abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 september 2008 @ 17:22:00 #151
41860 rollator_GSI
Zastava GTI-killer
pi_62001016
quote:
Op maandag 29 september 2008 16:25 schreef Hyperdude het volgende:
bedrijf bestaat natuurlijk nog wel steeds omdat er nog steeds mensen denken dat je voor een dubbeltje op de eerste rang kan zitten.
en omdat het handig is voor je 'witwaspraktijken' .
een beetje vreemd ,maar wel lekker !!
pi_62011686
quote:
Op maandag 29 september 2008 16:25 schreef Hyperdude het volgende:
Mensen die hun te dure aanschaf gaan verdedigen in een topic over een garage die te goedkope auto's verkoopt.

on-topic: bedrijf bestaat natuurlijk nog wel steeds omdat er nog steeds mensen denken dat je voor een dubbeltje op de eerste rang kan zitten.
Ik heb afgelopen 2 jaar geen problemen gehad zowel als in bedrijf als met APK.

Dan betaal ik liever teveel dan dat de wagen laat afweten wanneer het niet uitkomt.
It's inevitable that Seagulls will take over the world!
pi_62049433
Ben er vorg jaar een keer langs geweest... inderdaad een hoop "medelanders" met een zeer oude dikke merc. dat is voor mij al het teken op "bye bye" te zeggen
Rookworst zonder "R" is ookworst!
  maandag 3 november 2008 @ 17:18:35 #154
52379 joosd
WWW.AXCLUB.NET
pi_62912266
en gisteren op TV in Undercover ... en niet positief
  FOK!fotograaf maandag 3 november 2008 @ 18:49:10 #155
13368 NiGeLaToR
pi_62914617
quote:
Op maandag 3 november 2008 17:18 schreef joosd het volgende:
en gisteren op TV in Undercover ... en niet positief
Was wel vaag inderdaad, maar toen de eigenaar in de tweede communicatiepoging uitleg gaf was dat dan weer wel netjes en plausibel. Jammer dat zijn geloofwaardigheid door het gedoe ervoor he-le-maal weg was. Uiteraard hadden de programmamakers hier de nadruk op gelegd
  woensdag 5 november 2008 @ 12:41:30 #156
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_62966347
Voro 250 euro kan je trouwens overal een APK regelen. Daar heb je JET CARS niet voor nodig.
pi_62968117
De naam kwam me al bekend voor, toen ik undercover in nederland keek.
Dus de de dag erna ging ik ff kijken op internet waar ik die naam nou eerder had gehoord, en ja hoor.. verhalen zat

Vond het wel grappig om te zien hoe amaturistisch dat bedrijf is
  woensdag 5 november 2008 @ 13:55:58 #158
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_62968463
Valt me op dat iedereen die door Jet Cars belazerd is, problemen heeft met de interpunctie. Een verband?
Where law ends, tyrrany begins.
pi_62970850
quote:
Op woensdag 5 november 2008 13:55 schreef Gunner het volgende:
Valt me op dat iedereen die door Jet Cars belazerd is, problemen heeft met de interpunctie. Een verband?
Yep, de auto's worden namelijk aangeboden met interpunctie, maar als je de auto op komt halen is de interpunctie toevallig net kwijt
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_67101787
Hebben ze nog steeds zo een slechte naam?
Heb namelijk een auto nodig..
ne okuyon, bokmu var?
  maandag 16 maart 2009 @ 16:47:10 #161
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_67105881
Ja, laatst nog bij Undercover in Nederland geweest. Het is nog steeds een oplichterstent.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_67106279
quote:
Op maandag 16 maart 2009 14:39 schreef saban het volgende:
Nee hoor, prima toko
pi_67109672
quote:
Op maandag 16 maart 2009 14:39 schreef saban het volgende:
Mss moet je een kijkje nemen bij ACC-Overveen.
  maandag 16 maart 2009 @ 19:17:27 #164
35845 Cybje
Muuh muuh muuh
pi_67110987
Waar heb je de auto voor nodig? Als je de auto puur nodig hebt in de zin van dat het in jouw bezit moet zijn, dan is Jet Cars geen slechte keus. Wil je er ook nog daadwerkelijk mee rijden, dan zou ik naar een ander bedrijf gaan.
Schaap
pi_76285200
quote:
Op maandag 16 maart 2009 19:17 schreef Cybje het volgende:
Waar heb je de auto voor nodig? Als je de auto puur nodig hebt in de zin van dat het in jouw bezit moet zijn, dan is Jet Cars geen slechte keus. Wil je er ook nog daadwerkelijk mee rijden, dan zou ik naar een ander bedrijf gaan.
needs more love

aan de ene kant heb ik zoiets van hoe dom kun je zijn om daar een auto te kopen (dit bedrijf blijft gewoon voortbestaan), aan de andere kant googlen niet alle mensen voordat ze gaan kopen, en niet iedereen heeft verstand van auto's integendeel.

Verder vind ik het vrij belachelijk dat er nog niemand een zaak is aangespannen tegen deze gasten (alleen dan wel met groep) via burgerrechter. + vind ik dat er ook vanuit de overheidkant zelf er niks wordt gedaan hieraan .. Denk ik aan iets van een instantie in het leven roepen dat de autodealers controleert bv...

ze blijven maar bestaan ook al hebben ze ongelooflijk zieke negatieve feedback al jaaaaaaaaaaaaren lang, kan ook wel gewoon een front zijn ofzo voor criminele sh*t
pi_76287551
Dit lijken me gasten die je persoonlijk op de koffie komen bij je thuis als je het lef hebt om een procedure te starten.
pi_76304147
voor een leuke klusauto kun je er denk ik wel goed terecht
pi_76307089
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 11:57 schreef edraket31 het volgende:
Dit lijken me gasten die je persoonlijk op de koffie komen bij je thuis als je het lef hebt om een procedure te starten.
klopt..

miss dan samen sterk? iets van een stichting oprichten ofzo kweenie, zou toch iets op te vinden zijn...
pi_76307132
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 21:28 schreef KonnieKipke het volgende:
voor een leuke klusauto kun je er denk ik wel goed terecht
ervan uitgaande dat ze ook nog een lekkere winstmarge binnen trekken lijkt me dat ook juist niet...

beste gewoon wegblijven, genoeg klusauto's bij particulieren bv
  zaterdag 2 januari 2010 @ 00:02:46 #170
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_76311592
Dat dezew toko nog bestaat zeg...wat een oplichters.
pi_77147272
ik zag laatst op het programma das je goed recht over een toko dat ook 'en masse' km standen terugdraaiden en verkochten.. Een hele groep heeft toen zijn recht gehaald bij de rechter. Zij kregen een vordering op het autobedrijf.

Deze vordering werd niet betaald, waarop ze een incassoburo inschakelden. Ook dit leidde tot niets: Ze weigerden gewoon te betalen!! Pas toen het programma das je goed recht ermee ging bemoeien kwam de eigenaar heel snel over de brug en sloot dealtjes met de gedupeerden...

Conclusie: je kunt je recht wel halen hier in NL en een vordering hebben, maar als een bedrijf dan nog niet betaalt kun je niets doen en kan het bedrijf blijkbaar gewoon moeiteloos voortbestaan! ik vond dit iig een heel opmerkelijk stukje televisie
pi_77363340
slechte dealer, terugdraaien kmstanden, autos met problemen. NOOIT kopen.
pi_77416443
Ik ben ook al een tijdje rond aan het kijken voor een auto en kwam ook Jet Cars tegen. Prijs waren altijd laag, te laag eigenlijk. Ze staan altijd boven aan met een 'goedkope' auto in 'top' staat.

Beetje surfen en kwam de volgende reviews tegen
quote:
Afgelopen mei een auto gekocht bij Jet Cars. Een BMW 530D km stand 234 000 km

Gekocht voor 8999 euro zonder inruil.

Deze auto reed goed toen ik een proefrit maakte. Viel me wel op dat deze langzaam was voor een 3 liter BMW. Afijn. Ongeluk gehad. Iemand reed bij het achterportier naar binnen en de auto brak door midden. RDW heeft een onderzoek gedaan.

Dit betrof een overgekatte auto waarvan de voorkant uit Wpanje kwam. En de achterkant vermoedelijk uit UK of een ander links rijdend land. Van de 6 cilinders. Zaten er maar 4 in!

Dus koop nooit een auto bij Jet Car.
en deze
quote:
Ik heb ze een paar jaar terug aan de telefoon gehad vanwege een "mooie renooit" espace3,5 V6 die ze hadden staan.
Kreeg een perfect abn sprekende dame aan de lijn waaraan ik vroeg of ze ook aan inruil deden en zij bevestigde dat.
Eenmaal aangekomen realiseerde ik me dat dat vrouwtje aan de lijn een uitzondering op de regel was wat betreft abn.
Normaal geef ik mijn sleutels nooit af aan iemand maar een medewerker ging kijken naar mijn auto en ik kreeg de sleutels van de espace om te kijken. Aangezien de dikste mercedessen, bmw's , audi's etc daar stonden dacht ik , dat zit wel snor.Ik liep van de balie waar ik de sleutels kreeg naar de espace en zag hoe meer ik de espace naderde steeds meer krassen en deuken...zo erg dat ik ben omgekeerd weer terug naar de balie om de sleutels weer in te leveren.
Ik wilde mijn sleutels hebben om het plek des onheils te verlaten alleen ging dat niet zo makkelijk...

De medewerker ging meteen moeilijk doen waarom ik opeens geen interesse meer had en na zo'n 5 minuten heftig discussiëren ging hij naar achter om zijn collega met mijn auto op te halen. het duurde zo'n 20 minuten voordat mijn auto eindelijk terug was . De stemming in de zaak was grimmig en zodra ik m'n sleutels kreeg ben ik gelijk ingestapt en weggereden. Onderweg realiseerde ik me dat mijn auto wel heel raar geparkeerd stond met het rechter voorwiel zowat tegen een andere auto zodat ik er geen zicht op had , ook als ik het stuur losliet trok hij opeens naar rechts.
Ik vertrouwde het niet en heb me auto ergens stilgezet , stapte uit en ja hoor er zat een compleet andere band rechtsvoor. ik deed een rondje om de auto en had opeens 4 verschillende merk autobanden maar die rechtsvoor was toch het mooist. Het leek wel een rozijn zo uitgedroogt. Het witte poeder voor het verwisselen zat nog op de band en me velg was beschadigd alsof er met een koevoet banden zijn gewisselt.

Ook had ik verse vingerafdrukken aan de binnenkant van me velg.
Ik koos ervoor om door te rijden naar huis want als ik terug was gegaan was het waarschijnlijk verkeerd met mij of met hun afgelopen. Eenmaal thuis heb ik ze opgebeld , om verhaal gevraagd en ze ontkende alles direct en het kon niet gebeuren blablabla...
Direct door naar het politie-bureau voor aangifte . Eenmaal daar aangekomen hadden ze geen tijd en kon ik 2 maandagen erop langskomen voor aangifte . Ik was er op dat moment goed klaar mee , ik zei: "ik heb nu verse vette vinger afdrukken op me velgen staan , het poeder van de banden wisselen zit er nog op en ik heb een dikke scheur in me velg." Dat balie mens liet toen een agent naar buiten komen om te kijken en zei: "ja, vetvlekken afdrukken kunnen we niets meer kom over 2 maandagen maar weer terug voor aangifte."
2 maandag later aangifte gedaan en zelf maar foto's van de schade bijgeleverd incl. vingerafdrukken omdat de politie daar te beroerd voor was.

Ik vroeg ze nog wat er ging gebeuren , ze antwoordde: "waarschijnlijk niets, beland wel op de groote hoop van hun , het enige wat we nu kunnen doen is aangiftes verzamelen." Het is nu 4 jaar later , hoeveel aangiftes hebben ze nog nodig???

Conclusie: 2200,00 euro schade zonder iets gekocht of verkocht te hebben.

Tijdens het opmaken van de aangifte gaf de agent zelf al aan dat het niet zo als op tv gaat en ik waarschijnlijk nooit iets zal horen vanuit de politie.

Ik: "het is toch helemaal niet moeilijk? het enige wat jullie hoeven te doen is de vingerafdrukken van me velg afnemen en van die medewerker. 1 en 1 is 2 toch?"
verbalisant: "zoals ik al zei, wij zijn geen columbo".
Ik boos: "Gelukkig kunnen jullie allemaal goed bonnetjes schrijven" :/

Kwam het onderwerp Jetcars tegen moest me hart ff luchten sorry!
5 jr terug ging men nogniet garages googlen.
Dieptepunt is ook nog eens dat de politie geen zin heeft om iets te doen voor deze persoon

Hier zijn meer ervaringen te lezen.
http://www.autoweek.nl/myreviewdealerindex.php?naam=Jet+Cars
Lees ook vooral de reacties bij de positieve reviews..
pi_77418455
OMG Die bandenwissel!!! sorry voor die gast maar toch LOL
pi_77424583
2200 euro schade voor alleen een scheur in je velg? Yeah right. en alle 4 de banden verwisseld in de 10 min dat hij binnen was? Waarom zouden ze gratis banden gaan verwisselen, beetje ongeloofwaardig.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 18:05:37 #176
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_77424837
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 05:35:42 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 18:18:21 #177
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_77425188
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:56 schreef Providentia het volgende:
2200 euro schade voor alleen een scheur in je velg? Yeah right. en alle 4 de banden verwisseld in de 10 min dat hij binnen was? Waarom zouden ze gratis banden gaan verwisselen, beetje ongeloofwaardig.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_77427829
meesterlijk, dat zou wel een betoog voor jetcars kunnen zijn:

hoezo we hebben graties banden verwisseld binnen 10 minuten
pi_77429669
quote:
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  vrijdag 29 januari 2010 @ 21:13:45 #180
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_77430454
Dat dit bedrijf nog bestaat is tekenent voor de business... Als zulke bedrijven kunnen blijven bestaan, komt de handel nooit van zijn slechte naam af.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_77448174
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 18:05 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Ben je nou zo dom of doe je maar alsof?
ik ben echt zo dom , leg es uit
  zondag 31 januari 2010 @ 14:01:11 #182
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_77476322
Belachelijk dat dit bedrijf (en A1 cars en al die andere malafide bedrijfjes) zomaar kunnen blijven bestaan.
  zondag 31 januari 2010 @ 18:43:25 #183
41860 rollator_GSI
Zastava GTI-killer
pi_77484184
ahum..........witwassen........ahum............wit poeder.........................ahum...............jeweetwel..............

jet Cars dan he , de rest ken ik niet , hahahaha
  zondag 31 januari 2010 @ 18:44:05 #184
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_77484214
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 14:15 schreef Providentia het volgende:

[..]

ik ben echt zo dom , leg es uit
Z'n banden zijn gejat en vervangen door rommel.
2000 light years from home
  zondag 31 januari 2010 @ 19:21:36 #186
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_77485400
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 14:22 schreef SubSun het volgende:
Ik ben ook al een tijdje rond aan het kijken voor een auto en kwam ook Jet Cars tegen. Prijs waren altijd laag, te laag eigenlijk. Ze staan altijd boven aan met een 'goedkope' auto in 'top' staat.

Beetje surfen en kwam de volgende reviews tegen
[..]
Een 6 cilinder kopen en niet zien dat er een 4 cilinder in ligt
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 31 januari 2010 @ 19:36:37 #187
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_77485906
quote:
Op zondag 31 januari 2010 19:21 schreef daNpy het volgende:

[..]

Een 6 cilinder kopen en niet zien dat er een 4 cilinder in ligt
Niet iedereen heeft er net zoveel verstand van zoals jij. Ik zou dat ook absoluut niet zien.
Where law ends, tyrrany begins.
  zondag 31 januari 2010 @ 19:48:34 #188
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_77486305
Mijn ervaring met Jet Cars...

Ixnay was op zoek naar een mooie auto (dieseltje) van het type Audi A3 of iets vergelijkbaars.
Ik ging dus naar www.autotrader.nl en maakte een vergelijking op prijs, aantal kilometers, bouwjaar etc.
Stond daar ene te koop van Jet Cars. Dus ik belde op met de vraag of ze die nog hadden. Er stond alleen geen foto op. Vrouw aan de telefoon klonk op zich nog degelijk en beleefd. En zei: "Ja, we hebben hier meer dan 600 auto's dus ik weet dat zo niet."
Ja, ik moest helemaal vanuit Heerlen naar Rotterdam rijden, dus ik moest wel even weten of ik niet voor niks kwam. Die vrouw zo: "Ja, hij staat wel nog in de computer, we hebben hem nog".
Dus ik daar naartoe, met een kennis van mijn ouders.

Van buiten zag je in die zaak alleen maar nieuwe BMW's, Vipers, etc. staan. Om indruk te maken.
Binnen zag ik diverse "medelanders" rondlopen. Variërend van Noord-Afrika tot het voormalig Joegoslavië.
Ik had meteen een naar gevoel en ik dacht niet: "Hier ga ik een auto kopen."

In het midden stond een balie. Een half metertje verhoogd zodat ze vanuit hun "kraaiennest" alles in de gaten konden houden.
Ik vroeg aan rastaboy achter de toonbank of de auto er was waarvoor ik kwam. Hij keek in de computer en zei, "Ja hij staat hier binnen in deze hal." Het was er druk, er stonden veel mensen maar hun auto te zoeken. Normaal leidt een verkoper je naar de auto en houdt een verkooppraatje. Wij moesten zelf op zoek gaan naar die auto.
Rastaboy, Abdul en Vladimir in het kraaiennest liepen alle 3 rond met een gigantische bos met sleutels. Ter grootte van een gemiddeld stuur.
Wij 2 maal de hele zaal afgelopen en konden hem niet vinden.

Terug naar het kraaiennest.
"Ja, dan moet je daar achter in de andere zaal kijken." Daarvoor moest je eerst achter in de zaal doorlopen naar buiten. Daar buiten stonden allerlei gare afgetrapte bakken. Het leek of ze klaar waren voor de sloperij. Aangekomen in de 2e zaal stonden veel auto's die nog net niet klaar waren voor de sloperij, maar daar wel goed voor in aanmerking zouden kunnen komen als ze nog iets meer afgetrapt waren.

Wij weer die hele zaal doorlopen en weer niks kunnen vinden. Wel stond er ergens nog een Audi van het type dat ik zocht, maar dat kon hem niet zijn want daar waren ze aan bezig. Die moest nog gespoten worden etc. Toen keek ik naar de kentekenplaat en herinnerde me dat dat met dezelfde nummers begon als die waarvoor ik helemaal naar Rotterdam gekomen ben.

Eerst zijn we nog naar een andere zaal gelopen maar dat was de zaal van de verkochte auto's. Daar liepen meerdere mensen rond. Ineens kwam weer een Noord-Afrikaan of iets vergelijkbaars aangelopen die met veel geluid en gebaren duidelijk maakte "diet ies alemal verkogt".
Die kennis die met mij was meegegaan keek nog even verontwaardigd terug zo van: "ja als je mij een auto wil verkopen moet je niet tegen mij praten alsof ik je hond ben".

Toen zijn we maar weggegaan.
Ik zou er geen auto gaan kopen als ik jouw was. Ik vertrouwde helemaal niks van die zaak. Ik geloof best dat ze goedkoop zijn, maar ze zullen je niet gaan bieden wat jij er van verwacht.
Als je dicht in de buurt van Rotterdam woont, en er staat een buitenkans tussen loont het zich misschien wel om even te gaan kijken en wie weet.
Maar service krijg je niet. Klantvriendelijkheid ook niet. Echt een zaak waar volgens mij van alles niet aan klopt.
  zondag 31 januari 2010 @ 21:27:26 #189
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_77490916
Ik heb eens de rest van dit topic gelezen.

Ik wist meteen dat het foute boel was daar. Maar dat het ZO fout was had ik niet gedacht, damn.
Ben ik ff blij dat ik geen auto gekocht heb daar.
  zondag 31 januari 2010 @ 21:33:09 #190
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_77491244
Mbt die S80

'Even a broken clock is right 2 times a day'
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 1 februari 2010 @ 17:26:53 #191
41860 rollator_GSI
Zastava GTI-killer
pi_77519200
joh vroeger had je Jet Car Hifi

als er in omgeving rotterdam een autoradio was gejat stond hij daar in de etalage.

een kennis van me was op zoek naar dezelfde radio die hij had,de zijne was gestolen,een ouder type pioneer,hun hadden hem nog.

hij staat er mee te spelen komt zn eigen gebrande cd eruit.

hij mocht hem meenemen als hij geen aangifte deed .
pi_77520684
quote:
Op maandag 1 februari 2010 17:26 schreef rollator_GSI het volgende:

als er in omgeving rotterdam een autoradio was gejat stond hij daar in de etalage.

een kennis van me was op zoek naar dezelfde radio die hij had,de zijne was gestolen,een ouder type pioneer,hun hadden hem nog.

OMG. Wat voor soort mensen koopt daar nou een auto?
pi_77520926
quote:
......
pi_77520986
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 22:05 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik snap niet dat deze zaak nog bestaat. Ik bedoel gaat er geen belletje rinkelen als mensen die auto's daar tegen die scherpe prijzen zien staan? En als er dan ook nog louche allochtonen met grote druk om je heen staan dan nok je toch??
Ik zou sowieso nooit een auto van een turk of marokkaan kopen. Die lui hebben iets met de combinatie auto's en oplichten.
pi_77521440
hehe zelfs een marokkaan zei ooit tegen mijn broer dat je nooit een auto bij een turk of marokkaan moet kopen
pi_77521516
quote:
Op maandag 1 februari 2010 17:26 schreef rollator_GSI het volgende:

maandag 1 februari 2010 @ 18:36:24 #197
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_77521624
quote:
Op maandag 1 februari 2010 18:31 schreef SameOldGrind het volgende:
hehe zelfs een marokkaan zei ooit tegen mijn broer dat je nooit een auto bij een turk of marokkaan moet kopen
Zie posthistorie van Turq52
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_77522001
quote:
Op maandag 1 februari 2010 18:31 schreef SameOldGrind het volgende:
Kan me nog iets op tv herinneren van zo'n ex-joegoslaaf (ik denk een bosniër) die probeerde op zo'n veiling van in beslag genomen auto's voor 200 euro een mercedes te kopen. Is uiteraard geen turk of marokkaan, maar wel van hetzelfde slag; voor compleet onmogelijke (lees: lage) prijzen auto's te proberen kopen, en aan de andere kant voor compleet onmogelijke prijzen (lees: hoge) proberen te verkopen.
pi_81711685
Beste allemaal,

Het is inderdaad een louge bedrijf, maar toch kan je er wel pareltjes weghalen.
Neem iemand mee die echt een monteur is, ga niet af op lage kilometerstanden.

Ik ben zelf 1e monteur en APK keurmeester.
Heb zelf daar verleden jaar een Golf TDI gekocht van 2001, voor echt de helft van de prijs van een dealer.

Na een grondige inspectie bleek de koppeling slecht, koplamp zat scheef, aircopomp werkte niet.
Voordeel is dat het al een wat oudere auto was, onderdelen zijn er zat te krijgen.

Na een weekje sleutelen een perfecte auto voor weinig...

Het kan dus wel, maar ga er niet heen zonder goede kennis van auto's
  vrijdag 21 mei 2010 @ 17:55:13 #200
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_81729432
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:32 schreef Robert550 het volgende:
Beste allemaal,

Het is inderdaad een louge bedrijf, maar toch kan je er wel pareltjes weghalen.
Neem iemand mee die echt een monteur is, ga niet af op lage kilometerstanden.

Ik ben zelf 1e monteur en APK keurmeester.
Heb zelf daar verleden jaar een Golf TDI gekocht van 2001, voor echt de helft van de prijs van een dealer.

Na een grondige inspectie bleek de koppeling slecht, koplamp zat scheef, aircopomp werkte niet.
Voordeel is dat het al een wat oudere auto was, onderdelen zijn er zat te krijgen.

Na een weekje sleutelen een perfecte auto voor weinig...

Het kan dus wel, maar ga er niet heen zonder goede kennis van auto's
Heb jij die auto gekocht als zijnde een goede auto? Of als auto waar het nodige aan zou mankeren?

Buiten dat riekt het een beetje naar spam

[ Bericht 6% gewijzigd door leolinedance op 22-05-2010 00:48:58 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')