Ja, ik zet het zo van me afquote:Op donderdag 27 april 2006 14:55 schreef hendrikje65 het volgende:
Hoi PMS,
Ik las wat reply's van je in andere onderwerpen, ik vraag mij af !
Heeft de ziekte je zo verbitterd gemaakt, er kan geen goed woordje vanaf.
Of is dit je manier van dingen van je afzetten.
Ik wil niet voor TS spreken, maar vertel!quote:Op donderdag 27 april 2006 17:06 schreef Pietverdriet het volgende:
TS weet dat dit verhaal van voor toch achter verzonnen is?
Ga eerst deel 1t/m10 in HBB lezen en daarna 1t/m9 in TRU, dan mag je meedoenquote:Op donderdag 27 april 2006 17:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wil niet voor TS spreken, maar vertel!![]()
Ja doei!quote:Op donderdag 27 april 2006 17:15 schreef yvonne het volgende:
Ga eerst deel 1t/m10 in HBB lezen en daarna 1t/m9 in TRU, dan mag je meedoen
Je hebt heel wat gemistquote:Op donderdag 27 april 2006 17:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja doei!
![]()
Dit topic staat nu in SHO en dus zijn recaps van de gebeurtenissen voor de SHO-users onontbeerlijk.
Anyways, dit lijkt mij een typisch welles nietes spelletje. Zowel in huize Timmerman als op FOK!.
Ik heb wel het een en ander meegekregen, aan de zijlijn en achterin.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:24 schreef yvonne het volgende:
Je hebt heel wat gemist
Maar ik zie dat Hendrikje er al is, en die zal Ome Francis vast wel mailen
Voor zover ik weet komt Francis niet actief terug.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hebt heel wat gemist
Maar ik zie dat Hendrikje er al is, en die zal Ome Francis vast wel mailen
Ik wist dat ik (wo)man had moeten schrijven, maar dat zou dan weer verkeerd worden uitgelegd, door zowel jou als Piet en dan moest ik op het matje, yadayadayada, the whole shebangquote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 15:32 schreef schatje het volgende:
De broer van de zussen wordt in de Privé genoemd.
Het artikel (3 pagina's maar liefst) kopt: "Welles-nietes-soap sleept zich voort! Huisvriend klaagt aan: 'Gert Junior is pedofiel'."
Wie is dan die huisvriend? FrancisC, en die kennen we natuurlijk al hier op FOK!.
Hij beweert in het blad een tape in zijn bezit te hebben waarop Gert Timmerman Junior zijn misstap toegeeft. Die zou het volgende hebben gezegd: "Waar maak jij je druk om? Ik heb maar een beetje gevoeld...".
U riep?quote:Op donderdag 27 april 2006 14:52 schreef yvonne het volgende:
Ah, daar is hendrikje al, het wachten is op de rest van de meute.
Dus jij zegt in feite dat als je gehaat wordt dan zul je wel slecht zijn?quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:24 schreef hendrikje65 het volgende:
Voordat de kern van dit onderwerp weer onderuitgehaald, graag even aandacht voor het volgende
( let wel, dit is iemand die Gert Timmerman niet voor niets zo haat) graag reacties op het feit dat Gert Timmerman jarenlang zijn gang heeft kunnen gaan. En nu nog steeds mooi weer speelt!
Qoute van paar weken geleden op de site van gert timmerman !
Lekker "emotioneel"stukje :
Gert Timmerman, de site is dichtgegooid, het zou ook tijd worden ook. Bij je naam en de gedachte aan je achterbakse gezicht krijg ik al braakneigingen. Nergens kunnen we terecht met onze ellende die jij ons hebt aangdaan.
Hoe heb jij in al die jaren zo schijnheilig allles vol kunnen houden ? En dat zong over God en eerbied, eerbied, dat heb jij nog NOOIT gehad kerel. Niet voor je kinderen, niet voor Hermien en al helemaal niet voor al die mensen die je de vernieling hebt ingeholpen.
Een beest ben je, mensen dragen littekens van jaren en jij speelt vrolijk saxofoon !! Allemaal om in de schijnwerpers te staan, denk eens aan een ander kwal ! Ja artiest ben je, maar geen echt mens. Een nepper ben je, altijd al geweest.
Ik zou me aan je bekend moeten maken met naam en toenaam, ik kan dat niet. Waarom niet ? Omdat ik een nieuw leven ben begonnen en ik de waarheid altijd heb achtergehouden. Ik kan mij gezin daar niet meer mee confronteren, maar jouw nog wel op deze manier. Kreng !
Graag normale reacties graag!
quote:Op maandag 24 april 2006 22:14 schreef hendrikje65 het volgende:
let de eerst komende twee weken maar eens goed op !![]()
Ik wacht in spanning af!quote:Op zondag 19 februari 2006 18:52 schreef FrancisC het volgende:
Binnenkort volgt er een officiele aangifte tegen een geloofsgemeenschap in Almelo,
<..>
Hieronder een kopie van het schrijven aan de stichting misdaad annoniem, niet vanwege het feit dat ik annoniem wil blijven, maar vanwege hun connecties en mijn eerdere ervaringen om zo een zaak los te krijgen (die verjaard was):quote:
De vraag zou moeten zijn, wat vindt de dader ervan? Ik laat de slachtoffer(s) buiten beschouwing, dat wil zeggen, hun annonimiteit blijft gewaarborgd - het zijn de daders die niet mogen ontkomen!quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:35 schreef Copycat het volgende:
Wat vind dat vermeende slachtoffer er eigenlijk van dat jij je als heilsoldaat opwerpt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |