Mijn, naar ik dacht, overzichtelijke en samenvattende post uit het net naar voren gebrachte topic:
Poppers... wat doet het allemaal? style="font-size: 10px;">quote:
Op donderdag 22 januari 2004 21:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:Poppers zijn niet bedoeld om in te nemen (via de mond) en ook niet goed voor de huid, bij aanraking direct afspoelen. Verder raad ik je aan om het niet staande te gebruiken. Evenwichtsverlies en desorientatie is een mogelijkheid (en dan ga je om)
![]()
Tenslotte, neem niet teveel, achteraf kun je behoorlijke koppijn krijgen en je neusslijmvliezen gaan irriteren.
Natuurlijk verschilt uitwerking en bijverschijnselen per persoon en hoeveelheid.
Tot zover de waarschuwingen
Tsja, poppers, werd trouwens vroeger door artsen gebruikt, maar dat terzijde, het is nu een party- en sexdrug. Ook een party-drug ja, want een snufje op de dansvloer en je gaat uit je dak
![]()
Het staat vooral bekend vanwege de enorm geile bui die je erdoor krijgt (of verhoging van je geilheid) en een geweldig orgasme.
Wat het doet:
-laat bloed naar je hoofd stromen
-maakt je geiler
-verslapt de spieren (waardoor het bij homo's erg populair is, de anus is nml een spier)
-veroorzaakt een intensief orgasme
Poppers snuif je op vanuit het flesje, je houdt de opening voor je neusgat en druk de ander dicht. De lengte is langer als je meer snuift, maar ook beperkt, het duurt vrij kort (een paar minuten). Teveel snuiven is ook niet goed, merk je gelijk vanwege hoofdpijn bijv.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.