Kansloze reactie weer van Speed. "Je hebt geen verstand van voetbal", lekker dooddoener. Voordat je zoiets roept, verdiep je dan eens in de selectie van Chelsea. Ik noem een aantal middenvelders: Makelele, Petit, Veron, Oliviera, Duff, Stanic, Cole. Bovendien lijken ze Nedved te willen strikken. Dus ik herhaal: geen plaats voor vdv bij Chelsea, helemaal niet voor 40 miljoen.quote:Blaaaaaa! Jij hebt geen verstand van voetbal en je weet al helemaal niet voor wie er wel plaats is en voor wie niet.
Er zijn geruchten dat Shaquile O'Neal weg wil uit LA, zou een mooie optie zijnquote:Op maandag 8 maart 2004 18:32 schreef jimjim1983 het volgende:
een spits van 2.02 m lijkt me wel leuk
quote:Op maandag 8 maart 2004 18:34 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Er zijn geruchten dat Shaquile O'Neal weg wil uit LA, zou een mooie optie zijn
Je hapt weer lekker.quote:Op maandag 8 maart 2004 18:33 schreef ErikT het volgende:
[..]
Kansloze reactie weer van Speed. "Je hebt geen verstand van voetbal", lekker dooddoener. Voordat je zoiets roept, verdiep je dan eens in de selectie van Chelsea. Ik noem een aantal middenvelders: Makelele, Petit, Veron, Oliviera, Duff, Stanic, Cole. Bovendien lijken ze Nedved te willen strikken. Dus ik herhaal: geen plaats voor vdv bij Chelsea, helemaal niet voor 40 miljoen.
Heerlijk he? Ik heb ook honger. Van die laatste twee snapte ik dat het een grapje was, dacht dat je serieus was met die eerste, so sew me. Maar er is volgens jou wel serieuze interesse? (...om weer ff ontopic te gaan)quote:Op maandag 8 maart 2004 18:38 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Je hapt weer lekker.
En die 40 miljoen, 60 en 87 miljoen waren geintjes. Die moet je dus niet serieus nemen. Maar dat snap jij blijkbaar niet.
Er is geen interesse in VDV. Die heeft namelijk al getekend bij Barca.quote:Op maandag 8 maart 2004 18:41 schreef ErikT het volgende:
[..]
Heerlijk he? Ik heb ook honger. Van die laatste twee snapte ik dat het een grapje was, dacht dat je serieus was met die eerste, so sew me. Maar er is volgens jou wel serieuze interesse? (...om weer ff ontopic te gaan)
edit: die 40 miljoen kwam ook van Rednaz, ik ken die niet, dus ja
Heeft al getekend bij Barca? Waar haal je dat vandaan? En ik herhaal, wat moet Barca met vdv? Lijkt me dat ze het middenveld/aanvallende middenveld redelijk vol hebben. Hoewel vdv op de bank natuurlijk nooit weg isquote:Op maandag 8 maart 2004 18:55 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Er is geen interesse in VDV. Die heeft namelijk al getekend bij Barca.
Verhalen cq geruchten over dat een speler uit Nederland voor 40 miljoen verkocht wordt moet je niet serieus nemen.
Sinds "Daar hoorden zij engelen zingen" heb ik toch wel bewondering gekregen voor die man. Zodra hij stopt met z'n werk zal hij dood neervallen. Er zal hier niemand aanwezig zijn die voor z'n plezier een Bobby Haarms training zal afwerken.quote:Op maandag 8 maart 2004 18:51 schreef Suijk het volgende:
Overigens is vandaag good ol' Bobby Haarms jarig: 70 wordt ie
Klopt. Helaas doet ie dat nu niet meer. Hij is 'Hoofd gras' ofzoiets. Wel typisch dat we al lang niets meer over het gras van de Arena hebben gehoord...quote:Op maandag 8 maart 2004 19:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Sinds "Daar hoorden zij engelen zingen" heb ik toch wel bewondering gekregen voor die man. Zodra hij stopt met z'n werk zal hij dood neervallen. Er zal hier niemand aanwezig zijn die voor z'n plezier een Bobby Haarms training zal afwerken.
Hij is achter de schermen druk bezig met het ontwikkelen van het juiste soort kunstgras voor de Arena, weet ik en daar zijn ze bij Ajax al heel ver mee.quote:Op maandag 8 maart 2004 19:47 schreef Suijk het volgende:
Klopt. Helaas doet ie dat nu niet meer. Hij is 'Hoofd gras' ofzoiets. Wel typisch dat we al lang niets meer over het gras van de Arena hebben gehoord...
van vi.nlquote:Onwennige rentree voor Zlatan Ibrahimovic
8/3/2004 22:39
Zlatan Ibrahimovic heeft maandagavond weer zijn eerste speelminuten gemaakt sinds zijn liesoperatie van vlak na de winterstop. Het was geen onverdeeld succes.
Ibrahimovic mocht maandag met Jong Ajax in Enschede weer voor het eerst opdraven tegen de reserves van FC Twente. Dat draaide uit op een teleurstelling, want de Amsterdammers kwamen niet verder dan 1-1 en kwamen daardoor niet dichter bij koploper Feyenoord, dat ook al punten liet liggen.
Ibrahimovic kreeg van trainer John van 't Schip een uur speeltijd gegund. Het was daarbij duidelijk dat de Zweed nog wedstrijdritme miste. 'In de eerste helft was Zlatan, en ook Stanley Aboraa, niet balvast', aldus Van 't Schip op de website van zijn club. 'Al met al onderscheidde Zlatan zich nog niet.'
en wat was zlatan slecht vanavondquote:Op maandag 8 maart 2004 23:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Zlatan is terug (en hoe)
[..]
van vi.nl
quote:Op maandag 8 maart 2004 19:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Sinds "Daar hoorden zij engelen zingen" heb ik toch wel bewondering gekregen voor die man. Zodra hij stopt met z'n werk zal hij dood neervallen. Er zal hier niemand aanwezig zijn die voor z'n plezier een Bobby Haarms training zal afwerken.
Dit soort geruchten kunnen niet waar zijn sinds Ajax een N.V. is en beursgevoelige informatie niet mag verzwijgen (of hoe je dat ook moet verwoorden). Als er een contract is wordt dat naar buiten gebracht. Geen officiële bevestiging = geen contract.quote:Op maandag 8 maart 2004 18:55 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Er is geen interesse in VDV. Die heeft namelijk al getekend bij Barca.
Verhalen cq geruchten over dat een speler uit Nederland voor 40 miljoen verkocht wordt moet je niet serieus nemen.
quote:AMSTERDAM - Ter ere van zijn 70e verjaardag heeft de gemeente Amsterdam Ajax-legende Bobby Haarms maandag benoemd tot Levend Monument. Wethouder Hannah Belliot verraste hem tijdens de uitzending van het AT5-programma FC Godenzonen met de onderscheiding wegens zijn grote betekenis voor de cultuurhistorie van de hoofdstad.
Volgens Belliot is Haarms hét levende voorbeeld van het sportief culturele erfgoed in Amsterdam.
De benoeming van Haarms tot monument is een eenmalige gebeurtenis. In totaal dragen 7000 gebouwen in de stad dit kenmerk. De voormalige hersteltrainer van Ajax is als 'grasmeester' nog altijd actief bij de Amsterdamse club.
Was wel een leuke uitzending op AT5. Dat 'levend monument' was leuk bedacht door de ambtenaren van Belliot (zal ze echt niet zelf bedacht hebben).quote:Op dinsdag 9 maart 2004 08:32 schreef ChAoZ het volgende:
Nu.nl
[..]
40 miljoen ???? Lijkt me beetje onzin dit.quote:Chelsea zou wederom de geldbuidel willen opentrekken, aldus het Italiaanse Calcio Mercato. Volgens de website zou de club van Roman Abramovich nu zijn zinnen hebben gezet op Ajax' vice-aanvoerder Rafael van der Vaart en al een bod van veertig miljoen euro willen doen.
Van der Vaart leeft op dit moment in onmin met zijn trainer Ronald Koeman. Hoewel beide partijen zeggen dat de onenigheden uit de wereld zijn verholpen, melden bronnen binnen Ajax dat dit tot op heden nog niet zo is. Het talent van Ajax heeft altijd al gezegd dat hij nog wel een seizoen bij de Amsterdamse club wil blijven, maar de ontstane situatie kan leiden tot een mogelijk vertrek.
Chelsea zou een bedrag van ongeveer veertig miljoen euro over hebben voor de aanvallende middenvelder, een bedrag dat andere mogelijk geïnteresseerde clubs als Real Madrid, Barcelona en Manchester United zou kunnen afschrikken. Nu is Chelsea al met vele spelers in verband gebracht en of het daadwerkelijk tot een transfer komt is nog maar zeer de vraag.
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:22 schreef Chadi het volgende:
Nou als ze dat willen betalen mogen ze hem hebben hoorAlleen vind ik Chelsea geen verbetering ten opzichte van Ajax behalve als je het financieel beter wil hebben. Op sportief gebied ga je achteruit.
Dus toch crisisquote:Van der Vaart leeft op dit moment in onmin met zijn trainer Ronald Koeman. Hoewel beide partijen zeggen dat de onenigheden uit de wereld zijn verholpen, melden bronnen binnen Ajax dat dit tot op heden nog niet zo is. Het talent van Ajax heeft altijd al gezegd dat hij nog wel een seizoen bij de Amsterdamse club wil blijven, maar de ontstane situatie kan leiden tot een mogelijk vertrek.
The horror.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:28 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dus toch crisisSCH heeft gelijk
wat meen ik?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:25 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
![]()
Je meen het he?
Chelsea zou ook al 24 miljoen voor Kompany over hebben.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:
40 miljoen Euro is zo'n 90 miljoen oude guldens, misschien dat zo'n rekensommetje aantoont over wat voor absurde bedragen het gaat. VdV is een groot talent, maar als Zidane "maar" een paar miljoen duurder was (in tijden dat men relatief meer betaalde voor speler), lijkt dit me een wild gerucht
Omdat ze voor komend seizoen 1 mega aankoop hebben gedaan komen er weer talloze geruchten. Nedved en Ronaldo worden ook genoemd, iedereen die bovengemiddelde kwaliteiten heeft gaat naar Chelsea. Ik geloof het pas als er een handtekening onder het contract staat, tot die tijd kan ik er alleen maar om glimlachenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:10 schreef zjroentje het volgende:
Chelsea zou ook al 24 miljoen voor Kompany over hebben.
Chelsea kan dit dus makkelijk betalen, en is momenteel ook de enige club die met zulke bedragen strooit.
Ik dus ook.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:16 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Omdat ze voor komend seizoen 1 mega aankoop hebben gedaan komen er weer talloze geruchten. Nedved en Ronaldo worden ook genoemd, iedereen die bovengemiddelde kwaliteiten heeft gaat naar Chelsea. Ik geloof het pas als er een handtekening onder het contract staat, tot die tijd kan ik er alleen maar om glimlachen
Voor 40 miljoen?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:33 schreef Da_Sandman het volgende:
op het moment niet, maar moeten we em dan maar meteen wegdoen?
Voor 40 miljoen? Zeker! Daar kunnen we genoeg andere spelers voor halenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:33 schreef Da_Sandman het volgende:
op het moment niet, maar moeten we em dan maar meteen wegdoen?
Dat Ajax beter is als Chelsea.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
wat meen ik?
Snap je dat dan niet, het is voor een speler veel aantrekkelijker om NEC uit en Volendam thuis te spelen dan minimaal 2x per jaar tegen Newcastle, Liverpool, Arsenal of Man U te spelen. En in een sfeerloze omgeving presteer je ook makkelijker dan in een voetbalmaffe omgeving. De negatieve tendens in de media is ook voldoende reden om hier te blijven spelenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:51 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Dat Ajax beter is als Chelsea.
proef ik daar een vleugje cynisme?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Snap je dat dan niet, het is voor een speler veel aantrekkelijker om NEC uit en Volendam thuis te spelen dan minimaal 2x per jaar tegen Newcastle, Liverpool, Arsenal of Man U te spelen. En in een sfeerloze omgeving presteer je ook makkelijker dan in een voetbalmaffe omgeving. De negatieve tendens in de media is ook voldoende reden om hier te blijven spelen
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:
De negatieve tendens in de media is ook voldoende reden om hier te blijven spelen
Is Ajax ook. De kans dat je een Europese prijs bij Ajax pakt is vele malen groter dan bij Chelsea.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:51 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Dat Ajax beter is als Chelsea.
Momenteel is die verwaarloosbaar klein elk jaar weer (bij beide clubs) en dan kies je natuurlijk voor de enorm sterke competitie van Nederland waarin menig topvoetballer wekelijks zijn kunsten etaleert.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
Is Ajax ook. De kans dat je een Europese prijs bij Ajax pakt is vele malen groter dan bij Chelsea.
Als je toch verhuist verhuis dan naar een club die meer kans maakt op prijzen en chelsea valt daar zeker niet onder.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:54 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Momenteel is die verwaarloosbaar klein elk jaar weer (bij beide clubs) en dan kies je natuurlijk voor de enorm sterke competitie van Nederland waarin menig topvoetballer wekelijks zijn kunsten etaleert.
Voorlopig zitten ze nog in de CL en maken ze een goede kans de volgende ronde te bereiken. En als je hun elftal ziet, schat ik alleen Arsenal, Deportivo en Real hoger in. Ze worden niet voor niets als outsider genoemdquote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:57 schreef Chadi het volgende:
Als je toch verhuist verhuis dan naar een club die meer kans maakt op prijzen en chelsea valt daar zeker niet onder.
Hun elftal?? kom op zeg het is geen elftal het zijn eenlingen. Ze maken absoluut geen kans. De echte kanshebbers zijn Real, Bayern,Milan en Arsenal zelfs Machester hoeft het niet te wagen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Voorlopig zitten ze nog in de CL en maken ze een goede kans de volgende ronde te bereiken. En als je hun elftal ziet, schat ik alleen Arsenal, Deportivo en Real hoger in. Ze worden niet voor niets als outsider genoemd
Je vergeet SCUM.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:
In de CL spelen ze zeer constant. De topfavorieten zijn Arsenal en Real, maar daarna komen Chelski, Depor en Milan
Chelski is op dit moment aantrekkelijker dan Barça, zeker met het oog op Europees succes
IDD is het roulatiesysteem het probleem bij Chelsea. Daarom is Barca voetballend gezien aantrekkelijker dan Chelsea. Financieel gezien is Chelsea veel aantrekkelijker.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Chelski is wel iets meer dan een stelletje eenlingen. Ik heb ze dit seizoen toch redelijk vaak live zien spelen en het probleem is het roulatie systeem. In de CL spelen ze zeer constant. De topfavorieten zijn Arsenal en Real, maar daarna komen Chelski, Depor en Milan
Chelski is op dit moment aantrekkelijker dan Barça, zeker met het oog op Europees succes
Grygera is qua potentie een hele goeie.. SQD ook, je moet ze alleen ff wat tijd gunnen.. Chivu deed het in het eerste seizoen ook niet super, Zlatan ook niet..quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Zoals SQD en Grygera, bijvoorbeeld. Je kan genoeg spelers halen ja, maar of ze dan van grote kwaliteit zijn?
Bij Chelsea is het niet heel erg voetbalmaf hoor, valt nog wel mee.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Snap je dat dan niet, het is voor een speler veel aantrekkelijker om NEC uit en Volendam thuis te spelen dan minimaal 2x per jaar tegen Newcastle, Liverpool, Arsenal of Man U te spelen. En in een sfeerloze omgeving presteer je ook makkelijker dan in een voetbalmaffe omgeving. De negatieve tendens in de media is ook voldoende reden om hier te blijven spelen
Ik verwacht een stuntje van Porto vanavond. Voor het leven had ik persoonlijk ook voor Barça gekozen, maar als je prijzen wil pakken in Chelski een betere optiequote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Je vergeet SCUM..
En als ik Robben of VdV was had ik op zekers voor Barca gekozen eerlijk gezegd...
Vergeleken met Nederland wel. En is het niet op Stamfort Bridge, dan is het wel zo bij uitwedstrijden. Die sfeer heb je gewoon niet in Nederland. Daar kun je weinig aan doen, maar voor een speler spelen dat soort dingen ook mee.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:38 schreef ChAoZ het volgende:
Bij Chelsea is het niet heel erg voetbalmaf hoor, valt nog wel mee.
Denk je dat echt?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ik verwacht een stuntje van Porto vanavond. Voor het leven had ik persoonlijk ook voor Barça gekozen, maar als je prijzen wil pakken in Chelski een betere optie
daar twijfel ik ook geen moment aan, maar de keer dat ik op Stamford Bridge zat, viel de gekte me eigenlijk wel tegenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:55 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Vergeleken met Nederland wel. En is het niet op Stamfort Bridge, dan is het wel zo bij uitwedstrijden. Die sfeer heb je gewoon niet in Nederland. Daar kun je weinig aan doen, maar voor een speler spelen dat soort dingen ook mee.
Er zullen verdomd weinig voetballers zijn die een offer van Chelsea weigeren
vandaar mijn post in het begin van dit topic.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ajax is trouwens geinteresseerd in Zigic, een spits van Rode Ster Belgrado (2.02m)
Scoorde afgelopen weekend 4 goals..
In Spanje heb je te maken met Real, Valencia en Depor, waar Barça niet tegenop kan over een heel seizoen genomen. Arsenal is eenzame klasse in Engeland, die zullen niet snel voorbij gestreefd worden, maar de FA cup is ieder seizoen een reëele optie en die spreekt meer aan de de Coppa Del Rey.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Denk je dat echt?.
Chelsea heeft veel concurrentie in de Engelse competitie.. Meer dan een Barca (wat goed draait)..
Ik acht Chelsea niet in staat de race naar het kampioenschap te winnen van SCUM of Arse.. Daar is het simpelweg te weinig team voor..
Het Ajax topic is dan ook het voetbaltopic.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:27 schreef The_Hives het volgende:
leuk zo'n Ajax topic
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
Is Ajax ook. De kans dat je een Europese prijs bij Ajax pakt is vele malen groter dan bij Chelsea.
Hij doet 't!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:20 schreef Da_Sandman het volgende:test
hoevaak heeft chelsea wat gewonnen Europees?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:45 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat was vóór Abramovic. Als Chelsea nog even zo doorgaat, zie ik ze in een van de komende seizoenen best de CL winnen, heel misschien zelfs dit seizoen al.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
hoevaak heeft chelsea wat gewonnen Europees?![]()
De kans dat ze dit seizoen een Europese prijs pakken is groter voor Chelsea groter dan voor Ajax maar over alle seizoenen genomen heeft Ajax een veel grotere kans. Man United ligt er ook uit die zijn zeker ook slechter dan Chelsea. Pas 2 keer kwartfinale Europacup1 wauw chelsea is echt een grootmachtquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:05 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Dat was vóór Abramovic. Als Chelsea nog even zo doorgaat, zie ik ze in een van de komende seizoenen best de CL winnen, heel misschien zelfs dit seizoen al.
Europese prijzen zijn helaas te koop, zie ook Real.
Én : wie speelt er nog CL, en wie speelt er niet eens UEFA cup meer?
Feijenoord natuurlijk!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:05 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
...en wie speelt er niet eens UEFA cup meer?
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
De kans dat ze dit seizoen een Europese prijs pakken is groter voor Chelsea groter dan voor Ajax maar over alle seizoenen genomen heeft Ajax een veel grotere kans. Man United ligt er ook uit die zijn zeker ook slechter dan Chelsea. Pas 2 keer kwartfinale Europacup1 wauw chelsea is echt een grootmacht
Sinds kort wel ja, waarom anders wil iedereen er spelen?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:35 schreef Chadi het volgende:
wauw chelsea is echt een grootmacht
Of zullen we ze lekker laten denken dat ze kans hebben om iets in Europa te bereiken, zodat de klap weer harder aankomt straks?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:52 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Sinds kort wel ja, waarom anders wil iedereen er spelen?
10 jaar geleden was ajax een Europese grootmacht, nu niet meer, 10 jaar geleden stelde Chelsea niet veel voor, nu wel
simpel
nee johquote:Op woensdag 10 maart 2004 00:03 schreef baziz het volgende:
Jimmy Floyd.... iets voor ons?
Lijkt me wel leuk, maar kunnen we hem gebruiken?
is nog niet eens zo'n gek idee als Kezman weggaat van de zomer. Denk dat ie voor PSV heel nuttig kan zijn. Maar is ie ook wat voor Ajax?quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:05 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
nee joh
jullie hebben al superspitsen Sonck en Zlatan![]()
wij hebben slechts Kezman, dus wij hebben hem echt nodig
aangezien Kezman HE-LE-MAAL niks is volgens jullie
Past niet in het ajax systeem denk ikquote:Op woensdag 10 maart 2004 00:03 schreef baziz het volgende:
Jimmy Floyd.... iets voor ons?
Lijkt me wel leuk, maar kunnen we hem gebruiken?
Afgezien daarvan is zijn salaris niet op te brengen door Ajax.quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:09 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Past niet in het ajax systeem denk ik
Lazer eens op met je PSV in dit Ajax-topic.quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:13 schreef ASSpirine het volgende:
met Haisselbank heb je een constantere spits volgens mij, hij heeft al bewezen dat hij overal kan scoren, en veel
zou een geschenk uit de hemel zijn als hij naar PSV zou komen, maar zijn salaris is daar gewoon te hoog voor
en toch weet hij aan te passenquote:Op woensdag 10 maart 2004 00:21 schreef baziz het volgende:
ja maar daar wordt toch anders gevoedbalt als in nederland. Denk dat het idd meer een PSV type speler is.
Toch knap dat een relatief straatarme club als ajax al zo'n 6 europese bekers op zak heeftquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:05 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Europese prijzen zijn helaas te koop, zie ook Real.
Iets minder dan 10, maar vooruit. Altijd nog beter dan die 16 jaar dat we psv al zien afdruipen als het lachertje van europaquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:52 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Sinds kort wel ja, waarom anders wil iedereen er spelen?
10 jaar geleden was ajax een Europese grootmacht, nu niet meer, 10 jaar geleden stelde Chelsea niet veel voor, nu wel
simpel
Het één hoeft het ander toch niet uit te sluiten. Ik denk dat je met zekerheid kan stellen dat je geen lichting 71-74 meer krijgt, '95 zou incidenteel kunnen voorkomen. Maar op dit moment is Nederlands CL succes minder dan een promile, omdat de beste spelers weggekocht worden.quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:40 schreef kamagurka het volgende:
Toch knap dat een relatief straatarme club als ajax al zo'n 6 europese bekers op zak heeft
quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Het één hoeft het ander toch niet uit te sluiten. Ik denk dat je met zekerheid kan stellen dat je geen lichting 71-74 meer krijgt, '95 zou incidenteel kunnen voorkomen. Maar op dit moment is Nederlands CL succes minder dan een promile, omdat de beste spelers weggekocht worden.
De enige methode zou een fusie van grote 3 zijn en ik denk dat er dan ongeveer een burgeroorlog uitbreekt
Op dit moment is het Nederlandse clubvoetbal een factor in de marge. Dit jaar vliegt Ajax eruit tegen een Spaanse middenmoter, een Belgische topclub en een Europese Topclub.quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:52 schreef tong80 het volgende:
Vorig jaar verloren we in de kwartfinale in de 93ste minuut van de latere winaar.
Ajax zal altijd een factor blijven. Een periode zoals in 71-73 is voor niet één ploeg meer te realiseren.
Of je moet Seedorf kopen.
Dat zou wat zijn!quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:54 schreef golfer het volgende:
Ajax blijft altijd Ajax.
Lichting 71-74 of lichting 93-96.
We blijven terugkomen.
Ik voorspel lichting 2006-2007 onder Van Basten een grote toekomst toe.
En ga jij je nu maar zorgen maken over AZ en Roda Jc voordat je kan dromen over Europees voetbal.quote:Op woensdag 10 maart 2004 09:31 schreef Ruud_Gullit het volgende:jongens, ga je nou eerst maar is zorgen maken over Heerenveen en Twente voordat jullie verder dromen over het winnen van de CL.
Zie jij ergens "Feijenoord-topic" in de titel staan ofzo??quote:Op woensdag 10 maart 2004 09:37 schreef BZ het volgende:
[..]
En ga jij je nu maar zorgen maken over AZ en Roda Jc voordat je kan dromen over Europees voetbal.
Wat een onzin zeg vorig jaar was Ajax aardig ver gekomen met het A-junioren elftal. Als een seizoen goed draait en je hebt een goede bank zoals in 95 dan maak je gewoon kans.quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Het één hoeft het ander toch niet uit te sluiten. Ik denk dat je met zekerheid kan stellen dat je geen lichting 71-74 meer krijgt, '95 zou incidenteel kunnen voorkomen. Maar op dit moment is Nederlands CL succes minder dan een promile, omdat de beste spelers weggekocht worden.
De enige methode zou een fusie van grote 3 zijn en ik denk dat er dan ongeveer een burgeroorlog uitbreekt
quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:54 schreef golfer het volgende:
Ajax blijft altijd Ajax.
Lichting 71-74 of lichting 93-96.
We blijven terugkomen.
Ik voorspel lichting 2006-2007 onder Van Basten een grote toekomst toe.
Om je even uit de droom te helpen, als ze Milan hadden verslagen, hadden ze het zeker niet gered tegen Juve, Real of Inter (van wie dat seizoen al 2x kansloos verloren werd), dit seizoen liet al zien dat je zonder Chivu niks te zoeken hebt in de 1/8 finales, laat staan verder in het toernooiquote:Op woensdag 10 maart 2004 11:07 schreef Chadi het volgende:
Wat een onzin zeg vorig jaar was Ajax aardig ver gekomen met het A-junioren elftal. Als een seizoen goed draait en je hebt een goede bank zoals in 95 dan maak je gewoon kans.
Ze werden namelijk kansloos door Milan van de mat geveegdquote:Op woensdag 10 maart 2004 11:14 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Om je even uit de droom te helpen, als ze Milan hadden verslagen, hadden ze het zeker niet gered tegen Juve, Real of Inter (van wie dat seizoen al 2x kansloos verloren werd), dit seizoen liet al zien dat je zonder Chivu niks te zoeken hebt in de 1/8 finales, laat staan verder in het toernooi
Je bedoelt P2...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:36 schreef StevenWormer het volgende:
Nog een paar maanden en we staan weer te feesten op het Leidse
Je weet de resultaten van Milan om zover te raken neem ik aanquote:Op woensdag 10 maart 2004 11:18 schreef Chadi het volgende:
Ze werden namelijk kansloos door Milan van de mat geveegd![]()
Ik gaf aan dat ajax dan hoogstwaarschijnlijk in de 1/2 finales zou worden uitgeschakeld. Milan kon goed verdedigen, waardoor ze het gered hebben tegen Inter en Juve (zonder de briljante Nedved). Er lijkt bij sommigen het idee te bestaan dat ajax vorig jaar serieus kans had op de titel en dat is natuurlijk een lachertjequote:Op woensdag 10 maart 2004 11:38 schreef Chadi het volgende:
Ga hier dan niet verkondigen dat Ajax geen kanshebber was vorig jaar terwijl het team dat hem won volgens jou een bagger team was
Sowieso is het typisch milan om met 1-0 of 2-1 ofzo te winnen na een slechte wedstrijd. Ze zijn nog in staat om een club als volendam t spel te laten maken en dan met 1-0 van ze te winnen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 12:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ik gaf aan dat ajax dan hoogstwaarschijnlijk in de 1/2 finales zou worden uitgeschakeld. Milan kon goed verdedigen, waardoor ze het gered hebben tegen Inter en Juve (zonder de briljante Nedved). Er lijkt bij sommigen het idee te bestaan dat ajax vorig jaar serieus kans had op de titel en dat is natuurlijk een lachertje
quote:Op woensdag 10 maart 2004 12:27 schreef DIJK het volgende:
[..]
Ze willen niet weten dat Slovan Liberec minstens zo goed was.
Dat bedoel ik. Dat is geen 020, dus niet interessant voor jullie...quote:Op woensdag 10 maart 2004 13:28 schreef BZ het volgende:
[..]
![]()
Wie??
Internationaal vermaarde ploeg die AC Milan bijna uit de voorrondes v.d. CL knikkerde. Had dus ook de CLwinnaar kunnen zijn!quote:Op woensdag 10 maart 2004 13:28 schreef BZ het volgende:
[..]
![]()
Wie??
Uit hetzelfde land als Teplice, dat Feyenoord dit jaar uitschakelde, dus Feyenoord stond ook zo ongeveer met de Cup op de Coolsingelquote:Op woensdag 10 maart 2004 13:35 schreef DivineJester het volgende:
Internationaal vermaarde ploeg die AC Milan bijna uit de voorrondes v.d. CL knikkerde. Had dus ook de CLwinnaar kunnen zijn!
Oh, diequote:Op woensdag 10 maart 2004 13:35 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Internationaal vermaarde ploeg die AC Milan bijna uit de voorrondes v.d. CL knikkerde. Had dus ook de CLwinnaar kunnen zijn!
WAT?quote:Op woensdag 10 maart 2004 13:42 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Uit hetzelfde land als Teplice, dat Feyenoord dit jaar uitschakelde, dus Feyenoord stond ook zo ongeveer met de Cup op de Coolsingel
Jullie waren er net zo dicht bij als ajax vorig seizoenquote:Op woensdag 10 maart 2004 13:57 schreef DivineJester het volgende:
WAT?
Hebben WIJ de CHAMPIONS LEAGUE?
HOERA
PSV in de CL is als Oranje penalties laten nemen.......kansloos.quote:Op woensdag 10 maart 2004 13:50 schreef Chadi het volgende:
Gut die gefrustreerde PSV'ers ook
ik kan jullie frusties wel begrijpen ...come to dady
klopt, netzomin de 3-2 vorig jaar in Milan voldoende was. Zijn we daar ook weer over uitgeluld, volgende onderwerpquote:Op woensdag 10 maart 2004 13:59 schreef Speed1971 het volgende:
, het was niet voldoende punt uit.
Maar ze hebben er wel de Uefacup meegehaald.quote:Op woensdag 10 maart 2004 13:59 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
PSV in de CL is als Oranje penalties laten nemen.......kansloos.
Was ook weer zo leuk dat Hiddink (week of twee geleden in Studio Voetbal) en van Raaij (afgelopen maandag in Voetbal Insite) weer even moest benadrukken dat ze wel 10 punten hadden gehaald. Zo zielig, het was niet voldoende punt uit.
Ahhhh moet dat zieltje dat aanhalen. Wij verloren tenminste van de CL winnaar. Kunnen jullie niet zeggen. Jullie gaan er hoogst waarschijnlijk uitgeknikkerd worden door een Franse suptopperquote:Op woensdag 10 maart 2004 14:00 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
klopt, netzomin de 3-2 vorig jaar in Milan voldoende was. Zijn we daar ook weer over uitgeluld, volgende onderwerp
Of je leest de hele discussie even doorquote:Op woensdag 10 maart 2004 14:04 schreef Speed1971 het volgende:
Ahhhh moet dat zieltje dat aanhalen. Wij verloren tenminste van de CL winnaar. Kunnen jullie niet zeggen. Jullie gaan er hoogst waarschijnlijk uitgeknikkerd worden door een Franse suptopper![]()
Ajax in deze vorm hoeft wat mij betreft geen UEFA te spelen. Verspilde energie. Lekker focussen op de titel zodat PSV komend seizoen mag proberen via de voorronde CL af te dwingen........ik zie het nu al voor me...........weer UEFAquote:Op woensdag 10 maart 2004 14:01 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Maar ze hebben er wel de Uefacup meegehaald.
Kun je van Ajax dus niet zeggen.
Maarja, jullie kunnen nog wel even teren op die niet ter zake doende 1/4 finale plaats.
Moet een keer goedgaan lijkt me.quote:Op woensdag 10 maart 2004 13:59 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
PSV in de CL is als Oranje penalties laten nemen.......kansloos.
En volgend jaar in Europa weer kansloos door het gebrek aan ervaring van het gros van je spelers, na één ronde CLquote:Op woensdag 10 maart 2004 14:06 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ajax in deze vorm hoeft wat mij betreft geen UEFA te spelen. Verspilde energie. Lekker focussen op de titel zodat PSV komend seizoen mag proberen via de voorronde CL af te dwingen........ik zie het nu al voor me...........weer UEFA
En ik maar denken waarom staat Feyenoord op een plek die geen kans geeft voor Europees voetbalquote:Op woensdag 10 maart 2004 14:12 schreef DivineJester het volgende:
[..]
En volgend jaar in Europa weer kansloos door het gebrek aan ervaring van het gros van je spelers, na één ronde CL![]()
Weer kansloos.......er was maar 1 ploeg dit seizoen kansloos en dat was Feyenoord, en dat in de UEFA Cup...........quote:Op woensdag 10 maart 2004 14:12 schreef DivineJester het volgende:
[..]
En volgend jaar in Europa weer kansloos door het gebrek aan ervaring van het gros van je spelers, na één ronde CL![]()
Hoe frusti kan je zijn........quote:Op woensdag 10 maart 2004 14:20 schreef Dylan Dog het volgende:
Je hebt gelijk golfer: het gaat over Europees voetbal en daar heeft Ajax niks mee van doen...
0-1 in het voordeel van PSV,doelpuntenmaker DDquote:Op woensdag 10 maart 2004 14:20 schreef Dylan Dog het volgende:
Je hebt gelijk golfer: het gaat over Europees voetbal en daar heeft Ajax niks mee van doen...
PSV heeft gewonnen van Deportivo, dat lukt zelfs Juventus niet.quote:Op woensdag 10 maart 2004 14:25 schreef bramos-elvis het volgende:
Kortom, PSV heeft nog niks laten zien,
quote:Op woensdag 10 maart 2004 14:15 schreef StevenWormer het volgende:
En nogmaals, nog 2 maandjes en we staan te feesten op het leidse plein parkeerterrein voor de arena en lachen we extra hard omdat FEYENOOIT geeneens europees heeft gehaald hahahahaha
Alsof Mexes en Boumsong interesse hadden gehad in de Nederlandse competitie... Dat zijn jongens die via Auxerre de top in gaan, niet eerst via Ajax. Al gaat Boumsong naar Rangers, dus die had nog gekund.quote:Op woensdag 10 maart 2004 14:24 schreef BZ het volgende:
En als je Mexes en Boumsoung negeert en Escude en Grygera haalt komt het natuurlijk nooit meer goed.![]()
Het enige dat ik wil zeggen is dat de NL "top"teams vaak talenten over het hoofd zien, zelfs als die worden aangeboden door makelaars (Mancini). Mexes en Boumsoung zijn nog jong en willen prijzen winnen, anders gaat Boumsoung niet naar de Rangers. De kans dat Mexes een prijs wint bij Ajax is groter dan bij AJA.quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Alsof Mexes en Boumsong interesse hadden gehad in de Nederlandse competitie... Dat zijn jongens die via Auxerre de top in gaan, niet eerst via Ajax. Al gaat Boumsong naar Rangers, dus die had nog gekund.
Idd!quote:Op woensdag 10 maart 2004 09:38 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Zie jij ergens "Feijenoord-topic" in de titel staan ofzo??
Ajax heeft dan weer van juventus gewonnen, iets dat psv nog nooit is geluktquote:Op woensdag 10 maart 2004 14:47 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
PSV heeft gewonnen van Deportivo, dat lukt zelfs Juventus niet.
Maar goed, on topic: tegen wie speelt Ajax morgen?
flauw...
Het is meer een kwestie van een zwakke competitie. Mexes zit bij Auxerre beter dan bij Ajax. Franse competitie is veel sterker, dus zullen topclubs hem eerder ophalen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:27 schreef BZ het volgende:
[..]
Het enige dat ik wil zeggen is dat de NL "top"teams vaak talenten over het hoofd zien, zelfs als die worden aangeboden door makelaars (Mancini). Mexes en Boumsoung zijn nog jong en willen prijzen winnen, anders gaat Boumsoung niet naar de Rangers. De kans dat Mexes een prijs wint bij Ajax is groter dan bij AJA.
Ik heb het over dit jaar. Jullie niet, want dan ben je zo uitgeluld.quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:32 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ajax heeft dan weer van juventus gewonnen, iets dat psv nog nooit is gelukt
Wij hebben het over dat wij onderweg zijn naar het kampioenschap. Jullie niet, want dan ben je zo uitgeluldquote:Op woensdag 10 maart 2004 15:49 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik heb het over dit jaar. Jullie niet, want dan ben je zo uitgeluld.
Je hebt groot gelijk.quote:Op woensdag 10 maart 2004 16:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoho Speed, ik begin er niet over. Als Ajacieden over Europa beginnen, ga ik niet in een hoekje zitten wachten tot het weer over het kampioenschap gaat.
Ajax A1 - PSV A1 was dacht ik ook zaterdag, lijkt me een leukere wedstrijd.quote:Op woensdag 10 maart 2004 14:53 schreef Vom het volgende:
Zaterdag een kraker op het sportterrein van houten.
Houten D1- Ajax D1
Wedstrijd in de topklasse, ik ga ff kijken naar het broertje van Sneijder, die in dit team zit
(Kan ik goed voorspellen wanneer we zeker weer de CL pakken)
Best kans dat Zlatan zondag tegen Roda JC in de basis staat, al is het natuurlijk Koeman die bepaald of hij zal spelen.quote:Op maandag 8 maart 2004 23:05 schreef CAZZO het volgende:
ik zou hem zondag direct in basis tegen roda zetten
Hoho!! IK begon er ook niet over ventje:quote:Op woensdag 10 maart 2004 16:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoho Speed, ik begin er niet over. Als Ajacieden over Europa beginnen, ga ik niet in een hoekje zitten wachten tot het weer over het kampioenschap gaat.
Twas een even flauwe reactie terugquote:Op woensdag 10 maart 2004 14:47 schreef Dylan Dog het volgende:
PSV heeft gewonnen van Deportivo, dat lukt zelfs Juventus niet.
Maar goed, on topic: tegen wie speelt Ajax morgen?
flauw...
hehe Litmanen zien we dus ook nog dit jaar, gelukkig maar.quote:Ajax stond, na een vrije dag en een teambuildingdag, woensdag weer eens op het trainingsveld. En dat hebben de mannen van Koeman geweten, want bijna een uur lang was het conditietraining voor de Ajacieden. Tot tevredenheid van aanvoerder Jari Litmanen, die terugkeerde in de groep. Gevoetbald werd er ook nog, met als hoogtepunt een onwaarschijnlijk doelpunt van Zlatan Ibrahimovic.
Ajax.nl
Ik denk van niet. Bij de eerste echte groepstraining loopt ie weer wat op.quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
hehe Litmanen zien we dus ook nog dit jaar, gelukkig maar.
Laat de mensen maar naar het parkeerterrein gaan en de supporters naar het Leidse want daar is het dus 10x gezelliger hequote:Op woensdag 10 maart 2004 14:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je het nog herhalen?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik krijg het gevoel dat het geloof in eigen kunnen niet groot is, men hoopt nu al op een overwinning van de aardsvijand en dat niet eens stiekem. Komop waar is die bravoure, waar is die bluf?
ajacieden die Feyenoord aanmoedigen, dat is toch een lachertje?
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:06 schreef Chadi het volgende:
Hehehehe Hup FeyenoordKunnen we samen de titel met de Feyenoorders vieren in de kuip
wij zijn gewoon een omni-sportvereniging, wij zijn geen traditionele club, dat weten we onderhand welquote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:14 schreef Chadi het volgende:
Heb geen haat voor Feyenoord. Vind Feyenoord nog altijd eervoller dan die lampen ploeg.
Typische PSVer aan het woord.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:20 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
wij zijn gewoon een omni-sportvereniging, wij zijn geen traditionele club, dat weten we onderhand wel
net als Barcelona dat is(omni-sport)
alleen op een wat kleinere schaal en met wat minder successen
Mag ik U meedelen dat dat geen feit is?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:22 schreef Suijk het volgende:
Wij zijn de besten van de wereld.
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mag ik U meedelen dat dat geen feit is?
Aha,verleden tijd dusquote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Van Basten Cruijff en Bergkamp hebben het bewezen.
Nee hoor. Van Basten brengt tegenwoordig de jeugd naar wereldroem.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Aha,verleden tijd dus
correctie;van Basten doet een poging....quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor. Van Basten brengt tegenwoordig de jeugd naar wereldroem.
Herinner me geen poging van van Basten die niet slaagde.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
correctie;van Basten doet een poging....
Dan moet dit de eerste wordenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Herinner me geen poging van van Basten die niet slaagde.
Keep dreaming.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan moet dit de eerste worden
neuh,doen we niet.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Keep dreaming.
EK '92, halve finalequote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:28 schreef tong80 het volgende:
Herinner me geen poging van van Basten die niet slaagde.
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
EK '92, halve finale
Toen speelde ie al niet meer bij Ajax.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
EK '92, halve finale
maar daar gaat het nu niet omquote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Toen speelde ie al niet meer bij Ajax.![]()
't is toch het Ajax topic?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
maar daar gaat het nu niet om
Dat jullie liever korfballen dan de bal trappen is ons bekend.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:20 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
wij zijn gewoon een omni-sportvereniging, wij zijn geen traditionele club, dat weten we onderhand wel
net als Barcelona dat is(omni-sport)
alleen op een wat kleinere schaal en met wat minder successen
daar doen ze al aanquote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:36 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Misschien volgend jaar eens met waterpolo beginnen, daar zie ik v bommel nog grootse dingen doen
Klopt,maar wij lullen toch nooit off-topicquote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
't is toch het Ajax topic?
Hij werd dat jaar Europees voetballer van het jaar.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
EK '92, halve finale
En zwemmen, hockey, tennis etc...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
daar doen ze al aan
...honkbal...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
En zwemmen, hockey, tennis etc...
Maar die pingel misluktequote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij werd dat jaar Europees voetballer van het jaar.
Maar offtopic gaan we inderdaad niet nee!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
...honkbal...
De dames van PSV hebben de volgende EK -ronde bereikt. Kan zo snel m'n topic niet vinden dat ik er over heb geopend.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:36 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dat jullie liever korfballen dan de bal trappen is ons bekend.
Misschien volgend jaar eens met waterpolo beginnen, daar zie ik v bommel nog grootse dingen doen
Yup, maar dankzij die strafschop werd Denemarken uiteindelijk Europees kampioen. Dat hij met Milan de EC1 is een leuke pleister op de wonde, maar het is wel een van de dieptepunten in z'n carrièrequote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:38 schreef tong80 het volgende:
Hij werd dat jaar Europees voetballer van het jaar.
Dat jaar won Barcelona. Onder leiding van de Ajacied Cruijff.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:41 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Yup, maar dankzij die strafschop werd Denemarken uiteindelijk Europees kampioen. Dat hij met Milan de EC1 is een leuke pleister op de wonde, maar het is wel een van de dieptepunten in z'n carrière
Da's waar jaquote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:42 schreef tong80 het volgende:
Dat jaar won Barcelona. Onder leiding van de Ajacied Cruijff.
Dankzij een vrije trap van Ajacied Ronald Koeman als ik mij niet vergisquote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat jaar won Barcelona. Onder leiding van de Ajacied Cruijff.
Bakero nam de vrije trap. Waarna de Ex-Ajacied Koeman hem erin trapte.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 01:36 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dankzij een vrije trap van Ajacied Ronald Koeman als ik mij niet vergis
U weet wel, die Koeman wiens mindere broertje nu bij PSV weggaat omdat hem dat te min is?
Jullie praten wel vaker poep. Bedankt voor de punten voor Nederland in Europa he...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wij Ajacieden zeggen gewoon dat we de beste van de wereld zijn.
Je kan je bedankjes beter in Eindhoven neerzetten die nog nooit een tweede ronde heeft gehaaldquote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:00 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jullie praten wel vaker poep. Bedankt voor de punten voor Nederland in Europa he...
Je kunt beter UEFA Cup spelen en wat punten verzamelen dat alleen maar gelijkspelen in de CL en zo geen extreem hoog puntenaantal binnehalen. Toen PSV de kwartfinale van de UEFA Cup haalde, had het net zoveel punten als het grote Ajax van vorig seizoen. Dat heeft er dus niks mee te maken.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:29 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je kan je bedankjes beter in Eindhoven neerzetten die nog nooit een tweede ronde heeft gehaald![]()
Kan je even een lijstje posten met de behaalde punten van beide ploegen de afgelopen 5 jaar? Durf bijna te wedden dat Feyenoord dan misschien nog beter scoort dan Eindhovenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:38 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Je kunt beter UEFA Cup spelen en wat punten verzamelen dat alleen maar gelijkspelen in de CL en zo geen extreem hoog puntenaantal binnehalen. Toen PSV de kwartfinale van de UEFA Cup haalde, had het net zoveel punten als het grote Ajax van vorig seizoen. Dat heeft er dus niks mee te maken.
Ja maar dat is niet in Houtenquote:Op woensdag 10 maart 2004 17:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Ajax A1 - PSV A1 was dacht ik ook zaterdag, lijkt me een leukere wedstrijd.
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/trank04.htmlquote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:40 schreef Chadi het volgende:
[..]
Kan je even een lijstje posten met de behaalde punten van beide ploegen de afgelopen 5 jaar? Durf bijna te wedden dat Feyenoord dan misschien nog beter scoort dan Eindhoven
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:45 schreef Tony_Montana67 het volgende:
40e, auwauwauw dat moet pijn doen, nog achter Boavista en Slavia Praag
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:15 schreef DivineJester het volgende:
Dat geeft wel aan dat we aan Ajax de afgelopen jaren weinig te danken hebben. Ook wel grappig is trouwens dat Ajax net zo hoog wordt ingeschaald als Feyenoord en Utrecht. Europees worden ze dus als gelijkwaardig gezien. PSV staat jammer genoeg een stuk hoger.
Gun ze dit plezietje joh, veel hebben ze nietquote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:18 schreef BZ het volgende:
[..]
![]()
Yannis maakt het verschil: 2-0quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:30 schreef methodmich het volgende:
Roda thuis, traditioneel lastig. Wat wordt het?
Beetje een glas is half leeg of half vol verhaal.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:15 schreef DivineJester het volgende:
Dat geeft wel aan dat we aan Ajax de afgelopen jaren weinig te danken hebben. Ook wel grappig is trouwens dat Ajax net zo hoog wordt ingeschaald als Feyenoord en Utrecht. Europees worden ze dus als gelijkwaardig gezien. PSV staat jammer genoeg een stuk hoger.
Toch is het vreemd dat het spelen van UEFA net zoveel punten oplevert als het spelen in de CL.......quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:38 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Je kunt beter UEFA Cup spelen en wat punten verzamelen dat alleen maar gelijkspelen in de CL en zo geen extreem hoog puntenaantal binnehalen. Toen PSV de kwartfinale van de UEFA Cup haalde, had het net zoveel punten als het grote Ajax van vorig seizoen. Dat heeft er dus niks mee te maken.
Nope, overwinningen leveren meer punten op dan een gelijkspel. Een overwinning in de CL levert over het algemeen meer punten op dan een overwinning in de UEFA Cup. Vorig jaar speelde Ajax geloof ik 5x gelijk en won het 1x in de 2e ronde, heel knap, maar punten levert het nauwelijks opquote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:31 schreef Chadi het volgende:
Jah ikvind het een beejtje vreemde telling. CL spelen is zowat gedegradeerd door de UEFA. Je kan door dat puntensysteem beter kwartfinale UEFA halen dan kwartfinale CL.
Jawel maar dat doet niets af aan het feit dat het raar blijft dat het voor het punten systeem (nagenoeg) niet uitmaakt of je CL speelt of UEFA.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:33 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Nope, overwinningen leveren meer punten op dan een gelijkspel. Een overwinning in de CL levert over het algemeen meer punten op dan een overwinning in de UEFA Cup. Vorig jaar speelde Ajax geloof ik 5x gelijk en won het 1x in de 2e ronde, heel knap, maar punten levert het nauwelijks op
Maar hoe zit het nou precies stel je wint van Milan of je wint van RBC in EUropa krijg je daar dan evenveel punten voor of zit dat weer anders?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:33 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Nope, overwinningen leveren meer punten op dan een gelijkspel. Een overwinning in de CL levert over het algemeen meer punten op dan een overwinning in de UEFA Cup. Vorig jaar speelde Ajax geloof ik 5x gelijk en won het 1x in de 2e ronde, heel knap, maar punten levert het nauwelijks op
Milan heeft een hoog coëfficiënt, dus als je die verslaat krijg je meer punten, verlies je van een team met een laag coëfficiënt, verlies je een hoop punten. Een overwinning van RBC zal relatief weinig punten opleverenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:39 schreef Chadi het volgende:
Maar hoe zit het nou precies stel je wint van Milan of je wint van RBC in EUropa krijg je daar dan evenveel punten voor of zit dat weer anders?
Dit seizoen maakt het idd niet veel uit, maar dat komt vooral om dat Roma, Valencia, Liverpool en Barcelona een hoog coëfficiënt hebben. Maar een overwinning op Real, Bayern of Milan levert wel meer punten op dan een overwinning op Auxerre, Villarreal of Celticquote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:38 schreef Speed1971 het volgende:
Jawel maar dat doet niets af aan het feit dat het raar blijft dat het voor het punten systeem (nagenoeg) niet uitmaakt of je CL speelt of UEFA.
Achter AEKquote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:45 schreef Tony_Montana67 het volgende:
40e, auwauwauw dat moet pijn doen, nog achter Boavista en Slavia Praag
Dus een ploeg die hoog staat kan in feite heel veel verliezen?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:41 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Milan heeft een hoog coëfficiënt, dus als je die verslaat krijg je meer punten, verlies je van een team met een laag coëfficiënt, verlies je een hoop punten. Een overwinning van RBC zal relatief weinig punten opleveren
Bijna alleen maar verliezenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dus een ploeg die hoog staat kan in feite heel veel verliezen?
Nee hoor, je krijgt voor elke zege evenveel punten, wie je ook verslaat en met hoeveel ook. Jij verwart het nu met de FIFA-ranking.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:41 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Milan heeft een hoog coëfficiënt, dus als je die verslaat krijg je meer punten, verlies je van een team met een laag coëfficiënt, verlies je een hoop punten. Een overwinning van RBC zal relatief weinig punten opleveren
Zeker weten?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:00 schreef methodmich het volgende:
Nee hoor, je krijgt voor elke zege evenveel punten, wie je ook verslaat en met hoeveel ook. Jij verwart het nu met de FIFA-ranking.
ik verwacht een moeizame 1-0 overwinning met een doelpunt van Sonck... ben benieuwd hoe Escude het er vanaf zal brengen tegen de snelle Kone...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:30 schreef methodmich het volgende:
Roda thuis, traditioneel lastig. Wat wordt het?
Goh:quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Zeker weten?
Dan is de prestatie van ajax de afgelopen 5 jaar wel heel erg matig
in punten:quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:41 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Goh:
99/00 > 3e ronde Mallorca UEFA Cup
00/01 > 2e ronde ofzo tegen Lausanne Sports UEFA Cup
01/02 > Voorronde CL d'r uit tegen Celtic, verder 1 of 2e ronde d'r uit tegen Kopenhagen UEFA Cup
02/03 > Kwartfinale CL d'r uit tegen Milan
03/04 > 4e Plaats CL poule
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:32 schreef StarGazer het volgende:
1 x melden is genoeg hoor
Gek toch dat ook niemand de prestaties van psv helder voor ogen staat, behalve dat ze al tot 7 keer toe de voorronde CL niet hebben gehaald.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Zeker weten?
Dan is de prestatie van ajax de afgelopen 5 jaar wel heel erg matig
Hangt ervan af. Als je via de CL in de UEFA Cup komt en nog wat duels wint, pak je nog wat punten waar je eigenlijk niet direct recht op hebt.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:16 schreef jimjim1983 het volgende:
Als je wedstrijden in de CL verliest dan krijgen de landen van de winnende teams meer punten waardoor zij hoger blijven staan/ hoger komen te staan. dan schiet het ook niet op als je later nog wat punten in de uefa cup haalt. of werkt het zo niet?
Het 'grote' Ajax wat een spits van Roda over het hele veld gaat volgen?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:46 schreef baziz het volgende:
Aangezien het Ajax Roda topic dicht moest, hier nogmaals:
Yakubu is nog geblesseerd he, die hadden we mooi op Kone kunnen zetten. Nu moet Galasek hem maar op pakken.
Ik hoop op een 4-4-2 opstelling met Sonck en Anastasiou in de spitsen en Vd Vaart en Sneijder allebij aan de zijkanten op het middenveld.
En dan mag Pienaar na de rust er in komen![]()
En wat wordt de uitslag?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:46 schreef baziz het volgende:
Aangezien het Ajax Roda topic dicht moest, hier nogmaals:
Vind ik ook tyfus onzin of hij moe tgeblesseerd zijnquote:Op zondag 14 maart 2004 14:14 schreef gimme.shelter het volgende:
Wat een onzin dat Stekelenburg op de bank zit!!!!
Johquote:Op zondag 14 maart 2004 14:34 schreef Chadi het volgende:
waarom was die minuut stilte trouwens? Vanwege spanje?
ja ik kijk hie rop polsat en begrijp weinig pools snap jequote:Op zondag 14 maart 2004 14:37 schreef methodmich het volgende:
Heel goed Chadi.
Is goedquote:Op zondag 14 maart 2004 15:24 schreef Moody het volgende:
gefeliciteerd met het kampioenschap!
wij de beker, jullie kampioen...ik vind het prima![]()
Assist van Zlatan.quote:Op zondag 14 maart 2004 16:23 schreef methodmich het volgende:
Zlatan scoorde toch de 4e?
Jep Sparta is DE club van Rotterdamnquote:Op zondag 14 maart 2004 15:34 schreef twi het volgende:
Wie is 'wij' hier? Ik gun Sparta die beker wel
quote:Wie moet volgend seizoen Ronald Waterreus vervangen onder de lat bij PSV?
Maikel Aerts
Rob van Dijk
Dennis Gentenaar
Edwin van der Sar
Maarten Stekelenburg
Geert De Vlieger
Harald Wapenaar
Sander Westerveld
En ook van Edje afblijven!quote:Op zondag 14 maart 2004 16:42 schreef twi het volgende:
Had iemand deze al gezien?
[..]
Dat er sowieso een Wapenaar tussen staat laat wel zien dat ze het bij de VI niet zo'n prioriteit vinden om goeie polls in elkaar te draaienquote:Op zondag 14 maart 2004 16:43 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
En ook van Edje afblijven!.
Zolang Koeman die rare duikelaar als eerste doelman houdt ....quote:Op zondag 14 maart 2004 16:42 schreef twi het volgende:
Had iemand deze al gezien?
[..]
Eensch. Misschien dat Lobont in de etalage gezet wordt. Het is namelijk zonde om ofwel Lobont, ofwel Stekelenburg op de bank te zetten. Misschien wil Waterreus volgend jaar op de bank zitten bij Ajax, achter Stekelenburgquote:Op zondag 14 maart 2004 17:09 schreef popolon het volgende:
[..]
Zolang Koeman die rare duikelaar als eerste doelman houdt ....
Stekelenburg moet gewoon keepen.
Nee inderdaad! Ik vind 'm goed keepen hoor! Echt een uitstekende keeper die denk ik net een klein beetje beter is dan Stekelenburg. Maar ik vind het zonde als je straks een jonge ontevreden keeper hebt die kan uitgroeien tot een hele grote, maar die omdat 'ie het bankzitten zat wordt vertrekt naar, laten we een van der Bergh sfeertje aanhouden, Rayo Vallecano ofzo...quote:Op zondag 14 maart 2004 17:14 schreef methodmich het volgende:
Stelletje Bogdan-bashers. Die jongen doet niks verkeerd.
Nee, Arie kan lekker keepen.quote:Op zondag 14 maart 2004 17:20 schreef popolon het volgende:
Zo goed is Lobont niet, maar dat verkondig ik al sinds z'n komst.
Niets nieuws.
Arie zou een prima keeper zijnquote:Op zondag 14 maart 2004 17:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, Arie kan lekker keepen.![]()
Casillas uitgezonderd, voor de rest heb je gelijkquote:Op zondag 14 maart 2004 17:21 schreef methodmich het volgende:
Stekelenburg heeft tijd genoeg. Keepers horen pas rond hun 27e echt in de basis te staan bij een topclub.
Vandaag niet hoor. Normaal keept hij wel beter dan wat hij vandaag heeft laten zien.quote:Op zondag 14 maart 2004 17:20 schreef Inquistor87 het volgende:
Lobont doet het gewoon goed hoor.
De 2 doelpunten waren dekkingsfouten van Escudéquote:Op zondag 14 maart 2004 17:25 schreef Chadi het volgende:
Vandaag niet hoor. Normaal keept hij wel beter dan wat hij vandaag heeft laten zien.
Casillas en Buffon, voor de rest moeten keepers een beetje groeien en rijpen. Steek verhuren aan een subtopper. NAC ofzo.quote:Op zondag 14 maart 2004 17:24 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Casillas uitgezonderd, voor de rest heb je gelijk
Vertel eens wat nieuws.quote:Op zondag 14 maart 2004 17:26 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
De 2 doelpunten waren dekkingsfouten van Escudé
Als je als 21-jarige keeper het gewoon goed doet in de basis, waarom zou je er dan niet in staan? Dan pak je gewoon die 6 jaar extra ervaring, wat is daar mis mee?quote:Op zondag 14 maart 2004 17:21 schreef methodmich het volgende:
Stekelenburg heeft tijd genoeg. Keepers horen pas rond hun 27e echt in de basis te staan bij een topclub.
Deze keer had hij wel een vuile broekquote:Op zondag 14 maart 2004 17:27 schreef popolon het volgende:
Vertel eens wat nieuws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |