Die hoeven er van mij ook niet bij te komen, maar die landen liggen tenminste nog in Europa.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:56 schreef DjDev het volgende:
Wat hebben die andere oosterblok landen dan wel bij hun is het slechter dan in turkije ik weet niet wat je allemaal probeert te doen maar het slaagt nergens op
Dat slag mensen,quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, die mensen kunnen nu ook al Europa in komen.
Dat iets het meest vooruitstrevend is, zegt niet zo ontzettend veel.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:59 schreef DaveHarris het volgende:
Turkije is wel het meest vooruitstrevend islamitisch land als ik me niet vergis (misschien op Tunesië na..), dat spreekt natuurlijk wel in Turkijes voordeel.
Ja, dat die andere Islamitische landen wat dat betreft een voorbeeld aan Turkije moeten nemen, maar om Turkije daarvoor nou toe te laten treden tot de EUquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:02 schreef DaveHarris het volgende:
Het zegt in ieder geval iets, whatever it may be
-Sterke historische verbondenheidquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:56 schreef DjDev het volgende:
Wat hebben die andere oosterblok landen dan wel bij hun is het slechter dan in turkije ik weet niet wat je allemaal probeert te doen maar het slaagt nergens op
Misschien is Marc Dutroux ook wel een van de meest vooruitstrevende kinderverkrachters, maar om hem daarom nu meteen concierge te maken van een katholiek Vlaams meisjesinternaat.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:01 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat iets het meest vooruitstrevend is, zegt niet zo ontzettend veel.
Nee, bij Klein-Azie. Turkije is geen Arabisch land en behoort zeer zeker niet tot het Midden-oosten.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:10 schreef BB-King het volgende:
Turkije hoort bij het midden-oosten.
Wat? Landen zoals Polen en Tjechie zijn veel, veel en veel rijker als Turkije. Verder zijn we etnisch en cultureel met ze verbonden, en liggen ze in Europa. In tegenstelling tot Turkije.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:56 schreef DjDev het volgende:
Dat is dus ook onzinnig, net zo onzinnig als Israel dat meedoet met de kwalificatietoernooien van de UEFA.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:13 schreef DjDev het volgende:
waarom niet EU maar wel==> EK,Eurosongfestival,European Association of Political Consultants,Organization for Security and Co-operation in Europe,Western European Union enz. enz.![]()
Turkije bij de Western European Union?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:13 schreef DjDev het volgende:
waarom niet EU maar wel==> EK,Eurosongfestival,European Association of Political Consultants,Organization for Security and Co-operation in Europe,Western European Union enz. enz.![]()
Doe zelf eens een gok.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:13 schreef DjDev het volgende:
a.) Bronquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:16 schreef DjDev het volgende:
Turkije heeft een Betere en sneller groeiende Economie dan Polen of een van die andere lande
Thou speak in riddlesquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:18 schreef DjDev het volgende:
Over Israel kan me geen reet schelen.
Maar Turkije die zit is aan europa verbonden
Hoe kom je DAAR nu weer bij?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:16 schreef DjDev het volgende:
Turkije heeft een Betere en sneller groeiende Economie dan Polen of een van die andere lande
hier ergens zou het moeten staan ==> Bolkestein: Turkije moet niet in EU komenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:18 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
a.) Bron
b.) Catch-up effect.
[edit: niet persoonlijk worden aub}quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:18 schreef DjDev het volgende:
Over Israel kan me geen reet schelen.
Maar Turkije die is aan europa verbonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |