ik knap er ook nogal op af.....quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:03 schreef babette21 het volgende:
Dat stemmetje van Chris is echt![]()
Ik dacht eerst even dat het de eerste Margot was!! Die nu in 'volgens hem,volgens haar' speelt.quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ach, José komt kletsen.
He's gay like hell.quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:03 schreef babette21 het volgende:
TaraCarlo
Dat stemmetje van Chris is echt![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:05 schreef Wup het volgende:
ik knap er ook nogal op af.....
LOLquote:Op woensdag 10 maart 2004 20:21 schreef Wup het volgende:
Renee was ook lekker tactisch tegen Niels:
'Misschien kan ik helpen, ik ben tenslotte gynaecoloog'
Tevens zangeres in Soulvation* en bekend in de clubs onder de naam MC Novaquote:Op woensdag 10 maart 2004 20:15 schreef Wup het volgende:
Jose Ligthart ** Marloes Nova **
[afbeelding]
Ik het gek als ik zeg dat ze op die ONM-foto eruit ziet als 38 en op deze 28? Hoe oud is ze dus?quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:33 schreef Apfel het volgende:
[..]
Tevens zangeres in Soulvation* en bekend in de clubs onder de naam MC Nova
[afbeelding]
Meer info: http://www.marloesnova.nl
Groot verschil idd, viel mij ook op! Hebben ze haar wel ouwelijk gemaakt hoor in ONM, ben benieuwd hoe oud ze voor moet stellen. En wat ze met Aafke moet bespreken...!!!quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:42 schreef pberends het volgende:
Ik het gek als ik zeg dat ze op die ONM-foto eruit ziet als 38 en op deze 28? Hoe oud is ze dus?
Misschien heeft pappie iets dat niet door de beugel kan geflikt?quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:52 schreef babette21 het volgende:
Groot verschil idd, viel mij ook op! Hebben ze haar wel ouwelijk gemaakt hoor in ONM, ben benieuwd hoe oud ze voor moet stellen. En wat ze met Aafke moet bespreken...!!!
Misschien blijkt Koen nog getrouwd te zijn met een vrouw die al jaren in coma ligt. Dit durft hij Aafke echter niet te vertellen, dus doet z'n dochter het voor hem. Hierdoor krijgen Koen & Aafke een sterkere band met elkaar, omdat Aafke iets soortgelijks heeft meegemaakt met Miguel de IJspégèl.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Misschien heeft pappie iets dat niet door de beugel kan geflikt?
Kijk, dat vind ik nou helemaal geen slechte suggestie, zou niet vreemd staan te kijken als het zoiets zou zijn!!!quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Misschien blijkt Koen nog getrouwd te zijn met een vrouw die al jaren in coma ligt. Dit durft hij Aafke echter niet te vertellen, dus doet z'n dochter het voor hem. Hierdoor krijgen Koen & Aafke een sterkere band met elkaar, omdat Aafke iets soortgelijks heeft meegemaakt met Miguel de IJspégèl.
Dat realiseerde ik me ook toen ik het intypte... Ik denk wel dat we het in die sfeer moeten zoeken... Het zal geen mega-schokkende mededeling zijn.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:52 schreef Wup het volgende:
bovendien, de eerste keer dat Koen opdook en Aafke weer zag, hadden ze het over zijn overleden vrouw [en over Ed].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |