abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17611413
Wie kan mij vertellen wat ik met poppers kan doen?? Ik heb ze ooit voor een vriend besteld maar die is ze nooit op komen halen. Nu zit ik hier dus met 20 flesjes in mijn maag. Is het zo dat ze alleen door homo's gebruikt worden??
pi_17611470
In je maag?
*proest*

klik
123
  dinsdag 9 maart 2004 @ 23:15:44 #3
25797 Bolderbast
Nachoooooooooo
pi_17611488
als jij je anus wat makkelijker penetreerbaar wil maken kun je ze ook gebruiken hoor

(denk ik)
Nobody fucks with The Jesus
pi_17611516
jah, en boeken mogen alleen door mannen gelezen worden

nee, maar ff serieus en on-topic:
poppers wordt wel door homo's gebruikt omdat het je anus verslapt.
je kan het het gebruiken door te snuiven en dan krijg je een rush van minuutje ongeveer. tijdens sex wordt je extreem geil. met de search kan je overigens een hoop vinden

bdw, 20 flesjes is ongeveer 200 euro totaal, dus weet je wel zeker dat je er 20 hebt?
Blauw is de kleur van een hoop bier
  dinsdag 9 maart 2004 @ 23:16:43 #5
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_17611519
poppers zijn zo 80's
Proud Powerpauper
pi_17611802
tja is wel grappig, een lachkick van een minuut en het gevoel hebben dat je kop van je romp af knalt zo warm krijg je het

Maarja als je het te vaak achter elkaar doet krijg je er koppijn van en na een tijdje is de lol er van af ik zou zeggen trek eens zo'n flesje open en probeer het eens
Even a broken clock is right twice a day.
pi_17611938
ik heb ze nog even geteld maar het zijn er zelfs 25 , van het merk gele rush. Ik heb ze betaald maar wist niet precies meer hoeveel het was.

En ik hou niet van anale sex!
Is hier een markt voor?? weten jullie waar ik ze zou kunnen verkopen
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 maart 2004 @ 23:41:58 #8
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_17612129
Mijn, naar ik dacht, overzichtelijke en samenvattende post uit het net naar voren gebrachte topic: Poppers... wat doet het allemaal? style="font-size: 10px;">quote:
Op donderdag 22 januari 2004 21:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Poppers zijn niet bedoeld om in te nemen (via de mond) en ook niet goed voor de huid, bij aanraking direct afspoelen. Verder raad ik je aan om het niet staande te gebruiken. Evenwichtsverlies en desorientatie is een mogelijkheid (en dan ga je om) Tenslotte, neem niet teveel, achteraf kun je behoorlijke koppijn krijgen en je neusslijmvliezen gaan irriteren.
Natuurlijk verschilt uitwerking en bijverschijnselen per persoon en hoeveelheid.
Tot zover de waarschuwingen

Tsja, poppers, werd trouwens vroeger door artsen gebruikt, maar dat terzijde, het is nu een party- en sexdrug. Ook een party-drug ja, want een snufje op de dansvloer en je gaat uit je dak Het staat vooral bekend vanwege de enorm geile bui die je erdoor krijgt (of verhoging van je geilheid) en een geweldig orgasme.

Wat het doet:
-laat bloed naar je hoofd stromen
-maakt je geiler
-verslapt de spieren (waardoor het bij homo's erg populair is, de anus is nml een spier)
-veroorzaakt een intensief orgasme

Poppers snuif je op vanuit het flesje, je houdt de opening voor je neusgat en druk de ander dicht. De lengte is langer als je meer snuift, maar ook beperkt, het duurt vrij kort (een paar minuten). Teveel snuiven is ook niet goed, merk je gelijk vanwege hoofdpijn bijv.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_17612392
Heel erg bedankt voor je duidelijke en overzichtelijke beschrijving. Ik had geen idee dat het zulk spul was. Een hoop mensen zullen me nu wel heel erg dom vinden, maar ik heb hier nog nooit iets mee te maken gehad.
Tot die vriend vroeg of ik ze voor hem wilde bestellen want hij had geen internet, Dat was dus ook heel erg dom!!
Nu zit ik hier met 25 flesjes en weet niet waar ik ze kwijt kan.

Het lokt me niet om het een keer te gaan gebruiken.
pi_17612609
Nog even voor dat iedereen gaat denken dat ik inderdaad heel dom ben, Dat ben ik dus niet!!!!
Maar heb vrij weinig met drugs te maken gehad in mijn leven. Okay ik ben dan misscien een beetje braaf!! Maar een hoop van mijn vrienden wisten ook niet wat het was en er zat geen gebruiks aanwijzing bij.
  woensdag 10 maart 2004 @ 08:28:24 #11
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_17615671
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 00:02 schreef wittelady het volgende:
Nog even voor dat iedereen gaat denken dat ik inderdaad heel dom ben, Dat ben ik dus niet!!!!
Maar heb vrij weinig met drugs te maken gehad in mijn leven. Okay ik ben dan misscien een beetje braaf!! Maar een hoop van mijn vrienden wisten ook niet wat het was en er zat geen gebruiks aanwijzing bij.
als ik jou was zou ik ook net doen alsof je er helemaal niets van weet maar ergens een bel hebt horen rinkelen. Je belt die vriend van je publiekelijk op en zegt met luide stem. 'Hey <naam vriend>, ik heb hier nog 25 flesjes poppers liggen. Haal je ze effe op? Mooi. Trouwens...ik wist niet dat je van anaal hield!'
Proud Powerpauper
pi_17615796
wel grappig spul is het.
als het te vaak achter elkaar doet lijkt het alsof je kop eraf knalt.

"don't inhale" staat er vaak op, en dat moet je juist doen.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  woensdag 10 maart 2004 @ 08:45:02 #13
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_17615811
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 23:13 schreef wittelady het volgende:
Wie kan mij vertellen wat ik met poppers kan doen?? Ik heb ze ooit voor een vriend besteld maar die is ze nooit op komen halen. Nu zit ik hier dus met 20 flesjes in mijn maag. Is het zo dat ze alleen door homo's gebruikt worden??
je aarsje wordt er zo lekker soepel van
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_17616869
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 23:33 schreef wittelady het volgende:
ik heb ze nog even geteld maar het zijn er zelfs 25 , van het merk gele rush. Ik heb ze betaald maar wist niet precies meer hoeveel het was.

En ik hou niet van anale sex!
Is hier een markt voor?? weten jullie waar ik ze zou kunnen verkopen
Ik wil wel een flesje hebben hoor

Poppers snuif je(de lucht die ervan af komt!!!!), je mag niet met de vloeistof in aanraking komen...
Als je gesnoven hebt geeft dat een rush van een paar minuutjes die erg heftig is, tijdens de sex geeft dat een hele heftige belevenis, maar ook gewoon hangend op bed is het erg lekker.

Ga niet lopen of staan als je het wil gebruiken, blijf lekker zitten of liggen, gebruik het niet teveel achter elkaar want je krijgt knallende koppijn ....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_17616909
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 00:02 schreef wittelady het volgende:
Het is helemaal niet dom dat je er niets van weet, het spreekt juist van intelligentie dat je gaat informeren wat het presies is....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_17630123
voor een mooi prijsje wil ik ook nog wel kopen

edit: met rush heb ik ook ervaring
Blauw is de kleur van een hoop bier
pi_17630307
ik kreeg er altijd hoofdpijn van.. Meteen bij de eerst snuif al..

En knallende koppijn niet normaal.. Kan je dit ook op andere manieren voorkomen? Te veel snuiven is t denk ik niet.. Want krijg er al meteen last van..
pi_17630551
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 20:28 schreef Wolter het volgende:
ik kreeg er altijd hoofdpijn van.. Meteen bij de eerst snuif al..

En knallende koppijn niet normaal.. Kan je dit ook op andere manieren voorkomen? Te veel snuiven is t denk ik niet.. Want krijg er al meteen last van..
mischien een andere proberen.
'purple haze' gaat bij mij wel goed - als je het niet te vaak achter mekaar doet.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_17664472
als er nog liefhebbers zijn om ze te kopen dan hoor ik het wel. Dan kunnen we wel een leuk prijsje maken.
  vrijdag 12 maart 2004 @ 12:16:18 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_17664718
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 12:02 schreef wittelady het volgende:
als er nog liefhebbers zijn om ze te kopen dan hoor ik het wel. Dan kunnen we wel een leuk prijsje maken.
Fijne vriend...
Bel 'm gewoon op dat zijn bestelling op hem wacht.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_17665137
Ik kreeg ook altijd koppijn van poppers, dus had ik tijdje geleden de herbal poppers gekocht. Moet zeggen dat ik er niets van heb gemerkt, echt waardeloos.
pi_17665443
die fijne vriend daar heb ik echt hele erge ruzie mee, nee ik zeg dat verkeerd. Hij heeft dat met mij. Hij is een homo, ik heb daar niks op tegen maar dit is echt een wijve streek om mij te laten zitten met die zooi. Ik heb een hoop problemen gehad door hem, werd midden in de nacht heel erg veel gebeld. Bleek die gek mijn nummer en naam op een site voor prive hoertjes te hebben gezet. Ik werd gek gebeld.En ik krijg via de post ook van alles thuis gestuurd, van sokken tot inleg luiers. Dus ik wil ook helemaal niks meer met hem te maken hebben.

Dan blijf ik liever met die flesjes zitten dan dat ik hem zal bellen, het is net een beetje rustig.
  vrijdag 12 maart 2004 @ 13:04:59 #23
32106 FREAKY_ME
Bastard Operator From Hell
pi_17665619
30 april, koninginnedag In de verkoop die hap
I hang up. This is a matter of life or death. Quick as I can I rip the computer power cable out of the UPS and plug the TV in. Damn! Wylie missed again!
  vrijdag 12 maart 2004 @ 13:05:11 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_17665630
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 12:58 schreef wittelady het volgende:
Dan blijf ik liever met die flesjes zitten dan dat ik hem zal bellen, het is net een beetje rustig.
Dat kan ik me indenken!
Succes met het leuren!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_17668430
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 08:43 schreef Caesu het volgende:
wel grappig spul is het.
als het te vaak achter elkaar doet lijkt het alsof je kop eraf knalt.

"don't inhale" staat er vaak op, en dat moet je juist doen.
Dat is dus weer eens iets vaags
oh oh de haag mauie stad achtâh de dùine
de schildegswèk de lange paute en ut plèn
oh oh de haag ik zâh met niemand wille rùile
meitein gaan hùile as ik gein hageneis zâh zèn!
  vrijdag 12 maart 2004 @ 15:17:05 #26
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17668616
Anders maak je je op de volgende Fok!meet gewoon onwijs populair!
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  vrijdag 12 maart 2004 @ 15:19:16 #27
79106 mynick
Wat lach je ??
pi_17668672
Gewoon op FOK verkopen, ik wil er wel een hoor
Na lang nadenken tot het pakkende signature `Biertje` gekomen
  vrijdag 12 maart 2004 @ 15:56:07 #28
85757 yedimaster-sidguppy
Smirky Mc Chimpster!
pi_17669420
vind t maar raar spul.

heet ben ik r nooit van geworden, volkomen leip/knetter/gestoord/randdebiel wel. jaren terug, toen de yedimaster nog dacht dat ie t eeuwige leven had (tussen 25-30 jaar oud dus) was t 1 van de ingredienten als we "chemoboxje" gingen doen.

Van dat "Fear & Loathing"gedrag gaan vertonen; als Neandertalers op je knokkels gaan lopen, apengedrag, "hunchback" gaan doen in n volle kroeg en loeiend en blaffend mensen lastig vallen (tot groot vermaak van de rest van de meute), dat wel. Of met nog 10 van die geflipte mafketels snachts gaan apekooien in de plaatselijke kleuterspeeltuin, of over de muur van t zwembad en dan gezellig met de mountainbikes in bad (slecht voor de bike btw maar wel lachen) en op de fiets van de duikplank en de waterglijbaan af....

maar spontane hard-ons en zin in anus-sex? nou nee.

koppijn, dat ook; je voelt echt gelijk massa's hersencellen gefrituurd worden!
  vrijdag 12 maart 2004 @ 18:11:21 #29
56950 terror623
Arrrrrrr &#9760;
pi_17672108
ik wil er ook wel een stuk of wat van je overnemen hoor
  vrijdag 12 maart 2004 @ 22:59:16 #30
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_17679116
Heb nog nooit iets met drugs gedaan of zo, maar dit klinkt best vet
.
..
...
....
pi_17687408
Ik voel een merchandise aankomen. Haal de huidige etiketten d'r af, en maak nieuwe voor de Fok community. PopsFok (voor de meetings) Fok!Poprz, Fokkers Rush, Smilie Head Sniff Stuff of zo. Verkoop ze online aan ons voor een gelikt prijsje.
pi_17693306
Ik wil ze best wel voor een gelikt prijsje verkopen, heb je een idee hoeveel je er voor over hebt?? Het is een goede merchandising, alleen ik heb geen zin daar heel veel tijd in te steken. Dus kom maar met jullie bod!!!!!!!!!!!!! Ik ben erg benieuwd of er serieus op in word gegaan.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 21:19:54 #33
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17695345
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 19:44 schreef wittelady het volgende:
Ik wil ze best wel voor een gelikt prijsje verkopen, heb je een idee hoeveel je er voor over hebt?? Het is een goede merchandising, alleen ik heb geen zin daar heel veel tijd in te steken. Dus kom maar met jullie bod!!!!!!!!!!!!! Ik ben erg benieuwd of er serieus op in word gegaan.
ik zeg: rag een paar foto's uit het fok!celebs forum en je kunt er zo 5 euro bij op gooien!
Gelikt logootje drbij en kassa!
Je mag mij dr op etiketteren voor 25% van de winst
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  zondag 14 maart 2004 @ 18:31:01 #34
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_17712823
amylnitraat (?) is niet zo goed voor de hersentjes. snuif er vooral niet teveel van. en zeker niet vaak.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_17713518
COOL...

25 flesjes lol

doe er met 1 het hele jaar

en nee, niet voor anaal, maar om te lachen

probeer het eens in combinatie met een lekkere joint elke x opnieuw krijg je zo een extreme lachkick dat je niet meer normaal kan lachen en ademen en alles echt mega cool.
nice fine girls for my gf wanted
  woensdag 24 maart 2004 @ 20:08:05 #36
88541 rickie1970
sporteh..........
pi_17944708
klinkt wel als een top drug..........goed voor bij het klaarkomen denk ik?
errug vroeg op.....
pi_17947978
waar koop je dat spul ??
  woensdag 24 maart 2004 @ 22:44:37 #38
77057 WPA
punk4ever
pi_17948541
Wittelady: Pas op met verkopen. Sinds 2 jaar ofzo staan poppers op de lijst van verboden middelen. Je kunt je ook nauwelijks meer normaal kopen in de sexshops.

Mijn ervaring er mee (en ik mag rustig van ervaring spreken, want ik heb ze ruim 8 jaar gebruikt, waarvan in bepaalde periodes zelfs dagelijks) is angstig. BTW ik ben geen homo, maar ik hou wel van SM en daar werkt het ook goed bij. Dus voor iedereen die meteen weer over anale sex begint; de rush op zich is ook heel tof.
Gek genoeg heb ik nog nooit hoofdpijn eraan over gehouden. Ik snoof het ook niet op uit een flesje, maar deed het anders. Ik gebruikte stukjes watten of een opgerold stukje wc-papier, en druppelde daar een klein beetje van die bende op. En dat hield ik dan onder mijn neus vlak voordat ik we over gingen tot wat speciale activiteiten. Het gevaar bestaat echter wel dat je dingen gaat doen of toelaat, die niet zo goed voor je zijn. Je grenzen vervagen en je gaat volledig op in de situatie.

Na afloop heb je een gigantisch bonzend hart en ik voelde het bloed bij mijn slapen kloppen. Was een beetje duizelig, maar al snel ben je weer bij je positieven. Een beetje frisse lucht doet daar wonderen bij.

Ik ben echter 3 jaar geleden zwaar overspannen geweest, en de huisarts constateerde een extreem hoge bloeddruk (130/180). Ik dacht meteen dat ik gestraft werd voor mijn jarenlange poppers gebruik (kort daarvoor was ik ermee gestopt). Mijn huisarts (en later ook een internist) ontkende dit, hoewel mijn huisarts wel de opmerking maakte dat ik wellicht al veel langer hoge bloeddruk zou hebben kunnen hebben, maar dat dit werd onderdrukt door de poppers.
Poppers verlagen namelijk de bloeddruk en verwijden de bloedvaten (hetgeen opzich niet zo slecht zou zijn voor sommige mensen, denk ik).

Sindsdien heb ik geen poppers meer gebruikt. Ondanks de artsen zeiden, ben ik er best van geschrokken. Maar om eerlijk te zijn mis ik het wel. Ik ben blij dat het spul nu verboden is, want de drempel om het toch weer te kopen is nu wat hoger geworden.

Hier schuilt dus nog een risico; de psychische verslaving. Na een tijdje flink met poppers bezig te zijn geweest, begon sex zonder poppers steeds saaier te worden. Ik gebruikte uiteindelijk steeds weer poppers bij sex, en ook als ik mezelf bevredigde. Het heeft best lang geduurd voordat mijn geilheid-zonder-poppers weer terug kwam.

Ik heb onlangs wel de Herbal Poppers geprobeerd. Zonde van mijn geld. Het werkte niet. Het doet niks. Net zulke onzin als spaanse vlieg enzo. De lui die dat proberen te verkopen moeten ze net zo pakken als die gast van die biostabile.

Natuurlijk is het opsnuiven van vluchtige stoffen zowieso nooit goed. Maar ja, dat ik roken en drinken ook niet. En vet eten (hoeveel slachtoffers zijn er per jaar wel niet door hart- en vaatproblemen als gevolg van overgewicht door te vet eten enzo).
Wild Punks Amsterdam
pi_17950561
Dat spul is echt lache. Probeer t gewoon 1 keertje. 1 keer kort snuiven. Echt flink lache.
  donderdag 25 maart 2004 @ 03:21:47 #40
88541 rickie1970
sporteh..........
pi_17951473
quote:
Het gevaar bestaat echter wel dat je dingen gaat doen of toelaat, die niet zo goed voor je zijn. Je grenzen vervagen en je gaat volledig op in de situatie.
dat klinkt alles het dus ook het aantal SOA-infecties bevorderd.....doordat de sex dan onveilig kan gaan worden
errug vroeg op.....
pi_17952868
Mwawwww valt wel mee hoor, de kick duurt maar een paar minuten, dus zoveel stomme dingen kan je niet doen in die tijd
  donderdag 25 maart 2004 @ 11:31:07 #42
77057 WPA
punk4ever
pi_17955338
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 09:27 schreef erodome het volgende:
Mwawwww valt wel mee hoor, de kick duurt maar een paar minuten, dus zoveel stomme dingen kan je niet doen in die tijd
Hmmm, dingen doorslikken die je niet zou moeten doorslikken kan in een paar seconden. Meer en hardere klappen opvangen dan goed voor je is. Dingen die blijvende schade veroorzaken kunnen zo gebeurd zijn.
Bovendien kun je poppers ook zo distribueren dat het effect wel degelijk langer blijft, in de vorm van lagere dosering, maar dan langduriger. Met de methode die ik hierboven beschreef (een paar druppels op een watje of opgerold stukje toiletpapier). Door te zorgen dat je de dosis beperkt houdt (nooit meer dan 1 of 2 druppels, hooguit 3) liet ik het watje vaak blijvend onder mijn neus, totdat het helemaal verdampt was. En dan blijft het langer werkzaam.
Wild Punks Amsterdam
pi_17955634
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 11:31 schreef WPA het volgende:

[..]

Hmmm, dingen doorslikken die je niet zou moeten doorslikken kan in een paar seconden. Meer en hardere klappen opvangen dan goed voor je is. Dingen die blijvende schade veroorzaken kunnen zo gebeurd zijn.
Bovendien kun je poppers ook zo distribueren dat het effect wel degelijk langer blijft, in de vorm van lagere dosering, maar dan langduriger. Met de methode die ik hierboven beschreef (een paar druppels op een watje of opgerold stukje toiletpapier). Door te zorgen dat je de dosis beperkt houdt (nooit meer dan 1 of 2 druppels, hooguit 3) liet ik het watje vaak blijvend onder mijn neus, totdat het helemaal verdampt was. En dan blijft het langer werkzaam.
Potverdorie wat een goede junky-trick!!!
pi_17955757
Gewoon weggooien ofzo. Het is ongezond net als alle andere soorten drugs.
pi_17955887
Ik heb ooit ook een keer samen met m'n vriendin zo'n potje Poppers besteld. Sloeg gewoon op puin, kreeg een enorme druk op m'n hoofd voor ongeveer een minuut en toen was alles weer voorbij. Weggegooid geld dus.
pi_17955909
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 11:49 schreef vesta het volgende:
Gewoon weggooien ofzo. Het is ongezond net als alle andere soorten drugs.
pi_17957615
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 11:31 schreef WPA het volgende:

[..]

Tja ok dan moet je met een watje ofzo onder je neus gaan rondlopen, dat zie ik mezelf iig niet doen

Maar ik heb redelijk wat drugs gebruikt en echt gekke dingen doen ligt toch echt gewoon aan jezelf....
pi_17959713
Doe mij ook maar een potje
pi_17959758
dat je anus ervan gaat openstaan is gelul. ik heb dat spul een tijdje gebruikt met vrienden. en niemand had last van een open anus. je voelt je hoofd enorm raar voor ongeveer een halve minuut. en je gaat onwijs lachen als je met een paar mensen bent. voor de rest krijg je er ook koppijn, van. je moet t maar s proberen. 1x gebruiken is niet zo schadelijk. het gaat wel na een tijdje vervelen
wie zaait zal oogsten.....
pi_17960527
Ik wil er wel twee hebben.

Dat spul is geweldig. Je word er echt goed geil van.

Wat is je email?

[ Bericht 13% gewijzigd door _Flea_ op 25-03-2004 15:34:46 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')