om eerlijk te zijn weet ik het niet meer...dan zou ik het na moeten lezen... Maar het zou best kunnen hoor.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:47 schreef Ryan3 het volgende:
En je hebt het n-woord helemaal niet gebruikt?.
Noayala_ is nog steeds beschikbaar en ik zou haar als ik jou was gewoon uit neuken vragen hoor.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:53 schreef Shark.Bait het volgende:
*zwijn meld*
[..]
om eerlijk te zijn weet ik het niet meer...dan zou ik het na moeten lezen... Maar het zou best kunnen hoor.
Volgens mij ging het geintje wat ze niet leuk vond wel over zoiets...wat was het nou toch.....jammer dat de search het ff niet doetquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:53 schreef Shark.Bait het volgende:
*zwijn meld*
[..]
om eerlijk te zijn weet ik het niet meer...dan zou ik het na moeten lezen... Maar het zou best kunnen hoor.
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:55 schreef Ryan3 het volgende:
Noayala_ is nog steeds beschikbaar en ik zou haar als ik jou was gewoon uit neuken vragen hoor.
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:56 schreef thoth het volgende:
Krijg ik ook nog schuld of moet ik gaan smeken?
Woopsie! ik dacht nog.. "was het nou met of zonder "n"?? Volgens mij was het zonder, daar werd ze pissing omquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:55 schreef Grobbenkuiken het volgende:
He, kijk, de zwijnenstal staat open.GrobbeNkuiken
SB. Cora,
En die gele kanarie zat de hele tijd te stoken....thoth kroop er haast in bij Maerycke...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:56 schreef thoth het volgende:
Krijg ik ook nog schuld of moet ik gaan smeken?
Dat was niet gemeend.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:58 schreef RonaldV het volgende:
Ja zeg, lees het topic dan!
Geeft niet...alles komt goed...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Huh?
Kijk. Dát is wat ik bedoelde!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:58 schreef pea4fun het volgende:
En die gele kanarie zat de hele tijd te stoken....thoth kroop er haast in bij Maerycke...
shark, maar zie zijn sig, hij zal wel weer alleen in het café achterblijvenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:59 schreef Neobahamuth het volgende:
wie is er nog mee?
En toen kwam de bruine kanarie!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:58 schreef pea4fun het volgende:
En die gele kanarie zat de hele tijd te stoken....thoth kroop er haast in bij Maerycke...
ik ook van jouquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:00 schreef thoth het volgende:
[..]
Kijk. Dát is wat ik bedoelde!
Thnx
![]()
figures.... Ik heb de hele ontknoping niet gesnapt...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En toen kwam de bruine kanarie!
Die vink was flying Vee toch?
Tja... ik kijk ook naar het uiterlijk... anders had ik allang een baardige bert aan de haak geslagen, met mooi innerlijkquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Shark: ik heb je foto niet bekeken. Het gaat mij namelijk altijd om het innerlijk. En dat wil ik niet benadelen door jouw foto te bekijken :-)
Ach, eigenlijk was het wel amusant!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Die vink was flying Vee toch?
Topic was volquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:02 schreef Duderinnetje het volgende:
ben er nog Stali, kon alleen plots niet meer posten en vervolgens was de topictitel veranderd. Maar waar waren we... de zwijnen.
na 300 posts gaat het topic op slot, dan moet er een nieuwe geopend worden, mits toegestaan door de moderators... want sommige topics mogen niet...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:02 schreef Duderinnetje het volgende:
ben er nog Stali, kon alleen plots niet meer posten en vervolgens was de topictitel veranderd. Maar waar waren we... de zwijnen.
Ja, het wijvennijd topic kan er niet aan tippen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:03 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[..]
Ach, eigenlijk was het wel amusant!![]()
Ja en dat we daar nog veel leuke posten over kunnen doen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Heb je nog meer facetten dan?? Jezus, complex persoon ben je :-) Nou, kom maar op met al je facetten. Geneer je niet!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Tja... ik kijk ook naar het uiterlijk... anders had ik allang een baardige bert aan de haak geslagen, met mooi innerlijk
maare... dit soort topics zijn niet de manier om mijn innerlijk te leren kennen... zij laten slechts een facet zien van mijn persoon
En series ook nietquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:04 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
na 300 posts gaat het topic op slot, dan moet er een nieuwe geopend worden, mits toegestaan door de moderators... want sommige topics mogen niet...
Hij komt op het viva forumquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heb je nog meer facetten dan?? Jezus, complex persoon ben je :-) Nou, kom maar op met al je facetten. Geneer je niet!
Hahaahahah.. zo makkelijk gaat dat niet... dat gaat beter per chat, zonder pottekijkers....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Heb je nog meer facetten dan?? Jezus, complex persoon ben je :-) Nou, kom maar op met al je facetten. Geneer je niet!
Ik ken nog een leuke Bertus voor je hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Tja... ik kijk ook naar het uiterlijk... anders had ik allang een baardige bert aan de haak geslagen, met mooi innerlijk
O, wat leuk, mag ik daar ook in posten Stali?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:05 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja en dat we daar nog veel leuke posten over kunnen doen.
Zal ik van de week een topic openen in R&P?
Wepkemmetje dr bij...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hahaahahah.. zo makkelijk gaat dat niet... dat gaat beter per chat, zonder pottekijkers....
Dat is werkelijk een zeer amusant topic.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:04 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja, het wijvennijd topic kan er niet aan tippen.![]()
Lieverd, dan kruip jij onder je bureau weg en kan je niet meer posten.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, wat leuk, mag ik daar ook in posten Stali?.
Viva forum? Sta je daar ook in je ondergoed dan?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:06 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hij komt op het viva forum![]()
Nee dank je. Het moet vrouwlijk zijn, elegant, lief, zaadvragende ogen, humor, vrouwengeslachtsdelen en geen conversiesquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:06 schreef Stali het volgende:
Ik ken nog een leuke Bertus voor je hoor![]()
Meester_B heet hij tegenwoordig, Foktrappetje naar beneden.
nee, nee, wees een vent en toon ook je kwetsbare kanten eens en publique...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hahaahahah.. zo makkelijk gaat dat niet... dat gaat beter per chat, zonder pottekijkers....
ik ga niet zomaar op de kemquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:07 schreef RonaldV het volgende:
Wepkemmetje dr bij...
(oeps... verraaie?)
Ik kom er niet, sharky komt er. En nee, voor mij in mijn ondergoed moet je ergens anders zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Viva forum? Sta je daar ook in je ondergoed dan?
Flame onquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:52 schreef Ryan3 het volgende:
Game on!
Mm, ik weet wel iemand dan.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:08 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee dank je. Het moet vrouwlijk zijn, elegant, lief, zaadvragende ogen, humor, vrouwengeslachtsdelen en geen conversies
Even serieus, vind het wel een leuk idee, ik open van de week.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:08 schreef Duderinnetje het volgende:
stali: ja, goed idee. Wordt misschien wel een male-bashing-gebeuren, maar ik denk dat het wel aan zal spreken. Misschien kunnen we uiteindelijk een soort gebruiksaanwijzing voor dit soort type heren destilleren. Ik hou me aanbevolen!
Weer Fatimagejank?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, ik weet wel iemand dan.
okeee, jij je zin:quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:09 schreef Duderinnetje het volgende:
nee, nee, wees een vent en toon ook je kwetsbare kanten eens en publique...
Was je daarnaar op zoek dan?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Viva forum? Sta je daar ook in je ondergoed dan?
Waar dan? En ben je ook weleens bloot gegaan? En doen die tieners nog naar je mailen?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:10 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik kom er niet, sharky komt er. En nee, voor mij in mijn ondergoed moet je ergens anders zijn.
Datum, tijd? Ik wil wel mee lurken...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:10 schreef Stali het volgende:
[..]
Even serieus, vind het wel een leuk idee, ik open van de week.
Laat ze de pest krijgen.
Ik wil nog steeds weten waar Loesje zit in forumland.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:11 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Was je daarnaar op zoek dan?
Was daar niet een keer een rel over in Feedback tussen R3 en nog een stel mensen?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:10 schreef pea4fun het volgende:
Ik kom er niet, sharky komt er. En nee, voor mij in mijn ondergoed moet je ergens anders zijn.
Oh jij ben zo iemand die duizend foto's van zichzelf maakt en daar twee leuke uithaalt?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik ga niet zomaar op de kem
oja?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Was daar niet een keer een rel over in Feedback tussen R3 en nog een stel mensen?
Ik mag hier niet spammen, ja en soms.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waar dan? En ben je ook weleens bloot gegaan? En doen die tieners nog naar je mailen?
Ze post nog wel eens hier op fok.... maar zeer zelden... voor de rest zou ik het echt niet weten...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:12 schreef Ryan3 het volgende:
Ik wil nog steeds weten waar Loesje zit in forumland.
Redux en ik tegen de rest ja. Was wel gaaf. Moeten Redux en ik gauw nog eens doen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Was daar niet een keer een rel over in Feedback tussen R3 en nog een stel mensen?
L29 zit in wijvennijd. Althans: eerder deze week.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Leuk! Ik zal regelmatig even checken of het er is! Stali en Duderinnetje & het Latente Psychologisch--onderontwikkelde-mannen Gevoel!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:10 schreef Stali het volgende:
[..]
Even serieus, vind het wel een leuk idee, ik open van de week.
Laat ze de pest krijgen.
Ja af en toe, maar ze is toch echt door iets of iemand weggejaagd. Wat zonde is. En ik geloof nog steeds dat sommigen wel weten waar ze uithangt, maar goed...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:13 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ze post nog wel eens hier op fok.... maar zeer zelden... voor de rest zou ik het echt niet weten...
Leuke herinnering.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Redux en ik tegen de rest ja. Was wel gaaf. Moeten Redux en ik gauw nog eens doen.
Heee Bengeltjequote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:14 schreef Bengeltje het volgende:
wel hallo allemaal
Hmmm... eens gaan kijken hoe en wat ze postquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:14 schreef RonaldV het volgende:
L29 zit in wijvennijd. Althans: eerder deze week.
Wat heeft dat te maken met foto's van mij in ondergoed dan? Ik leg de link ff niet...leg uit?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
eejjjjjjjjjj babequote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:14 schreef Bengeltje het volgende:
wel hallo allemaal
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:14 schreef Bengeltje het volgende:
wel hallo allemaal
Niks lurken je doet maar meequote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Datum, tijd? Ik wil wel mee lurken...
Hee, tof, duderinnetje, dan kom ik ook posten.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Leuk! Ik zal regelmatig even checken of het er is! Stali en Duderinnetje & het Latente Psychologisch--onderontwikkelde-mannen Gevoel!![]()
Hey lekkerding , jij ook hierquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eejjjjjjjjjj babe
Roonan was daar ook bij toch? en ik was het onderwerp van flame....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Redux en ik tegen de rest ja. Was wel gaaf. Moeten Redux en ik gauw nog eens doen.
Yess, topictitel hebben we alquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Leuk! Ik zal regelmatig even checken of het er is! Stali en Duderinnetje & het Latente Psychologisch--onderontwikkelde-mannen Gevoel!![]()
Hou me op de hoogte... of misschien een "Meldt Uw rel" topic in ONZ openen....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:13 schreef Ryan3 het volgende:
Hee, Grob, ben je er ook? En ga je al weer weg? Zonde. Wat bedoel je met multi-tasken btw?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:16 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Dit is het toch net niet. Herstel, helemaal niet.
De rollen zijn ingevuld, de karakters kennen elkaar. Hell, as far as I know, zit iemand hier te multi-tasken.
Veel plezier en toedels.
Hoi Sharkyquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Heee Bengeltje![]()
Halloquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
ja doe vooral mee! Maar jij zal het vast al eerder weten dan ik, wanneer dat topic wordt geopend. Stali gaat het regelen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hee, tof, duderinnetje, dan kom ik ook posten.. Keep me posted.
komt weleens voor jaquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey lekkerding , jij ook hier
Vrijdag, stali, R&P, genoteerdquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:15 schreef Stali het volgende:
[..]
Niks lurken je doet maar mee![]()
Moet nog met een niet nader te noemen zwijn een ander paarstopic volleuteren.
Vrijdag?
Je begrijpt het nog niet hè, pea, jij was helemaal niet het onderwerp van flame. Het ging over de slippery slope.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:17 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Roonan was daar ook bij toch? en ik was het onderwerp van flame....
wanneer gaan we los?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:17 schreef Stali het volgende:
[..]
Yess, topictitel hebben we al![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:18 schreef Bengeltje het volgende:
leuk weer eens hier te zijn
Och overal en nergens zo'n beetjequote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
komt weleens voor ja
waar zit jij meestal hier op Fok?
Jij komt helemaal niet postenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hee, tof, duderinnetje, dan kom ik ook posten.. Keep me posted.
Nu, op voorwaarde dat ik er ook in mag posten.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
wanneer gaan we los?
Die paar maandjes doen er niet toequote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ziet dat ie te vroeg is hier
En de ietwat gebrekkige formulering van het voorbeeld vergeten we maar, he?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je begrijpt het nog niet hè, pea, jij was helemaal niet het onderwerp van flame. Het ging over de slippery slope.
Vrijdag?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
wanneer gaan we los?
mag dat?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die paar maandjes doen er niet toe
blijf maar lekker
Je geeft het nog niet toe he? Je opende dat topic puur omdat je geflame genegeerd werd.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je begrijpt het nog niet hè, pea, jij was helemaal niet het onderwerp van flame. Het ging over de slippery slope.
Wat je zegt dat ben jezelf...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij komt helemaal niet posten![]()
Wegwezen Judge!
Deze zeker?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:15 schreef Stali het volgende:
Niks lurken je doet maar mee![]()
Moet nog met een niet nader te noemen zwijn een ander paarstopic volleuteren.
Vrijdag?
Hoezo voorwaarde? Daar heb je toch helemaal niets over te zeggen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nu, op voorwaarde dat ik er ook in mag posten..
Bemoei je niet overal mee.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nu, op voorwaarde dat ik er ook in mag posten..
Loesje29 zat er ook al in toen ze nog 29 was... en SmilingPeter, di is ook geen 30 dacht ik... dus.. als jij je er thuis voelt, who cares?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:23 schreef D.Rose het volgende:
mag dat?
wel op 30+ dames valt
Dames nog welquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
mag dat?
wel op 30+ dames valt
Om hun verstand natuurlijkquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
mag dat?
wel op 30+ dames valt
Nee, hij heeft de statistieken gezien.. vrouwen boven de 30 zijn geilerquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:26 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Om hun verstand natuurlijk![]()
Zal wel komen omdat vrouwen van 32+ piekenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:26 schreef pea4fun het volgende:
ik ben al bezetquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dames nog wel
dan mogen ze hier wel oppassen
uiteraardquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:26 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het voorbeeld was helemaal niet gebrekkig geformuleerd. Hoe kom je daar nou bij.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En de ietwat gebrekkige formulering van het voorbeeld vergeten we maar, he?
Wanneer zijn ze volgens de statistieken uitgepiekt? Kan ik me vast voorbereiden.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zal wel komen omdat vrouwen van 32+ pieken
Dus toch een flame.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het voorbeeld was helemaal niet gebrekkig geformuleerd. Hoe kom je daar nou bij.
kus kusquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Bemoei je niet overal mee.![]()
39quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:30 schreef pea4fun het volgende:
Wanneer zijn ze volgens de statistieken uitgepiekt? Kan ik me vast voorbereiden.
Ja die jaquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Deze zeker?
Stali & Ryan3 en het Lila Pauze Gevoel
Oh, was je DAT aan het doen!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik piek inderdaad als een bezetene!
Halloquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik piek inderdaad als een bezetene!
Hm...is er toch wat mis met mijn klokje....zal es ff schudden...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
39
Absoluut geen flame. Gewoon een illustratie. Ik duidde op de algemene vraag of dat nu de rage zou worden op Fok!. Dat je straks niet meer meetelde als je op den duur met opengesperde vagina in beeld kwam.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:30 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dus toch een flame.
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
kus kus.
Zo jammer dat de search het niet meer doet.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Absoluut geen flame. Gewoon een illustratie. Ik duidde op de algemene vraag of dat nu de rage zou worden op Fok!. Dat je straks niet meer meetelde als je op den duur met opengesperde vagina in beeld kwam.
Stali waarom ben je nu zo vijandig? Kom zeg eens wat je dwars zit tegen je ome Ryan.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:31 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja die ja![]()
Nee lezen wat er staat is moeilijker als lezen wat je wil zien.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:30 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dus toch een flame.
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:31 schreef Duderinnetje het volgende:
kerst zal nooit meer hetzelfde zijn.
Volgens mij moesten jij en ik maar eens in wijvennijd topic gaan kijken R3quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:33 schreef Ryan3 het volgende:
Absoluut geen flame. Gewoon een illustratie. Ik duidde op de algemene vraag of dat nu de rage zou worden op Fok!. Dat je straks niet meer meetelde als je op den duur met opengesperde vagina in beeld kwam.
Ja, ik krijg nu een déjà vu gevoel, want dit haalde je tevergeefs ook in die discussie aan, waarna jij als een bezetene begon te flamen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zo jammer dat de search het niet meer doet.
Is het daar ook zo leuk? Ik ben er een tijdje geleden geweest, maar vond het maar zwakjes allemaal.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:34 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Volgens mij moesten jij en ik maar eens in wijvennijd topic gaan kijken R3
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:34 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Volgens mij moesten jij en ik maar eens in wijvennijd topic gaan kijken R3
Sjips , kun je dr niet aan de kant zettenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ben al bezet
Lieve Lieveling..... ik noemde jou niet mijn oom he?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Stali waarom ben je nu zo vijandig? Kom zeg eens wat je dwars zit tegen je ome Ryan..
Ehm... ik hoor dat het er wel eens warmpjes aan toe gaatquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:36 schreef Ryan3 het volgende:
Is het daar ook zo leuk? Ik ben er een tijdje geleden geweest, maar vond het maar zwakjes allemaal.
Bertje nog?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ben al bezet
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sjips , kun je dr niet aan de kant zetten
Een goede rel is nooit weg, maar het is een kunst, een heel grote kunst om er 1 te beginnen en aan te houden. Is mij maar pakweg een handje vol keren echt goed gelukt.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:37 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ehm... ik hoor dat het er wel eens warmpjes aan toe gaat
Okee... ik ben rel-geil, ik beken
Tevergeefs ja... een topic of wat lang. Hoe ik het me herinner: jij nam een volstrekt willekeurig voorbeeld van een postster op fok, wijdde daar ietwat ruimer op uit dan nodig, in termen die, nou ja... ik had ze anders gebruikt... en draaide toen door naar het hellende vlak als excuus. De rest van de rel was volgens mij dat ik je aansprak op het voorbeeld, en jij doorging over het hellend vlak zonder fatsoenlijk te antwoorden, of te excuseren voor de formulering.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik krijg nu een déjà vu gevoel, want dit haalde je tevergeefs ook in die discussie aan, waarna jij als een bezetene begon te flamen.
Hey, ik probeer t tenminste!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:37 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ehm... ik hoor dat het er wel eens warmpjes aan toe gaat
Okee... ik ben rel-geil, ik beken
Liefde/haat/liefde bij mij. Zoiets alsquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:37 schreef Stali het volgende:
[..]
Lieve Lieveling..... ik noemde jou niet mijn oom he?![]()
Gewoon dat je moet weten wanneer je als man teveel bent.
Ps. het blijft haat/liefde met jou.,
.
ps. II Ik gebruik zelfs de interpunctie..
Ps. III alleen vanavond hoor..
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:41 schreef Loesje29 het volgende:
Darlings!![]()
Dus jullie zijn me nog niet vergeten, ik word er helemaal emo van![]()
*rabarber rabarber*
Hee, Loes, we hadden het net over je. Op welk forum jij zit bijv. en wie jou nou uit neuken gevraagd had.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:41 schreef Loesje29 het volgende:
Darlings!![]()
*rabarber rabarber*
Hallo L29...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:41 schreef Loesje29 het volgende:
Darlings!![]()
*rabarber rabarber*
Joh...Ryan3 is zelfs op zoek geweest naar je...Hij mist je enorm en vraagt zelfs naar foto's van mij om zo bij jou te geraken. Vraag me niet hoe die link werktquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:41 schreef Loesje29 het volgende:
Darlings!![]()
*rabarber rabarber*
Niemand... dat was ´t ´m nou juistquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:43 schreef Ryan3 het volgende:
Hee, Loes, we hadden het net over je. Op welk forum jij zit bijv. en wie jou nou uit neuken gevraagd had.
Ik dacht al-- die is gillend weggerend!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Duderinnetje is nog volop aanwezig hoor!
Ohhh....! Ik wou best!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:44 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Niemand... dat was ´t ´m nou juist![]()
enne.. dat ene over dat het net een dating site was? dat was toch het begin van het einde?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:44 schreef Loesje29 het volgende:
Zolang hij geen rondjes om mijn huis fietst.....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:44 schreef pea4fun het volgende:
Joh...Ryan3 is zelfs op zoek geweest naar je...Hij mist je enorm en vraagt zelfs naar foto's van mij om zo bij jou te geraken. Vraag me niet hoe die link werkt![]()
Je was niet de enige hoor.. dat wilden ze allemaal....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:45 schreef RonaldV het volgende:
Ohhh....! Ik wou best!
Ok, lemme re-phrase: Ik zei t ookquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je was niet de enige hoor.. dat wilden ze allemaal....
En je telefoonnummer niet heeft om je 's nachts wakker te bellen....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:46 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Zolang hij geen rondjes om mijn huis fietst.....
Nope.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:45 schreef Shark.Bait het volgende:
enne.. dat ene over dat het net een dating site was? dat was toch het begin van het einde?
Maak er dan tenminste "we" van, schijnheil.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:46 schreef Shark.Bait het volgende:
Je was niet de enige hoor.. dat wilden ze allemaal....
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:47 schreef RonaldV het volgende:
Ok, lemme re-phrase: Ik zei t ook
Idioten aantrekken dat is meer bonding dan sex op de overloop.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Liefde/haat/liefde bij mij. Zoiets als,
,
.
Maar wat is dat toch die female bonding? Vaak kunnen jullie elkaar toch niet luchten of zien als een man involved is?
idd, daar had "we" moeten staanquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:48 schreef thoth het volgende:
Maak er dan tenminste "we" van, schijnheil.![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:48 schreef Shark.Bait het volgende:
Tja.. ik wil ook wel premier van Nederland zijn...maar ik acht mijn kans erop 0%. Dus ga ik het niet eens proberen
Welterusten Peaquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:49 schreef pea4fun het volgende:
Maar ik heb ff gebookmarked...kan ik morgen verder de avonturen van de dertigers lezen. Ik ga pitten. Het is allang bejaardenbedtijd geweest.
Ja, luister eens, je zit hier op Fok!, dus de formulering is dien overeenkomstig. Als je daar niet tegen kunt dan moet je naar OT gaan daar dragen ze RESPECT hoog in het vaandel, maar als je kritiek hebt dan krijg je een IPban. Toen jij ter verdediging van pea vervolgens als een waanzinnige te keer ging, overtrad je de regels van het betamelijke. Zelfs ik voelde me op gegeven moment geroepen om terug te flamen, dit ter verdediging van mijn goede naam en faam. Overigens ging de discussie, als dat dus al een discussie was, niet tussen jou en mij, maar tussen redux en ik versus ongeveer iedere andere brulkees op Fok! die zonodig even moest laten merken hoe progressief ze niet waren.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Tevergeefs ja... een topic of wat lang. Hoe ik het me herinner: jij nam een volstrekt willekeurig voorbeeld van een postster op fok, wijdde daar ietwat ruimer op uit dan nodig, in termen die, nou ja... ik had ze anders gebruikt... en draaide toen door naar het hellende vlak als excuus. De rest van de rel was volgens mij dat ik je aansprak op het voorbeeld, en jij doorging over het hellend vlak zonder fatsoenlijk te antwoorden, of te excuseren voor de formulering.
Dat het voorbeeld even voor de openingspost in een ander topic over hetzelfde niet op je inging had daar niets mee te maken. Da's duidelijk voor iedereen.
Neuken met forummers geeft alleen maar gedoe joh.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:50 schreef RonaldV het volgende:
Niet geschoten is altijd mis... dus nog maar es:
Loes? Neuken?
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:49 schreef pea4fun het volgende:
Maar ik heb ff gebookmarked...kan ik morgen verder de avonturen van de dertigers lezen. Ik ga pitten. Het is allang bejaardenbedtijd geweest.
Ik gil wel regelmatig. Maar wegrennen... neuh, de conditie niet voor...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik dacht al-- die is gillend weggerend!
Ow, maar in dat geval... ik stop zo met Fok! hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:51 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Neuken met forummers geeft alleen maar gedoe joh.
Ehm...
Lijkt me!
Hmmm.. volgens mij wil ik eerst eens iemand in het echt ontmoeten voordat ik dit soort voorstellen gemeend ga makenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:50 schreef RonaldV het volgende:
Niet geschoten is altijd mis... dus nog maar es:
Loes? Neuken?
Goed idee Pea.. ik ga ook maar slapen... morgen is het weer vroeg dag, en ik moet einhoven en enschede blijkbaar naar de filestijnen helpenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:49 schreef pea4fun het volgende:
Ryan, je had die avond maar één medestander. Over de hele westerse wereld betekent dat dat je idee niet haalbaar is. Je was kansloos, en ik heb je uitsluitend inhoudelijk aangevallen, en niet één keer lopen schelden. iirc deed jij dat wel. Waarop ik je hebt gemeld dat je wat mij betreft door je argumenten heen was. Wie was er nou onbetamelijk?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, luister eens, je zit hier op Fok!, dus de formulering is dien overeenkomstig. Als je daar niet tegen kunt dan moet je naar OT gaan daar dragen ze RESPECT hoog in het vaandel, maar als je kritiek hebt dan krijg je een IPban. Toen jij ter verdediging van pea vervolgens als een waanzinnige te keer ging, overtrad je de regels van het betamelijke. Zelfs ik voelde me op gegeven moment geroepen om terug te flamen, dit ter verdediging van mijn goede naam en faam. Overigens ging de discussie, als dat dus al een discussie was, niet tussen jou en mij, maar tussen redux en ik versus ongeveer iedere andere brulkees op Fok! die zonodig even moest laten merken hoe progressief ze niet waren.
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:44 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Had ff gebeld. ik was in de buurt.. tot een uurtje of 5quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:53 schreef Loesje29 het volgende:
Presenteerblaadje...
You should know better![]()
Wilde gister rabarber eten maar kreeg de pot niet open![]()
Meel me maar als jij jezelf een keer zwaar verveeldquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik gil wel regelmatig. Maar wegrennen... neuh, de conditie niet voor...
Zoals nu?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Meel me maar als jij jezelf een keer zwaar verveeld![]()
Mijn rabarberpotgevecht was na zevenen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:55 schreef RonaldV het volgende:
Had ff gebeld. ik was in de buurt.. tot een uurtje of 5
Sorry hoor, maar in de eerste plaats leert de geschiedenis van de westerse wereld dat vaak mensen die alleen staan het bij het rechte eind hebben. Daarom hebben minderheden in het westen ook bepaalde rechten weten te verwerven. En in de tweede plaats sloeg je werkelijk helemaal door.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:54 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ryan, je had die avond maar één medestander. Over de hele westerse wereld betekent dat dat je idee niet haalbaar is. Je was kansloos, en ik heb je uitsluitend inhoudelijk aangevallen, en niet één keer lopen schelden. iirc deed jij dat wel. Waarop ik je hebt gemeld dat je wat mij betreft door je argumenten heen was. Wie was er nou onbetamelijk?
Jee hier verkopen ze pompen voor hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Meel me maar als jij jezelf een keer zwaar verveeld![]()
Agossie.... heb je niet zo'n pottenopener?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:57 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Mijn rabarberpotgevecht was na zevenen.
En ik heb verloren![]()
Smiley-met-pruillip zoekt....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:58 schreef RonaldV het volgende:
Agossie.... heb je niet zo'n pottenopener?
Hoezo heb je het toch met Heijx gedaan?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:51 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Neuken met forummers geeft alleen maar gedoe joh.
Ehm...
Lijkt me!
quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:00 schreef Ryan3 het volgende:
Hoezo heb je het toch met Heijx gedaan?
Nee, dat bedoel ik niet nee.quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:01 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
(In een bungalowpark gezeten bedoelde je toch?)
Ik zit na te denken over een topic in R&P over de moodswings van alle vrouwen die ik ken. Is dat iets. Ga ik met Shark volgende week aan beginnen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Gebeurt hier nog iets?
Nee. Daar is het te laat voor.quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Gebeurt hier nog iets?
De bungalow in Hellendoorn heb ik overgeslagenquote:Op woensdag 10 maart 2004 00:05 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, dat bedoel ik niet nee.. (Maar ben je nou toch naar dat bungalowpark gegaan?)
Ja zeg..... ga je mail lezen danquote:Op woensdag 10 maart 2004 00:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Gebeurt hier nog iets?
goed man, ryan! doen! ik zal daar gaarne in posten.quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zit na te denken over een topic in R&P over de moodswings van alle vrouwen die ik ken. Is dat iets. Ga ik met Shark volgende week aan beginnen.
Weltrusten.quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:07 schreef thoth het volgende:
Nee. Daar is het te laat voor.
Ga dat maar fijn doen zeg.quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zit na te denken over een topic in R&P over de moodswings van alle vrouwen die ik ken. Is dat iets. Ga ik met Shark volgende week aan beginnen.
Goed idee. Shark kan daar vast hele topics mee vullenquote:Op woensdag 10 maart 2004 00:06 schreef Ryan3 het volgende:
Dus het is wel je vriendje geworden toch? Ach, aardige zachtmoedige jongen was het ook. Best wel een type voor jou, vond ik altijd.quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:07 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
De bungalow in Hellendoorn heb ik overgeslagen
Maar er zijn ook nog hele leuke andere huisjes waar je met zijn allen in rond kunt hangen!
Wat zit je toch heerlijk te vissen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:12 schreef Ryan3 het volgende:
Dus het is wel je vriendje geworden toch? Ach, aardige zachtmoedige jongen was het ook. Best wel een type voor jou, vond ik altijd.
Je vroeg om de aanval. Je had hier en daar wel gelijk, en dat heb ik je ook gezegd. En dat er in de geschiedenis mensen waren die het achteraf bij het goede eind hadden... Sja.. dat heb ik ook wel eens. Maar gelijk hebben is nu eenmaal niet hetzelfde als gelijk krijgen. En als je dan zo dom bent om in het schootsveld te blijven staan, dan moet je niet raar opkijken als iedereen (ik meen dat er zelfs nogal wat mods meebeten) je onder vuur neemt. Doorslaan? Nah... Dat voelde misschien zo, omdat je de discussie verloor. Maar als ik doorsla dan voel je je toch echt een stuk minder hoor. Dan stopt het pesten namelijk, en ga ik je echt grof aanvallen. Nogmaals: ik ben niet aan het schelden geweest.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar in de eerste plaats leert de geschiedenis van de westerse wereld dat vaak mensen die alleen staan het bij het rechte eind hebben. Daarom hebben minderheden in het westen ook bepaalde rechten weten te verwerven. En in de tweede plaats sloeg je werkelijk helemaal door.
Jas, hoeveel mensen kent iemand hè en daar dan ongeveer de helft van.quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:09 schreef Stali het volgende:
[..]
Ga dat maar fijn doen zeg.
Ik weet het hier al af te branden want hoezo moodswings van ALLE vrouwen die jij kent en dat zijn er nogal wat he?
Typisch een man die altijd zegt dat het aan een ander ligt.
Erg verstandig om mij nu niet te noemenquote:Op woensdag 10 maart 2004 00:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jas, hoeveel mensen kent iemand hè en daar dan ongeveer de helft van.
Ik raak ook een beetje de draad kwijt. Maar je kunt toch niet ontkennen dat het een aardige, zachtmoedige jongen was en dus echt iets voor jou?quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:14 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Wat zit je toch heerlijk te vissen.
Nee. Niet zoals jij denkt. Of niet zoals ik denk dat jij denkt. Of niet zoals ik denk dat jij mij wilt laten denken dat jij denkt. Ja, dat is het!
Kus voor je Loes!quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:15 schreef Loesje29 het volgende:
Sweet rabarberdreams, RonaldV
Ik ontken zéker niet dat het een aardige, zachtmoedige jongen IS.quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:16 schreef Ryan3 het volgende:
Ik raak ook een beetje de draad kwijt. Maar je kunt toch niet ontkennen dat het een aardige, zachtmoedige jongen was en dus echt iets voor jou?
quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Stali, maar je weet toch dat vrouwen altijd de grillige figuren zijn als je mannen moet geloven? Mannen daarentegen hebben dogma's, Hoe meer hoe beter.
Je beziet alles nogal erg vanuit je eigen standpunt in dit alles. Alsof alles rondom pea en jou draaide. Dat is dus niet zo. En als je er niet tegen kunt hoe sommige dingen geformuleerd worden op Fok! dan moet je dus naar een forum als OT gaan, zoals ik eerder al zei, maar daar walmt je de spruitjesgeur tegemoet. Verder was het wat mij betreft gewoon een spel. In dat spel werd o.m. duidelijk dat sommige mensen (ook mods uiteraard) alleen door het gebruik van woorden en het uiten van meningen helemaal over de rooie kunnen gaan. Dat is de les die je eruit kunt trekken. Het vervelende voor Redux en ik was dat alles wat wij te berde brachten op persoonlijke merites werd afgebrand. Hierdoor werden we wel genoodzaakt om af en toe ook te flamen. Is rottig, maar ook voor ons interessant om mee te maken en het schuwt althans mij niet, maar ook Redux niet, om in de toekomst, mocht zich de gelegenheid voor doen, alles weer dunnetjes over te doen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je vroeg om de aanval. Je had hier en daar wel gelijk, en dat heb ik je ook gezegd. En dat er in de geschiedenis mensen waren die het achteraf bij het goede eind hadden... Sja.. dat heb ik ook wel eens. Maar gelijk hebben is nu eenmaal niet hetzelfde als gelijk krijgen. En als je dan zo dom bent om in het schootsveld te blijven staan, dan moet je niet raar opkijken als iedereen (ik meen dat er zelfs nogal wat mods meebeten) je onder vuur neemt. Doorslaan? Nah... Dat voelde misschien zo, omdat je de discussie verloor. Maar als ik doorsla dan voel je je toch echt een stuk minder hoor. Dan stopt het pesten namelijk, en ga ik je echt grof aanvallen. Nogmaals: ik ben niet aan het schelden geweest.
Eerlijk is eerlijk: ik zette de aanval in omdat je Pea verneukte. Je gebruikte haar niet alleen als voorbeeld, maar je ging trappen, en dat weet je zelf ook. Had je dat niet gedaan, dan had ik je niet bij je strot genomen. Ik had nog steeds commentaar geleverd, maar was halverwege het topic weggelopen of zo. Je hele gedrag die avond vroeg erom. Had andere woorden gebruikt om pea te omschrijven, had een andere avond uitgekozen (ipv direct na een discussie die je niet kreeg van Pea) en ik had het genegeerd. Mogelijk had ik het hele topic overgeslagen als het niet met elkaar te maken had gehad.
En nu mag jij het laatste woord. Ik ga maffen namelijk.
Jij hebt toch wel een mannetje nodig waarover je je lekker kunt beredderen? Of zie ik dat fout? Als jij een heel sterke man tegenkomt (zoals ik bijv.) dan wordt het toch meteen matten?quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:18 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Ik ontken zéker niet dat het een aardige, zachtmoedige jongen IS.
Dat het daarom echt iets voor mij is, vind ik een opmerkelijke conclusie
Met een verlengsnoer of een batterij?quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:30 schreef Loesje29 het volgende:
Ik ga nog even flink moodswingen.
In bed, that is.
Weltrusten
Dat soort mannen zijn toch geen ruk aan zeker...quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja dat wordt heerlijk, haha! O mijn god, arme mannen die dan worden geconfronteerd met hun tekortkomingen.Althans, de mannen waar wij het over hebben. Laten we wel vaststellen dat er ook mannen zijn die wél emorioneel in balans zijn (don't know where, don't no when, maar toch).
Een mannetje?quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:30 schreef Ryan3 het volgende:
Jij hebt toch wel een mannetje nodig waarover je je lekker kunt beredderen? Of zie ik dat fout? Als jij een heel sterke man tegenkomt (zoals ik bijv.) dan wordt het toch meteen matten?
Niet?quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:34 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Een mannetje?![]()
Beredderen?![]()
Ik hoop dit beeld niet aan de binnenkant van mijn ogen te gaan bekijken zometeen.
Nogmaals, weltrusten
Heb jij zitten scheldenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar in de eerste plaats leert de geschiedenis van de westerse wereld dat vaak mensen die alleen staan het bij het rechte eind hebben. Daarom hebben minderheden in het westen ook bepaalde rechten weten te verwerven. En in de tweede plaats sloeg je werkelijk helemaal door.
Ze bestaan maar ik trek ze niet aan iig.quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja dat wordt heerlijk, haha! O mijn god, arme mannen die dan worden geconfronteerd met hun tekortkomingen.Althans, de mannen waar wij het over hebben. Laten we wel vaststellen dat er ook mannen zijn die wél emorioneel in balans zijn (don't know where, don't no when, maar toch).
Ja, 1 x, yvonne, daarna nooit meer.quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb jij zitten schelden
JIJ?!?!?
Tuurlijk en jij bent geen kloon?quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:38 schreef Duderinnetje het volgende:
natterijen is een absoluut Freudiaanse verspreking :-))
Hebben wij weer.quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:37 schreef yvonne het volgende:
Ja gotver, gaan ze weer slapen
Hoezo? Snap je even niet.quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:39 schreef Stali het volgende:
[..]
Tuurlijk en jij bent geen kloon?![]()
Je bent zeer belezen iig![]()
JIJ ?!?!quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, 1 x, yvonne, daarna nooit meer..
Leek alsof je Ryan citeerde die komt ook altijd met dat Freudiaanse aanquote:Op woensdag 10 maart 2004 00:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoezo? Snap je even niet.
en toch ga ik er in posten grmbldegrmbl...quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:36 schreef Stali het volgende:
[..]
Ze bestaan maar ik trek ze niet aan iig.
(voor Ryan, gaat niet over jou natuurlijk)
Ps. dus post maar niet in dat topic dan he?
Niet zo narren hoorquote:Op woensdag 10 maart 2004 00:40 schreef APK het volgende:
[..]
Hebben wij weer.![]()
Ja, er is helaas geen search dus ik kan het niet meer opzoeken. Ik weet het nl. niet meer.quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
JIJ ?!?!
Wat zei je zoal?
Nee dat ga je niet!quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
en toch ga ik er in posten grmbldegrmbl...
quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:47 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee dat ga je niet!![]()
Ik doe er net nieuwe batterijen in...quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:47 schreef Duderinnetje het volgende:
euh, zijn we er nog?
Jij wilt niet mijn dates weten van vroeger hoorquote:Op woensdag 10 maart 2004 00:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
.
jawel, even plassen en heb nog maar een wijntje ingeschonken.quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:47 schreef Duderinnetje het volgende:
euh, zijn we er nog?
Antoniooooooh?quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij wilt niet mijn dates weten van vroeger hoor![]()
Ga je nog neuken vanavond?quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:51 schreef Stali het volgende:
En nee geen Rose, dat is voor van de zomer in het zwembadje met een tuinslang van staal.
Kom je toch nog langs vanavond?quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ga je nog neuken vanavond?
Ben ik niet, maar wel wantrouwend sinds de laatste drie weken, sorry.quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Verwijzen naar het Freudiaanse lijkt me niet uniek. Ik heb ooit eens psychologie gestudeerd en vermaak me dagelijks met die Freud-onzin. No offence Stali. Wees ajb niet zo paranoide.
Tss, jij bent nog eens rap.quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:55 schreef APK het volgende:
Leuke sig, Ryan.![]()
Voordeel is nu dat we zo lekker naar bed kunnenquote:Op woensdag 10 maart 2004 01:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Och wat zou het leuk zijn als we met z´n allen in de kroeg zouden zitten. Maat helaas...
En danquote:Op woensdag 10 maart 2004 01:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Och wat zou het leuk zijn als we met z´n allen in de kroeg zouden zitten. Maat helaas...
Start auto ook nog rap?quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tss, jij bent nog eens rap.
Kan vanavond niet, moet morgen topsport bedrijven en je weet hoe het dan is hè.quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:03 schreef Stali het volgende:
[..]
Kom je toch nog langs vanavond?![]()
Heb jij er zoveel?quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:11 schreef APK het volgende:
[..]
En dan
Een hele zooi vette pensen en grijze haren?![]()
Ik ben niet grijs.quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:11 schreef APK het volgende:
[..]
En dan
Een hele zooi vette pensen en grijze haren?![]()
Had de batterijen al in de lader gedaan hoor.quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kan vanavond niet, moet morgen topsport bedrijven en je weet hoe het dan is hè.
Dag liev bloempje, tot morgen..
Ja, hij heeft 3 pensen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:12 schreef Stali het volgende:
[..]
Heb jij er zoveel?
Ook niet vet meer trouwensquote:Op woensdag 10 maart 2004 01:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben niet grijs..
Tja, ik kom hier niet meer zo vaak.quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:10 schreef Ryan3 het volgende:
Tss, jij bent nog eens rap.
Nee, idd, mijn broeken zijn veel te wijd aan het worden.quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:14 schreef Stali het volgende:
[..]
Ook niet vet meer trouwens
Mijn opa voerde altijd pens aan de hondquote:Op woensdag 10 maart 2004 01:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, hij heeft 3 pensen.
Ja, en ik weeg een kilootje of 100.quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:12 schreef Stali het volgende:
Heb jij er zoveel?
Waar jij zit doet me een beetje denken aan een Zweedse documentaire over bloemschikken in de 19de eeuw hoor. Maar eh nog wat van fatima gehoord these days?quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:14 schreef APK het volgende:
[..]
Tja, ik kom hier niet meer zo vaak.
Die nieuwe lay out doet me denken aan een treurige, uiterst langzame, Engelse dramaserie.
Leuk op tv, maar niet daarna.![]()
Dan neem jij het serieuzer dan ikquote:Op woensdag 10 maart 2004 01:14 schreef APK het volgende:
[..]
Tja, ik kom hier niet meer zo vaak.
Die nieuwe lay out doet me denken aan een treurige, uiterst langzame, Engelse dramaserie.
Leuk op tv, maar niet daarna.![]()
Ik voerde altijd varkenshart aan de hond, maar dat beliefde hij niet, hij beliefde boursin.quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:15 schreef Stali het volgende:
[..]
Mijn opa voerde altijd pens aan de hond![]()
Ik wilde lekker dromen enzo![]()
En hoe lang ben je dan?quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:16 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, en ik weeg een kilootje of 100.![]()
Ik houd zelfs van je mopshondquote:Op woensdag 10 maart 2004 01:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik voerde altijd varkenshart aan de hond, maar dat beliefde hij niet, hij beliefde boursin.
Hij is heel lang.quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:18 schreef Stali het volgende:
[..]
En hoe lang ben je dan?
Dan lusten de honden er geen brood van.quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij is heel lang..
nee, niet afgemaakt en journalist geworden.quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:10 schreef Stali het volgende:
[..]
Ben ik niet, maar wel wantrouwend sinds de laatste drie weken, sorry.
Hee maar jij hebt psychologie gestudeerd, afgemaakt ook?
Leuk trouwens.![]()
Die heb ik aan een veertiger mee gegeven, die hem weer aan fatima heeft gegeven in ruil voor haar mottige sleurhut.quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik houd zelfs van je mopshond![]()
Tja, die stuurt ongeveer drie keer per week een mailtje, maar daar reageer ik niet op.quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:17 schreef Ryan3 het volgende:
Maar eh nog wat van fatima gehoord these days?
You're kidding right?quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
nee, niet afgemaakt en journalist geworden.
*jaloers en vol spijt niet hetzelfde gedaan te hebben en nu ben ik oud*quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
nee, niet afgemaakt en journalist geworden.
Ach toe, mail eens terug dat een bepaalde warmbloedige veertiger haar mist, dit alles in het nette etc.quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:20 schreef APK het volgende:
[..]
Tja, die stuurt ongeveer drie keer per week een mailtje, maar daar reageer ik niet op.
En die sleurhut is APK gekeurd niet?quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die heb ik aan een veertiger mee gegeven, die hem weer aan fatima heeft gegeven in ruil voor haar mottige sleurhut.
Jij bent niet te oud Stali. Ik ben te oud. Jij niet.quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:21 schreef Stali het volgende:
[..]
*jaloers en vol spijt niet hetzelfde gedaan te hebben en nu ben ik oud*
No kidding... hoezo??quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
You're kidding right?
1.65m ongeveer, als ik op mijn tenen ga staan en mij helemaal uitrek.quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:18 schreef Stali het volgende:
[..]
En hoe lang ben je dan?
Ik ben er wel te oud voor om opnieuw te switchen, met een paar dagen 31.quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij bent niet te oud Stali. Ik ben te oud. Jij niet.
...toen viel APK in een delirium schijnt en nu loopt-ie overal te verkondigen dat hij de enige is die een weekendje met fatima op stap is geweest, wat helemaal niet waar is want hij heeft gewoon in een delirium gelegen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:22 schreef Stali het volgende:
[..]
En die sleurhut is APK gekeurd niet?![]()
Dan ben je nog niet te oud hoor en ik, ik ben wel oud ja...quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik ben er wel te oud voor om opnieuw te switchen, met een paar dagen 31.
(en jij bent niet oud)
Bijna alle sterren zijn klein.quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
1.65m ongeveer, als ik op mijn tenen ga staan en mij helemaal uitrek.
God's gift to mankind.![]()
Nou ja Stali is toevallig ook tot journaliste gepromoveerd in Lila Pauze.quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
No kidding... hoezo??
Hij heeft het in ieder geval nog gedaan zelfs als was het in een delirium he?quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
...toen viel APK in een delirium schijnt en nu loopt-ie overal te verkondigen dat hij de enige is die een weekendje met fatima op stap is geweest, wat helemaal niet waar is want hij heeft gewoon in een delirium gelegen.
Is niet waar hoor, de klassieke Hollywood ster is 1 m 88, met uitschieters naar boven zoals Charlton Heston (1 m 93). Maar hoezo vind jij een kleine man dan zo leuk?quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:27 schreef Stali het volgende:
[..]
Bijna alle sterren zijn klein.
Maar dan hou je hoop ik van lekker eten? Niet dat gesukkel wat vrouwen altijd aandragen met het hebben van zware botten enzo?
Leuk Stali, leuk...quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Hij heeft het in ieder geval nog gedaan zelfs als was het in een delirium he?![]()
Ry, je bent niet oudquote:Op woensdag 10 maart 2004 01:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan ben je nog niet te oud hoor en ik, ik ben wel oud ja...
Dus omdat ik een keer iets met haar ben gaan drinken ben ik opeens de enige?quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:25 schreef Ryan3 het volgende:
...toen viel APK in een delirium schijnt en nu loopt-ie overal te verkondigen dat hij de enige is die een weekendje met fatima op stap is geweest, wat helemaal niet waar is want hij heeft gewoon in een delirium gelegen.
Ik vind jou leukquote:Op woensdag 10 maart 2004 01:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is niet waar hoor, de klassieke Hollywood ster is 1 m 88, met uitschieters naar boven zoals Charlton Heston (1 m 93). Maar hoezo vind jij een kleine man dan zo leuk?
Ja stom hoor.quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Dus omdat ik een keer iets met haar ben gaan drinken ben ik opeens de enige?![]()
En toen ging hij drinken en toen drinkte hij heel veel en toen moest hij heel hard lachen. stom he mama?
1 cm langer dan Charlton Heston hè.quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:31 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik vind jou leuk![]()
Open een topic? Ryan heeft dat nodig, echt, doe mij anders een plezier.quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Dus omdat ik een keer iets met haar ben gaan drinken ben ik opeens de enige?![]()
En toen ging hij drinken en toen drinkte hij heel veel en toen moest hij heel hard lachen. stom he mama?
Neuh, eten is een verspilling van kostbare drink- en rooktijd.quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:27 schreef Stali het volgende:
Maar dan hou je hoop ik van lekker eten? Niet dat gesukkel wat vrouwen altijd aandragen met het hebben van zware botten enzo?
Slijmjurk!quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
1 cm langer dan Charlton Heston hè.. Op blote voeten dan wel.
Nou, ik ben weg hoor, snoepje van me..
toeval x toeval x toeval = para?quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou prima toch, begrijp het probleem niet.
Biertje?quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, eten is een verspilling van kostbare drink- en rooktijd.![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Slijmjurk!
Tot morgen en succes!![]()
Net nu ik wegga?quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Biertje?
(open eens een Fatimatopic)
quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
.
(moest gewoon nog even, 1 x...)
duh? Noem me dom...quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
toeval x toeval x toeval = para?
Neuh, Ryan gaat wel lekker momenteel.quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:33 schreef Stali het volgende:
[..]
Open een topic? Ryan heeft dat nodig, echt, doe mij anders een plezier.![]()
Ik doe het voor jou, heusquote:Op woensdag 10 maart 2004 01:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Net nu ik wegga?.
Ja, ja, en lekker bitchen over mij als ik weg ben hè...quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:37 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik doe het voor jou, heus![]()
You may call me a strapping 6-footer from the rough end of the trench, staat veel leuker eigenlijk hè.quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
duh? Noem me dom...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |