quote:
Op zaterdag 29 april 2006 18:56 schreef Copycat het volgende:[..]
Dat dus.
Niet over allerlei onbegrijpelijk paranoïde klinkende zaken die blijkbaar al topic na topic over FOK! zwerven.
Het laatste wat ik erop zeg: de dochters zijn nooit geloofd, mee eens? Iedere keer opnieuw werden ze vermalen - als je praat wat er hier over het forum zweeft dan zou je de scheldkannonades eens moeten lezen waaraan zij hebben blootgestaan - ze werden uitgemaakt voor hoeren, leugenaars, fantasten, snollen, moet ik verder putten uit dit forum of de forums? Niet een mod die zich daar ooit druk over maakte - twee volwassen vrouwen met eigen gezin en kinderen konden jaar in jaar uit publiekelijk vermalen worden - ik echter bevestig, lees wel, BEVESTIG de situaties die zij geschetst hebben - alle betrokkenen die dit ook konden hielden hun mond - om hun situaties echter te bevestigen moet je zaken openbaren die voor een buitenstaander inderdaad als complete kolder klinken - is het echter geen kolder dat Gert Timmerman SR zes volle jaren wacht voor hij ze een ultimatum in de pers stelt? Vraagt zich ooit iemand af waarom? En kom me nou niet met die Gert Timmerman die interesseert ons geen ruk, want dan vraag ik me af wat ze hier dan allemaal doen!
Over paranoia: Het truth gedeelte staat vol van ongelovelijke zaken, nietwaar?
Over de media: staat de schutting van je buurman een centimeter op jouw grond is er de rijdende rechter - versmeer je je huis, is er op TV een heuze schoonmaakploeg die de troep opruimt - ben je een aso, is er ook een programma voor - heb je kinderen die niet luisteren, is er The Nanny, etc.
Maar is er ook een programma dat ook maar een minuut zendtijd overheeft om de Gert Timmerman soap eens nader te belichten en mogelijk eens te informeren naar het welzijn van de slachtoffers?
Mij interesseert de de naam van de man ook niet maar wat mij interesseert is de Nederlandse houding tegenover dergelijke zaken - als je een kind hebt, het komt thuis en zegt: Ik ben verkracht, heb je dan nu je bewijs? NEE! slechts de verklaring van je kind, nietwaar? Of je je kind geloven kunt of niet moet je zelf uitmaken. Ik ben de eerste geweest uit de directe omgeving van de Timmermannen die zijn toevlucht heeft moeten zoeken tot een forum omdat noch de media, noch justitie interesse hadden in de zaken. Het management van Gert timmerman volgde, deed onderzoek en de rest weet je. Niets paranoia's aan. Soms bestaan zaken nu eenmaal uit ongelooflijke dingen. Maar als het forum plaats bied aan het constant ongeloof hechten aan de dochters, getuigen en dergelijke, laat het dan ook een plaats zijn waar een andere stem gehoord mag worden, AUB!
Laat het een plaats zijn waar men met zoveel mogelijk respect omgaat met de gevoeligheid van deze zaken in plaats van het gelul hier over klonen, en god mag weten welke andere theorieen er nog aangevoerd mogen worden om de Goddelijke Timmerman' s onschuld in ere te houden.
Want dan hoeven we ons niet meer af te vragen waarom Gert Timmerman niet bij de raad van journalistiek en klacht deponeerde toen hij voor alles en nog wat onschuldig uitgemaakt kon worden -
Waarom hij geen laster en smaad proces is begonnen, geen van de keren.
Waarom hij nu kiest voor onderduiken en zwijgen
Waarom een kerk geen verweer geeft bij onterechte beschuldigingen die wel leiden toe interne spanningen,
Waarom een voorganger niet thuisgeeft -
Waarom het verweer van Junior uit niet meer bestaat dan: het is een oude familievete - ik ven geen familie, de kerk is geen familie, het slachtoffer is geen familie, etc
Al deze vragen gewoon lekker openlaten zou ik zeggen ...
Liever kloontheorieen aanhangen, de getuigenissen van mensen die jullie helemaal niet kennen neersabelen, want Gert timmerman kennen jullie natuurlijk allemaal wel persoonlijk - dat blijkt wel:
ach hij heeft gewoon wat donkere humor, ach, was maar gewoon een geloofscrisis, ach dit en dat, die man herinnert zich niet meer wat hij zoveel jaren geleden gedaan heeft -
Als dat zo is, waarom vlucht hij dan?
Nou groetjes, allemaal, lekker verder gaan zoals je gewend bent hier ....