hehehequote:Op maandag 8 maart 2004 11:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook al 4 maanden af.
Bram was trouwens een keer grappig, toen hij Ellen vertelde dat hij hun dochter al "Britney"had aangegeven bij de burgerlijke stand. Je zag Ellen al wegtrekken.
quote:Op maandag 8 maart 2004 15:08 schreef dunn0w het volgende:
Ja ..stel je voor .. dat je kind britney heet ... vernoemd naar een achterbakse.. domme snol uit Amerikadie BTW ook NIET kan zinge
Wat dacht je van de inmiddels 20 jarige dochter van Joyce, van wie we nog niks wisten? Zou leuk zijn.quote:Op maandag 8 maart 2004 20:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het wordt warempel nog leuk, dit seizoen. Volgens Tuur heet Lizzy Lizzard, hahahahahahaha...
Tuur graaft zijn eigen graf, want wie aan Bettina komt, komt aan Bettina.
EN JOYCE MOET BLIJVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Dat heb ik altijd al geweten!"quote:Op maandag 8 maart 2004 19:33 schreef pberends het volgende:
LOL @ JP
"Je hebt altijd al niet gedeugd, whehehehe!"
Heerlijk dat lachje.
Koen Couwenbergquote:Op maandag 8 maart 2004 20:08 schreef RedGuy het volgende:
Kan er geen nieuwe Couwenberg familie lid opgetrommeld worden?
Nou ... dan is het toch helemaal stom om Bettina zo aan te pakken, want als die niks meer heeft te verliezen pakt ze uit.quote:Op maandag 8 maart 2004 20:20 schreef Wup het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom Tuur van Bettina af wil. Ze werkt hem zelden tegen. Of zou het zijn omdat ze info tegen hem heeft?
wat betreft Joyce kan ik hem geen ongelijk geven. Die werkt tegen de belangen van het ziekenhuis in toch?
Jaaaa dat kan leuk wordenquote:Op maandag 8 maart 2004 20:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nou ... dan is het toch helemaal stom om Bettina zo aan te pakken, want als die niks meer heeft te verliezen pakt ze uit.
Niet ingewikkeld gaan doen weet_ik_veel, ik vond hem leuk, Chris.quote:Op maandag 8 maart 2004 20:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Geinig als die Chris tegen Carlo's kar oploopt.
"Heb jij een bril nodig? Eerst kijken of iemand de lift in wil en dan kom jij met die lompe kar naar buiten!"
Misschien moet hij eerst even nadenken, want als Carlo met die lompe kar in de lift blijft staan, kan Chris er met die lompe kop niet in. Vol = vol!
Ja, ik vond 'm ook leuk, vooral toen hij met die paardenkop tegen de kar liep. Voor het eerst sympathie met Carlo ... nou ... dan weet je hoe erg Chris is.quote:Op maandag 8 maart 2004 20:29 schreef Wup het volgende:
Niet ingewikkeld gaan doen weet_ik_veel, ik vond hem leuk, Chris.
Dat niet, maar je bent weer lomp aan het doen.....quote:Op maandag 8 maart 2004 20:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ben ik hier nog maar alleen of zitten jullie gezamenlijk naar "De Erfenis" te kijken?
Hoezo? Omdat ik vind dat Chris een paardenkop heeft?quote:Op maandag 8 maart 2004 20:47 schreef Wup het volgende:
Dat niet, maar je bent weer lomp aan het doen.....
En dat terwijl Carlo zo beleefd bleef. Hij reed niet door na een aanrijding.quote:Op maandag 8 maart 2004 20:47 schreef soapie het volgende:
Ik vond Chris de eerste keer dat ik hem zag wel leuk, maar valt dat ff vies tegen. Wat een arrogante l*l is dat zeg. Vindt zichzelf noagal wat!!!!! Die gaat nog wel tegen de lamp lopen.....
Geweldig hoe hij tegen die Kar-lo aanliep!!!! Verdiende loon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |