jammer maar is er al iets bekend over de uitslag??quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:37 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Ik heb mij niet via de email aangemeld. Mochten ze me willen kunnen ze het wel vragen.
kloptquote:Op zondag 14 maart 2004 10:41 schreef twi het volgende:
Zal nog wel een dagje (of twee) duren verwacht ik
wat.... gaat roy stoppen???quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:00 schreef Strolie75 het volgende:
Notorious_Roy stopt met GAM, nieuw modje gezocht!
Voor al je inzet in GAM en uitstekend modden! Ik vond het in ieder geval leuk om samen met je te moderaten en ook als user had ik het daarna prima naar mijn zin in GAM!
Ondanks je soms twijfelachtige gamessmaak en Nintendo-fetisch hoop ik je nog vaak als user te zien posten! Ik heb nu in ieder geval wel meer redenen om de FP te bezoeken!
Alleen,
[..]
Serieus Gijs,
Wahahahahaha, riiiiiiiiiiiiiiiiiiight!![]()
![]()
:'(
No shit sherlocquote:Op zondag 14 maart 2004 13:21 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
wat.... gaat roy stoppen???![]()
![]()
WATquote:Op zondag 14 maart 2004 13:21 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
wat.... gaat roy stoppen???![]()
![]()
Uiteraard, meer tijd daarvoor nuquote:nouja roy als je maar blijft gamen he...
Een watquote:(o enne geen xbox kopen)
RE = resident evilquote:Op zondag 14 maart 2004 02:00 schreef Dromer het volgende:
[..]
Die worden het allebei niet
Voor de nieuwe mod: Eerste note voor Royquote:Op zondag 14 maart 2004 16:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een wat
mooi, dan kunnen we user Notorious_Roy meteen een ip-ban aansmerenquote:Op zondag 14 maart 2004 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hahaha, ik heb wel meer notes
Dan blijven we dus collega'squote:Op zondag 14 maart 2004 21:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik blijf crew he![]()
je bent er wel hééél erg van overtuigd he?!quote:Op zondag 14 maart 2004 22:48 schreef gieling het volgende:
[..]
Dan blijven we dus collega's
check PIquote:Op maandag 15 maart 2004 08:56 schreef Guusie het volgende:
[..]
je bent er wel hééél erg van overtuigd he?!
Heb jij nu eigenlijk een mailtje gestuurd?quote:Op maandag 15 maart 2004 11:46 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, ik mocht het eigenlijk nog niet vertellen, maar Rockstah en Capibar worden de nieuwe Duomods op Gam.
Nop. Ik blijf liever relkloon.quote:Op maandag 15 maart 2004 12:04 schreef febster het volgende:
[..]
Heb jij nu eigenlijk een mailtje gestuurd?
Daar gaat mijn voorspellingquote:Op maandag 15 maart 2004 12:05 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Nop. Ik blijf liever relkloon.
ik mag hopen van niet zeg, die kereltjes zijn nog jonger dan mijquote:Op maandag 15 maart 2004 11:46 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, ik mocht het eigenlijk nog niet vertellen, maar Rockstah en Capibar worden de nieuwe Duomods op Gam.
En een stuk vervelenderquote:Op maandag 15 maart 2004 13:17 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik mag hopen van niet zeg, die kereltjes zijn nog jonger dan mij![]()
nieuweling, dat is gelukkig enkelvoudquote:Op maandag 15 maart 2004 13:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eindinzending mailtjes was afgelopen zaterdagIn de loop van deze week komt onze nieuweling, en dan zal ik ook zwart worden
Zo druk is het nou ook weer niet in GAMquote:Op maandag 15 maart 2004 13:19 schreef mordradead het volgende:
[..]
nieuweling, dat is gelukkig enkelvoud
nee maar omdat khadgar zei rockstah (hmm, klinkt breezerquote:Op maandag 15 maart 2004 13:21 schreef Lexie het volgende:
[..]
Zo druk is het nou ook weer niet in GAM.
Volgens mij wast dat licht sarcastischquote:Op maandag 15 maart 2004 13:36 schreef mordradead het volgende:
[..]
nee maar omdat khadgar zei rockstah (hmm, klinkt breezer) en capibar en das toch wel (bijna) meervoud
Mwahquote:Op maandag 15 maart 2004 13:37 schreef Lexie het volgende:
[..]
Volgens mij wast dat licht sarcastisch
ja, maar ik ga van het ergste uit en dan valt het altijd weer meequote:Op maandag 15 maart 2004 13:37 schreef Lexie het volgende:
[..]
Volgens mij wast dat licht sarcastisch
Was wel te verwachten hequote:Op maandag 15 maart 2004 11:46 schreef Khadgar het volgende:
quote:Op maandag 15 maart 2004 13:36 schreef mordradead het volgende:
[..]
nee maar omdat khadgar zei rockstah (hmm, klinkt breezer) en capibar en das toch wel (bijna) meervoud
Ja sorry, ik zei nog "neem gieling nou", maar Noot wou persé Capibar, en die wou niet zonder Rockstah. Dus is Daggla er ook uit getieft.quote:Op maandag 15 maart 2004 14:45 schreef gieling het volgende:
[..]
Was wel te verwachten he
Ja, nou lekker dan,quote:Op maandag 15 maart 2004 15:02 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Ja sorry, ik zei nog "neem gieling nou", maar Noot wou persé Capibar, en die wou niet zonder Rockstah. Dus is Daggla er ook uit getieft.
Hmm alleen de PTA mods kan ik niet over oordelen, maar dat zijn PTA mods, dus dat zal ook wel niet.quote:Op maandag 15 maart 2004 14:56 schreef gieling het volgende:
Ja zeg, die forum crew hebben ook levens hoor
Sommige dan
Had ik je dat nog niet verteldquote:Op maandag 15 maart 2004 15:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, nou lekker dan,.
Ja, die roy wil nou eenmaal nooit luisteren hequote:Op maandag 15 maart 2004 15:02 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Ja sorry, ik zei nog "neem gieling nou", maar Noot wou persé Capibar, en die wou niet zonder Rockstah. Dus is Daggla er ook uit getieft.
Die was me alllaang opgevallen hoorquote:Op maandag 15 maart 2004 09:45 schreef gieling het volgende:
[..]
check PI
Wiequote:Op maandag 15 maart 2004 11:46 schreef Khadgar het volgende:
2 kereltjes van 14 jaar die:quote:Op maandag 15 maart 2004 15:48 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Wie
Shit, had ik toch moeten solliciterenquote:Op maandag 15 maart 2004 16:14 schreef mordradead het volgende:
[..]
2 kereltjes van 14 jaar die:
1-veels te laat op bed gaan
2-het alleen over breezers en school hebben
3-shizofreentje spelen in slowchat
4-uitermate geschikt zijn om mod te zijn aangezien ze genoeg vrije tijd hebben
ik ken er nog wel een paar verzinnen maar ik ben moe
Komt je nu mee aan, na 4 pagina'squote:Op maandag 15 maart 2004 21:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Noot, ik zal je missen.. Dat meen ik echt..
Wie je ook vervangt, het zal niet hetzelfde zijn...
Dag en bedankt voor het warme onthaal op GAM..
Ik bewaarde het voor het laatste moment..quote:Op maandag 15 maart 2004 21:06 schreef gieling het volgende:
[..]
Komt je nu mee aan, na 4 pagina's
Maar het is wel lief
cuntje van mequote:Op maandag 15 maart 2004 21:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik bewaarde het voor het laatste moment...
Dank jequote:Op maandag 15 maart 2004 21:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Noot, ik zal je missen.. Dat meen ik echt..
Wie je ook vervangt, het zal niet hetzelfde zijn...
Dag en bedankt voor het warme onthaal op GAM..
uiteraardquote:Op maandag 15 maart 2004 11:46 schreef Khadgar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |