owh, dus bij jouw mogen we klagen om alle problemen in de wereld? en om alle idioten die jij bedacht hebt?quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:00 schreef woutabest het volgende:
Ik wilde dit ook al aanbieden in V&A, maar daar wilden de modjes het niet kopen:
Ik wilde dus mijn wereldbol slijten, ik krijg er een beetje genoeg van. Al die zeurende mensen die mij god noemen...
Bieden vanaf ¤ 10,-
[afbeelding]
Als je een ander leuk planeetje hebt kunnen we ook ruilen.![]()
Ik vind hem niet mooi.quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:02 schreef QuietGuy het volgende:
[afbeelding]
Ruilen? kan je opnieuw beginnen als God, de mens creëeren enzo, eneuh, leer van je fouten, de Mens kan stukken beter!
Daar kan ik nog eens over nadenkenquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:05 schreef Supaaah het volgende:
Ik bied Mars aan, Z.G.A.N, nooit gebruikt. Enig nadeel is dat er - ondanks vele sukkels het tegengestelde denken te bewijzen - geen vocht is. Maar des te groter de uitdaging.
Het is dezelfde planeet.quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:06 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ik vind hem niet mooi.
[..]
Daar kan ik nog eens over nadenken
Als jij de verzendkosten betaald. (Gewoon via de TPG, dus reken het tarief maar zelf uit.)quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:04 schreef Doodmetaal het volgende:
Kan je hem opsturen?
Die foto van mij ís Mars...quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:06 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ik vind hem niet mooi.
[..]
Eenmaal, andermaal?quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:05 schreef nodisch18 het volgende:
ik koop hem voor [afbeelding]
Eerste hit bij googlequote:Op donderdag 11 maart 2004 16:08 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Die foto van mij ís Mars...
Denk er maar eens rustig over na jaquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:06 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ik vind hem niet mooi.
[..]
Toch niet, remondepemon kwam met een prachtig bod!quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:09 schreef woutabest het volgende:
[..]
Eenmaal, andermaal?
je zal er geen spijt van krijgenquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:10 schreef woutabest het volgende:
[..]
Toch niet, remondepemon kwam met een prachtig bod!
Het is ook nooit goed hier he. Je koopt de aarde, en meteen wil je 'het paradijs' er ook bij hebben.quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:15 schreef jogy het volgende:
/\
Ik vroeg me gewoon af of het 'all in' was of niet, je moet wel de mogelijkheden hebben om alles goed te kunne regelen zoals jij het wilt toch?quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:22 schreef ElPatrico2002 het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed hier he. Je koopt de aarde, en meteen wil je 'het paradijs' er ook bij hebben.
Ik heb ooit wel eens bemiddeld bij die afspraken, maar toen de christenen ineens raar begonnen te doen ben ik er maar mee gestopt. Misschien kan jij er nog wat mee, maar ik ben een beetje lui.quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:15 schreef jogy het volgende:
Ik wil hem wel kopen, maar ik wil wel wat vragen beantwoord hebben dan.
Boel vraagjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |