Ik heb nog geen post gelezen van BSB waar de morele superioriteit van z'n woestijn geloof niet vanaf spat.quote:Op maandag 27 december 2004 10:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb echt nog geen post gelezen van Extec waarin niet wordt getrolled. Waarom doet hij/zij dat ?
Sommige users kenmerken zich door bepaalde gedragingen. Zo kun jij niet zonder jequote:Op maandag 27 december 2004 10:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb echt nog geen post gelezen van Extec waarin niet wordt getrolled. Waarom doet hij/zij dat ?
Nee, inhoudloos is jou kwalificatie.quote:Op maandag 27 december 2004 10:36 schreef Dildo het volgende:
[..]
Sommige users kenmerken zich door bepaalde gedragingen. Zo kun jij niet zonder jeen hij kan niet zonder zijn inhoudsloze gezever.
Topic gaat over sharia in Canada. Waarom vind je het nodig om weer inhoudsloos en offtopic te reageren door op de persoon te spelen?quote:Op maandag 27 december 2004 10:42 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, inhoudloos is jou kwalificatie.
Net als eenieder die iets te vertellen heeft wat niet positief is over je geloof in het vakje 'anti-islam' stoppen
Topic gaat idd over de sharia in Canada, waarom vind je het dan nodig om op de man te spelen? :quote:Op maandag 27 december 2004 10:44 schreef Dildo het volgende:
[..]
Topic gaat over sharia in Canada. Waarom vind je het nodig om weer inhoudsloos en offtopic te reageren door op de persoon te spelen?
quote:Op maandag 27 december 2004 10:36 schreef Dildo het volgende:
[..]
Sommige users kenmerken zich door bepaalde gedragingen. Zo kun jij niet zonder jeen hij kan niet zonder zijn inhoudsloze gezever.
Probeer dan ook eens inhoudelijk te reageren ipv je trolvaardigheden tentoon te stellen.quote:Op maandag 27 december 2004 10:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Topic gaat idd over de sharia in Canada
[..]
Look who's talking,quote:Op maandag 27 december 2004 10:58 schreef Dildo het volgende:
[..]
Probeer dan ook eens inhoudelijk te reageren ipv je trolvaardigheden tentoon te stellen.
Dan kun je lang wachten ben ik bang. Ik ben er zelf nooit één tegengekomen bij hem, helaasquote:Op maandag 27 december 2004 11:05 schreef Dildo het volgende:
[..]
Maare, die inhoudelijke posts van je hebben we zeker tegoed?
T'is niet ik, die als'ie in de hoek staat eenquote:Op maandag 27 december 2004 11:05 schreef Dildo het volgende:
[..]
Maare, die inhoudelijke posts van je hebben we zeker tegoed?
Zou ook een zwarte dag zijn als mijn postjes door een salon-fundi als jij als 'inhoudvol' gekenmerkt zouden wordenquote:Op maandag 27 december 2004 11:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan kun je lang wachten ben ik bang. Ik ben er zelf nooit één tegengekomen bij hem, helaas
Met meer smilies wordt je niet meer inhoudelijk hoor.quote:Op maandag 27 december 2004 11:07 schreef ExTec het volgende:
[..]
T'is niet ik, die als'ie in de hoek staat een
""
Geeft
Ik ben inhoudelijk zat, het zint je gewoon niet wat ik zeg, en als een volleerd weekdier rest jou dan de persoonlijke aanval.
maar dat zijn we gewend van je
Dat probeer ik hem ook wijs te maken. Maar hij lijkt het niet te snappenquote:Op maandag 27 december 2004 11:25 schreef Dildo het volgende:
[..]
Met meer smilies wordt je niet meer inhoudelijk hoor.
Je kunt beter proberen zijn hond iets wijs te maken. Die zal nog eerder iets snappen.quote:Op maandag 27 december 2004 11:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat probeer ik hem ook wijs te maken. Maar hij lijkt het niet te snappen
Maar je kan mijn smileys ook negerenquote:Op maandag 27 december 2004 11:25 schreef Dildo het volgende:
[..]
Met meer smilies wordt je niet meer inhoudelijk hoor.
Jij hebt het over mijn smiley gedrag?quote:Op maandag 27 december 2004 11:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat probeer ik hem ook wijs te maken. Maar hij lijkt het niet te snappen
sinds de kwaliteitsuser dildo wat meer van zich laat horen is fok wel inhoudelijker gewordenquote:Op maandag 27 december 2004 12:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar je kan mijn smileys ook negeren
Oh, wacht ff, dan heb je niks meer te melden
omdat het actueel is. zie volkskrant afgelopen weekende.quote:Op maandag 27 december 2004 13:24 schreef Youssef het volgende:
Waarom is dit topic van broeder KirmiziBay die monddood is gemaakt omhoog geschopt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |