!!!!!!!!!! Ik ben erg benieuwd of er serieus op in word gegaan.
dat klinkt alles het dus ook het aantal SOA-infecties bevorderd.....doordat de sex dan onveilig kan gaan wordenquote:Het gevaar bestaat echter wel dat je dingen gaat doen of toelaat, die niet zo goed voor je zijn. Je grenzen vervagen en je gaat volledig op in de situatie.
Hmmm, dingen doorslikken die je niet zou moeten doorslikken kan in een paar seconden. Meer en hardere klappen opvangen dan goed voor je is. Dingen die blijvende schade veroorzaken kunnen zo gebeurd zijn.quote:Op donderdag 25 maart 2004 09:27 schreef erodome het volgende:
Mwawwww valt wel mee hoor, de kick duurt maar een paar minuten, dus zoveel stomme dingen kan je niet doen in die tijd
Potverdorie wat een goede junky-trick!!!quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:31 schreef WPA het volgende:
[..]
Hmmm, dingen doorslikken die je niet zou moeten doorslikken kan in een paar seconden. Meer en hardere klappen opvangen dan goed voor je is. Dingen die blijvende schade veroorzaken kunnen zo gebeurd zijn.
Bovendien kun je poppers ook zo distribueren dat het effect wel degelijk langer blijft, in de vorm van lagere dosering, maar dan langduriger. Met de methode die ik hierboven beschreef (een paar druppels op een watje of opgerold stukje toiletpapier). Door te zorgen dat je de dosis beperkt houdt (nooit meer dan 1 of 2 druppels, hooguit 3) liet ik het watje vaak blijvend onder mijn neus, totdat het helemaal verdampt was. En dan blijft het langer werkzaam.
quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:49 schreef vesta het volgende:
Gewoon weggooien ofzo. Het is ongezond net als alle andere soorten drugs.
Tja ok dan moet je met een watje ofzo onder je neus gaan rondlopen, dat zie ik mezelf iig niet doenquote:Op donderdag 25 maart 2004 11:31 schreef WPA het volgende:
[..]
Hmmm, dingen doorslikken die je niet zou moeten doorslikken kan in een paar seconden. Meer en hardere klappen opvangen dan goed voor je is. Dingen die blijvende schade veroorzaken kunnen zo gebeurd zijn.
Bovendien kun je poppers ook zo distribueren dat het effect wel degelijk langer blijft, in de vorm van lagere dosering, maar dan langduriger. Met de methode die ik hierboven beschreef (een paar druppels op een watje of opgerold stukje toiletpapier). Door te zorgen dat je de dosis beperkt houdt (nooit meer dan 1 of 2 druppels, hooguit 3) liet ik het watje vaak blijvend onder mijn neus, totdat het helemaal verdampt was. En dan blijft het langer werkzaam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |