abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 juli 2001 @ 08:32:55 #1
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_1257657
Voor mij was dat mijn eerste zoenvriendje, ik was 12
Hij heette Remy (17) en kwam ergens uit de buurt van Parijs. Ik vond dat zoenen helemaal nix, al dat geslobber en we stootten ook telkens tegen elkaars tanden.
Ik was dan ook al vrij snel over mijn kalverliefde heen en heb zo mijn eerste hart gebroken. (Jong geleerd...) Hebben het trouwens wel een tijdje volgehouden met brieven schrijven.
Toen ik een paar jaar later terug kwam, was hij er ook weer en dit maal was zijn verloofde ook mee!!
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 23 juli 2001 @ 08:37:31 #2
8389 astra
...met peugeot 307SW!
pi_1257668
Da's voor mij heel simpel:

Mijn huidige vriendin. We hebben elkaar twee jaar geleden ontmoet in Salou (Ja, Salou... Of all places!) en zijn nog steeds erg gek op elkaar , en gaan dan ook dit jaar samenwonen als de woningbouwvereniging ons een huisje laat uitkiezen...

Astra is papa! van Lars
  maandag 23 juli 2001 @ 09:10:02 #3
11729 killerkef
Veni, Vidi, Prutsum Erat
pi_1257717
Toen ik op schoolreisje was naar Rome heb ik daar een meisje uit Duitsland leren kennen. Ik was toen 17 en zij was 16.

Nu, 10 jaar later, schrijven we nog steeds brieven... en nu natuurlijk ook emails.

Vorig jaar heb ik haar weer eens opgezocht in Wurzburg.
Héérlijk om die herinneringen weer eens op te halen

maandag 23 juli 2001 @ 09:17:07 #4
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_1257725
jah dat weet ik ook nog wel

volgens mij was ik....ff denken 16 ofzo, en was toen ook helemaal gek op een meisje...zucht , ook voor het eerste mee gezoend enzo, ach je kent het wel.
maarja aan alle vakanties komt een eind.

Helaas heb ik haar nooit meer gesroken

To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  maandag 23 juli 2001 @ 10:36:31 #5
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_1257947
quote:
Op maandag 23 juli 2001 08:37 schreef astra het volgende:
Da's voor mij heel simpel:

Mijn huidige vriendin. We hebben elkaar twee jaar geleden ontmoet in Salou (Ja, Salou... Of all places!) en zijn nog steeds erg gek op elkaar , en gaan dan ook dit jaar samenwonen als de woningbouwvereniging ons een huisje laat uitkiezen...

Wat romantisch!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_1257948
Ja vorig jaar in Salou (uiterraard)
Ze was cheerleader van de Amsterdam Admirals en dus niet zo makkelijk te vergeten
Cuore Sportivo
  maandag 23 juli 2001 @ 10:38:29 #7
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_1257956
quote:
Op maandag 23 juli 2001 10:36 schreef alki het volgende:
Ze was cheerleader van de Amsterdam Admirals en dus niet zo makkelijk te vergeten
Aernout! HIER! *wijst*
  maandag 23 juli 2001 @ 11:09:50 #8
8389 astra
...met peugeot 307SW!
pi_1258138
quote:
Op maandag 23 juli 2001 10:36 schreef dutchie het volgende:

[..]

Wat romantisch!

Over romantisch gesproken, aanstaande woensdag is het precies 2 jaar geleden... Heb dus ook maar een leuk cadeautje gekocht, en gister kreeg ik te horen van haar dat ik die avond vrij moet houden, vanwege een verrassing... ben errug schieuwnierig...
Astra is papa! van Lars
pi_1258185
quote:
Op maandag 23 juli 2001 10:38 schreef Armageddon het volgende:
Aernout! HIER! *wijst*
Uhm...?
* niet snapt
  maandag 23 juli 2001 @ 11:16:36 #10
1687 poep
praat geen poep
pi_1258195
Tja, dat was een fransman, David....hmmmm...
Helaas niks mee gehad, wel heel veel oogcontact e.d. mar helaas verder niks.... (kwas te verlegen, denk ik...)
Gelukkig heb ik hem nog op een foto staan....
Oja, dit was ook in Salou....
houdt van spannend...
pi_1258205
1 heel erg leuk meisje uit belgie!

Verhaalmodus : Ik was met mijn ouders op vakantie naar La France (mijn ouders zijn naturist) dus gingen we naar een naturisten camping... na 1 dag een beetje 'lichaamlijke' problemen te hebben gehad ben ik daar een erg mooi en lief meisje tegen uit belgie waar ik een paar dagen mee ben opgetrokken...

Realy i was in love, ze moest snel weg dus het is uiteindelijk jammergenoeg nix geworden... anders had ik echt een BABE van een vriendin!

Ik heb ongv nog een halfjaar met haar geschreven maar tja dat ging ook dood Einde verhaal

That's it

The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_1258212
oe een meisje ontmoet in italie , lago di piano , op de camping , eerst veel contact mee gehad later niet meer , ik was toen even denken 16
pi_1258226
quote:
Op maandag 23 juli 2001 11:18 schreef Chandler het volgende:
1 heel erg leuk meisje uit belgie!

Verhaalmodus : Ik was met mijn ouders op vakantie naar La France (mijn ouders zijn naturist) dus gingen we naar een naturisten camping... na 1 dag een beetje 'lichaamlijke' problemen te hebben gehad ben ik daar een erg mooi en lief meisje tegen uit belgie waar ik een paar dagen mee ben opgetrokken...

Realy i was in love, ze moest snel weg dus het is uiteindelijk jammergenoeg nix geworden... anders had ik echt een BABE van een vriendin!

Ik heb ongv nog een halfjaar met haar geschreven maar tja dat ging ook dood Einde verhaal

That's it

Hmmm, ze hoefde dus niet te raden dat jij haar leuk vond?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 23 juli 2001 @ 11:39:54 #14
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1258308
Ik had er maar eentje, onstaan inderdaad op vakantie, en nog even doorgegaan dmv briefwisselingen en telefoon, totdat het echt niet mer ging verder.
Stéphanie Murat, even oud als mij, toen dus 17.
Een française, mooiste vrouw die ik ooit gezien heb, en waar ik een boel aan overgehouden heb, bijvoorbeeld mijn liefde voor rood haar (dat had ze namelijk), mijn liefde voor de Franse taal en uiteraard 'on y va'

hmm, dat waren nog eens tijden

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_1258496
Mijn laatste en natuurlijk eerste vakantieliefde
De laatste nacht dat ik in Rimini was, gingen we met een hele groep naar de Baia. Die jongen zat in dezelfde reisgroep als ik en ik had al met hem gepraat en ik vond hem al heeeel leuk, maarja hij had een vriendin in Nederland (onee heeft ). We hebben bijna de hele avond zitten praten (errug veel gelachen). Rond half 4 waren we helemaal dronken (jaja, Long Island ice tea) en moesten we de bus in. Ik kwam naast hem te zitten (wat een toeval) en na een beetje gevoos (hij wilde eerst niet zoenen) hebben we dan eindelijk in het hotel gezoend. die nacht ben ik bij hem gebleven. De volgende ochtend ben ik naar het strand gegaan en zag ik hem pas weer rond 3-en. Daarna hebben we de tijd alleen nog maar met z'n 2-en doorgebracht. Hij heeft zelfs zijn avondeten overgeslagen om bij mij te kunnen zijn (romantiek, jongens, dat heet nou romantiek )Om 7 uur zou de bus komen. Uiteindelijk kwam de bus pas om kwart over 10, waardoor we nog de tijd hadden om over 'ons' te praten.
Hij zei dat ie naar Utrecht zou komen, zodra ik weer terug was van vakantie en we het zeker zouden proberen.

Nu is er dus een tijd aangebroken, die bestaat uit: wachten, hopen en missen. Al denk ik zelf dat het over is. Hij heeft een vriendin, hij woont in Hengelo (ik in Utrecht) en tja, als ie al vreemdgaat op vakantie, denk ik niet dat ie het bij 1 houdt. Maarja we zien wel....

maandag 23 juli 2001 @ 12:14:01 #16
4593 Marty
Digi-babe
pi_1258527
Mijn huidige vriend.
Ik heb hem 3 jaar geleden in Spanje leren kennen.
In April ben ik naar Milaan verhuist om dichterbij elkaar te zijn (hij is Italiaans).
En afgelopen weekend heeft hij een huis gekocht waar we eind september gaan samenwonen!
Forza Juve!
  maandag 23 juli 2001 @ 18:42:51 #17
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_1261657
Mijn vrouw
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_1286287
Mijn man (al 16 jaar)
Als je negatief denkt over iets, wordt het altijd positiever dan je dacht.
pi_1287075
Ik heb zelf nooit een vakantieliefde gehad, maar mijn ouders hebben elkaar wel op vakantie ontmoet
pi_1389938
Nooit een vakantieliefde gehad, laat staan een "gewone" liefde..

Boeiuh!

pi_2196027
De vakantieliefde van dit jaar kan ik mij nog heel goed voor de geest halen. Echt een super mooi meisje uit Delft. Alleen door een kinderachtig iets van mijn zijde is het contact helaas verloren gegaan. En daar baal ik nog steeds erg van.
SCH- the pride of the- NORTH
pi_2216624
1 van mijn vriendinnen heb ik 4 jaar geleden ontmoet op IJsland en gaan nog steeds gezellig met elkaar om. Zie haar een paar keer per jaar.
pi_2216654
quote:
Op maandag 23 juli 2001 10:36 schreef alki het volgende:
hmm dat zegt niks ik woon met een van de mooiste van die cheerleaders samen, maar er zitten er ook bij waar je liever niet naast wakker wordt.

*al hebben de meesten een goddelijk lichaam

pi_2279200
Ik ben deze zomer voor het derde achtereen volgende jaar, met mn vakantie vriendin gegaan. Door het jaar heen schrijven en mailen we veel. En schrijven we ook over onze relaties. En zodra we elkaar we zien in de zomer, hebben we elkaar weer helemaal gevonden!!!
pi_2299411
En ik was 2 jaar geleden vreselijk verliefd op de reisleidster. Helaas had ze al een vriendje. De liefde kwam dus maar van 1 kant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')