Ik heb hier alles nog op video.
![]()
Misschien eens een Live Aid marathon organiseren hier?
![]()
Nou ja, als hij toch op dvd uitkomt hoeft dat niet. Maar ja, dan moeten ze natuurlijk wel álles uitbrengen.
Live Aid was gewéldig! Het optreden van U2 inderdaad, maar Bowie heb ik vaak teruggekeken, en Queen.... Nou ja, teveel om op te noemen.
Én het was voor mij, als jonge Beatlesfan, de eerste keer dat McCartney ergens live optrad dat nog live werd uitgezonden ook. Na de dood van John Lennon in 1980 had hij namelijk niet meer opgetreden. Ik was er enorm opgewonden en nerveus voor, kan ik me herinneren. Ook omdat er vantevoren allerlei geruchten waren dat George en Ringo ook zouden komen. Gebeurde niet natuurlijk, maar ik heb wel eens ergens gelezen dat ze wel backstage waren geweest.
Ik zat de hele tijd te wachten tot hij zou komen, en ik wist ongeveer hoe laat dat zou zijn, maar ze lieten maar steeds een hijgende (van het dansen) Madonna in Philadelphia zien.
![]()
Was nog even bang dat ze dat belangrijker vonden dan Macca.
![]()
Toen kwam hij eindelijk en toen deed zijn microfoon het niet het eerste couplet, maar gelukkig kende het publiek de tekst van Let It Be ook.
Ik hoop dat het wordt uitgebracht. Die banden van mij hebben natuurlijk ook niet het eeuwige leven. Wilde al aan mijn vader vragen of hij ze voor me op DVD wilde branden, maar ja, da's ook wel veel werk. Dat kan hij zich dan besparen.