Voor een damesshirtje met korte mouwen en het overbekende voetballerlogo betaalde ik 55 euroquote:Op woensdag 22 december 2004 01:50 schreef Desiderius het volgende:
Kost dat nou zo'n tshirtje?
... Je begint het te snappenquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:32 schreef Skv het volgende:
Dat zijn de fucking duurste winkels uit de hele omgeving
Weet je zeker dat die bestaat, met capuchon?quote:Op woensdag 22 december 2004 19:08 schreef Skv het volgende:
Ja, dank je.
Maar ik wil weten waar ik dat vest kan halen.
Weet wel dat ze het in Enschede zowiezo niet verkopen.
Dus heeft iemand zown vest gezien? En de prijs toevalig ook?
[afbeelding]
Deze dus, maar dan met een capuchon
Ik heb zelf een redelijk aantal spullen van Bikkembergs, schoenen, shirtjes en trui. Waaronder een trui met een capuchon, de trui was 132 euro, staat ter hoogte van je hart een embleem zeg maar, dus niet zo'n mega print op de voor/achterkant. Zit erg lekker trouwens. Maar een echt vest met een rits die helemaal tot beneden doorloopt en met capuchon heb ik nog nooit gezien. In Eindhoven bij Le Mans, Barrows, Tradition en Granville verkopen ze redelijk wat Bikkembergsquote:Op woensdag 22 december 2004 12:41 schreef Skv het volgende:
Maar ze hebben het er niet.. Wat kost zeg maar een bikkembergs vest (met rits in het midden) met een capuchon?
Als het veel te duur is ga ik namelijk niet in andere steden zoeken.. Wie weet dit
fake!quote:Op donderdag 30 december 2004 18:30 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
aan
[afbeelding]
uit
[afbeelding]
Logo borst
[afbeelding]
Rug zwart logo (groot)
Die is echt superfake. Ik ken de collectie van dit seizoen en vorig seizoen van Bikkembergs Sport (de 'voetballijn') en deze heb ik er zeker niet bij zien staan. Dus of hij is heel oud of hij is hartstikke nep en ik denk het laatste.quote:Op donderdag 30 december 2004 18:30 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
aan
[afbeelding]
uit
[afbeelding]
Logo borst
[afbeelding]
Rug zwart logo (groot)
zo denk ik er eigenlijk ook overquote:Die is echt superfake. Ik ken de collectie van dit seizoen en vorig seizoen van Bikkembergs Sport (de 'voetballijn') en deze heb ik er zeker niet bij zien staan. Dus of hij is heel oud of hij is hartstikke nep en ik denk het laatste.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:30 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Die is echt superfake. Ik ken de collectie van dit seizoen en vorig seizoen van Bikkembergs Sport (de 'voetballijn') en deze heb ik er zeker niet bij zien staan. Dus of hij is heel oud of hij is hartstikke nep en ik denk het laatste.
Volgens mij is dat vest ook nep. Die kleur blauw( donkerblauw) zoals ik het nu op de foto zie, gebruiken ze nooit bij Bikkembergs, iig nooit eerder gezien, als ze blauw gebruiken is het die lichtblauwe(bekende) kleur blauw. Bovendien heb ik nog nooit een vest(dus met rits tot beneden) + capuchon gezien, ben erg benieuwd waar je dit hebt gekocht en hoeveel je er voor hebt betaald?????quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:30 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Die is echt superfake. Ik ken de collectie van dit seizoen en vorig seizoen van Bikkembergs Sport (de 'voetballijn') en deze heb ik er zeker niet bij zien staan. Dus of hij is heel oud of hij is hartstikke nep en ik denk het laatste.
Ik zou ze d'r maar afhalen. Want met fake-shit pimpen is niet de meest overtuigende manier.quote:Op donderdag 30 december 2004 18:30 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
aan
[afbeelding]
uit
[afbeelding]
Logo borst
[afbeelding]
Rug zwart logo (groot)
haha ja mooie foto vooral die ene met waarschijnlijk een nep von dutch spijkerbroek eronderquote:Op maandag 3 januari 2005 11:22 schreef WalfredGeesink het volgende:
Ik weet nu waar hij hem vandaan heeft!
http://www.marktplaats.nl(...)p3%3Fq%3Dbikkembergs
Mooi.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:36 schreef joriszss het volgende:
Bikkembergs.com is gewoon vernieuwd, oude site dus verwijderd. Maybe gaan ze de jeans collectie er ook opzetten. (ontbrak tot nu toe). In Tilburg (is vlakbij den Bosch), haal je tegenwoordig Bikkembergs bij Tatio I en Comme Ca.
Ik zie dus dit, en verder is dus niks klikbaarquote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:36 schreef joriszss het volgende:
Bikkembergs.com is gewoon vernieuwd
Ja dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:42 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik zie dus dit, en verder is dus niks klikbaar.
[afbeelding]
jA, koop dan iig nog zoiets:quote:
Mag hem zelf niet plaatsen maar de link is hier al meermaals genoemdquote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:13 schreef Yeahinho het volgende:
*schop*
Waar in (de omgeving van) Den Bosch kan ik dit alles vinden?
dat klopt ja. Ik heb dat shirt ook maar dan in 2 andere kleuren. Het is dus eigenlijk 1 shirt. Yildirum had hem in het rood met witte mouwen, ik heb hem in het zwart met grijze mouwen. Er zijn nog een paar andere kleurencombinaties btw. Ze zijn te koop bij players in utrecht.quote:Op zondag 13 februari 2005 12:42 schreef Yeahinho het volgende:
Als ik me niet vergis had Ugur Yildirim vorige week bij Studio Voetbal ook een Bikkembergs-shirt aan.
Jaja, die site van jou ken ik nou wel. Daar staat trouwens ook dat Bikkembergs niet in Den Bosch te koop is, dus wat heb ik eraanquote:Op zondag 13 februari 2005 13:02 schreef Fastcruiser het volgende:
[..]
Mag hem zelf niet plaatsen maar de link is hier al meermaals genoemd![]()
Alleen in Utrecht te koop? En hoe duur is zo'n shirt?quote:Op zondag 13 februari 2005 15:10 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
dat klopt ja. Ik heb dat shirt ook maar dan in 2 andere kleuren. Het is dus eigenlijk 1 shirt. Yildirum had hem in het rood met witte mouwen, ik heb hem in het zwart met grijze mouwen. Er zijn nog een paar andere kleurencombinaties btw. Ze zijn te koop bij players in utrecht.
klinkt mooi, kun je een foto plaatsen? want ik ben eigenlijk nog overtuigd wat Bikkembergs betreftquote:Op zondag 13 februari 2005 15:10 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
dat klopt ja. Ik heb dat shirt ook maar dan in 2 andere kleuren. Het is dus eigenlijk 1 shirt. Yildirum had hem in het rood met witte mouwen, ik heb hem in het zwart met grijze mouwen. Er zijn nog een paar andere kleurencombinaties btw. Ze zijn te koop bij players in utrecht.
ja of je koopt een echte voor 59 euro.quote:Op zondag 13 februari 2005 10:25 schreef mic_forever het volgende:
[..]
jA, koop dan iig nog zoiets:
[afbeelding]
Die "lijken" tenminste nog op de echte
Ik ben niet echt rond gaan kijken waar ze hem nog meer hebben, ik winkel meestal in utrecht omdat het dichtbij is. Daar zag ik hem hangen, dus ik dacht leuk shirt, en meteen gekochtquote:Alleen in Utrecht te koop? En hoe duur is zo'n shirt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |