Het is inderdaad "Sting - Shape".quote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch echt Shape van Sting!
heb je hier al eens gekeken?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:30 schreef Phreak het volgende:
en ik zoek nog steeds dat nummer uit de doritos reclame !!!!
http://www.doritos.nl .... daar issie te horen.. althans.. 40 sec. ervan....
Iemand anders nog andere ideeën?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:50 schreef Dizer het volgende:
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:16 schreef Raenius het volgende:
Hoi,
Ik zoek het nummer wat je nu hoort tijdens de reclames voor de nieuwe afleveringen van Buffy the Vampire Slayer....
Iemand enig idee?
- Raenius
Het nummer is iig van Tori Amos...Denk ik...
Alanis Morisette - 21 things I want in a lover
Simply red - Fairgroundquote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:40 schreef dromewaris het volgende:
Stukje text van het nummer wat ik zoek:
And i love the power <stukje niet weet> Even if my story cant make it.
And i love the power .............
Tis een nummer met o.a van die jamaicaanse olievat trommels. (ook die naam kwijt)
wie o wie helpt me
Ik heb de promo zelf niet (bewust) gezien, maar in de reacties op de site van Veronica over Buffy las ik iets over Delerium - Silence (feat. Sarah McLachlan). Is dat em?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:58 schreef Raenius het volgende:
Hoi,
Ik zoek het nummer wat je nu hoort tijdens de reclames voor de nieuwe afleveringen van Buffy the Vampire Slayer....
Iemand enig idee?
- Raenius
Het nummer is iig van Tori Amos...Denk ik...
Alanis Morisette - 21 things I want in a lover
[..]
Iemand anders nog andere ideeën?
Via Google kom ik op Everly Brothers - All I have to do is dreamquote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:41 schreef Caro_lientje het volgende:
Ik zoek een heel oud nummer met de hieronderstaande tekst. Ik denk dat het Dream heet maar wie is de oorspronkelijke zanger? Of heet het niet dream??
Dream dream dream - dream dream dream
dream dream dream - dream dream dream
when I want you - in my arms
when I want you - and all your charms
whenever I want you - all I have to do
is dream dream dream - dream dream dream
Alvast bedankt![]()
Ja idd!!! Dank je welquote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:01 schreef Duckman het volgende:
[..]
Via Google kom ik op Everly Brothers - All I have to do is dream
Bachelor Girl - Treat me goodquote:brotherlouie98 schreef in het vorige topic:
Hoe heet dat liedje waarin ze zingen "I'm gonna let you, I"M GONNA LET YOU GO!, need a man who takes me right (ofzoiets).
Een dancenummer uit de jaren 90 meen ik.
Elephant Man - All Outquote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:28 schreef badboynova het volgende:
wie kan mij zeggen hoe het nummer van de puma reclame heet, want ik het wel eens een keer eerder helemaal gehoord maar dat is een tyd geleden![]()
Met de gejatte trommels van The Good Man - Give it up [1993]quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:19 schreef DubManiac het volgende:
[..]
Simply red - Fairground
Is dat niet Dominica met Gotta let you go?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 15:00 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Bachelor Girl - Treat me good
Is dat hem?
Weet het antwoord zo niet, maar weet wel dat die vraag al tig keer voorbij is gekomenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:00 schreef ook_gek het volgende:
Wie weet hoe dat nummer heet uit de serie road trip dat op MTV is?
Daar hoor je een nummer dat een melodie heeft die zich elke keer herhaalt. Is volgens mij een oud nummer al. Kan je nou niet echt zeggen hoe dat gaat![]()
Iemand een idee? Is een melo die die zich elke keer herhaald. Sommige stukken zijn dan weer langer op de zelfde toon hoogte.
PFFF moeilijk uit te leggen dit
The White Stripes - Seven Nation Armyquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:00 schreef ook_gek het volgende:
Wie weet hoe dat nummer heet uit de serie road trip dat op MTV is?
Daar hoor je een nummer dat een melodie heeft die zich elke keer herhaalt. Is volgens mij een oud nummer al. Kan je nou niet echt zeggen hoe dat gaat![]()
Iemand een idee? Is een melo die die zich elke keer herhaald. Sommige stukken zijn dan weer langer op de zelfde toon hoogte.
PFFF moeilijk uit te leggen dit
zo ongeveer het meest gezochte nummer in deze topicreeksquote:Op zondag 14 maart 2004 00:55 schreef -Marjo- het volgende:
The White Stripes - Seven Nation Army
was dit hem niet???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |