abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17689200
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 16:14 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Nee, ik lees niet de helft, maar Cliosport heeft al heel vaak op dit forum de Armeense genocide ontkent. Volgens hem is er nooit wat gebeurt.
Oeps, is dit zo'n terugkerende discussie> Hier ook al? Dat krijg je als de search niet werkt he?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_17689249
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 10:08 schreef Mwanatabu het volgende:
www.hr-action.org/armenia

Ook een linkje als tegenwicht. Verder een goedenmorgen gewenst allen.
die site beweert dus dat er 1,5 miljoen doden waren..

als Bogos Noubar, het hoofd van de Armeense delegatie op de Vredesconferentie van Parijs, verklaart dat er na de oorlog nog 280.000 Armeniėrs in Turkije leefden en dat 700.000 Armeniėrs waren geėmigreerd naar andere landen en volgens de schatting van Bogos Noubar, de totale Armeense bevolking van voor de oorlog 1.300.000 bedroeg, slaat die 1,5 miljoen doden dus helemaal nergens op.. reken zelf maar uit wat het wel ongeveer moet zijn.

Het is natuurlijk niet geloofwaardig meer als de armeniers een dodenaantal hanteren van ver onder de 500.000.. vandaar dat de meeste blijven hameren op de 1,5 miljoen.

je zegt zelf dat mijn link die ik gaf niet objectief is, maar die link van jout slaat helemaaaal nergens op.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')