abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37345460
Hoi PMS,

Ik las wat reply's van je in andere onderwerpen, ik vraag mij af !

Heeft de ziekte je zo verbitterd gemaakt, er kan geen goed woordje vanaf.

Of is dit je manier van dingen van je afzetten.
pi_37345628
Oh God, gaan we weer.......................................................

Admin donderdag 27 april 2006 @ 17:05:14 #28
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_37349818
quote:
Op donderdag 27 april 2006 14:55 schreef hendrikje65 het volgende:
Hoi PMS,

Ik las wat reply's van je in andere onderwerpen, ik vraag mij af !

Heeft de ziekte je zo verbitterd gemaakt, er kan geen goed woordje vanaf.

Of is dit je manier van dingen van je afzetten.
Ja, ik zet het zo van me af
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 27 april 2006 @ 17:06:27 #29
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_37349864
TS weet dat dit verhaal van voor toch achter verzonnen is?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 27 april 2006 @ 17:13:57 #30
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37350104
quote:
Op donderdag 27 april 2006 17:06 schreef Pietverdriet het volgende:
TS weet dat dit verhaal van voor toch achter verzonnen is?
Ik wil niet voor TS spreken, maar vertel!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Admin donderdag 27 april 2006 @ 17:15:16 #31
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_37350165
quote:
Op donderdag 27 april 2006 17:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik wil niet voor TS spreken, maar vertel!
Ga eerst deel 1t/m10 in HBB lezen en daarna 1t/m9 in TRU, dan mag je meedoen
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

donderdag 27 april 2006 @ 17:19:40 #32
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37350314
quote:
Op donderdag 27 april 2006 17:15 schreef yvonne het volgende:
Ga eerst deel 1t/m10 in HBB lezen en daarna 1t/m9 in TRU, dan mag je meedoen
Ja doei!

Dit topic staat nu in SHO en dus zijn recaps van de gebeurtenissen voor de SHO-users onontbeerlijk .

Anyways, dit lijkt mij een typisch welles nietes spelletje. Zowel in huize Timmerman als op FOK! .
  Admin donderdag 27 april 2006 @ 17:24:26 #33
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_37350477
quote:
Op donderdag 27 april 2006 17:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja doei!

Dit topic staat nu in SHO en dus zijn recaps van de gebeurtenissen voor de SHO-users onontbeerlijk .

Anyways, dit lijkt mij een typisch welles nietes spelletje. Zowel in huize Timmerman als op FOK! .
Je hebt heel wat gemist
Maar ik zie dat Hendrikje er al is, en die zal Ome Francis vast wel mailen

donderdag 27 april 2006 @ 17:31:08 #34
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37350721
quote:
Op donderdag 27 april 2006 17:24 schreef yvonne het volgende:
Je hebt heel wat gemist
Ik heb wel het een en ander meegekregen, aan de zijlijn en achterin.
Maar zo erg boeide dit moddergevecht me niet .

Maar nú wel, dus hoezo weet Piet zeker dat het verhaal in de OP van voor tot achter verzonnen is?
Get to the point, woman!
  Admin donderdag 27 april 2006 @ 17:31:42 #35
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_37350743
Ja, laat Piet dat zelf ff uitleggen

pi_37350849
quote:
Op donderdag 27 april 2006 17:24 schreef yvonne het volgende:

[..]

Je hebt heel wat gemist
Voor zover ik weet komt Francis niet actief terug.
wel is iedereen vrij om met hem te mailen en de discussie ergens anders voort te zetten.

Maar veranderen is menselijk en ik kan natuurlijk niet spreken voor de moderators van Soaps, Showbizz & Sterren en/of FrancisC.

Daarnaast is het grappig om te zien dat zelfs als FrancisC niet actief ten tonele is de discussie her en der toch steeds weer op blijft laaien.

Veel mensen vallen FrancisC aan dat hij "maar door blijft gaan" als hij verschijnt, maar dat is denk ik niet helemaal terecht.
De meeste topics en momenten dat de discussie weer oplaait of actueel wordt op FOK! is/zijn getriggert door andere users dan FrancisC.

Dit staat overigens volledig los van hoe ik over de rest van de zaak denk.

k wilde het toch even kwijt
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  donderdag 27 april 2006 @ 17:36:44 #37
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37350898
quote:
Op donderdag 27 april 2006 17:31 schreef yvonne het volgende:
Ja, laat Piet dat zelf ff uitleggen
Ik wist dat ik (wo)man had moeten schrijven, maar dat zou dan weer verkeerd worden uitgelegd, door zowel jou als Piet en dan moest ik op het matje, yadayadayada, the whole shebang .

Piet? Hoe weet je zeker dat het verhaal in de OP van voor tot achter verzonnen is?
pi_37350903
Zow, en nu trek ik mij weer terug...
Ik heb hier mijn eigen moddergooierij op te ruimen...

Vanmiddag zijn de "eendjes gevoerd"...
de modder aan de rand van het water bleek ook erg interessant.
(en zowel kinderen als hond waren het daarover eens.. mijn laminaat en ik wat minder)
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  donderdag 27 april 2006 @ 17:58:43 #39
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_37351551
quote:
Op woensdag 26 april 2006 15:32 schreef schatje het volgende:
De broer van de zussen wordt in de Privé genoemd.

Het artikel (3 pagina's maar liefst) kopt: "Welles-nietes-soap sleept zich voort! Huisvriend klaagt aan: 'Gert Junior is pedofiel'."

Wie is dan die huisvriend? FrancisC, en die kennen we natuurlijk al hier op FOK! .

Hij beweert in het blad een tape in zijn bezit te hebben waarop Gert Timmerman Junior zijn misstap toegeeft. Die zou het volgende hebben gezegd: "Waar maak jij je druk om? Ik heb maar een beetje gevoeld...".
pi_37369699
.
I´m back.
pi_37380294
Voordat de kern van dit onderwerp weer onderuitgehaald, graag even aandacht voor het volgende

( let wel, dit is iemand die Gert Timmerman niet voor niets zo haat) graag reacties op het feit dat Gert Timmerman jarenlang zijn gang heeft kunnen gaan. En nu nog steeds mooi weer speelt!

Qoute van paar weken geleden op de site van gert timmerman !

Lekker "emotioneel"stukje :
Gert Timmerman, de site is dichtgegooid, het zou ook tijd worden ook. Bij je naam en de gedachte aan je achterbakse gezicht krijg ik al braakneigingen. Nergens kunnen we terecht met onze ellende die jij ons hebt aangdaan.

Hoe heb jij in al die jaren zo schijnheilig allles vol kunnen houden ? En dat zong over God en eerbied, eerbied, dat heb jij nog NOOIT gehad kerel. Niet voor je kinderen, niet voor Hermien en al helemaal niet voor al die mensen die je de vernieling hebt ingeholpen.

Een beest ben je, mensen dragen littekens van jaren en jij speelt vrolijk saxofoon !! Allemaal om in de schijnwerpers te staan, denk eens aan een ander kwal ! Ja artiest ben je, maar geen echt mens. Een nepper ben je, altijd al geweest.

Ik zou me aan je bekend moeten maken met naam en toenaam, ik kan dat niet. Waarom niet ? Omdat ik een nieuw leven ben begonnen en ik de waarheid altijd heb achtergehouden. Ik kan mij gezin daar niet meer mee confronteren, maar jouw nog wel op deze manier. Kreng !

Graag normale reacties graag!
  † In Memoriam † vrijdag 28 april 2006 @ 16:59:10 #42
135486 Manu82
How you doin'?
pi_37381488
quote:
Op donderdag 27 april 2006 14:52 schreef yvonne het volgende:
Ah, daar is hendrikje al, het wachten is op de rest van de meute.
U riep?
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_37397154
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 16:24 schreef hendrikje65 het volgende:
Voordat de kern van dit onderwerp weer onderuitgehaald, graag even aandacht voor het volgende

( let wel, dit is iemand die Gert Timmerman niet voor niets zo haat) graag reacties op het feit dat Gert Timmerman jarenlang zijn gang heeft kunnen gaan. En nu nog steeds mooi weer speelt!

Qoute van paar weken geleden op de site van gert timmerman !

Lekker "emotioneel"stukje :
Gert Timmerman, de site is dichtgegooid, het zou ook tijd worden ook. Bij je naam en de gedachte aan je achterbakse gezicht krijg ik al braakneigingen. Nergens kunnen we terecht met onze ellende die jij ons hebt aangdaan.

Hoe heb jij in al die jaren zo schijnheilig allles vol kunnen houden ? En dat zong over God en eerbied, eerbied, dat heb jij nog NOOIT gehad kerel. Niet voor je kinderen, niet voor Hermien en al helemaal niet voor al die mensen die je de vernieling hebt ingeholpen.

Een beest ben je, mensen dragen littekens van jaren en jij speelt vrolijk saxofoon !! Allemaal om in de schijnwerpers te staan, denk eens aan een ander kwal ! Ja artiest ben je, maar geen echt mens. Een nepper ben je, altijd al geweest.

Ik zou me aan je bekend moeten maken met naam en toenaam, ik kan dat niet. Waarom niet ? Omdat ik een nieuw leven ben begonnen en ik de waarheid altijd heb achtergehouden. Ik kan mij gezin daar niet meer mee confronteren, maar jouw nog wel op deze manier. Kreng !

Graag normale reacties graag!
Dus jij zegt in feite dat als je gehaat wordt dan zul je wel slecht zijn?
I´m back.
  zaterdag 29 april 2006 @ 15:10:18 #44
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_37403515
Verbazingwekkend .. hoe 1 ouwe duif op de dam de gemoederen bezig kan houden. Het fanatisme druipt ervan af.

Ik was afgehaakt bij HBB deel 9 of zoiets... maar wie weet, lees ik maar weer eens even mee.
tvp dus
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
  zaterdag 29 april 2006 @ 15:21:29 #45
242 Pinball
Electric Monk
pi_37403753
quote:
Op maandag 24 april 2006 22:14 schreef hendrikje65 het volgende:
let de eerst komende twee weken maar eens goed op !
quote:
Op zondag 19 februari 2006 18:52 schreef FrancisC het volgende:
Binnenkort volgt er een officiele aangifte tegen een geloofsgemeenschap in Almelo,
<..>
Ik wacht in spanning af!
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zaterdag 29 april 2006 @ 17:04:38 #46
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37405958
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 15:21 schreef Pinball het volgende:

[..]

[..]

Ik wacht in spanning af!
Hieronder een kopie van het schrijven aan de stichting misdaad annoniem, niet vanwege het feit dat ik annoniem wil blijven, maar vanwege hun connecties en mijn eerdere ervaringen om zo een zaak los te krijgen (die verjaard was):

Ik hoop dat uw stichting mij ter hulpe kan komen met advies of daadkracht - in het kort - ik ben op de hoogte van een zedenmisdrijf, gepleegd door de zoon van een bekende Nederlander, gedaan in 1993/ 1994 - het meisje waartegen het feit gepleegd werd was lid van de kerk "De Banier" in Almelo, evenals de dader. Toen het meisje aan haar ouders opbiechtte wat haar was overkomen hebben deze op hun beurt ogenblikkelijk de destijds voorganger, dhr LEFEU in kennis gesteld. De dader bekende het feit onmiddelijk en werd uit de kerk verbannen. De ouders deden geen aangifte omdat de publiciteit een gevolg zou zijn. Ik heb met de heer LEFEU gesproken en erop aangedrongen deze aangifte te doen, immers, het ging om een strafbaar feit. Dit deed hij niet, wel gaf hij het gebeuren toe. Ik heb meerdere malen geprobeerd om een aangifte erdoor te krijgen, deze werd steeds afgewezen omdat ik geen slachtoffer kon opmelden en de ouders niet overgingen tot aangifte. Wat kan ik doen om een onderzoek naar deze gang van zaken te krijgen? Het stuk heeft al in de prive gestaan, maar aan iedere vorm van onderzoek ontbreekt het.

verzonden op: 29 april 2006
  zaterdag 29 april 2006 @ 17:29:50 #47
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37406601
Verzonden aan de politie Twente op 29 april 2006, afdeling Enschede Zuid:

Geachte heer, mevrouw

Ik hoop dat ik op uw hulp kan rekenen in de vorm van advies - in het kort - ik ben op de hoogte van een zedenmisdrijf, gepleegd door de zoon van een bekende Nederlander, gedaan in 1993/ 1994 - het meisje waartegen het feit gepleegd werd was lid van de kerk "De Banier" in Almelo, evenals de dader. Toen het meisje aan haar ouders opbiechtte wat haar was overkomen hebben deze op hun beurt ogenblikkelijk de destijds voorganger, dhr LEFEU in kennis gesteld. De dader bekende het feit onmiddelijk en werd uit de kerk verbannen. De ouders deden geen aangifte omdat de publiciteit een gevolg zou zijn. Ik heb met de heer LEFEU gesproken en erop aangedrongen deze aangifte te doen, immers, het ging om een strafbaar feit. Dit deed hij niet, wel gaf hij het gebeuren toe. Ik heb meerdere malen geprobeerd om een aangifte erdoor te krijgen, deze werd steeds afgewezen omdat ik geen slachtoffer kon opmelden en de ouders niet overgingen tot aangifte. Een mutatie kon wel gemaakt worden. Wat kan ik doen om alsnog een onderzoek naar deze gang van zaken te krijgen? De affaire heeft inmiddels al in de prive gestaan, maar aan iedere vorm van onderzoek ontbreekt het.
Nogmaals, ik wil aangifte doen tegen de voormalig voorganger van de pinkstergemeente 'De Banier" te Almelo die het voorval niet alleen verzweeg, maar ook nog eens "actief moeite deed" om de zaak in de doofpot te houden. Een mutatie volstaat niet!
Ookal kan er strafrechtelijk wellicht niets meer ondernomen worden, mijns inziens kan de zaak wel worden onderzocht -
Gaarne verneem ik zo spoedig mogelijk van u - en nogmaals, ik wil geen mutatie laten opmaken maar een aangifte formuleren. Waarom wil dit tot op de dag van vandaag maar steeds niet lukken?

zaterdag 29 april 2006 @ 17:35:28 #48
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37406780
Wat vind dat vermeende slachtoffer er eigenlijk van dat jij je als heilsoldaat opwerpt?
pi_37406886
gooi toch dicht, Cc

begint die geobsedeerde malloot hier nog eens opnieuw, door zijn stormtroeperkloon vooruit te sturen en zo een oud topic omhoog te schoppen.

"FrancisC begint nooit zelf" nee, boefuckinghoe daar heeft zijn klonen voor

Een tape die vernietigd was is ineens toch niet vernietigd?
Hoelang krijgt deze idioot nog een podium, zeg?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 29 april 2006 @ 17:47:38 #50
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37407124
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 17:35 schreef Copycat het volgende:
Wat vind dat vermeende slachtoffer er eigenlijk van dat jij je als heilsoldaat opwerpt?
De vraag zou moeten zijn, wat vindt de dader ervan? Ik laat de slachtoffer(s) buiten beschouwing, dat wil zeggen, hun annonimiteit blijft gewaarborgd - het zijn de daders die niet mogen ontkomen!
Verder ga ik niet in op de discussie hier - mijn zaken lopen naar behoren, ik zal alleen tezijnertijd de (officiele) vorderingen posten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')