Dit is up to date!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:36 schreef So_Addictive het volgende:
* schopje..
Mijn vriend is op zoek naar bikkembergs schoenen, we zijn van plan om a.s. Zondag naar Amsterdam te gaan dus kunnen we meteen kijken..
Er zijn hierboven al wat adressen genoemd maar ik vroeg me af of er nog meer waren???
B.V.D
Hmm, dank je!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:17 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Dit is up to date!
Paul Warmer in de Leidsestraat:
Heeft voor jongens nog maar een paar modellen van de tweede lijn (noppen over de hele zool, dus niet alleen achter).
Shoebaloo Koningsplein:
Heeft alleen tweede lijn, maar daar wel verschillende in, rode voetballer op de voorkant bijv.
Metz & Co Leidsestraat:
Geen schoenen meer, wel kleding.
Velvet Magna Plaza:
Geen schoenen, wel kleding.
Players PC Hooftstraat:
Geen schoenen, wel kleding.
Ik heb hem vandaag bij Velvet gezien in Amsterdam, Magna Plaza. 60 euro.quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:47 schreef Jeroen_M het volgende:
Weet iemand al waar ik dit t-shirt (voor welke prijs) kan krijgen?
[afbeelding]
Waar zit die winkel dan? ik kom best vaak in utrecht maar ben deze winkel nog nooit tegengekomen.quote:Op maandag 8 maart 2004 18:19 schreef Rollins het volgende:
Bij Chris in Utrecht hebben ze ook het een en ander. Ik heb daar een jas van bikkemsberg gekocht. Ik zou wel je creditcard meenemen, het is nogal prijzig.
Vlak bi (aan)j de mariaplaats. Wanneer je van Stairway to heaven naar de parkeergarage springweg loopt zit cris aan je rechterkant, richting de dom. Vroeger zat kareltje op de hoek, maar die zit er al zolang niet meer dat ik die niet kan noemen (tenzij je vroeger veel in utrecht kwam natuurlijk.quote:Op woensdag 30 juni 2004 04:23 schreef kultivate het volgende:
Waar zit die winkel dan? ik kom best vaak in utrecht maar ben deze winkel nog nooit tegengekomen.
Je hebt een goeie reden dat je zo laat ben met die schoenen vanwege al dat zandhappenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:05 schreef HAL9000S het volgende:
Hebben ze in Helmond ook die 'voetbalschoenen' liggen...ik ben een beetje laat maar ik MOET en ZAL die schoenen krijgen.
Nee, mijn vriend komt uit Helmond en we hebben de hele regio gehad... je kan nog proberen bij Van Arendonk in Eindhoven.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:05 schreef HAL9000S het volgende:
Hebben ze in Helmond ook die 'voetbalschoenen' liggen...ik ben een beetje laat maar ik MOET en ZAL die schoenen krijgen.
iedereen draagt ze al.quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:41 schreef kultivate het volgende:
Zo bijzonder vind ik die tshirtjes niet en die zijn iets van 60 euro. En als iedereen ze gaat dragen is het zeker niet iets wat ik ga kopen.
geen idee waar je dat shirt kunt krijgen...belangrijker nog: waar kan ik die heerlijke vent krijgen??quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:47 schreef Jeroen_M het volgende:
Weet iemand al waar ik dit t-shirt (voor welke prijs) kan krijgen?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:54 schreef Skv het volgende:
Ik heb laatst op internet wat vesten gezien van het merk Bikkembergs. Ze waren redelijk duur (rond de 180 euro geloof ik), maar zou er wel eens eentje willen passen oid.
Wie heeft ervaring met kleding van dit merk? Blijft het een beetje mooi, zit het lekker enzo?
En waar is het te koop? En tegen welke prijs?
Alvast bedankt.
ohja: website is:
http://www.bikkembergs.com
bijenkorfquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:43 schreef Skv het volgende:
Jammer dat ie roze is alleen
Waar zou je het in Enschede kunnen krijgen?
Ga iig de bijenkorf, men at work en Laxmi checken.
Tegengekomen en meegenomenquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:32 schreef Agrafes het volgende:
Is iemand dit shirt nog in een winkel tegengekomen?
[afbeelding]
moet en zal em hebben![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:55 schreef Silmarwen het volgende:
Nop probs.
Met dank aan So Addictive
Bij de bijekorf hebbe ze anders wel de schoenen staan, weet niet of ze er nu nogsteeds staan, ik hoorde van iemand die daar werkte dat ze de shirtjes ook hebben gehadquote:Op dinsdag 21 december 2004 19:16 schreef Thermo het volgende:
[..]
bijenkorfmen at work
laxmi
Forget it, geen modelijn te vinden daar hoor.
Alleen maar de sportlijnquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:11 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Bij de bijekorf hebbe ze anders wel de schoenen staan, weet niet of ze er nu nogsteeds staan, ik hoorde van iemand die daar werkte dat ze de shirtjes ook hebben gehad
wat ik zeg inderdaadquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:13 schreef Thermo het volgende:
[..]
Alleen maar de sportlijn![]()
![]()
Niet de modelijnen.
( En de schoenen blijven geweldig)
Nee nee, jij hebt het over de sportlijn shirtjes!quote:
hm.. de andere helft van de mensen niet, ik zie toch heel wat plaatjes van de sportlijn staan, maargoed jij je zin.quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:32 schreef Thermo het volgende:
[..]
Nee nee, jij hebt het over de sportlijn shirtjes!
En daar hebben wij het niet over.
Jaloers isquote:Op dinsdag 21 december 2004 19:18 schreef Thermo het volgende:
[..]
Tegengekomen en meegenomen![]()
Was de enige die er hing ook @ verso.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |