Inderdaad, goed bezig.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:10 schreef -Mzraki- het volgende:
mooie openingspost
Dat lijstje van topics begint btw best pittig te worden zo
dankjequote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:10 schreef -Mzraki- het volgende:
mooie openingspost
Dat lijstje van topics begint btw best pittig te worden zo
Leuk? Superb en dat is dan nog een understatementquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:04 schreef GetYourFreakOn het volgende:
OYFG!!Leuk denk.
Ik zal voor je duimen!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Leuk? Superb en dat is dan nog een understatement
Hopelijk overleef ik het alleen wel
In ieder geval oprechtquote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:20 schreef Chup het volgende:
Hier mijn bijdrage om ook dit topic vol te krijgen...
Een veredelde terugvindpost
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:44 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Hmpf.
Wat een mooie bijdrage...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:20 schreef Chup het volgende:
Hier mijn bijdrage om ook dit topic vol te krijgen...
Een veredelde terugvindpost
haha, ja nou ik heb gewoon niets zinnigs te vertellen...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:53 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Wat een mooie bijdrage...![]()
goed om te horenquote:Op woensdag 10 maart 2004 14:07 schreef SuUz2ko het volgende:
Goedemiddag!!
Zozo weer intensief "geknutseld!" is wel leuk
Nouja, 'muziekclip', zo zou ik het toch niet noemen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 14:07 schreef NerdoNielso het volgende:
Zo, er zit weer een dagje Theaterweek erop, gisteren was ons filmpje dan een grote flop, die we vandaag hadden was wel aardig.
En ruben, 1 tip: camera stil houden![]()
Tot nu toe is theaterweek wel okey. We hebben ook al een goed idee voor morgen, de 'mannen' komen naar Oudenschild en dan filmen we hier een 'muziekclip', jah heavy he, wacht maar totdat je het ziet, wordt cowl...
Erg leuk ja..quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:27 schreef Chup het volgende:
[..]
haha, ja nou ik heb gewoon niets zinnigs te vertellen...
ach dan verveel ik jullie wel met wat ik morgen ga doen:
Naar Amsterdam... 4 uurtjes school .. dan eens kijken of mijn cocospalm nog niet is gestorven.. daarna naar mijn bamboe en dan nog m'n spiraalgras bekijken
weer even de stad in om wat buitenlandse kruiden te scoren voor eten. Ook ben ik nog op zoek naar leuke meubels liefst hout met een buitenlandse look
en dan lekker eten koken.. Misschien ga ik een groentequiche maken
en dan TV kijken en naar bed... saai leven hé?Ach ik vermaak me wel
en mijn antwoord:quote:Op woensdag 10 maart 2004 14:32 schreef GetYourFreakOn het volgende:
vind jij t trouwens normaal dat een vrouw in een dure auto je bij een kruispunt express probeert aan te rijden?
dat is dus bij mij gebeurt, (..) komen.
ik heb dit berichtje even gekopieerd uit een gesprek met nerdo
^^^^^^^ Kort samengevat ja.quote:Op woensdag 10 maart 2004 14:36 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
en mijn antwoord:
Crash Test Dummy -AAAAaaagh! says:
vind jij t trouwens normaal dat een vrouw in een dure auto je bij een kruispunt express probeert aan te rijden?
NerdoNielso ][ 56,70 ][ let the fun begin says:
nee, is zonde van die mooie dure auto
Crash Test Dummy -AAAAaaagh! says:
ze deed t express
NerdoNielso ][ 56,70 ][ let the fun begin says:
pak een taart ofzow en gooi op d'r auto, mag ze het schoon gaan maken
jep, maar volgens mij heeft ze gewoon je msn naam gezien: Crash Test Dummyquote:Op woensdag 10 maart 2004 14:37 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
^^^^^^^ Kort samengevat ja.
quote:Op woensdag 10 maart 2004 14:42 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
jep, maar volgens mij heeft ze gewoon je msn naam gezien: Crash Test Dummy
Nou, dat lijkt me toch redelijk gevaarlijk, flink aanpakkenquote:Op woensdag 10 maart 2004 14:32 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Aaaaaaaaaagh! rotwijf!!!!!
ik heb dit berichtje even gekopieerd uit een gesprek met nerdo
Nee, rare mensen rijden er toch rond. Gelukkig liep het goed af.quote:Op woensdag 10 maart 2004 14:32 schreef GetYourFreakOn het volgende:
werd tijdquote:Op woensdag 10 maart 2004 19:08 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Zow, gekapperd..
Zeker, maar het resultaat mag er wezenquote:Op woensdag 10 maart 2004 22:00 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
werd tijd
Ik zou aangifte doen voor onverantwoord rijgedrag en eventueel poging tot doodslag ofzoquote:Op woensdag 10 maart 2004 22:03 schreef GetYourFreakOn het volgende:
We zijn nog even terug gegaan, net toen we terug van "azia" kwamen, om te kijken wat t nummerbord was, maar auto stond er niet meer, t was ook bij een huisarts praktijk dusja.. schiet je niet al te veel mee op. Maar ik blijf rondkijken!!
Ik weet.quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:00 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
werd tijd
Hmpf.quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:37 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Zeker, maar het resultaat mag er wezen
Kom op, volgende keer dat je gaat, verf het eens ofzo. Het hoeft echt niet steeds hetzelfde te zijnquote:Op woensdag 10 maart 2004 22:46 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Hmpf.
hahaha, toe maar, als wanneer jij de afwas doet!!! hahaha,quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:49 schreef SuUz2ko het volgende:
coupé! zozo das lastig!
nou een hele kerstboom is het toch ook weer niet...
en kees moet zijn haar echt niet verfen, dat is net zoiets als wanneer ik ehm.. de afwas doe...
Ja, ik had t ook echt drastisch veranderdquote:Op woensdag 10 maart 2004 22:55 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Kom op, volgende keer dat je gaat, verf het eens ofzo. Het hoeft echt niet steeds hetzelfde te zijn
Ik verf mijn haar *bijna* altijd, of het mooi is of niet, het is wel iets anders
Esmé heeft laatst haar coupé helemaal veranderd, ook heel cool
Niels, nouja, niels, laat het daar maar bij
Marcus zijn haar is net zoiets als zijn schoenen, ook niet van een al te groot belang
Suuz maakt elke keer weer een hele kerstboom van haar haar, ziet er altijd indrukwekkend uit
Dus, als jij het nou ook eens ruig doet, staat je vast heel goed![]()
Do not mock me.quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:39 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik zou aangifte doen voor onverantwoord rijgedrag en eventueel poging tot doodslag ofzo :')
Zulke zaken moet je nooit te licht opvatten, misschien is het wel een losgeslagen meisjes-platrijdende psychopaat, aanpakken dus
Waar ging t nou ook alweer over?quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:38 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Filmpje is heel aardig gelukt, al zeg ik het zelf.
Het was inderdaad 'even wennen'quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:03 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Ja, ik had t ook echt drastisch veranderd
Hoewel, t was opeens wel een stuk korter ja, de eerste keer, toen kwam t tot ver over mijn schouders en daarna opeens tot ong. m'n kin ofzo.![]()
![]()
Dikkie Dikquote:Op donderdag 11 maart 2004 14:38 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Filmpje is heel aardig gelukt, al zeg ik het zelf.
Inderdaad,quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dikkie Dik
"Oooooooh kijk, een hele dikke BMW uit de 7 serie"
Don't mock me.quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:27 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Het was inderdaad 'even wennen'
Zo was het niet bedoeldquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:03 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Don't mock me.
quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:09 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Zo was het niet bedoeldHence alle ';)''s verspreid over de hele post
Het feit dat het 'even wennen' was wil niet zeggen dat het niet mooier of beter was, integendeel :')
Nouja, het was waarschijnlijk een sarcastische opmerking
Nee, niet slecht.quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:19 schreef -Mzraki- het volgende:
Anyway, mijn broertje heeft 100% voor VWO op de Cito-toets gehaald, 18 fout van de 290 vragen, 98% over het algemeen. Best goed dus
Ja?quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:14 schreef GetYourFreakOn het volgende:
"Voorwoord met daarin een verantwoording van het gemaakt werkstuk" ???
Neequote:Op donderdag 11 maart 2004 17:29 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ja?
Bestaat er iets dat wél nut heeft dan?quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:31 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
nutteloze vragen daar toch
Een sleutel!quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:33 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Bestaat er iets dat wél nut heeft dan?
quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:29 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ja?
Idd!!!quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:31 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, ik dacht het niet [afbeelding]
nutteloze vragen daar toch
Dat hangt er maar net vanaf waar jij waarde aan hecht, persoonlijk vind ik strafejumpen wel nuttigquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:33 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Bestaat er iets dat wél nut heeft dan?
En dat houdt in??!quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:44 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat hangt er maar net vanaf waar jij waarde aan hecht, persoonlijk vind ik strafejumpen wel nuttig
Strafejumpen is een speciale techniek die je in Urban Terror en Quake 3 gebruikt. Het is een manier van springen waardoor je een veel grotere afstand in een veel kleinere tijd af kunt leggen.quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:50 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
En dat houdt in??!![]()
En dat houdt in??!quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:04 schreef GetYourFreakOn het volgende:Ah, veo...
Das een veo ->quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:12 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
En dat houdt in??!
Holy shit!?! Een James-Bond-in-scheerapparaat-verstopte-digitale-fotocamera! Heavyquote:Op donderdag 11 maart 2004 19:41 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Das een veo -> [afbeelding]
Duuude! Waaaay cool!quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:43 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Holy shit!?! Een James-Bond-in-scheerapparaat-verstopte-digitale-fotocamera! Heavy![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:08 schreef -Mzraki- het volgende:
Ouch, net even aan een groepsgesprek toegevoegd, de leden waren: Dré (vriend van zus), mijn zus en mijn broertje
Hij (Dré)wou ons even duidelijk maken dat het niet gezond is dat 3 gezinsleden tegelijkertijd op internet zitten, en frankly enough, geef ik hem wel een beetje gelijk
Bovendien is het doordeweeks, dus je drinkt alleen frisse fruitdrank?quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:51 schreef -Mzraki- het volgende:
Vanavond naar Ruben vV en daarna nog even langs de J'ell, volgens verschillende bronnen (Tararna, Ruben, Henk en Esmé) zou daar nog een dubieus substituut feestje zijn, even kijken dus, maar wel om 12 uur er weer in zodat ik om 10 uur weer fris ben voor de uitmarkt
Dat lijkt me vanzelfsprekendquote:Op donderdag 11 maart 2004 19:56 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Bovendien is het doordeweeks, dus je drinkt alleen frisse fruitdrank?
Ik heb het even voor je opgezocht:quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat lijkt me vanzelfsprekend
Al begin ik nu wel te twijfelen, morgen is er alleen maar even een rondje door school lopen, is dit dan nog wel doordeweeks in de zin van, morgen weer vroeg op?
Check:quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:01 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik heb het even voor je opgezocht:
door·de·weeks (bn.; alleen attr.)
1 van, behorend bij de gewone weekdagen => alledaags
week·dag (de ~ (m.))
1 gewone dag van de week, geen zaterdag of zondag
Duidelijk?
Ik weet ook wel dat donderdag door de weeks is, maar Oud&Nieuw was ook op een woensdag, ik bedoel maarquote:is dit dan nog wel doordeweeks in de zin van, morgen weer vroeg op?
Ten eerste was dat midden in de vakantie en dán kan ik me voorstellen dat er andere regels gelden.quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:04 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Check:
[..]
Ik weet ook wel dat donderdag door de weeks is, maar Oud&Nieuw was ook op een woensdag, ik bedoel maar
'Ben jij sterker dan drank?'quote:Doordeweeks is relatief
Er is een verschil tussen simpel 1 of 2 biertjes drinken en zelf 1 krat opzuipen en dan verder gaan met de wodka, daarna nog een lijntje coke opsnuiven vanaf de motorkap van je VW Golf en daarna met 180km/h naar huis rijden. Laat dat duidelijk zijnquote:Op donderdag 11 maart 2004 20:12 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ten eerste was dat midden in de vakantie en dán kan ik me voorstellen dat er andere regels gelden..
[..]
'Ben jij sterker dan drank?'
Je vergeet het uit de grond trekken van verkeersborden.quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:18 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen simpel 1 of 2 biertjes drinken en zelf 1 krat opzuipen en dan verder gaan met de wodka, daarna nog een lijntje coke opsnuiven vanaf de motorkap van je VW Golf en daarna met 180km/h naar huis rijden. Laat dat duidelijk zijn
dat doen we dan ook niet op de doordeweekse donderdagavondquote:Op donderdag 11 maart 2004 20:20 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Je vergeet het uit de grond trekken van verkeersborden.
Das vast wat,quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:24 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
dat doen we dan ook niet op de doordeweekse donderdagavond
Daarbij klinkt het ook nog wel erger dan het isquote:Op donderdag 11 maart 2004 20:25 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Das vast wat,.
Hm, dat hoor ik ook voor het eerst. Ach, 10 uur vind ik vroeg zat.quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:23 schreef errrrr het volgende:
mmm... in het theaterweek boekje staat 'Het is de bedoeling dat de leerlingen er de hele uitmarkt zijn. WEES DUS OM 8:30 AANWEZIG'... ik sta dus om 9 uur op, en dan kijk ik wel wat uitkomt... ben daar om kwart over tien ofzo, tijd zat
Inderdaad, er waren er nog best veel die ik nog niet had gezienquote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:26 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Zow, heb alle filmpjes (van video 1 dan) gezien, zaten hele aardige tussen..
Ik zit nu op school, Rubin komt toch nietquote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Inderdaad, er waren er nog best veel die ik nog niet had gezien
Dikkie Dik roelde inderdaad zeer
Was wel leuk trouwens, heb ook nog even de producties van de andere video klassen gezien maar die waren stuk voor stuk bagger vergeleken met de creaties van de groepjes in V1
We gaan schapen neuken, schapen neuken.... (he rubenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Was wel leuk trouwens, heb ook nog even de producties van de andere video klassen gezien maar die waren stuk voor stuk bagger vergeleken met de creaties van de groepjes in V1
Zeer actueel, zeker nu het net bij de wet verboden is (sex met dieren)quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:42 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
We gaan schapen neuken, schapen neuken.... (he ruben)
voor de volle 100% mee eens, wat een bagger! ... en dan doen ze drie dagen over 1 filmpjequote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Veel plezier en succesquote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:38 schreef MAX_crazy het volgende:
zooooo ik heb alles ingepakt voor de lan-party (regroup, 1000 man):
70 cd's
24 blikjes golden power
4 zakken chips
15 meter utp kabel
en voor de rest nog kleding, douche spullen en slaapzak enzo
WHOEI!!! ik heb er zin in
Ik weet.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:47 schreef errrrr het volgende:
[..]
ik / kees zagen er alleen een beetje gestoord uit
Ja, natuurlijk.quote:en kees: "Twee explosies hadden plaats in een hogesnelheidstrein die vanuit de plaats Guadalajara rond half acht het Madrileense station Atocha binnenkwam." http://www.nu.nl/news.jsp?n=289862&c=21.... dat moet toch 'vonden plaats' zijn
Misschien handiger als jij gewoon om 15:12 ofzo op de tennisbaan bent?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:35 schreef errrrr het volgende:
kees jij komt om drie uur hier op school voor tennis
quote:Aantal posts: 9988 (gemiddeld 21 per dag)
Dude, mad respectquote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:36 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
-1 seconde geleden, dat is dus 1 seconde in de toekomst. Fok! kan mijn toekomst voorspellen!quote:Laatste bezoek: -1 seconden geleden
Kijk eens wat ik daar gisteren voor topic in Feedback over had geopend.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:41 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
-1 seconde geleden, dat is dus 1 seconde in de toekomst. Fok! kan mijn toekomst voorspellen!
En hij heeft het nog bij het rechte eind ook
huh huh, huh, huh dude, huh huh huh!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:19 schreef -Mzraki- het volgende:
Btw, dit weekend is het Beavis & Butthead weekend bij MTV
Dat wordt weer fijn slapstick droge humor kijken
exactly, daar liggen mijn rootsquote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:45 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
huh huh, huh, huh dude, huh huh huh!
Dubbeltopicquote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:45 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik daar gisteren voor topic in Feedback over had geopend.
Blijft wel wat vaag..
hehe,quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:49 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
exactly, daar liggen mijn roots
Hmpf, ja, wist ik veel.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:53 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Dubbeltopic![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:52 schreef GetYourFreakOn het volgende:
T was gisteravond trouwens wel leuk, jezus, echt gewoon een aantal uren achter elkaar gedanst..Was wel gezellig. En t muziek werd ook wel een beetje aangepast, dus die viel ook wel vaak mee.
Ik vond die Dikkie Dik trouwens wel super, Hans deed t echt geweldig! Met dat kinderstemmetje erbij!Echt leuk! En die slowmo van Kees, als ie werd neergeschoten. Echt koel!
![]()
We hadden idd de helft weg moeten laten, hij had moeten eindigen bij t slot.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:02 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
.
Toen we eindelijk door hadden hoe we het beste konden filmen ging het wel aardig ja. Toch jammer dat eerste filmpje van ons mislukt was.
Wat was er trouwens zo verkeerd aan jullie film, behalve dat het wat langdradig was dan misschien? Het idee was iig origineel..
Gelieve even te antwoorden, Hans. Dan weet ik of ik gewoon naar de tennisbaan kan komen.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:36 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Misschien handiger als jij gewoon om 15:12 ofzo op de tennisbaan bent?
Gister hebben ze iig nog muziek als Anouk gedraaid, eerste keer dat ik dat daar mocht horen, dat was inderdaad wel leukquote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:52 schreef GetYourFreakOn het volgende:
T was gisteravond trouwens wel leuk, jezus, echt gewoon een aantal uren achter elkaar gedanst..Was wel gezellig. En t muziek werd ook wel een beetje aangepast, dus die viel ook wel vaak mee.
Ik vond die Dikkie Dik trouwens wel super, Hans deed t echt geweldig! Met dat kinderstemmetje erbij!Echt leuk! En die slowmo van Kees, als ie werd neergeschoten. Echt koel!
![]()
Check je mail.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:36 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
klopt
[..]
duh!
zooo ik ben erquote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Veel plezier en succes
en niet té veel pr0n leechen he?
What the fuck, zit je er nu al?!?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:05 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
zooo ik ben er... leechen en gamen maaaaaaaaaaaaar
Gefeliciteerd jongenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:30 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Dit is post 9999, even topic openen voor post 10.000..
Zie dit topic.
Hebben die lui ook wat online staan, nee zeker?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:42 schreef -Mzraki- het volgende:
Breaking News
Anne van Doorenmaal, lerares Frans, OSG staat in de nieuwe Libelle!
Pagina 17, heel leuke foto
Denk het niet, waarom zou je anders de Libelle nog kopen?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:42 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Hebben die lui ook wat online staan, nee zeker?
Sorry, wat in Madrid is gebeurd is verschrikkelijk, maar om nou dit soort dingen te gaan doen? Net zo irritant als van die doorstuur mailtjes, die ik overigens elk moment binnen kan krijgen over "Laat dit stoppen, dit mag nooit meer gebeuren, stuur dit nu door!"quote:I SOME-1 4-EVER wie wil er een jong katje zegt:
Sorry to bother.If you want Madrid to have peace please put an X infront of your screen name. Lots of people will admire you for doing that because what happend in Madrid is terrible.
Ruben zegt:
then tell me, what exactly is going to change in Madrid when i do put an X infront of my screen name?
I SOME-1 4-EVER wie wil er een jong katje zegt:
ow ja
Hoe staat het eigenlijk met de veiligheid daaro?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:55 schreef MAX_crazy het volgende:
zooooo 2 eerste fims zijn al binnen (5 mins ofzo)
Veiligheid?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hoe staat het eigenlijk met de veiligheid daaro?
Netwerk, 1000 gebruikersquote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:59 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Veiligheid?
Wat dacht je van Read-Only of sharen gewoon helemaal uitzetten?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:00 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Netwerk, 1000 gebruikers
Lijkt me dan toch vrij simpel om even lekker rond te gaan snuffelen in andermans pc's enzo
Wat dacht je van 1337 hackers die simpele windows beveiligingen zien als een papieren muur?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:01 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Wat dacht je van Read-Only of sharen gewoon helemaal uitzetten?.
Ach, dat risico is verwaarloosbaar, vooral omdat jij geen interessant object bent.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:02 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wat dacht je van 1337 hackers die simpele windows beveiligingen zien als een papieren muur?
Nouja, ik vroeg het me maar af, ik wacht nog wel even op de reactie van Marcusquote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:03 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ach, dat risico is verwaarloosbaar, vooral omdat jij geen interessant object bent.
Gezien, Gelezen, Te laat om wat te posten en Hartstikke Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:30 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Dit is post 9999, even topic openen voor post 10.000..
Zie dit topic.
Schijnt best aardige film te zijn.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:32 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Ik ga nu Goodbye Lenin kijken.
Ja, maar eerst ook niet, na nog een keer proberen wel.quote:Btw. doet jullie msn t??
Jup, hij komt al gauw in de bios hier.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:35 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Schijnt best aardige film te zijn..
Bij mij na tig keren nog niet.quote:[..]
Ja, maar eerst ook niet, na nog een keer proberen wel.
De trailer beloofde veel goedsquote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:32 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Ik ga nu Goodbye Lenin kijken.
Btw. doet jullie msn t??
Volgens mij speelt ie al weet ik hoe lang in de rest van Nederland, maar goed.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:36 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Jup, hij komt al gauw in de bios hier.
Vaag.quote:Bij mij na tig keren nog niet.
Ik mis julliequote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:18 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Toen vloog msn er helemaal af, raar programma.
Dit was de 'trein des doods', in Italië kunnen we de 'zwarte rook des doods' verwachten en in Amerika de 'wind des doods'. Dude dit klinkt echt nogal gefreakedquote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:37 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Een groepje extreme Jihad strijders dat zegt in naam van Al-Qaida de aanslagen in Madrid op te eisen en een ETA die blijft ontkennen. Damn, dit ziet er niet zo goed uit. Volgens datzelfde groepje kunnen we ook in Amerika en Italië aanslagen verwachten.
Klopt geloof ik wel ja, ik weet alleen niet zeker of ie al uit is op video/dvd, zou best mogelijk zijn. Maargoed, t was wel een goeie film.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:45 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Volgens mij speelt ie al weet ik hoe lang in de rest van Nederland, maar goed.
Hij doet het dezer ochtend weer!quote:[..]
Vaag.
Hoezo de "zwarte rook des doods" en de "wind des doods" ??quote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:43 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dit was de 'trein des doods', in Italië kunnen we de 'zwarte rook des doods' verwachten en in Amerika de 'wind des doods'. Dude dit klinkt echt nogal gefreaked
ik quote even uit het volgende bericht:quote:Op zaterdag 13 maart 2004 10:35 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Hoezo de "zwarte rook des doods" en de "wind des doods" ??
oftewel, not goodquote:Bakri zei dat Italië het volgende doelwit zou kunnen zijn van groepen die de zaak van al-Qaeda in Europa steunen. Hij citeerde een bericht in de Arabische krant Al-Qods al-Arabi, dat aan al-Qaeda wordt toegeschreven. In dat bericht worden drie operaties aangekondigd: ,,de trein des doods'' in Spanje, ,,de zwarte rook van de dood'' in Italië en ,,de wind des doods'' in de VS.
Nu moet je niet vergeten dat die kleine extremistische cel zégt banden met Al-Qaida te hebben en ook vanallerlei aanslagen opeist. Die stroomstoring een half jaar geleden in Noord-Amerika werd bijv. ook door hun opgeëist.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 10:43 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
oftewel, not good
Mja, het zou inderdaad net zogoed 1 iemand kunnen zijn met 1 faxapparaat.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:04 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Nu moet je niet vergeten dat die kleine extremistische cel zégt banden met Al-Qaida te hebben en ook vanallerlei aanslagen opeist. Die stroomstoring een half jaar geleden in Noord-Amerika werd bijv. ook door hun opgeëist.. Dus dat zegt eigenlijk vrij weinig.
Ik was van plan em gisteren hier te posten, even vergeten. Kan alsnog.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:30 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
De FokSuk was btw weer hard hoor; "De ETA?!?" en dan stonden ze daar in arabische pakjes met een krant in hun handen
mss in de studiewijzer kijken?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:01 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik ga dus 19 en 20 juni (zat & zon) naar een hardcore fest in maastricht, alleen nu is mijn vraag, hoe kan ik kijken wat ik op 21 juni heb? Hebben we dan geen proefwerkweek of iets dergelijks, want dat zou de fun wel aardig verzieken
Ik kan namelijk pas rond 10 uur maandags terug zijnMaar als ik dus dan proefwerkweek heb, kan het niet doorgaan
![]()
Mijn ouders geloven niet helemaal dat Nozem de afkorting van Nederlands-Onderdaan-Zonder-Enig-Moraal is, moet ik t nou geloven of niet? anders gebruik ik t niet in m'n po.quote:De jongeren die de Nieuwendijk als voornaamste trefpunt hadden, werden nu de 'dijkers' genoemd. De overkoepelende naam zoals de gewone burger en de kranten deze beide groepen noemden, bleef 'nozem'. Nederlands-Onderdaan-Zonder-Enig-Moraal. Een naam die vaak met enige afschuw werd uitgesproken.
Dat is het 6e blok en die studiewijzer hebben we nog niet.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:34 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
mss in de studiewijzer kijken?
aha,quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:58 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Dat is het 6e blok en die studiewijzer hebben we nog niet..
Hij heeft dit weekend vormselweekend, dan gaan ze in zo'n hoeve zitten en dan worden ze 2 dagen lang volledig geindoctrineerd met de propaganda van de godsdienst.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:37 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Hee Ruben, jouw broertje heeft vanavond vormsel ofzo??
Jahaa, ik heb zo mijn bronnen.
(mijn moeder neemt dienst van jouw moeder over)
Beavis 'n Butthead zijn echt cool, had net al gekeken en nu staat hij ook alweer aanquote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:36 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Mijn zus kijkt nu zo af en toe naar Beavis and Butthead, terwijl ik bezig ben met mijn geschiedenis PO, dus ik hoor af en toe zo'n dom lachje op de achtergrond van de tv, huh huh huh huh...
Damn, die gasten zijn echt dom. Ik vnd t wel cool als ze clips gaan bekijken, bij sommige dingen hebben ze dan ook echt gelijk, leuk.![]()
Ik heb trouwens voor geschiedenis PO, de Nozems (jeugdculturen) en ergens staat dit:
[..]
Mijn ouders geloven niet helemaal dat Nozem de afkorting van Nederlands-Onderdaan-Zonder-Enig-Moraal is, moet ik t nou geloven of niet? anders gebruik ik t niet in m'n po.
Nee, idd, ik ga t ook niet gebruiken.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 15:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Beavis 'n Butthead zijn echt cool, had net al gekeken en nu staat hij ook alweer aan
uh uh uhh that was coolNu met die trekkies
![]()
![]()
"don't worry, he's cool" "reallyHe doesn't looks cool
"
Nouja, straks nog even wat doen aan den PO van ges.
Over die nozems, volgens mijn vader staat het nergens voor, geen afkorting![]()
Dat viel toen toch wel mee? T heeft bij mij trouwens toch niet veel geholpen... Ga alleen tijdens kerst naar de kerk.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 15:05 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hij heeft dit weekend vormselweekend, dan gaan ze in zo'n hoeve zitten en dan worden ze 2 dagen lang volledig geindoctrineerd met de propaganda van de godsdienst.
Heel erg leuk dus![]()
Goedendag, Succes met po.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:10 schreef NerdoNielso het volgende:
Goedendag, ik ben druk bezig met m'n geschiedenis po
weet iemand nog iets leuks wat kees en ik kunnen doen met gym?
ik heb trouwens m'n kde gesloopt (grafische werkgedeelte van linux) wou even upgraden daar 3.2.x en toen heb ik het kapot gemaakt
Bij mij ook niet, maar ik vind het niet goed dat ze de onwetenheid en onschuld van de jeugd op zo'n manier misbruikenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 15:44 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Dat viel toen toch wel mee? T heeft bij mij trouwens toch niet veel geholpen... Ga alleen tijdens kerst naar de kerk.
Meesterlijkquote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:55 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Niet te geloven! Waaaah, m'n buurvrouw op de frontpage!
(!) Cocky (van Cocky's kapsalon, red.) heeft een nieuwe Porsche Carrera gekocht, ze had btw een Porsche 911 en is toen met 140 km/u aangehouden op de rijksweg in Den Helder. Zie dit bericht. Ze geeft Katja Schuurman trouwens de schuld.
Helaas.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:09 schreef -Mzraki- het volgende:
Er is btw nog een texelaar op fok, genaamd 'plum', dankzij de handige searchfunctie, die er dus niet is, kan ik geen verder onderzoek doen dan dit
Hoe komt zo'n kapster nou IGN aan een porsche??! Das echt niet normaal, daar verdien je toch niet genoeg mee? Tsss....quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:55 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Niet te geloven! Waaaah, m'n buurvrouw op de frontpage!
(!) Cocky (van Cocky's kapsalon, red.) heeft een nieuwe Porsche Carrera gekocht, ze had btw een Porsche 911 en is toen met 140 km/u aangehouden op de rijksweg in Den Helder. Zie dit bericht. Ze geeft Katja Schuurman trouwens de schuld.
Connecties op IRC bevestigen dat er een texelaar is die schuil gaat onder de nick 'Plum'quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:17 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Helaas..
Ze had altijd al een zwarte Porsche 911 en haar man (van Le Berry) heeft zo'n Amerikaanse pick-up. Verder hebben ze een motor gehad en een hele grote rode Jeep Wrangler.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:39 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Hoe komt zo'n kapster nou IGN aan een porsche??! Das echt niet normaal, daar verdien je toch niet genoeg mee? Tsss....
Hele dure auto's en een mooie rieten dak??quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:44 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ze had altijd al een zwarte Porsche 911 en haar man (van Le Berry) heeft zo'n Amerikaanse pick-up. Verder hebben ze een motor gehad en een hele grote rode Jeep Wrangler.Verder hebben ze een mooi rieten dak, etc.
.
Pas maar op, ik ben al helemaal klaar voor de D.A.M. - Partyquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:45 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Hmm, ik ga mij zo even voorbereiden op de L.A.M - Party
Dude, now you lost me... waar heb je t over?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:48 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Pas maar op, ik ben al helemaal klaar voor de D.A.M. - Party
Gaan de M's daarna ook nog uit of blijven ze op een locatie?![]()
Aye, naast keesquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:46 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Hele dure auto's en een mooie rieten dak??
klopt. Was een soort tom-boy. Volgens mij heb ik haar nog een paar keertjes gezien vorig jaar, geen woord tegen gesproken. Deden we toen ook al weinig.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:52 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Aye, naast kees
Hun dochter heet 'Barbera', een beetje een vaag persoon, zwart krullend haar, zat als het goed is in de basisschool bij jou in de klas
Aye, damn right we're dudes after midnightquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:51 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Dudes after midnight?!hehe, gaan jullie nog een film kijken?
En als je bedoelde of wij (Ladies after midnight) nog daarna uitgaan, ik denk de meesten wel ja.
Yep.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:46 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Hele dure auto's en een mooie rieten dak??
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Keeeeeeeeeeees!!!!!quote:Op zondag 14 maart 2004 12:53 schreef -Mzraki- het volgende:
Hoi iedereen
Was best leuk gister, afgezien van het feit dat ze nogal snel dichtgingen
Ik ga zo verder aan mijn Geschiedenis PO, bijna af nu
Het wordt vandaag vast erg stil aangezien Kees naar Arnhem is, verjaardag vieren enzo
Wat moeten we nu zonder onze 10000 posts Kees?![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:12 schreef -Mzraki- het volgende:
http://klefz.alkis.nu/index.php?action=movie&id=607Jerry Springer -> Russian way
Het is ook nep, dat maakt het zo grappigquote:Op zondag 14 maart 2004 13:18 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Damn, wat neppig. Een man zit die vrouw in elkaar te slaan en niemand komt te hulp of gilt, allemaal rustig zitten kijken.
![]()
Zijn ex, Anne is jarig vandaagquote:Op zondag 14 maart 2004 13:17 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Keeeeeeeeeeees!!!!!Hij meld t ook niet even dat ie gaat ofzo.
![]()
Maargoed, ik heb m'n PO ook al fijntjes bijna af, vond het gisteren ook wel leuk, met LAM en daarna enzo, en wie is er jarig??
Same here, laterquote:Op zondag 14 maart 2004 13:18 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Maar ik ga verder aan mijn PO, adios!
Hard hoorquote:Op zondag 14 maart 2004 15:08 schreef NerdoNielso het volgende:
mijn PO is af, maar ik ga hem over een uurtje nog weer even doorlezen, even kijken als ik hem helemaal perfect vind etc. misschien nog wat er tussen gooien.
nawoord
Zo, nu ben ik eindelijk aangekomen bij het nawoord van deze praktische opdracht. Uiteraard is werk voor school doen nooit leuk, dus Willem, geef me maar gewoon een 8,5. Dan ben ik wel blij en kan jij je avonden gewoon besteden om voetbal te kijken. (..)![]()
hehe...quote:Op zondag 14 maart 2004 18:51 schreef -Mzraki- het volgende:
Tsss, ze hebben mijn reactie op Predator88 verwijderd in een nieuwsbericht
Waarom? Omdat ik hem vroeg of de 88 in zijn naam stond voor zijn IQ aangezien hij vond dat ze die mortiergranaten wel in een willekeurige moskee hadden mogen gooien
88 wordt op FoK! niet laag gevonden hoorquote:Op zondag 14 maart 2004 18:51 schreef -Mzraki- het volgende:
Tsss, ze hebben mijn reactie op Predator88 verwijderd in een nieuwsbericht
Waarom? Omdat ik hem vroeg of de 88 in zijn naam stond voor zijn IQ aangezien hij vond dat ze die mortiergranaten wel in een willekeurige moskee hadden mogen gooien
Nicequote:Op zondag 14 maart 2004 20:35 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Ik heb mijn gymwerkstuk en PO voor geschiedenis af.woeii
Nu nog aan mijn wiskunde S4, ik had er geen tijd voor in de Theater week.
(Ik loop achter met wiskunde vanwege dat overstap gedoe, ik zou het gaan maken in de Theater week, maar heb nauwelijks tijd gehad, ik heb nu 4.1 en 4.2 af, morgen doe ik 4.3 en 4.4 en daarna 4.5 en Testbeeld en dan mss volgende week of als t echt moet deze week nog een pw van S4. aii )
hmm, zal ik wel even doen dan ja. Thenksquote:Op zondag 14 maart 2004 20:44 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nice
Ik heb mijn geschiedenis PO ook zo goed als af, ga zo nog even een nawoord opschrijven en dan heb ik het allemaal wel weer gehad
Dat S4 proefwerk was iig niet heel moeilijk, eerst S3 weer doorkijken was nogal belangrijk kan ik me nog herinneren
Nee, ik weet dat 88 voor fok niet heel laag was, zijn reactie getuigde ook van een die waarschijnlijk nog stukken lager was, maargoed, de grap was er een beetje af als ik had gezegd, is je IQ 100-88 ofzoquote:Op zondag 14 maart 2004 20:39 schreef errrrr het volgende:
[..]
88 wordt op FoK! niet laag gevonden hoor![]()
Gym is af, suckt echt
Linux werkt nu eindelijk redelijk, 3D doet het, nog een aantal andere zaakjes fixen
Vanmiddag zouden we oefenen voor CKV dans... Patrick belde van: 'Jah als je zin hebt kan je morgen om twee uur ff komen, hoeft niet hoor!' ... ik was bezig voor gym dus geen zinwel beetje lullig maarach, zonder mij doen ze waarschijnlijk meer en als ze het me morgen ff vertellen lukt het wel
Suckt echt wel, dansen voor ckv![]()
quote:Op zondag 14 maart 2004 20:49 schreef -Mzraki- het volgende:
CKV dansje is bullshit, we zien wel hoe we ons eruit gaan lullen, anders doen we die leuke 'ik-ben-iemand-met-een-chromosoompje-teveel' dans, dat moet altijd een succes zijn
m8, wij hebben net de eerste 3 paragrafen van S4 gedaan, dus nog geen proefwerk gehadquote:Op zondag 14 maart 2004 20:44 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nice
Ik heb mijn geschiedenis PO ook zo goed als af, ga zo nog even een nawoord opschrijven en dan heb ik het allemaal wel weer gehad
Dat S4 proefwerk was iig niet heel moeilijk, eerst S3 weer doorkijken was nogal belangrijk kan ik me nog herinneren
Oh, kan ookquote:Op zondag 14 maart 2004 20:56 schreef errrrr het volgende:
[..]
m8, wij hebben net de eerste 3 paragrafen van S4 gedaan, dus nog geen proefwerk gehad
Weltrusten, tot morgenquote:Op zondag 14 maart 2004 20:57 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Ik ga van de pc af, ik ga van de pc af, ik ga van de pc af.
Alvast welterusten! En tot morgen. xx
Ben al weer terug hoor,quote:Op zondag 14 maart 2004 13:17 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Keeeeeeeeeeees!!!!!![]()
WHOEI!! voor mijn PO van inf2 (presentatie, netwerken) had ik een 9.5quote:Whehehe, 8,1 voor mijn Geschiedenis proefwerkEn een 9 voor Maatschappijleer
Hoogste van de klasEn dat terwijl ik die opdracht met de ministers echt helemaal had verneukt
woeiiquote:Op zondag 14 maart 2004 22:20 schreef MAX_crazy het volgende:
zo ik ben weer thuis na een GEWELDIG weekend gehad de hebben..
Regroup was echt super tof (900 man) denk dat ik nouw lan-party verslaafd ben
leeeeeeeeechen
WAZAAAAAAAAAAAAAAA
3532 woorden...quote:Op zondag 14 maart 2004 21:35 schreef -Mzraki- het volgende:
Geschiedenis PO helemaal af
2975 woordenhet nawoord werd nogal uitgebreid
Das de moeite.quote:Op maandag 15 maart 2004 14:39 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
3532 woorden...dus niet zeuren.
Zonder voorpagina, inhoudsopgave, literatuurlijst.
LAN Local Area Network... 900 nerds met z'n allen achter computers te kwijlenquote:Op maandag 15 maart 2004 14:37 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
woeiibest groot feestje....
nou weet ik nog steeds niet helemaal wat een Lan party inhoud....
Mja, die andere wist ik al jaquote:Op maandag 15 maart 2004 15:52 schreef Chup het volgende:
Plum = Leander Blom
DaQuppah is ehm 1 van die idioten van Flux... Ze geven elkaar allemaal rare namen.. (dat is heel stoer) ... heb niets tegen nicknames op internet ... maar in het dagelijkse leven![]()
Ja, dat deeltje was me al bekend, maar wat doe je dan achter zo'n computer??quote:Op maandag 15 maart 2004 15:49 schreef Chup het volgende:
[..]
LAN Local Area Network... 900 nerds met z'n allen achter computers te kwijlen
no offense collegaaaaa
het feit dat er zelfs bacteriën in een vulkaan leven ... vergeet jij even?quote:Op maandag 15 maart 2004 17:16 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mja, die andere wist ik al ja
Overigens, we hebben er nu een nieuwe planeet bij
Al die idioten meteen: "Er is ijs, er is water, er zal dus ook vast wel leven zijn"
Het feit dat het daar bijna 0 Kelvin is vergeten ze even
hooo... in ya face! Burn!quote:Op maandag 15 maart 2004 19:40 schreef Chup het volgende:
[..]
het feit dat er zelfs bacteriën in een vulkaan leven ... vergeet jij even?
speciaal voor u:
le·ven2 (onov.ww.)
1 (van organische wezens) zich in de toestand bevinden waarin de verschillende functies en eigenschappen die tezamen het leven vormen aanwezig zijn
het hoeven niet persee mannetjes, en dat soort grappen der natuur, te zijn.
quote:Op maandag 15 maart 2004 20:39 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Het is al verschrikkelijk als ook maar één persoon uit je omgeving overlijdt. Kan je nagaan hoe dat is als er ineens 200 mensen weggevaagd worden. Niet vergeten dat er ook nog eens 1400 gewond zijn geraakt. Dat zijn gewoon gigantische aantallen.
Verder speelt mee dat deze mensen echt met opzet op een verschrikkelijke manier vermoord zijn. Bewust, niet door een foutje. Dat is gewoon gruwelijk. Ook speelt mee dat je beseft dat het gewone mensen zijn net als jij en ik en dat jij het net zo goed had kunnen wezen, bij wijze van spreken. Het komt gewoon heel dichtbij, zeker als je in Madrid woont.
Ook moet je niet onderschatten wat voor impact dit heeft op de hele Westerse wereld. Dit is niet zomaar een losstaande aanslag, maar het begin van waarschijnlijk een hele serie gruwelijke aanslagen. De vraag is wat het volgende keer wordt. De VS, Italië?
Het is dus goed om er even bij stil te staan en er over na te denken en het niet al te lichtzinnig op te vatten. In dit geval is het namelijk géén ver-van-mijn-bed-show.
Tuurlijk, ik weet dat er bacteriën in een vulkaan leven, goed, dat is best extreem, maar het lijkt me toch vrij lastig om te leven wanneer al je moleculen stil staan. Wacht, ik quote het even:quote:Op maandag 15 maart 2004 19:40 schreef Chup het volgende:
[..]
het feit dat er zelfs bacteriën in een vulkaan leven ... vergeet jij even?
speciaal voor u:
le·ven2 (onov.ww.)
1 (van organische wezens) zich in de toestand bevinden waarin de verschillende functies en eigenschappen die tezamen het leven vormen aanwezig zijn
het hoeven niet persee mannetjes, en dat soort grappen der natuur, te zijn.
Dus ja, leven lijkt me wat vergezocht.quote:Temperatuur is het gevolg van het bewegen van moluculen in een stof. Bewegen de moleculen snel, dan is iets warm. Bewegen de moluculen langzaam, dan is iets koud. Staan de moleculen stil, dan is de laagst mogelijke temperatuur bereikt, ook wel het absolute nulpunt genoemd. Dit is het geval bij -273°C.
Mja, nog zo'n boeiende mededeling, ik ga ook slapen, anders haat ik mezelf morgen weerquote:Op maandag 15 maart 2004 22:45 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Hallo allemaal, in ben in een hyper bui, kom net terug van band, bladiebloeblaaaaaaaah! En ik ga nu naar bed! Welterusten mensen, dit was een zeer leuke en vooral boeiende meededeling! Jaja! Whoo!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:33 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, ik heb net met Kees even weer wat stukjes van de wereld erbij gewonnen, alleen Zuid-Amerika, een deel van West Europa en Afrika moeten nog, maar echt moeilijk zal dat niet worden
Is dat weer dat rare spel met zo veel mogelijk klikken en dan krijg je een rood of groen kleurtje en verover je zo deeltjes van een map?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:08 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Nee, Rise of Nations. Een RTS game, resourches minen, legers opbouwen, steden veroveren. Zo door totdat je de hele wereld ownedquote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:06 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Is dat weer dat rare spel met zo veel mogelijk klikken en dan krijg je een rood of groen kleurtje en verover je zo deeltjes van een map?
Bedoel je soms 'resources'?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:24 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, Rise of Nations. Een RTS game, resourches minen, legers opbouwen, steden veroveren. Zo door totdat je de hele wereld owned
welterusten Keesje,quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:52 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Bedoel je soms 'resources'?
Ik ben trouwens slapen..
Gilmore Girls was altijd best grappig, alleen werd dat snel praten dat in het begin zo leuk was een beetje overdonequote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:11 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
welterusten Keesje,
Ze zenden geen Gilmore Girls meer uit!!!Waar moet ik nu naar kijken op mijn woensdag avond om 8:45??
Niet naar Everwood, ik vertik t!!!! hmpf... gelukkig komt daarna Will en Grace.
♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫
Jaquote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:52 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Bedoel je soms 'resources'?
Ik ben trouwens slapen..
Dat vond ik juist irritant, maar ik raakte er na een tijdje wel gewend aan.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:19 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Gilmore Girls was altijd best grappig, alleen werd dat snel praten dat in het begin zo leuk was een beetje overdone
NFSU demo?quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:19 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Dat vond ik juist irritant, maar ik raakte er na een tijdje wel gewend aan.snif..
Hee! Ik heb net die NFSU Demo gespeeld... whoo!!!![]()
Jus a little bit looooooooooooooove!Werd 2e van de 4.
Niet slecht.quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:36 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
NFSU demo?
Ik heb dat echt helemaal kapotgespeeld totdat het hele spel uitkwam
Het hele spel is zomogelijk nóg vettereven kijken of ik nog wat demotijden online heb staan
[afbeelding]
Goed werk broquote:Op woensdag 17 maart 2004 17:08 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Zow, site voor Hoeve Uit en Thuis is ongeveer af, op wat kleine dingetjes na. Klik hier om em te bewonderen, let niet op de lycosreclame. Site staat daar overigens even tijdelijk online, goede webhoster moet nog gevonden worden..
Jup, ziet er wel mooi uit.quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:08 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Zow, site voor Hoeve Uit en Thuis is ongeveer af, op wat kleine dingetjes na. Klik hier om em te bewonderen, let niet op de lycosreclame. Site staat daar overigens even tijdelijk online, goede webhoster moet nog gevonden worden..
Toch wel een uurtje of 11/12.quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:11 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Goed werk broZiet er best netjes uit
Hoe lang heb je hier nou over gedaan?
Das mooi.quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:13 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Jup, ziet er wel mooi uit.![]()
Sehr schon.quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:21 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Das mooi..
God wat is die man toch actief voor zijn leeftijd; Met vrouwtjes worstelen, over muren klimmen, wegrennen van honden, in bomen klimmenquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:42 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Sehr schon.
Ik ga detective Frost kijken!
Mwa, me lichaam voelde wat zwak aanquote:Op woensdag 17 maart 2004 22:45 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Aardige training..
G'nightquote:Op woensdag 17 maart 2004 22:46 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Hahaha, ik vond t wel een beetje sneu voor de huishoudster.
En die vrouw vond ik vanaf t begin al een eng mens... maar zo erg...![]()
Hee, ik ga slapen, welterusten.
Mja, bijna doodsquote:Op donderdag 18 maart 2004 13:43 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Stilletjes hier, zeg.
echo echo echo....quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:46 schreef SuUz2ko het volgende:
hallllooooooh!
Wiskunde alleen G nog doen, maar dat doe ik morgen nog wel, Engels begin ik nu aanquote:Op donderdag 18 maart 2004 16:05 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Zow, Wiskunde Testbeeld, E-opdrachten en G1 af, G3 is wat vaag..
Verder is het aan te raden om vóór morgen 81, 82 en 83 gedaan te hebben voor Engels. Dat moet namelijk dan af zijn, wordt ook gecheckt, ook al viel de les uit.
Ayequote:Op donderdag 18 maart 2004 17:11 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Weetje wat heel stom is? Om als laatste aan de beurt te zijn bij de ortho, en dus dan toch nog de bus missen ook al was je er supervroeg.![]()
![]()
Grmbl...
Kunnen ze daar op een of ander manier geen rekening mee houden??!!
Nu mag ik fijntjes aan mijn engels en dans.
Engels is het enige wat je per se moet af hebben voor morgen?
3-1 Gewonnenquote:Op donderdag 18 maart 2004 20:09 schreef Pizza_Shooter het volgende:.
Dude?!? Ik vraag me wel af hoe je wereld eruit ziet als je dit serieus neemtquote:wij hebben een virus in ons hotmail netwerk binnengekregen met de naam
boombastic.Daarom zijn wij genoodzaakt
de hotmail-gebruikers te bevelen deze e-mail door te sturen naar minstens 15 personen.
Anders wordt je hotmail wachtwoord
bekendgemaakt aan je hele messenger contactpersonenlijst en aan je adressenlijst in hotmail
doet dit snel!!! Ik heb het ook gekregen van iemand!!! het best is dat je het kan doorsturen!!!
tijd voor Flash MX...quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:08 schreef Pizza_Shooter het volgende:
hey, woon jij niet bij arjen in huis?? althans jullie wonen samen in een huis..quote:Op vrijdag 19 maart 2004 00:11 schreef Chup het volgende:
[..]
tijd voor Flash MX...
en voor een webhoster... zoek eens contact met Arjen Brouwer.. die heeft nog een paar gig over.
Ene Niels Boom heeft ook nog 75 GB in de aanbieding, eventueel met ssh en/of ftp toegangquote:Op vrijdag 19 maart 2004 00:11 schreef Chup het volgende:
[..]
tijd voor Flash MX...
en voor een webhoster... zoek eens contact met Arjen Brouwer.. die heeft nog een paar gig over.
Lijkt me niet zo verstandig, die Niels Boom is echt een vaag figuur heb ik gehoord.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:44 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ene Niels Boom heeft ook nog 75 GB in de aanbieding, eventueel met ssh en/of ftp toegangmet een 50 KB/sec upload
![]()
Ja idd die Boom is niet te vertrouwen...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:10 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo verstandig, die Niels Boom is echt een vaag figuur heb ik gehoord.
1. Cquote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:06 schreef Pizza_Shooter het volgende:
1. C
2. A
3. B
4. D
5. C
....
7. C
...
9. C
...
11. C
...
17. D
Ach, toch iets te traag hiervoor. Maar deze heb ik dan waarschijnlijk ook wel allemaal goed.
Well done.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:11 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Sommige vragen waren best onmogelijk, andere waren weer heel leuk gepuzzel
Tijd is altijd te weinig, maar ik denk dat ik er niet heel veel meer had gehad
Dat is een wiskunde wedstrijd, je krijgt 30 vragen, 10 A vragen, 10 B en 10 C, die lopen op in moeilijkheidsgraad. voor A vragen krijg je 3 punten, B 4 en C 5.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:32 schreef GetYourFreakOn het volgende:
En wat houdt kangeroe wedstrijd nou in?
Yippie, ik ga Den Burg in met dit weer!
nee hoor... ik woon in A'damquote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:20 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
hey, woon jij niet bij arjen in huis?? althans jullie wonen samen in een huis..
Ik kan zaterdag echt niet, dus mocht ik willen, moet dat dus op vrijdag. Nouja, we zien het maandag allemaal welquote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:58 schreef errrrr het volgende:
btw, ruben, vrijdag moet ik dus werken :'... dus ik ga zaterdag denk ... ff aan Joram vragen of hij nog gaat, zonee, of er nog anderen mij willen vergezellen
mmm dan was het vast iemand andersquote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:46 schreef Chup het volgende:
[..]
nee hoor... ik woon in A'dam
same here, vind t echt heel irritant, en ga dus ook echt niet opzoeken waar ik nog wat gepost heb, of ik daar een reactie opgekregen heb.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:43 schreef errrrr het volgende:
beetje afwezig de laatste tijd op fok ... haat geen My Active Topics en daarom ben ik er nooit(goede smoes huh?)
Nog even blijven oefenen en je staat makkelijk eerstequote:Op zaterdag 20 maart 2004 11:49 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[afbeelding]
Screenshot van NFSU
Nee, dit is niet mijn beste rit, ik heb beter gedaan, maar t is t enige waar ik een screenshot van gemaakt heb.
[afbeelding]
En dit is mijn doel!
Hihi, ik was in een melige bui toen ik dit in paint plaatste.
ik voel me ook niet echt lekkerquote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:54 schreef GetYourFreakOn het volgende:
ziekjes... verdorie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |