Ik liet me een beetje meeslepenquote:Op donderdag 11 maart 2004 21:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat is zeer knap hoe jij dat uit zijn post leest. zeer knap, echt.
Ik weet niet hoe zijn financiele situatie is... (de motor-vraagje is niet voor mij bedoeld hequote:Op donderdag 11 maart 2004 21:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je hebt wel gelijk, daar niet vanalleen ik kon het nergens vinden in zijn opmerking. en trouwens, als je een R6 kunt kopen, sluit dan ook een all risk af. hoef je ook niet bang te zijn voor glijers.
Heus wel, zeker goeie beginners motoren. MAar jij vroeg naar SS en geen nakedsquote:Op donderdag 11 maart 2004 21:34 schreef yup het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe zijn financiele situatie is... (de motor-vraagje is niet voor mij bedoeld he, ik heb al net genoeg gespaard voor een autorijbewijs, en als dat goed gaat eventueel ook nog eens een koekblik van <1000 euro
dus een R6 betalen is een beetje te hoog gegrepen voor mij.)
Tot nu toe goeie kandidaten:
ZZR, ZXR, VFR400, CBR600
CB500 ofzo? 500cc's, zijn dat geen goeie brommerts?
Suzuki GS 500 kopen - waar op letten? lees dit eens door.quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:34 schreef yup het volgende:
CB500 ofzo? 500cc's, zijn dat geen goeie brommerts?
dus valt die ZZR ook af.quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:38 schreef Makster het volgende:
[..]
Heus wel, zeker goeie beginners motoren. MAar jij vroeg naar SS en geen nakeds
Dit is ook een zenuwachtige fiets, nerveus weggedrag.. en heeft 100pk.quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dus valt die ZZR ook af.
Wat versta je onder dood? Duurd ook maar een halve seconde voordat je weer boven de 10.000 rpm zit. Valt allemaal best mee. Maar idd. Misschien ben je een beetje verwend.quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:47 schreef Rietvaerder het volgende:
ZXR400:
Stuur licht, is licht, remt goed, is onder de 10.000rpm DOOD, kom je daarboven, trekt het wel leuk, maar zeker niet spectaculair (ok ik ben verwend, dat kan ook. Maar ik vergelijk hem effe met mijn Bandit600 25kw). Toch erg leuk om op te beginnen...
Voor de VFR zelfde verhaal, uiterlijk vind ik persoonlijk wat minder.
CBR600, stuurt ook goed, wat meer power onderin (hoe meer cc, des te meer koppel), alleen zien de oudere (<96) wat ouderwets uit..
Geef eens een goeie voorbeeld van een motor die op jou bandit lijkt (qua eigenschappen he) en 25kw...quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:47 schreef Rietvaerder het volgende:
ZXR400:
Stuur licht, is licht, remt goed, is onder de 10.000rpm DOOD, kom je daarboven, trekt het wel leuk, maar zeker niet spectaculair (ok ik ben verwend, dat kan ook. Maar ik vergelijk hem effe met mijn Bandit600 25kw). Toch erg leuk om op te beginnen...
Voor de VFR zelfde verhaal, uiterlijk vind ik persoonlijk wat minder.
CBR600, stuurt ook goed, wat meer power onderin (hoe meer cc, des te meer koppel), alleen zien de oudere (<96) wat ouderwets uit..
ieder zijn eigen voorkeur, het beste is om gewoon uit te proberen door proefritten te maken. je 1e vraag was naar supersports en je hebt het al over sporttour gehad en nu over naked bikes.quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:53 schreef yup het volgende:
Geef eens een goeie voorbeeld van een motor die op jou bandit lijkt (qua eigenschappen he) en 25kw...
Ik bedoel een supersport met de eigenschappen van die bandit van hem, snap je?quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ieder zijn eigen voorkeur, het beste is om gewoon uit te proberen door proefritten te maken. je 1e vraag was naar supersports en je hebt het al over sporttour gehad en nu over naked bikes.
Beetje lastig. Een SS heeft een heel andere zitpositie als een Bandit. Komt nog eens bij dat de gemiddelde SS pas hoger zijn toeren zijn koppel krijgt. Een Bandit laag in de toeren.quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:33 schreef yup het volgende:
[..]
Ik bedoel een supersport met de eigenschappen van die bandit van hem, snap je?
Ok dat is duidelijk, en dus dat word proefritten voor hem, maar eerst de motorrijbewijs hale he?quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:37 schreef Makster het volgende:
[..]
Beetje lastig. Een SS heeft een heel andere zitpositie als een Bandit. Komt nog eens bij dat de gemiddelde SS pas hoger zijn toeren zijn koppel krijgt. Een Bandit laag in de toeren.
Tis eigenlijk appels met peren vergelijken als je het mij vraagt
Ok en hoe doe je dat met warm rijden? Dan kom je dus niet boven de 4000rpm ofzo, dus ben je sowieso de sloomstequote:Op donderdag 11 maart 2004 21:51 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat versta je onder dood? Duurd ook maar een halve seconde voordat je weer boven de 10.000 rpm zit. Valt allemaal best mee. Maar idd. Misschien ben je een beetje verwend.
ja en wens em succes ermee...met die nieuwe bijzonderequote:Op donderdag 11 maart 2004 23:07 schreef yup het volgende:
Ok dat is duidelijk, en dus dat word proefritten voor hem, maar eerst de motorrijbewijs hale he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |