quote:
This is the story of a young singer, Billie Frank (Carey), who overcomes a turbulent childhood and struggles to find her true family and her true voice. Billie is discovered by Julian Dice, a charismatic, irresistible "bad boy" deejay who soon becomes her partner, producer and lover. With Dice, she begins an exciting but often volatile and precarious journey as she struggles through both her personal and professional life, riding the roller coaster to superstardom.
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 20-07-2001 12:47]
eehm ik was niet van plan om naar Pearl Harbor te gaan.. ff geen zin in een lange dramatische film.. maar uiteindelijk ga ik 'r toch vanavond heen..
en shrek spot en al die andere vage onzin...ga ik ook niet heen..
quote:Shrek roeleert! Pearl Harbour is ook wel leuk....als je na de pauze naar binnen gaat
Op vrijdag 20 juli 2001 12:39 schreef Qarinx het volgende:
neej zou ik ook niet heen gaaneehm ik was niet van plan om naar Pearl Harbor te gaan.. ff geen zin in een lange dramatische film.. maar uiteindelijk ga ik 'r toch vanavond heen..
en shrek spot en al die andere vage onzin...ga ik ook niet heen..
Maar op dit moment lijkt Pearl Harbor me echt een zaadfilm.
Shrek is trouwens écht heel leuk, hoor.
ik zou zeker niet naar die ene film van georgeclooney gaan welke geregiseerd is door de wachxclk;jski brothers..maar ja die is er al lang niet meer
trouwens, nog iemand enige idee wanneer MEMENTO op video uitkomt???
Gelukkig draait die niet meer.
(of mocht je alleen films die draaien/gaan draaien nomineren? )
quote:Je weet niet wat je mist
Op vrijdag 20 juli 2001 13:00 schreef Zanderrr het volgende:
Yep, en 'Mighty Morphing Power Rangers: The Movie' heb ik ook nog steeds niet gezien...
Tomb Raider lijkt me nog wel leuk, die film neemt het met zichzelf niet zo serieus dacht ik. Dat was ook het leuke aan Charly's Angels.
Shrek heb ik in de sneak preview gezien en die was idd erg leuk. Een animatiefilm die de Disney-studios de draak aansteekt.
quote:Mariah Carey met drie borsten? geil.
Op vrijdag 20 juli 2001 12:45 schreef Zanderrr het volgende:
Mariah verkoopt haar lichaam om haar derde borstvergroting te bekostigen
Niet zien:
-Lara Croft: Tomb Raider
-Dr. Dolittle 2
-Jurassic Park III
(Spellllllen blijft moeilijk)
[Dit bericht is gewijzigd door El_Tonio op 20-07-2001 14:02]
quote:Speelde ze ook een bijrol in Total Recall?
Op vrijdag 20 juli 2001 13:26 schreef kamagurka het volgende:
Mariah Carey met drie borsten? geil.
quote:iedereen kraakt de film af en dan ga jij er nog met hoge verwachtingen heen? Meneer is vast optimist.
Op vrijdag 20 juli 2001 13:07 schreef Alfa_Drifter het volgende:
Pearl Harbor lijkt me echt ontzettend slecht. Echt zo'n film waar je met vrij hoge verwachtingen heen gaat door de grote mediacampagne eromheen, maar die enorm teleursteld, denk ik.
Enne Zanderrr, deze is best leuk hoor:
quote:Dankzij het geweldige IMDB Kritiek Topic van Zanderrr (geweldig topic trouwens
Op vrijdag 20 juli 2001 15:00 schreef Herald het volgende:[..]
Enne Zanderrr, deze is best leuk hoor:
quote:Tsja... niet echt een film die ik wil gaan kijken dus
There are many things that suck in this world. Like old popcorn, New Coke, crime, and Kathy Lee Gifford. And now, we add to that list "The Mighty Morphin Power Rangers" movie. Not only does it suck, but it.... damn, it just sucks. Don't see it, instead rent "The Shawshank Redemption"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |