Omdat jij het op eigen kracht kon.quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
waarom hadden we vroeger niet zulke behulpzame topics/mods
vandaar die tig bans, T-O bans e.d zeker!quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Omdat jij het op eigen kracht kon..
Maar dat heeft toch allemaal effect gehad? Je snapt nu tenminste hoe het niet moet.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
vandaar die tig bans, T-O bans e.d zeker!
nee, wij hadden, swets, yvonne, oldenzaaltjuh enzo..
vroeger, toen ONZ nog bikkelen was, met je 56k modem!!!
Prachtig, een pareltje. Een genot om te schrijven, maar hopelijk ook om te lezen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Eeem ja. Dat was een nogal misterieuze dame die ik meen boter smokkelde tussen Nederland en België indertijd. Ook had ze nog iets te maken gehad met de Greet Hofmans affaire, maar mondje dicht daarover. Toen je moeder moest bevallen van je zus, toen had het heel erg gesneeuwd. We zaten in het huisje in Valkenburg, en in de verte zagen we koplampen naderen. Het was Nouk, de smokkelaarster. Door de sneeuw kon ze niet verder en vroeg of ze bij ons kon overnachten, of in ieder geval wachten tot het weer beter werd.
Later die avond kreeg je moeder weeën. We konden niet weg, er lag immers teveel sneeuw. Nouk en ik hebben je moeder toen geholpen je zus ter wereld te brengen. Ze was zo mooi en lief(je zus dan). Alles erop en eraan, een wolkje van een kind. Later die avond ging Nouk de smokkelaarster tóch nog op pad met haar boter, tegen beter weten in. Achteraf hadden je moeder en ik misschien nog meer moeten aandringen dat ze zou blijven slapen.
We hoorden de dag erop dat er een vrouw was verongelukt met een partij boter. Uit dank voor haar hulp die nacht hebben je moeder en ik toen besloten je zus Nouk te noemen..
Ik ben mede aanleiding.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maak eens wat werk van je posts
In plaats van een losse opmerking gelardeerd met wat smilies, is het ook mogelijk iets meer werk te maken van je post. Maak er een geheel van, ook de PI hoort bij een succesvolle post! Neem een voorbeeld aan de volgende post:
[..]
Prachtig, een pareltje. Een genot om te schrijven, maar hopelijk ook om te lezen.
Het hoeft niet altijd zó uitgebreid, maar de idee moge duidelijk zijn.
en dat wil je niet, aangezien dit meestal funest voor je topic verloop is..quote:.
quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:26 schreef JaWi het volgende:
bier (het ~)
1 alcoholhoudende drank uit hop en mout door gisting bereid => gerstenat [Belg.] [Belg.]
Amenquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
vandaar die tig bans, T-O bans e.d zeker!
nee, wij hadden, swets, yvonne, oldenzaaltjuh enzo..
vroeger, toen ONZ nog bikkelen was, met je 56k modem!!!
Lijkt me erg sterk!quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
heeft die -edit- er nu al wat van geleerd???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |