quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:12 schreef JaWi het volgende:
Wie is de moeder?![]()
![]()
Zeg verder niks!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:13 schreef Tokay het volgende:
[..]
![]()
Ons voortbestaan?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jawi, je weet dat ik haar naam niet kan noemen. Voor jullie eigen bestwil niet. Jullie voortbestaan op het forum hangt ervan af!.
Allicht.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zeg verder niks!
De afgrijselijke waarheid mag nooit boven tafel komen! Dat hebben we gezworen in de mergelgroeve toen. Weet je nog?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:15 schreef Tokay het volgende:
Allicht.
In die Mergelgroevequote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De afgrijselijke waarheid mag nooit boven tafel komen! Dat hebben we gezworen in de mergelgroeve toen. Weet je nog?
Weet je nog?.
Je speelt nu met vuur zoon!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:18 schreef JaWi het volgende:
Wat vreemd dat Yvonne nog niet gereageerd heeft
Yvonne, ons mam? nee toch!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:18 schreef JaWi het volgende:
Rustig maar, rustig, JK.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De afgrijselijke waarheid mag nooit boven tafel komen! Dat hebben we gezworen in de mergelgroeve toen. Weet je nog?
Weet je nog?.
Waarom verloochen jij je bloedeigen moeder, zoon?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:18 schreef JaWi het volgende:
Nee Nouk, nee.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:19 schreef Nouk het volgende:
Yvonne, ons mam? nee toch!
zijn JaWi en ik wel heel & heelquote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:22 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee Nouk, nee.
Dat was een grote leugen.
Johnny, schat, vind jij dat we hen het moeten vertellen?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:23 schreef JaWi het volgende:
We zijn toch geen adoptiekindjes he ?
Wat hij zegt. Sorry, kiddo's.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Er is reeds teveel gezegd! Zwijgt allen en laat ons hopen dat het lot dat ons beschoren is niet tot uitvoer wordt gebracht.
Ja!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:27 schreef JaWi het volgende:
We zijn al lang 18
Je wilt graag achttien zijn JaWi, maar op je geboortekaartje staat toch echt 7 juli 1987.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:27 schreef JaWi het volgende:
We zijn al lang 18
Ik dacht aan spoorloosquote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:29 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja!
zullen we naar Opsporing Verzocht?
Nouk, lieverd, zou jij niet eens aan je huiswerk gaan?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:29 schreef Nouk het volgende:
Ja!
zullen we naar Opsporing Verzocht?
Ohhhhhh ja zo heet t!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:34 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik dacht aan spoorloos
Ik ben al geslaagd vorig jaar! En m'n broertje is niet uit 87' volgens mij ben je onze moeder helemaal nietquote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:35 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nouk, lieverd, zou jij niet eens aan je huiswerk gaan?
Volgend jaar doe je examen, vergeet dat niet.
Noukje, vorig jaar ben je geslaagd ja, maar dat was voor je brommercertificaat.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:36 schreef Nouk het volgende:
Ik ben al geslaagd vorig jaar! En m'n broertje is niet uit 87' volgens mij ben je onze moeder helemaal nietDie zou dat soort dingen weten
Laat ons net doen alsof er niks gebeurd is en alles stilzwijgen!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:27 schreef Tokay het volgende:
Wat hij zegt. Sorry, kiddo's.
Pfff, JK, wat een enerverende avond.
Jij een biertje?
Alcoholisme in de familie is okay.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:38 schreef -Clowntje- het volgende:
Je vader is en lepta!
En je zuster is je moeders d'r vriendin haar zoon!
Of was dat je oom? huh?
-typvaudt-
Proost JK!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Laat ons net doen alsof er niks gebeurd is en alles stilzwijgen!
Biertje? Lekker!
Proost lieverd. Wat zullen we dit jaar eens met de vakantie gaan doen? Weer met de caravan naar de Dordogne?quote:
Het gebeurt niet vaak dat je in mijn topics geen slotje zet na die smilequote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:54 schreef Insomaniac het volgende:.
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:55 schreef JaWi het volgende:
[..]
Het gebeurt niet vaak dat je in mijn topics geen slotje zet na die smile
Wat is jou rol in dit conflict?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
.
Ik vind het zo ver weg, eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Proost lieverd. Wat zullen we dit jaar eens met de vakantie gaan doen? Weer met de caravan naar de Dordogne?
De kids?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:53 schreef JaWi het volgende:
En de kids?
JouW rol.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:59 schreef JaWi het volgende:
[..]
Wat is jou rol in dit conflict?
Over opvoeding gesprokenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
JouW rol.. Als JK je vader is, mot ik je ma wel wezen denk.
.
Daar is het nooit te laat voor. En nu naar bed jij.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:02 schreef JaWi het volgende:
[..]
Over opvoeding gesproken![]()
Spelling aanleren is nu te laat![]()
De waarheid mag niet boven water komen! Het waren de jaren '80, tijd van experimenteren en vrije liefde. Door economische tegenslag moesten we warmte zoeken bij elkaar.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:01 schreef Insomaniac het volgende:
JouW rol.. Als JK je vader is, mot ik je ma wel wezen denk.
.
Is er iets wat jij me nog moet uitleggen? JohnnyKnoxville?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De waarheid mag niet boven water komen! Het waren de jaren '80, tijd van experimenteren en vrije liefde. Door economische tegenslag moesten we warmte zoeken bij elkaar.
Dat soort dingen.
Gij huichelaar! Het was Ware Liefde! Wij hielden van elkander en beminden elkaar met grote passie!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De waarheid mag niet boven water komen! Het waren de jaren '80, tijd van experimenteren en vrije liefde. Door economische tegenslag moesten we warmte zoeken bij elkaar.
Dat soort dingen.
Nee, want dan gaan jullie stiekem doen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Daar is het nooit te laat voor. En nu naar bed jij..
Dan gaat je vader je moeder eens even goed uitwonen ja.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:14 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nee, want dan gaan jullie stiekem doen.
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:19 schreef JaWi het volgende:
Dan ga ik met Nouk spelen
Ik ben teleurgesteld in je, hoe open onze relatie ook is.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Polygamie is schijnbaar wel okay.
Jij bent hemquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:21 schreef Nouk het volgende:
[..]
Broertje, doktertje spelen?
Mijn liefde is groot Tokay, dat weet je. Maar er komen hier dingen boven waar ik zelf ook van sta te kijken. Al sta ik er niet helemaal onwelwillend tegenover.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:24 schreef Tokay het volgende:
Ik ben teleurgesteld in je, hoe open onze relatie ook is.![]()
Enjoyquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:29 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik heb m!
Ik denk dat het beter is als papa en mama dit niet weten.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:32 schreef Nouk het volgende:
[..]
Wat kreun je geil moppie
Dat klopt! Jij bent het bastaardkind van Jerney Kaagman. Vandaar de aanklacht!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:31 schreef 44PJ3 het volgende:
ik heb alles gelezen! en ben erachter gekomen dat ik volgens mij niet tot deze familie behoor
Het is al goed JohnnyKnoxville.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mijn liefde is groot Tokay, dat weet je. Maar er komen hier dingen boven waar ik zelf ook van sta te kijken. Al sta ik er niet helemaal onwelwillend tegenover..
hihiquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:32 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is als papa en mama dit niet weten.
Wat Nouk en ik met elkaar hebben gaat verder dan incestquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:03 schreef Tokay het volgende:
Insomaniac beweert jouw moeder te zijn JaWi, dus jij moet bij haar en papa zijn.
Beloof me dat je lief zal zijn voor je zusje? (Ook weer niet te lief, natuurlijk.)
Beloven jullie me dan dat jullie nooit kindjes samen krijgen, want dat gaat geen succes worden.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:04 schreef JaWi het volgende:
Wat Nouk en ik met elkaar hebben gaat verder dan incest![]()
Nee, we willen alleen sexquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:10 schreef Tokay het volgende:
[..]
Beloven jullie me dan dat jullie nooit kindjes samen krijgen, want dat gaat geen succes worden.
Even quoten voor het nageslachtquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:22 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nee, we willen alleen sex
Weet niet meer wat en wie ik moet geloven, lieverd.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Insomaniac! Homewrecker! Mijn Tokay, wat doe je?
Ik weet het allemaal ook niet meer. Zullen we de kinderen stallen bji je ouders en samen een weekje Valkenburg gaan doen?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:29 schreef Tokay het volgende:
Weet niet meer wat en wie ik moet geloven, lieverd.
Voel me zo verward.![]()
Okay. Duidelijkheid is okay. Samen Vrolijk Verder in de Nachtbar voor 30/40-ers it is.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:31 schreef Insomaniac het volgende:
Tokay, suffe muts.. Leer eens lezen! De verhouding tussen JK en mij is in the past! Dus niet dramatisch doen, maar samen vrolijk verder.
.
Tokay en ik dan.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Okay. Duidelijkheid is okay. Samen Vrolijk Verder in de Nachtbar voor 30/40-ers it is.
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Okay. Duidelijkheid is okay. Samen Vrolijk Verder in de Nachtbar voor 30/40-ers it is.
JohnnyKnoxville en ik.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Tokay en ik dan.
Tokay en ik..
Joy! Gelukkig heeft het huisje ADSL. Kunnen we iedereen op de hoogte houden en nog een beetje op de kinderen letten.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:41 schreef Tokay het volgende:
JohnnyKnoxville en ik.
Valkenburg aan de Geul, here we come.![]()
Maar, maar... je gaat toch niet de godganse dag Fok!ken?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Joy! Gelukkig heeft het huisje ADSL. Kunnen we iedereen op de hoogte houden en nog een beetje op de kinderen letten.
De laptop doet het ook in de slaapkamer en het bubbelbad.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:49 schreef Tokay het volgende:
Maar, maar... je gaat toch niet de godganse dag Fok!ken?
Ik had heel andere dingen in gedachten.
Dat gaat vast vreemde topics opleveren .quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De laptop doet het ook in de slaapkamer en het bubbelbad..
Ben jij ook mijn kind?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:51 schreef Tiemie het volgende:
Dat gaat vast vreemde topics opleveren ..
Nee hij was ons koddige buurjochie, ooit..quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ben jij ook mijn kind?
Met dat rode fietsje?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:53 schreef Nouk het volgende:
Nee hij was ons koddige buurjochie, ooit..
Ja-haa, dat natuurlijk ook. Dat spreekt voor zich...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De laptop doet het ook in de slaapkamer en het bubbelbad..
Ja, die hebben we toch nog een sesamstraatpleister gegeven! En een beetje Punicaquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Met dat rode fietsje?
Als we daar nog aan toekomenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:56 schreef Tokay het volgende:
Ja-haa, dat natuurlijk ook. Dat spreekt voor zich...
Maar ik dacht eigenlijk meer aan ouderwets kaasfonduen, klaverjassen, een bezoekje aan de mergelgrotten, en even winkelen in Aken (bradwurst und schinken und soweiter).
Wat schattig! Die kleine Tiemie.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:57 schreef Nouk het volgende:
Ja, die hebben we toch nog een sesamstraatpleister gegeven! En een beetje Punica
Und bitte ein Bitburger fur dich, mein Schatz!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als we daar nog aan toekomen. Donders! Ouderwets kaasfonduen in de nabijheid van Duitsland, home of the bratwurst, kan het mooier?
.
Nicht immer, aber immer öfter, meine Schnuppepuppe.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:59 schreef Tokay het volgende:
Und bitte ein Bitburger fur dich, mein Schatz!
Du bist toll Johnny!quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nicht immer, aber immer öfter, meine Schnuppepuppe..
Aber wann du nur Deutsch redest, dann werden wir die ganze Woche das Bett in Flammen setzen verdammt noch mahl. Du geile Teigerin. Rrrrr.quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:06 schreef Tokay het volgende:
Du bist toll Johnny!![]()
Immer gerade aus, Johnny, immer... gerade ... aus.quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Aber wann du nur Deutsch redest, dann werden wir die ganze Woche das Bett in Flammen setzen verdammt noch mahl. Du geile Teigerin. Rrrrr..
Entschuldigung baby, nurquote:Op woensdag 10 maart 2004 00:19 schreef blublub het volgende:
ik wil ook meedoen!
nu de nachtbar dood is hoor ik nergens meer bij
ik spreek geen chineesquote:Op woensdag 10 maart 2004 00:21 schreef Tokay het volgende:
[..]
Entschuldigung baby, nurJohnnyKnoxville und ich
.
Quel dommage.quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:23 schreef blublub het volgende:
[..]
ik spreek geen chinees
Verdammt noch mahl Fraumensch! Mach mich irre!quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:21 schreef Tokay het volgende:
Entschuldigung baby, nurJohnnyKnoxville und ich
.
Ich liebe dich, weil ich dich lieben muß...quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Verdammt noch mahl Fraumensch! Mach mich irre!.
Jawohl, mein Liebling.quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bald wird ich träumen und dich wieder sehen
du bist ja meine Liebste, hast dus das verstehen?.
jah dat kan ik dus wel weer verstaan mutsiequote:Op woensdag 10 maart 2004 00:26 schreef Tokay het volgende:
[..]
Quel dommage.
Tant pis.
You go girl!quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:46 schreef blublub het volgende:
jah dat kan ik dus wel weer verstaan mutsie
waar is ie dan???quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:50 schreef Tokay het volgende:
[..]
You go girl!
(Sorry, no threesome tonight, only JK and me.)
Je vader (JK dus) vroeg: "Weet je wel zeker dat ik de vader ben?"quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:13 schreef JaWi het volgende:
Nog een vraagje, hoe zijn jullie op de namen gekomen?
Het was liefdevol. Wat wilden we toch graag kindertjes.quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:23 schreef Tokay het volgende:
Je vader (JK dus) vroeg: "Weet je wel zeker dat ik de vader ben?"
En toen antwoordde ik (nogal pissig): "Ja, wie anders?!"
En toen besloten we je JaWi te noemen!
Dat legt papa je wel uit.quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:37 schreef JaWi het volgende:
En de naam Nouk ?
Ja, je papa, aka JohnnyKnoxville.quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:41 schreef JaWi het volgende:
Papa?
Eeem ja. Dat was een nogal misterieuze dame die ik meen boter smokkelde tussen Nederland en België indertijd. Ook had ze nog iets te maken gehad met de Greet Hofmans affaire, maar mondje dicht daarover. Toen je moeder moest bevallen van je zus, toen had het heel erg gesneeuwd. We zaten in het huisje in Valkenburg, en in de verte zagen we koplampen naderen. Het was Nouk, de smokkelaarster. Door de sneeuw kon ze niet verder en vroeg of ze bij ons kon overnachten, of in ieder geval wachten tot het weer beter werd.quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:40 schreef Tokay het volgende:
Dat legt papa je wel uit.
Het hele verhaal intypen duurde nogal lieverd. Bovendien zit jij steeds mijn teen te kietelen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:44 schreef Tokay het volgende:
Johnny, lieverd, waar ben je?
Je zoon vraagt je iets.
Al die verhalen over vroeger. We waren nog jong, idealistisch, onbezonnen zo je wilt, en avontuurlijk (helemaal naar Valkenburg!)...quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het hele verhaal intypen duurde nogal lieverd. Bovendien zit jij steeds mijn teen te kietelen..
Zijn we nu minder idealistisch Tokay? Mijn liefde, nee onze liefde is alleen nog maar groter geworden. De kinderen staan bijna op eigen benen, nog even en dan zijn we weer met zijn tweeënquote:Op woensdag 10 maart 2004 22:59 schreef Tokay het volgende:
Al die verhalen over vroeger. We waren nog jong, idealistisch, onbezonnen zo je wilt, en avontuurlijk (helemaal naar Valkenburg!)...
Zoete herinneringen. Kriebels in mijn buik.
Nee, niet minder idealistisch JK, maar wel veel wijzer, gelukkig.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zijn we nu minder idealistisch Tokay? Mijn liefde, nee onze liefde is alleen nog maar groter geworden. De kinderen staan bijna op eigen benen, nog even en dan zijn we weer met zijn tweeën. Tenminste, totdat de kleinkinderen komen (stille hint
).
We botsten nog al eens in het begin, lieverd. Maar het was dan ook erg wennen, voor ons allebei.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:06 schreef JaWi het volgende:
Onze lastige relatie toen je net op Fok kwam is helder mam
quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:10 schreef Tokay het volgende:
en stiekem hoop ik dan ook dat de kleinkinderen nog even op zich zullen laten wachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |