En wat koste het? Dat is natuurlijk waar BHFH subtiel achter probeert te komen.quote:Op maandag 8 maart 2004 17:14 schreef tjaweetjijhet het volgende:
ja in praag
quote:tjaweetjijhet - maandag 8 maart 2004 @ 17:15
zonder er voor te hoeven betalen trouwens
En de tegenpartij was op vakantie?quote:Op maandag 8 maart 2004 20:24 schreef nietzman het volgende:
Ik ben wel 'de local' geweest.
Mag dat ook?
Aan de laatste heb ik 2,5 jaar vastgezetenquote:Op maandag 8 maart 2004 20:26 schreef Grimm het volgende:
vakantie liefdes zijn tof..
nouhou! Nu moest ik weer aan Chris denkenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:08 schreef SeLang het volgende:
Mwah....
( Welke vakantieliefde is je bij gebleven? )
Sletquote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:12 schreef Ripley het volgende:
ik heb zeer regelmatig gezoend met locals
Turkije is ook een van de populairste bestemmingen voor vrouwelijke en homosexuele sex toeristen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 14:32 schreef Lemmeb het volgende:
Ik moet altijd kotsen als ik in Turkije van die dames bezig zie met minstens 10 jaar oudere dik besnorde Turken. Magoed, ze moeten dat natuurlijk uiteraard wel helemaal zelf weten
.
Je hebt nog nooit geneukt, maar wel sex met buitenlandse meiden ?quote:Op zondag 7 maart 2004 20:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Heb jij wel eens sex gehad met iemand van de locale bevolking waar jij op vakantie was? Ik wel dus, ik heb verschillende keren leuke meisjes ontmoet waar ik een kortstondige relatie mee heb gehad. Ook heb ik een ex vriendin van mij ontmoet op vakantie. Ik ben wel heel erg beducht tegenwoordig op dat buitenlandse meiden misschien op een paspoort uitzijn in plaats van gewoon een leuke tijd, of een vakantieliefde..Hoe zit het met jou?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |