Dat duurt nog hartstikke lang johquote:Op maandag 8 maart 2004 21:12 schreef miss_dynastie het volgende:
1 april 2004: beefcake en ShaoliN
quote:Nou, ik kan niet anders zeggen dat ze zich vandaag keurig gedragen heeft. Heb haar nauwelijks op versprekingen kunnen betrappen.
Alleen het huiswerk deed me wat vreemd kijken. Maar nu ben ik ook wel een erg argwanend iemand hoor.
We moesten maar eens opletten of we tijdens het poepen vanuit de buik persten of vanuit het. Hihi... Ik kan dat toch niet echt serieus nemen. Het zal wel ergens goed voor zijn hoop ik dan maar.
Nu wacht ik nog even op een fijne poepbeurt.
Hihi... Ik kan het niet eens serieus opschrijven zonder te lachen, echt niet! Ik zit nu nog te lachen.
Dutchie, ik snap dat je huiswerk vreemd overkomtquote:Op maandag 8 maart 2004 21:19 schreef dutchie het volgende:
Doet ik nog even fijn crossposten van mijn laatste post waar Miss_Dynastie zo om lachen moest (ik wilde jullie mijn avonturen bij de zwangerschapsyoga niet onthouden)
Ik moest even denken, maar nu weet ik hetquote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:45 schreef E.T. het volgende:
Rick, bedankt!![]()
voor de nieuwsgierigen...![]()
Volledig los van dit topic, maar dit is een beetje tegen het zere been.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 10:08 schreef Luchtbel het volgende:
Weet iemand een overzicht of iets van wat je ongeveer standaard aankomt?
Ik bevind mezelf momenteel in de gelukkige positie dat ik nog maar 2 kilo ben aangekomen. Ik was best wel bang dat ik heel veel zou zijn aangekomen nu al, omdat ik van mezelf al niet echt slank ben, maar ook niet te dik (67 kilo ben 1 meter 73). Maar nu vraag ik me af of er standaarden voor zijn ofzo, wat je moet aankomen?
't is al goed hoor. Ik ben 1 cm korter dan jij en jij weegt zeg maar wat ik heel graag zou willen wegen, maar waarvoor ik 'nog' zo'n 15 kilo voor moet afvallen. Dus als iemand dan zegt dat ze niet echt slank is...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 10:36 schreef Luchtbel het volgende:
Sorry van je zere been![]()
Maar ik ben wel een beetje uit verhouding van mezelf hoor
Ik heb hele dunne armen en onderbenen maar wel altijd een buikje en merkwaardige bovenbenen, dussuh...Ik heb ook niet gezegd dat het niet prima was...maar ik heb wel aanleg om vrij snel dik(kig) te worden dus vandaar...
En Pluisje bedankt. Dat wist ik helemaal niet.
mmm, ik zou ongeveer 10 kilo af moeten vallen en zo'n 10 cm moeten groeien voor dat bmiquote:Op dinsdag 9 maart 2004 10:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
't is al goed hoor. Ik ben 1 cm korter dan jij en jij weegt zeg maar wat ik heel graag zou willen wegen, maar waarvoor ik 'nog' zo'n 15 kilo voor moet afvallen. Dus als iemand dan zegt dat ze niet echt slank is...
Ach ja, never mind...
Doe maar gewoon lekker uitbuiken, daar ben je tenslotte zwanger voor
Idd, ik kan daar soms moeilijk tegen. Je gaat een kind krijgen! Die krijg je niet voor niets! Ga dan ook niet lopen zeuren over de dingen die je ervoor moet laten of die het met je lichaam doet.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:31 schreef pluisje het volgende:
Sugar, probeer je lichaam de komende tijd te zien als "een huisje" voor je baby, in plaats van je eigen lichaam. Er is simpelweg geen controle op uit te oefenen, hoeveel je aankomt wordt voor een groot deel bepaald voor hormonen.
Je lichaam legt nu een reserve laagje aan voor de baby, dat is in de natuur zo geregeld.
Sugar, wat vervelend zeg. Ik moet zeggen dat ik ook al wat moeite heb met de herverdeling van vet op m'n lichaam. Ik ben nog niet aangekomen, maar mijn borsten/kont/heupen/buik/dijen zijn toch al merkbaar dikker. Daar baal ik wel van, maar ik weet dat het voor een goed doel is en daar houd ik me aan vast.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:24 schreef Sugar het volgende:
Luchtbel... Ik maak me daar ook heel druk om, maar dan juist omdat ik wèl best wat aankom! Heel naar, moet er zo vaak om huilen, omdat ik mezelf zo lelijk vind. Met dikke dijen en kont... Op die plekken zat altijd al beetje meer, maar paste dus wel altijd in maat 36 of 38. Nu niet natuurlijk, is ook niet erg, maar zou zo graag alleen maar wat extra's op buik hebben!
Word heel verdrietig van die kilo's en bubbels en kan het nauwelijks verkroppen dat ik er niet voor mag gaan lijnen. Ik heb een eetprobleem gehad en dik anderhalf jaar geleden is dat heel heftig geweest en at ik niet. Dat is nu allemaal voorbij, maar ik merk dat ik nu best graag mezelf weer niets te eten zou willen geven. Of in elk geval die controle terug wil. Ik woog toen uiteindelijk niks, ook helemaal niet goed, maar nu weer zoveel! Vind het heel moeiilijk...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |