Wie Ellen of Floor?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
Maar ja: Floortje gaat haar kind verliezen en dan kruipt Bram er toch nog overheen en dan staat de scheiding met LN voor de deur. Zo gaan ze uit de serie verdwijnen.
vind haar stem niks....en vind er gewoon niet mooi kijk naar lizzard hehehe en je weet genoeg die is mooiquote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat heb jij toch tegen Floor? Ze ziet er lekker uit, mooie ogen, twee lekkere -laat maar -. Ze heeft alleen maar lelijke knieën.
Ik vind zowel Lizzard als Floor lekker.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:41 schreef Basic het volgende:
vind haar stem niks....en vind er gewoon niet mooi kijk naar lizzard hehehe en je weet genoeg die is mooi
DoBrEllenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:41 schreef Wup het volgende:
Wie Ellen of Floor?
Haha, in soap vind ik die arrogantie soms wel leuk. Niels kan er ook wat van.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:35 schreef Basic het volgende:
je maar kyra is gewoon kyra lief en onschuldigmaar z'n arrogantie kop op tv vind ik gewoon irritant en in het echt al helemaal. dus liever een onschuldige koppie dan een arrongante kwal
en ben niet negatief hoor :-p
Waarom moet Floor dan ook mee?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
DoBrEllen
Communicatiefoutje?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:55 schreef Wup het volgende:
Waarom moet Floor dan ook mee?
Dat ruimt lekker op!!!!!!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:55 schreef Wup het volgende:
Waarom moet Floor dan ook mee?
Kyra? Schup die meid eruit! Wat een dooie mus!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:54 schreef Wup het volgende:
Haha, in soap vind ik die arrogantie soms wel leuk. Niels kan er ook wat van.
Kyra zie ik liever zo weinig mogelijk in beeld. Gelukkig heeft ze dat achterlijke pakje van vorige week uitgedaan, dat was al helemaal niet om aan te zien. Ik vind het gewoon een stom karakter. Fotografisch geheugen na een vage Victor-operatie oke, maar dat ze dan als 1e jaarsstudentje bij allemaal medische onderzoeken betrokken gaat worden slaat natuurlijk nergens op. Het hele mens irriteert me vreselijk. Net als Lieve met die stomme grijns op dr smoel.
Mag er voor mij ook wat lekkers in ONM achterblijven?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:59 schreef soapie het volgende:
Dat ruimt lekker op!!!!!!
Kyra mag dan saai zijn, die Chris is ook niks, arrogante kwal!!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kyra? Schup die meid eruit! Wat een dooie mus!
Ik vind knieen sowiezo al niet erg mooi, maar dit was wel heel extreem.quote:
Oeps, je hebt gelijk, ze stond er niet bij.....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Communicatiefoutje?
Lizzy mag blijven. Ik kan die Floor echt niet waarderen, wegwezen met dat kind....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
Mag er voor mij ook wat lekkers in ONM achterblijven?
Hahahaquote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:01 schreef pberends het volgende:
Ik vind knieen sowiezo al niet erg mooi
Nee, Tara is de mooiste. Ook al is ze hoerig hoerig.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:41 schreef Basic het volgende:
[..]
vind haar stem niks....en vind er gewoon niet mooi kijk naar lizzard hehehe en je weet genoeg die is mooi
Floor moet blijven. Lizzy ook, maar dan als reserve, voor als Floor ziek is .....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:02 schreef soapie het volgende:
Lizzy mag blijven. Ik kan die Floor echt niet waarderen, wegwezen met dat kind....
Volgens Claire is ze "plat en hoerig" ...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:02 schreef pberends het volgende:
Nee, Tara is de mooiste. Ook al is ze hoerig hoerig.
Plat? Waar?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Volgens Claire is ze "plat en hoerig" ...
Tara moet de rol van Bobby Fisher gaan spelen? Die werd in de kelder om zeep geholpen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:04 schreef pberends het volgende:
Gaat nog lache worden als Carlo's ideeen over de film gerealiseerd gaan worden. Lekker in het ziekenhuis' kelder mensen uitmoorden. Lijkt bijna wel op wat er echt gebeurd is.
Enne die Rusische roulette was toch ook daar????quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Tara moet de rol van Bobby Fisher gaan spelen? Die werd in de kelder om zeep geholpen.
Tja, dat was voor mij ook een reden om haar tieten eens grondig te bestuderen, maar ik denk dat Claire met "plat" bedoelt dat ze geen normen en waarden heeft .....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:05 schreef pberends het volgende:
Plat? Waar?
Ja, dat was met Duuk en Olaf.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:07 schreef soapie het volgende:
Enne die Rusische roulette was toch ook daar????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |