Simons!quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:16 schreef Svensational het volgende:
Eigenlijk moet het zijn: Nederlandse soapserie over het wel en wee van de families Reitsema, van Walsum, Couwenberg, Wertheimer, de Boei, Evenhuis, van Zandt , Visser, P, Vehmeijer, Isarin, Breidnbach, Ligthart en Richter.![]()
Ik zie geen Simons in de seriequote:Op woensdag 10 maart 2004 00:23 schreef Wup het volgende:
[..]
Simons!
ze komen allemaal terug....quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:37 schreef Svensational het volgende:
Ik zie geen Simons in de serie![]()
Als ze allemaal terugkomen, dan vrees ik dat de lijst nog veel langer zal worden.quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:38 schreef Wup het volgende:
[..]
ze komen allemaal terug....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kost een paar euri, maar dan heb je ook wat.![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Voorstel voor de seizoenscliffhanger:
Arthur krijgt van een Franse zakenpartner een reisje naar Parijs aangeboden. Arthur, moe van alle ontwikkelingen omtrent de uitbreiding van het Beatrix, kan deze 'break' wel gebruiken. Hij gaat samen met de andere Van Walsumpjes een weekje naar Parijs. Natuurlijk brengt hij ook een bezoekje aan de Eiffeltoren, maar die is vanwege renovatiewerkzaamheden gesloten. Hij vraagt een van de werklieden of hij niet toch met de lift naar de top mag.
Arthur 'money talks' van Walsum wappert met zijn flappen en krijgt het voor elkaar. Als de lift op het hoogste punt is stopt deze. Arthur hoort over de intercom een stem: "Tu me connais encore?" (Ken je me nog?) In een close-up zien we Arthur wit wegtrekken. De fel rood oplichtende cijfers op het display tellen af van 10, 9, 8 (Arthur schreeuwt: "Who are you?"), 7, 6, 5...
We zien Joost & Lizzy, Hugo en Tara niets vermoedend naar de Eiffeltoren kijken... 3, 2, 1... dan een totaalshot van de stalen reus... gevolgd door een gigantische explosie... Aftiteling + theme van 'Allo 'Allo.
Na de zomer komen we erachter wie verantwoordelijk is voor de explosie en of Arthur de aanslag heeft overleefd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kost een paar euri, maar dan heb je ook wat.Haha, dat zou echt te vet zijn!!! Echt ontzettend leuk bedacht!!!!!
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Arthur krijgt van een Franse zakenpartner een reisje naar Parijs aangeboden. Arthur, moe van alle ontwikkelingen omtrent de uitbreiding van het Beatrix, kan deze 'break' wel gebruiken. Hij gaat samen met de andere Van Walsumpjes een weekje naar Parijs. Natuurlijk brengt hij ook een bezoekje aan de Eiffeltoren, maar die is vanwege renovatiewerkzaamheden gesloten. Hij vraagt een van de werklieden of hij niet toch met de lift naar de top mag.
Arthur 'money talks' van Walsum wappert met zijn flappen en krijgt het voor elkaar. Als de lift op het hoogste punt is stopt deze. Arthur hoort over de intercom een stem: "Tu me connais encore?" (Ken je me nog?) In een close-up zien we Arthur wit wegtrekken. De fel rood oplichtende cijfers op het display tellen af van 10, 9, 8 (Arthur schreeuwt: "Who are you?"), 7, 6, 5...
We zien Joost & Lizzy, Hugo en Tara niets vermoedend naar de Eiffeltoren kijken... 3, 2, 1... dan een totaalshot van de stalen reus... gevolgd door een gigantische explosie... Aftiteling + theme van 'Allo 'Allo.
Na de zomer komen we erachter wie verantwoordelijk is voor de explosie en of Arthur de aanslag heeft overleefd.Nice niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kost een paar euri, maar dan heb je ook wat.Live your life
Nope, dat was een hoax van Sid Porter. In een van de afleveringen zagen we Victor door Parijs lopen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:48 schreef Wup het volgende:
Iwan, er mogen er veel meer dood joh.
Victor zit toch in Praag?
Hoe lang heb jij winterslaap gehad?quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:39 schreef Svensational het volgende:
Ik weet niet of het al iemand opgevallen is maar Melle Hartman speelt tegenwoordig in de reclame van Dommelsch
"A View To A Kill" is er niks bij!quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:43 schreef Iwan1976 het volgende:
ehm...hoezo?quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij winterslaap gehad?
Nu je het zegt... Ik heb deze week Grace Jones & Duran Duran gezien in 'De 10'. Dat heeft vast in m'n onderbewustzijn meegewerkt. Als je goed gaat nadenken over de dingen die mensen 'bedenken' ga je beseffen dat originaliteit maar een illusie is. 99,9 % van wat je bedenkt is oude wijn in een nieuwe zak. Het is ook niet toevallig dat neurologie en met name hersenonderzoek centraal staat in OnM... neurologische aandoeningen zijn dé ziekte van de 21e eeuw.quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
"A View To A Kill" is er niks bij!
Je hebt zeker naar de videoclip van Duran Duran zitten kijken?
Cor de Zeeuw gooit ook hoge ogenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
Degene die we met z'n allen toch het meeste missen is Victor. Vooral als hij bezopen was.
Cor de Zeeuw was destijds inderdaad een goede slechterik. Ik vraag me alleen af of hij nu nog in de serie zou passen, want het aantal karakters (en kijkers) dat hem nog kent neemt met de dag af.quote:Op woensdag 10 maart 2004 10:17 schreef Svensational het volgende:
Cor de Zeeuw gooit ook hoge ogen![]()
Cor de zeeuw idd ja dat was altijd lachen met die ouwe lul hehehequote:Op woensdag 10 maart 2004 10:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Cor de Zeeuw gooit ook hoge ogen![]()
Die komen idd van mij!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:11 schreef Svensational het volgende:
Arthur van Walsum:
* Hij wordt vermoord.... maar door wie?! vijanden genoeg dus de halve cast wordt verdacht. de kijkers mogen een half jaar in spanning zitten met de vraag: who did it?!
Duuk de Ruyg
* Duuk trekt zich na geflopte relatie met Joyce terug in één of andere vage sekte.
Bram de Boei, Ellen Evenhuis
* Ellen raakt na het overlijden van Doris weer aan de drank en belandt in afkickkliniek.
* Bram pleegt om eerder genoemde reden (Doris dus) zelfmoord.
Carlo Breidenbach
* Hij wordt binnen no time door Tara gedumpt, gaat haar stalken en belandt daardoor achter de tralies
Ariel Visser
* Ze begint een schapenfokkerij in Nieuw Zeeland.
Aafke
* Ze blijkt uiteindelijk de moordenaar (zie Arthur) te zijn en draait dus ook de bak in. Of beter nog: een TBS-kliniek!!
Claire Simons
* Claire vertrekt - na haar scheiding en ontslag in 't Beatrix - naar haar zus Daphne in Milaan
Cor was geweldig, nog altijd mijn favo-badguy uit ONM!! En dochter Reina (de eerste!!) was ookquote:Op woensdag 10 maart 2004 14:56 schreef Basic het volgende:
Cor de zeeuw idd ja dat was altijd lachen met die ouwe lul hehehe
Die vraag heb ik mezelf ook regelmatig gesteld.quote:Op woensdag 10 maart 2004 11:48 schreef dunn0w het volgende:
Dat tussen chris en kyra met die blaadjes met resultaten was SOOO voorspelbaar... waarom kijk ik in vredes naam nog soaps ?![]()
![]()
Ja dat is ook weer waar... maar in mijn leven gebeuren er nooit zoveel ingrijpende en spannende dingen tegelijk hoorquote:Op woensdag 10 maart 2004 15:47 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Die vraag heb ik mezelf ook regelmatig gesteld.
Herhaling + Vernieuwing + Ontkenning = Soap
Soap kun je ook vervangen door 'Leven'...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |