abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17599895
Wat vinden jullie van kopiėren van films, muziek, games, enz, op cd/dvd/rom,

Mag dit van jullie kan dit? Of ligt de schuld bij de auteurs met hun prijzen?

Ik vind dat het laatste tijd niet meer mag, aangezien de prijzen van cd en dvd omlaag zijn gegaan (anderhalf jaar al!)

Daarom moet er nog harder tegen kopiėren worden opgetreden dan 2 jaar geleden.
pi_17599940
Ik vind dat jij op je kop bent gevallen
pi_17599971
omlaag???
In de ban van de mods.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 15:57:12 #4
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_17599989
Is al Topic over.

Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_17599998
heel hard gevallen dan toch wel
I fuck you, you don't fuck me
pi_17600015
Weer zo'n discussie.

Nieuwe dvd's/cd's blijven gewoon te duur. Hoewel het wel steeds meer de goede kant op gaat.
Ik blijf gewoon kopieren en downloaden als ik dat wil. Vaak vind ik een paar nummers van een cd maar goed. Dan ga ik toch echt niet een complete cd kopen.

Er moet volgens mij dus niet harder opgetreden worden tegen kopieren.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 15:58:46 #7
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_17600038
Ja dat is een lastige vraag,
Ik vind dat het wel kan. Ik ben van mening dat als je iets heel heel goed vind je het toch wel koopt en je je dan niks aantrekt van de prijs.
En kijk vroeger nam je tapes over van elkaar of van een lp dus opzich is er niks veranderd.
Het enige wat er veranderd is is het medium.
Vroeger: vrienden / fam
Nu: Internet.
Dus ja denk dat de muziek industrie niet zo moeilijk moet doen nu het ineens veranderd van medium.
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
pi_17600045
We rekenen nu met euros ipv guldens en de bedragen vindik nog steeds schandalig. Voor thuisgebruik mag kopieren altijd en als je niet kan wachten op de dvd uitgve dan mag je hem wat mij betreft ook wel van het net af plukken als je later maar braaf de dvd alsnog koopt.
Muziek die ouder is dan 5 jaar moet je ook gewoon kunnen downloaden. Ik heb nog nooit een CD minder gekocht dan voor ik internet had.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  dinsdag 9 maart 2004 @ 15:59:16 #9
34992 ByteMe
Guinness is good for you!
pi_17600057
Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ?

Mwah wel grappig.. kosten van de gemiddelde cd is toch al kunstmatig te hoog gehouden dus ja ik kopieer ja.
"You're running Linux!" I gasp. - "Yes." - "Why?" - "Well, it's developed by thousands of people!" - "So was the Black Death, but that doesn't mean you want to expose yourself to it!"
  dinsdag 9 maart 2004 @ 15:59:33 #10
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_17600067
Het is een spion!!!
Het millennia oude levensbloed van mijn sjamanistische voorvaderen, dat door mijn nederige aderen stroomt, brandt heviger als nooit tevoren.
"...happy birthday son you got a bracelet!" - McManus
- ik heb 4 jaar aan de mafo gestudeert -
  dinsdag 9 maart 2004 @ 16:00:23 #11
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_17600092
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 15:59 schreef ByteMe het volgende:
Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ?
 :Dt 
pi_17600093
Dit is de derde keer vandaag dat ik een post van je lees
mijn mening is na eerdere ervaringen: consumenten, hou je poot stijf. Ik ben meerdere malen met een kat in de zak thuis gekomen na aanschaf van een officiele dvd van een Duitse technogroep.
Dan blijk je promo-materiaal en ander zooi te hebben gekocht zonder ook maar 1 compleet nummertje, terwijl het hoesje allerlei nummers opsomt. Sindsdien heb ik iets minder moeite met kopiėren. Iedereen mag brood verdienen, maar wie shit verkoopt mag van mij zelf de shit krijgen.
  FOK!fotograaf dinsdag 9 maart 2004 @ 16:00:36 #13
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_17600097
ik heb niets met het downloaden van film ect.
koop ze wel als ik ze echt goed vind. het origineel staat toch leuker in de kast.

echt fel tegen ben ik niet.
maar nee, voor mij hoeft het niet.
en de echt systematische downloaders (en dan door verkopen ofzo) die mogen wel aangepakt worden
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  dinsdag 9 maart 2004 @ 16:01:18 #14
78308 Taxi
Op slicks, geen voorrijkosten.
pi_17600113
Je hebt het goede nieuws van Warner ook vernomen?

Het muzikanten/producers-wereldje is doordrongen van allerlei centenpikkers. Persoonlijk vind ik dat artiesten al teveel geld verdienen en dat is nog maar een schijntje, vergeleken met de producenten. De prijzen van een cd kunnen volgens mij veel lager.

Prijs normale cd's nagenoeg net zo laag als een copieerbare cd
of
een mindere optie: prijs de copieerbare cd net zo duur als de normale cd.

Ik houd het op optie 1
Er zijn mensen die mij platvloers vinden... Die moeten niet zo zeiken!
Taxiracing weblog
pi_17600121
Net alsof we niet zouden downloaden als cd's 5 Euro kostten ipv 20? Kom toch op zeg.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 16:02:51 #16
22976 realist_ik
FC Den Bosch
pi_17600160
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 16:01 schreef GoodspeeD het volgende:
Net alsof we niet zouden downloaden als cd's 5 Euro kostten ipv 20? Kom toch op zeg.
ook nog wel downloaden, maar iig meer kopen dan nu.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 16:03:15 #17
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_17600174
Wat moet ik vinden van iets wat heel normaal is.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_17600181
ik heb geen problemen met het dowloaden van films, als het maar goede films zijn ik koop niets ik download muziek, films, applicatie software alles gratizzz
pi_17600191
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 16:02 schreef realist_ik het volgende:

[..]

ook nog wel downloaden, maar iig meer kopen dan nu.
Dat kan kloppen, maar het downloaden is niet goed te praten omdat cd's zo duur zijn. Ik ga ook geen plasmascherm jatten, omdat ze 10.000 Euro kosten.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 16:04:27 #20
56864 Marty26
pi_17600204
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 15:54 schreef T.Jacobusen het volgende:
Wat vinden jullie van kopiėren van films, muziek, games, enz, op cd/dvd/rom,

Mag dit van jullie kan dit? Of ligt de schuld bij de auteurs met hun prijzen?

Ik vind dat het laatste tijd niet meer mag, aangezien de prijzen van cd en dvd omlaag zijn gegaan (anderhalf jaar al!)

Daarom moet er nog harder tegen kopiėren worden opgetreden dan 2 jaar geleden.
Meschien moet deze meneer iets meer uitleg krijgen waar die vandaan moet downe wedden dat die nooit meer stopt
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
pi_17600212
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 16:03 schreef Megumi het volgende:
Wat moet ik vinden van iets wat heel normaal is.
Dat is het em juist. Eigenlijk is het ontiegelijk hypocriet dat je van huis uit altijd aangeleerd krijgt niet te stelen, maar we ondertussen met ruim 1 miljard mensen muziek zitten te stelen.
pi_17600237
dowloaden mag, niet kan niet blablabbla , rot toch op stelletje boomknuffelaars. als het kan kan het kan het niet kan het niet. wat jij doet moet jij weten maar laat mij lekker me gang gaan. al ligt de hele industrie op zijn reet het kan me niets verrotte. zien we dan wel weer, als dat gemekker maar dat kan niet en zo rot toch op stelletje greenpeace activisten
  dinsdag 9 maart 2004 @ 16:06:13 #23
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_17600238
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 16:04 schreef GoodspeeD het volgende:

[..]

Dat is het em juist. Eigenlijk is het ontiegelijk hypocriet dat je van huis uit altijd aangeleerd krijgt niet te stelen, maar we ondertussen met ruim 1 miljard mensen muziek zitten te stelen.
Dus jij bent het brave jongetje van de klas die nooit wat download?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_17600331
Daar gaan we weer..
Nieuwe dvd's en cd's zijn gewoon te duur, vooral games.
Bij een cd wil ik een cd hebbenw aar ik de meeste nummers mooi vind niet maar 1 of 2 als ik zelf een cd brand staan er alleen nummers op die ik ook mooi vind
  dinsdag 9 maart 2004 @ 16:10:31 #25
56864 Marty26
pi_17600349
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 16:06 schreef richard80 het volgende:
dowloaden mag, niet kan niet blablabbla , rot toch op stelletje boomknuffelaars. als het kan kan het kan het niet kan het niet. wat jij doet moet jij weten maar laat mij lekker me gang gaan. al ligt de hele industrie op zijn reet het kan me niets verrotte. zien we dan wel weer, als dat gemekker maar dat kan niet en zo rot toch op stelletje greenpeace activisten
*licht onder ze buro van het lache*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')