je bedoelde mij toch?quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:00 schreef Patrick281 het volgende:
Post wel net in een ander topic .. dus gelezen zeker .. Niet dat het uitmaakt.
Iemand die kan helpen? Jullie rijden met motoren toch?quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:04 schreef yup het volgende:
Hey wie van jullie weet een goede beginnersmotor die op een supersport lijkt? Met plaatjes en specs enzo? Het is voor een oude klasgenoot, hij wil zijn motorrijbewijs halen. Let wel, geen naked ed gewoon iets wat op een supersport lijkt (a la R1, R6, Ninja enz. enz.). Als het kan, ook met voor en nadelen.
bvd.
quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:04 schreef yup het volgende:
Hey wie van jullie weet een goede beginnersmotor die op een supersport lijkt? Met plaatjes en specs enzo? Het is voor een oude klasgenoot, hij wil zijn motorrijbewijs halen. Let wel, geen naked ed gewoon iets wat op een supersport lijkt (a la R1, R6, Ninja enz. enz.). Als het kan, ook met voor en nadelen.
bvd.
Is dat jou ZXR 400? Kan je er meer over vertellen? En BTW het moet 25 kw zijn, en ik weet dat je dat wel kan laten doen op de meeste motoren.quote:
Het is al eerder gezegd volgens mij, maar een ZXR400, of eigenlijk alle SS 440 cc'tjes zijn prima beginners motoren !!quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:04 schreef yup het volgende:
bvd.
dat is em. toen ik em kocht was ie 25 kw, snel die kutplaatjes eruit gehaald!quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:10 schreef yup het volgende:
Is dat jou ZXR 400? Kan je er meer over vertellen? En BTW het moet 25 kw zijn, en ik weet dat je dat wel kan laten doen op de meeste motoren.
Laat 'meeste' maar weg. Grofweg een kwart van de verkrijgbare motoren zitten al op 25 kw of eronder, een kwart kan teruggetuned worden, en de rest (de helft dus) kunnen niet teruggetuned worden naar 25 kw. Just my ¤ 0.02quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:10 schreef yup het volgende:
[..]
Is dat jou ZXR 400? Kan je er meer over vertellen? En BTW het moet 25 kw zijn, en ik weet dat je dat wel kan laten doen op de meeste motoren.
Mooi, maar zijn de 600cc's die 25 kw zijn niet goed dan? Zijn die te snel/gevaarlijk ofzo? Want een R6 ofzo (25 kw natuurlijk) vind hij ook wel interessant...quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:13 schreef Makster het volgende:
[..]
Het is al eerder gezegd volgens mij, maar een ZXR400, of eigenlijk alle SS 440 cc'tjes zijn prima beginners motoren !!
Plaatjes vroeg je, hier heb je er een paar van die van mij.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze heeft full yoshimura uitlaat systeem, dynokit en K&N filter. Inmiddels ook andere knippers, duoseatcover, andere handvatten, RVS remleidingen. Enuhh nog wel wat dingen
ja ik ben er trots op![]()
Weet iemand van jullie toevallig wat het verschil is tussen ZXR en ZZR bij Kawasaki?quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat is em. toen ik em kocht was ie 25 kw, snel die kutplaatjes eruit gehaald!
Een 600cc supersport 25kw maken is net zoiets als een man zijn ballen afsnijdenquote:Op donderdag 11 maart 2004 21:16 schreef yup het volgende:
[..]
Mooi, maar zijn de 600cc's die 25 kw zijn niet goed dan? Zijn die te snel/gevaarlijk ofzo? Want een R6 ofzo (25 kw natuurlijk) vind hij ook wel interessant...
ZZR is een sport toer en ZXR is supersportquote:[..]
Weet iemand van jullie toevallig wat het verschil is tussen ZXR en ZZR bij Kawasaki?
quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat is em. toen ik em kocht was ie 25 kw, snel die kutplaatjes eruit gehaald!
Nee.quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..] je bedoelde mij toch?
Ok dat is nu duidelijk, en hebben jullie geen mooie voorbeelden van Suzuki, Yamaha, Honda en dergelijke, beginnersmotor, supersport-achtig uiterlijk, 25kw moet mogelijk zijnquote:Op donderdag 11 maart 2004 21:17 schreef PatrickM het volgende:
[..]
ZZR is een sport toer en ZXR is supersport
Tuurlijk zijn die wel goed, maar een ZXR400 is heel licht. Is dus een prima fiets om op te leren sturen. In theorie en in praktijk kan een ZXR400 dan ook sneller door een bocht als een R1 omdat ie lichter is.quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:16 schreef yup het volgende:
Mooi, maar zijn de 600cc's die 25 kw zijn niet goed dan? Zijn die te snel/gevaarlijk ofzo? Want een R6 ofzo (25 kw natuurlijk) vind hij ook wel interessant...
quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:20 schreef Makster het volgende:
In theorie en in praktijk kan een ZXR400 dan ook sneller door een bocht als een R1 Bandit600 omdat ie lichter is.
alleen ikke kan dat nog niet![]()
Ok, ik zal effe zoeken hoe die druit zien, iemand nog toevallig ervaringen met bovengenoemde brommerts?quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:20 schreef Rietvaerder het volgende:
VFR400, CBR600, ZXR400
Ok dat zal ik hem zeker vertellen, want bij 25kw maakt de motorinhoud toch geen moer uit (ok, wel dan, koppel natuurlijkquote:Op donderdag 11 maart 2004 21:20 schreef Makster het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn die wel goed, maar een ZXR400 is heel licht. Is dus een prima fiets om op te leren sturen. In theorie en in praktijk kan een ZXR400 dan ook sneller door een bocht als een R1 omdat ie lichter is.
alleen ikke kan dat nog niet![]()
Van welke wil je het weten..quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:22 schreef yup het volgende:
Ok, ik zal effe zoeken hoe die druit zien, iemand nog toevallig ervaringen met bovengenoemde brommerts?
Je vroeg beginners motoren .. dat zijn ook geen beginbudgetten.quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:16 schreef yup het volgende:
[..]
[..]
Weet iemand van jullie toevallig wat het verschil is tussen ZXR en ZZR bij Kawasaki?
Zie mijn edit van wat ik er van vind om een 600cc supersport 25 kw te maken...quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:21 schreef Rietvaerder het volgende:
R6 is niet via de originele manier op 25kw te zetten (Geen 2e typegoedkeuring voor), behalve als je hem uit Duitsland haalt en daar 25kw laat maken, zodat ze hem bij de RDW 25kw op kenteken kunnen zetten.
quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je vroeg beginners motoren .. dat zijn ook geen beginbudgetten.
Maar in 25Kw zijn ze natuurlijk niet heel snel, maar op een brommer kan je ook te hard door de bocht.
Allemaalquote:Op donderdag 11 maart 2004 21:22 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Van welke wil je het weten..
Dat is een zeer interessant punt wat je daar verteld... stel die gozer valt van zijn motortje, dan maakt het HEEL wat uit als dat een R6 uit '01 is of een ouwe Kawa ofzo uit '93. Sterk punt, echt.quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je vroeg beginners motoren .. dat zijn ook geen beginbudgetten.
Maar in 25Kw zijn ze natuurlijk niet heel snel, maar op een brommer kan je ook te hard door de bocht.
Je hebt gelijk, net als een 500 PK M5 terug laten tunen naar 100 pk, omdat ie anders gevaarlijk isquote:Op donderdag 11 maart 2004 21:24 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Zie mijn edit van wat ik er van vind om een 600cc supersport 25 kw te maken...
Een superkanon met +100PK laten castreren tot 34PK...
Dat vind ik not done
dat is zeer knap hoe jij dat uit zijn post leest. zeer knap, echt.quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:25 schreef yup het volgende:
Dat is een zeer interessant punt wat je daar verteld... stel die gozer valt van zijn motortje, dan maakt het HEEL wat uit als dat een R6 uit '01 is of een ouwe Kawa ofzo uit '93. Sterk punt, echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |