abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 maart 2004 @ 00:53:24 #26
87353 marconmgn
voetbalkroeg
pi_17590052
Ik denk dat roda een puntje mee neemt uit de arena.
Ook psv laat punten liggen tegen feyenoord. Het verschil blijft dus 6 punten
Kom allemaal ook eens gezellig forummen op www.voetbalkroeg.nl
  dinsdag 9 maart 2004 @ 00:54:59 #27
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17590068
Alsof Zlatan wil presteren tegen een FC Twente...Die wacht totdat 'ie er 4 tegen Roda kan in mikken
pi_17590071
De glazen bollen zijn weer in de uitverkoop!
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 9 maart 2004 @ 00:59:57 #29
87353 marconmgn
voetbalkroeg
pi_17590123
Zlatan kan niet mikken
Kom allemaal ook eens gezellig forummen op www.voetbalkroeg.nl
  dinsdag 9 maart 2004 @ 01:31:30 #30
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_17590373
quote:
Op maandag 8 maart 2004 18:55 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Er is geen interesse in VDV. Die heeft namelijk al getekend bij Barca.

Verhalen cq geruchten over dat een speler uit Nederland voor 40 miljoen verkocht wordt moet je niet serieus nemen.
Dit soort geruchten kunnen niet waar zijn sinds Ajax een N.V. is en beursgevoelige informatie niet mag verzwijgen (of hoe je dat ook moet verwoorden). Als er een contract is wordt dat naar buiten gebracht. Geen officiële bevestiging = geen contract.
Life is what you make it.
pi_17591418
Nu.nl
quote:
AMSTERDAM - Ter ere van zijn 70e verjaardag heeft de gemeente Amsterdam Ajax-legende Bobby Haarms maandag benoemd tot Levend Monument. Wethouder Hannah Belliot verraste hem tijdens de uitzending van het AT5-programma FC Godenzonen met de onderscheiding wegens zijn grote betekenis voor de cultuurhistorie van de hoofdstad.

Volgens Belliot is Haarms hét levende voorbeeld van het sportief culturele erfgoed in Amsterdam.

De benoeming van Haarms tot monument is een eenmalige gebeurtenis. In totaal dragen 7000 gebouwen in de stad dit kenmerk. De voormalige hersteltrainer van Ajax is als 'grasmeester' nog altijd actief bij de Amsterdamse club.
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  dinsdag 9 maart 2004 @ 09:03:49 #32
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_17591640
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 08:32 schreef ChAoZ het volgende:
Nu.nl
[..]

Was wel een leuke uitzending op AT5. Dat 'levend monument' was leuk bedacht door de ambtenaren van Belliot (zal ze echt niet zelf bedacht hebben).
Er hoorde zo'n monumentenbordje bij dat normaal blauw-wit is, maar dat was nu rood-wit gemaakt.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_17593324
Zlatan is over 2 weken misschien wel weer goed genoeg voor een wedstrijdje
  dinsdag 9 maart 2004 @ 11:17:19 #34
82560 Ruud_Gullit
Feijenoord Rotterdam 4 life!
pi_17593434
quote:
Chelsea zou wederom de geldbuidel willen opentrekken, aldus het Italiaanse Calcio Mercato. Volgens de website zou de club van Roman Abramovich nu zijn zinnen hebben gezet op Ajax' vice-aanvoerder Rafael van der Vaart en al een bod van veertig miljoen euro willen doen.

Van der Vaart leeft op dit moment in onmin met zijn trainer Ronald Koeman. Hoewel beide partijen zeggen dat de onenigheden uit de wereld zijn verholpen, melden bronnen binnen Ajax dat dit tot op heden nog niet zo is. Het talent van Ajax heeft altijd al gezegd dat hij nog wel een seizoen bij de Amsterdamse club wil blijven, maar de ontstane situatie kan leiden tot een mogelijk vertrek.

Chelsea zou een bedrag van ongeveer veertig miljoen euro over hebben voor de aanvallende middenvelder, een bedrag dat andere mogelijk geīnteresseerde clubs als Real Madrid, Barcelona en Manchester United zou kunnen afschrikken. Nu is Chelsea al met vele spelers in verband gebracht en of het daadwerkelijk tot een transfer komt is nog maar zeer de vraag.
40 miljoen ???? Lijkt me beetje onzin dit.
pi_17593525
Nou als ze dat willen betalen mogen ze hem hebben hoor Alleen vind ik Chelsea geen verbetering ten opzichte van Ajax behalve als je het financieel beter wil hebben. Op sportief gebied ga je achteruit.
pi_17593557
40 miljoen?
Hmmmz
In Southern Sun
  dinsdag 9 maart 2004 @ 11:24:23 #37
30919 mitt
Michael Corleone
pi_17593574
voor 40 miljoen mag vdV wel weg hoor
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  dinsdag 9 maart 2004 @ 11:25:29 #38
82560 Ruud_Gullit
Feijenoord Rotterdam 4 life!
pi_17593589
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 11:22 schreef Chadi het volgende:
Nou als ze dat willen betalen mogen ze hem hebben hoor Alleen vind ik Chelsea geen verbetering ten opzichte van Ajax behalve als je het financieel beter wil hebben. Op sportief gebied ga je achteruit.
Je meen het he?
pi_17593605
Lijkt me bullshit. We zagen dat de handelswijze van Chelsea niet meer op deze manier verloopt, maar stil en zonder bedragen van te voren bekend te maken.

Als het wel klopt, dan zou ik het maar alvast accepteren voordat ze zich bedenken...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 9 maart 2004 @ 11:28:29 #40
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_17593641
quote:
Van der Vaart leeft op dit moment in onmin met zijn trainer Ronald Koeman. Hoewel beide partijen zeggen dat de onenigheden uit de wereld zijn verholpen, melden bronnen binnen Ajax dat dit tot op heden nog niet zo is. Het talent van Ajax heeft altijd al gezegd dat hij nog wel een seizoen bij de Amsterdamse club wil blijven, maar de ontstane situatie kan leiden tot een mogelijk vertrek.
Dus toch crisis SCH heeft gelijk
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_17593819
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 11:28 schreef ErikT het volgende:

[..]

Dus toch crisis SCH heeft gelijk
The horror.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_17594223
Voor 40 miljoen mag er een gouden strik omheen
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_17594970
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 11:25 schreef Ruud_Gullit het volgende:

[..]

Je meen het he?
wat meen ik?
pi_17595008
Nog een paar maanden en we staan weer te feesten op het Leidse
FEEST IN MEI OP HET LEIDSEPLEIN DENK!
  dinsdag 9 maart 2004 @ 12:49:15 #45
83628 BZ
aka Baza
pi_17595211
quote:
Nog een paar maanden en we staan weer te feesten op het Leidse
pi_17595424
Toch hoop ik sitekum erop dat ze allemaal blijven...
In Southern Sun
pi_17595550
40 miljoen Euro is zo'n 90 miljoen oude guldens, misschien dat zo'n rekensommetje aantoont over wat voor absurde bedragen het gaat. VdV is een groot talent, maar als Zidane "maar" een paar miljoen duurder was (in tijden dat men relatief meer betaalde voor speler), lijkt dit me een wild gerucht
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_17595726
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 13:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:
40 miljoen Euro is zo'n 90 miljoen oude guldens, misschien dat zo'n rekensommetje aantoont over wat voor absurde bedragen het gaat. VdV is een groot talent, maar als Zidane "maar" een paar miljoen duurder was (in tijden dat men relatief meer betaalde voor speler), lijkt dit me een wild gerucht
Chelsea zou ook al 24 miljoen voor Kompany over hebben.

Chelsea kan dit dus makkelijk betalen, en is momenteel ook de enige club die met zulke bedragen strooit.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_17595873
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 13:10 schreef zjroentje het volgende:

Chelsea zou ook al 24 miljoen voor Kompany over hebben.

Chelsea kan dit dus makkelijk betalen, en is momenteel ook de enige club die met zulke bedragen strooit.
Omdat ze voor komend seizoen 1 mega aankoop hebben gedaan komen er weer talloze geruchten. Nedved en Ronaldo worden ook genoemd, iedereen die bovengemiddelde kwaliteiten heeft gaat naar Chelsea. Ik geloof het pas als er een handtekening onder het contract staat, tot die tijd kan ik er alleen maar om glimlachen
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_17595887
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 13:16 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Omdat ze voor komend seizoen 1 mega aankoop hebben gedaan komen er weer talloze geruchten. Nedved en Ronaldo worden ook genoemd, iedereen die bovengemiddelde kwaliteiten heeft gaat naar Chelsea. Ik geloof het pas als er een handtekening onder het contract staat, tot die tijd kan ik er alleen maar om glimlachen
Ik dus ook.

Maar Chelsea is wel de enige club die dit soort bedragen kan ophoesten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')