Renée mag wel weer eens een kerel aan de haak slaan, 't staat nu 3:6quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:55 schreef soapie het volgende:
Renee ook vond ik!!!!!
Ja ik vind het ook wel leuk dat er eindelijk weer wat met hem gebeurt.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:03 schreef Basic het volgende:
hehehe die de ruig is gewoon een batty boy hahaha
Er zijn leukere anderen voor in de plaats gekomen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:41 schreef Svensational het volgende:
Ja, je hebt al een paar mensen weggejaagd
Hey! Hey! Hey! Neem jij mijn taak over? Wil je me zo graag kwijt?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:41 schreef Svensational het volgende:
Volgende week in ONM:Lizzy en Tara ruziën over de vraag wie er verantwoordelijk is voor het verlies van Floors ongeboren kind. Duuk is zeer onaangenaam verrast, als blijkt dat hij het bed heeft gedeeld met een vrouw die werd geboren als man Carlo en Tara zijn er getuige van hoe het geruzie tussen JP en Arthur op een handgemeen dreigt uit te lopen.
Ja.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
Met wie praat hij nu? Lotte Krakeling?
Waar betaalt hij dat zuipen van? Daan heeft na zijn tv-kok-carrière ook een tijdje in de auto gemaft.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:35 schreef pberends het volgende:
Wat voor beroep heeft Duuk nu eigenlijk? Uitgaanszwerver?
Een krakeling is om op te vreten! Hmmmm!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:37 schreef pberends het volgende:
Ja.
Kut! Dat heb ik niet gezien ..... moet ik straks weer de tape terugspoelen....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:38 schreef pberends het volgende:
Voortaan langer rokje aantrekker Floor. Knieen zijn lelijk.
Ik hoop het. Beatrix = Bettina!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:40 schreef pberends het volgende:
Bertina blijft
Ik ook niet plaats die foto's effe als je wiltquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Kut! Dat heb ik niet gezien ..... moet ik straks weer de tape terugspoelen....
Ik heb geen tv in/out.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:44 schreef Basic het volgende:
Ik ook niet plaats die foto's effe als je wilt
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat een gladjakker, die Chris... Die is nog erger dan ik!
Nah, Daar mag de mode-politie wel eens langs.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:05 schreef Basic het volgende:
hahaha wat ziet die vriend van aafke er toch altijd leuk uit hahaha....hij weet wel wat de mode is
En een paar Angels om zijn kop te verbouwen?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:11 schreef soapie het volgende:
Nah, Daar mag de mode-politie wel eens langs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |