Dit soort geruchten kunnen niet waar zijn sinds Ajax een N.V. is en beursgevoelige informatie niet mag verzwijgen (of hoe je dat ook moet verwoorden). Als er een contract is wordt dat naar buiten gebracht. Geen officiële bevestiging = geen contract.quote:Op maandag 8 maart 2004 18:55 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Er is geen interesse in VDV. Die heeft namelijk al getekend bij Barca.
Verhalen cq geruchten over dat een speler uit Nederland voor 40 miljoen verkocht wordt moet je niet serieus nemen.
quote:AMSTERDAM - Ter ere van zijn 70e verjaardag heeft de gemeente Amsterdam Ajax-legende Bobby Haarms maandag benoemd tot Levend Monument. Wethouder Hannah Belliot verraste hem tijdens de uitzending van het AT5-programma FC Godenzonen met de onderscheiding wegens zijn grote betekenis voor de cultuurhistorie van de hoofdstad.
Volgens Belliot is Haarms hét levende voorbeeld van het sportief culturele erfgoed in Amsterdam.
De benoeming van Haarms tot monument is een eenmalige gebeurtenis. In totaal dragen 7000 gebouwen in de stad dit kenmerk. De voormalige hersteltrainer van Ajax is als 'grasmeester' nog altijd actief bij de Amsterdamse club.
Was wel een leuke uitzending op AT5. Dat 'levend monument' was leuk bedacht door de ambtenaren van Belliot (zal ze echt niet zelf bedacht hebben).quote:Op dinsdag 9 maart 2004 08:32 schreef ChAoZ het volgende:
Nu.nl
[..]
40 miljoen ???? Lijkt me beetje onzin dit.quote:Chelsea zou wederom de geldbuidel willen opentrekken, aldus het Italiaanse Calcio Mercato. Volgens de website zou de club van Roman Abramovich nu zijn zinnen hebben gezet op Ajax' vice-aanvoerder Rafael van der Vaart en al een bod van veertig miljoen euro willen doen.
Van der Vaart leeft op dit moment in onmin met zijn trainer Ronald Koeman. Hoewel beide partijen zeggen dat de onenigheden uit de wereld zijn verholpen, melden bronnen binnen Ajax dat dit tot op heden nog niet zo is. Het talent van Ajax heeft altijd al gezegd dat hij nog wel een seizoen bij de Amsterdamse club wil blijven, maar de ontstane situatie kan leiden tot een mogelijk vertrek.
Chelsea zou een bedrag van ongeveer veertig miljoen euro over hebben voor de aanvallende middenvelder, een bedrag dat andere mogelijk geīnteresseerde clubs als Real Madrid, Barcelona en Manchester United zou kunnen afschrikken. Nu is Chelsea al met vele spelers in verband gebracht en of het daadwerkelijk tot een transfer komt is nog maar zeer de vraag.
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:22 schreef Chadi het volgende:
Nou als ze dat willen betalen mogen ze hem hebben hoorAlleen vind ik Chelsea geen verbetering ten opzichte van Ajax behalve als je het financieel beter wil hebben. Op sportief gebied ga je achteruit.
Dus toch crisisquote:Van der Vaart leeft op dit moment in onmin met zijn trainer Ronald Koeman. Hoewel beide partijen zeggen dat de onenigheden uit de wereld zijn verholpen, melden bronnen binnen Ajax dat dit tot op heden nog niet zo is. Het talent van Ajax heeft altijd al gezegd dat hij nog wel een seizoen bij de Amsterdamse club wil blijven, maar de ontstane situatie kan leiden tot een mogelijk vertrek.
The horror.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:28 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dus toch crisisSCH heeft gelijk
wat meen ik?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:25 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
![]()
Je meen het he?
Chelsea zou ook al 24 miljoen voor Kompany over hebben.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:
40 miljoen Euro is zo'n 90 miljoen oude guldens, misschien dat zo'n rekensommetje aantoont over wat voor absurde bedragen het gaat. VdV is een groot talent, maar als Zidane "maar" een paar miljoen duurder was (in tijden dat men relatief meer betaalde voor speler), lijkt dit me een wild gerucht
Omdat ze voor komend seizoen 1 mega aankoop hebben gedaan komen er weer talloze geruchten. Nedved en Ronaldo worden ook genoemd, iedereen die bovengemiddelde kwaliteiten heeft gaat naar Chelsea. Ik geloof het pas als er een handtekening onder het contract staat, tot die tijd kan ik er alleen maar om glimlachenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:10 schreef zjroentje het volgende:
Chelsea zou ook al 24 miljoen voor Kompany over hebben.
Chelsea kan dit dus makkelijk betalen, en is momenteel ook de enige club die met zulke bedragen strooit.
Ik dus ook.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:16 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Omdat ze voor komend seizoen 1 mega aankoop hebben gedaan komen er weer talloze geruchten. Nedved en Ronaldo worden ook genoemd, iedereen die bovengemiddelde kwaliteiten heeft gaat naar Chelsea. Ik geloof het pas als er een handtekening onder het contract staat, tot die tijd kan ik er alleen maar om glimlachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |