:Dtquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:59 schreef ByteMe het volgende:
Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ? Kopieren hoe ik dat vindt ?
ook nog wel downloaden, maar iig meer kopen dan nu.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:01 schreef GoodspeeD het volgende:
Net alsof we niet zouden downloaden als cd's 5 Euro kostten ipv 20? Kom toch op zeg.
Dat kan kloppen, maar het downloaden is niet goed te praten omdat cd's zo duur zijn. Ik ga ook geen plasmascherm jatten, omdat ze 10.000 Euro kosten.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:02 schreef realist_ik het volgende:
[..]
ook nog wel downloaden, maar iig meer kopen dan nu.
Meschien moet deze meneer iets meer uitleg krijgen waar die vandaan moet downe wedden dat die nooit meer stoptquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:54 schreef T.Jacobusen het volgende:
Wat vinden jullie van kopiėren van films, muziek, games, enz, op cd/dvd/rom,
Mag dit van jullie kan dit? Of ligt de schuld bij de auteurs met hun prijzen?
Ik vind dat het laatste tijd niet meer mag, aangezien de prijzen van cd en dvd omlaag zijn gegaan (anderhalf jaar al!)
Daarom moet er nog harder tegen kopiėren worden opgetreden dan 2 jaar geleden.
Dat is het em juist. Eigenlijk is het ontiegelijk hypocriet dat je van huis uit altijd aangeleerd krijgt niet te stelen, maar we ondertussen met ruim 1 miljard mensen muziek zitten te stelen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:03 schreef Megumi het volgende:
Wat moet ik vinden van iets wat heel normaal is.
Dus jij bent het brave jongetje van de klas die nooit wat download?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:04 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Dat is het em juist. Eigenlijk is het ontiegelijk hypocriet dat je van huis uit altijd aangeleerd krijgt niet te stelen, maar we ondertussen met ruim 1 miljard mensen muziek zitten te stelen.
*licht onder ze buro van het lache*quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:06 schreef richard80 het volgende:
dowloaden mag, niet kan niet blablabbla , rot toch op stelletje boomknuffelaars. als het kan kan het kan het niet kan het niet. wat jij doet moet jij weten maar laat mij lekker me gang gaan. al ligt de hele industrie op zijn reet het kan me niets verrotte. zien we dan wel weer, als dat gemekker maar dat kan niet en zo rot toch op stelletje greenpeace activisten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |