Da Cloot - Get Uppa!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:55 schreef Faviola het volgende:
IK zoek een ouder nummer wat jaar of 2 geleden helemaal in was door een reclame, helaas weet ik niet meer waar de reclame van was, anders had ik wel op ster.nl gekeken...
het is een bekend nummer en dit kwam er in voor:
GETAPPAAAAAH....en dan stond er een man aan de weg ofzoiets, iets met een auto in ieder geval, van dit nummer is een remix gemaakt en die zoek ik ! iemand enig id ??
jeeeeeeejquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:03 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Da Cloot - Get Uppa!
The Masochist - ODquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:27 schreef made het volgende:
Ja ik zoek ook een nummer....
Het is een oud gabber nummer
Text :
"Mr. Cook?"
"Yes?"
"You have a son named Robin? Robin Cook, age 17?"
"Yes."
"I'm sorry, Mr. Cook. You better come down to the station house. Your son is dead."
En dan hoor je z'n hart kloppen en dat wordt dan een beatline.
Het nummer is iig van Tori Amos...Denk ik...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:16 schreef Raenius het volgende:
Hoi,
Ik zoek het nummer wat je nu hoort tijdens de reclames voor de nieuwe afleveringen van Buffy the Vampire Slayer....
Iemand enig idee?
- Raenius
againquote:uit Deel 94, nog steeds 'unsolved'
Het 'latino-liedje' in de film Bad Boys 2..
dat Johnny Tapia het zusje van die ene bezoekt op het strand, tis voordat ze het drankje krijgen en gaan zwemmen..
is door reclamebureau volgens www.ster.nlquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:39 schreef Phreak het volgende:
goed hier nog een keer proberen dan..
als je naar www.doritos.nl gaat hoor je een nummer..
van wie is het en welk nummer ??
thnx![]()
ik ben ook wel benieuwdquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:23 schreef YoGi_Berra het volgende:
uit Deel 94, nog steeds 'unsolved'
Het 'latino-liedje' in de film Bad Boys 2..
dat Johnny Tapia het zusje van die ene bezoekt op het strand, tis voordat ze het drankje krijgen en gaan zwemmen..
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:11 schreef Dizer het volgende:
Ok Please!!!!!! Ik ben op zoek naar een nummer uit de jaren 90. den zelfs eerste helf jaren 90.
De clip is geloof ik zwart wit en het wordt door een man gezongen met iets wat lijkt op dit:
Eh Eh Rock to go go...
Bring it on me...Bring it you...
Please ik ben echt suf aan het zoeken en kan het gewoon niet vinden.
Ik weet echt niet meer hoe het nummer heet en wie die artiest is. Geloof niet dat hij nog veel nummers heeft gemaakt..
Sladequote:Op woensdag 10 maart 2004 01:15 schreef Solinski het volgende:
so here it is merry christmas, everybody's having fun
artiest??
Wham - Wake me up before you goquote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:15 schreef Dizer het volgende:
Nee jij bedoeld Aha - Take on Me... maar dat is het niet
Maar thx iig
Welk western muziekje? Heb je toevallig een nummer waarin je het kan horen?quote:Op woensdag 10 maart 2004 02:10 schreef MOD het volgende:
Hooi ik zoek een nummer, met als intro het welbekende western muziekje "Clint Eeastwood" maar gaat over in een sevig stukje punkmuziek
eerder werd al "The Vandals - I Want To Be A Cowboy" genoemd maar das niet het nummer wat ik zoek....
Iemand anders nog een idee waarover ik het heb?
come to daddy - aphex twin misschien?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:09 schreef ByteMe het volgende:
Ah mooi..
zoek een nummer dat een ontzettende takke herrie heeft en in de titel het woord daddy.. wordt niet in gezongen meen ik.
LOL!! Wham..nee hoor dat is hem nietquote:Op woensdag 10 maart 2004 02:12 schreef phantium het volgende:
[..]
Wham - Wake me up before you go
Bedoel je die?
Hmm na ik je andere post las zal het wel niet.
Deadkirks - Mr Kirk, Your Son Is Deadquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:27 schreef made het volgende:
Ja ik zoek ook een nummer....
Het is een oud gabber nummer
Text :
"Mr. Cook?"
"Yes?"
"You have a son named Robin? Robin Cook, age 17?"
"Yes."
"I'm sorry, Mr. Cook. You better come down to the station house. Your son is dead."
En dan hoor je z'n hart kloppen en dat wordt dan een beatline.
Klinkt in mijn oren als Kelis - Caught out there .... maar dat zal wel niet?quote:Op woensdag 10 maart 2004 10:13 schreef Klonk het volgende:
Zo ik heb er weer een voor de kenners:
een paar jaar oud voor mijn gevoel, een donker meisje wat in het clipje d'r halve (hotel)kamer afbreekt na een ruzie (?), titel was volgens mij iets met rain![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |