Mijn huidige vriendin. We hebben elkaar twee jaar geleden ontmoet in Salou (Ja, Salou... Of all places!) en zijn nog steeds erg gek op elkaar , en gaan dan ook dit jaar samenwonen als de woningbouwvereniging ons een huisje laat uitkiezen...
Nu, 10 jaar later, schrijven we nog steeds brieven... en nu natuurlijk ook emails.
Vorig jaar heb ik haar weer eens opgezocht in Wurzburg.
Héérlijk om die herinneringen weer eens op te halen
volgens mij was ik....ff denken 16 ofzo, en was toen ook helemaal gek op een meisje...zucht , ook voor het eerste mee gezoend enzo, ach je kent het wel.
maarja aan alle vakanties komt een eind.
Helaas heb ik haar nooit meer gesroken
quote:Wat romantisch!
Op maandag 23 juli 2001 08:37 schreef astra het volgende:
Da's voor mij heel simpel:Mijn huidige vriendin. We hebben elkaar twee jaar geleden ontmoet in Salou (Ja, Salou... Of all places!) en zijn nog steeds erg gek op elkaar
, en gaan dan ook dit jaar samenwonen als de woningbouwvereniging ons een huisje laat uitkiezen...
quote:Aernout! HIER! *wijst*
Op maandag 23 juli 2001 10:36 schreef alki het volgende:
Ja vorig jaar in Salou (uiterraard)
Ze was cheerleader van de Amsterdam Admirals en dus niet zo makkelijk te vergeten![]()
![]()
quote:Over romantisch gesproken, aanstaande woensdag is het precies 2 jaar geleden... Heb dus ook maar een leuk cadeautje gekocht, en gister kreeg ik te horen van haar dat ik die avond vrij moet houden, vanwege een verrassing... ben errug schieuwnierig...
Op maandag 23 juli 2001 10:36 schreef dutchie het volgende:[..]
Wat romantisch!
quote:Uhm...?
Op maandag 23 juli 2001 10:38 schreef Armageddon het volgende:
Aernout! HIER! *wijst*
Verhaalmodus : Ik was met mijn ouders op vakantie naar La France (mijn ouders zijn naturist) dus gingen we naar een naturisten camping... na 1 dag een beetje 'lichaamlijke' problemen te hebben gehad ben ik daar een erg mooi en lief meisje tegen uit belgie waar ik een paar dagen mee ben opgetrokken...
Realy i was in love, ze moest snel weg dus het is uiteindelijk jammergenoeg nix geworden... anders had ik echt een BABE van een vriendin!
Ik heb ongv nog een halfjaar met haar geschreven maar tja dat ging ook dood Einde verhaal
That's it
quote:Hmmm, ze hoefde dus niet te raden dat jij haar leuk vond?
Op maandag 23 juli 2001 11:18 schreef Chandler het volgende:
1 heel erg leuk meisje uit belgie!Verhaalmodus
: Ik was met mijn ouders op vakantie naar La France (mijn ouders zijn naturist) dus gingen we naar een naturisten camping... na 1 dag een beetje 'lichaamlijke' problemen te hebben gehad ben ik daar een erg mooi en lief meisje tegen uit belgie waar ik een paar dagen mee ben opgetrokken...
Realy i was in love, ze moest snel weg dus het is uiteindelijk jammergenoeg nix geworden... anders had ik echt een BABE van een vriendin!
Ik heb ongv nog een halfjaar met haar geschreven maar tja dat ging ook dood
Einde verhaal
That's it
hmm, dat waren nog eens tijden
Nu is er dus een tijd aangebroken, die bestaat uit: wachten, hopen en missen. Al denk ik zelf dat het over is. Hij heeft een vriendin, hij woont in Hengelo (ik in Utrecht) en tja, als ie al vreemdgaat op vakantie, denk ik niet dat ie het bij 1 houdt. Maarja we zien wel....
quote:hmm dat zegt niks ik woon met een van de mooiste van die cheerleaders samen, maar er zitten er ook bij waar je liever niet naast wakker wordt.
Op maandag 23 juli 2001 10:36 schreef alki het volgende:
Ja vorig jaar in Salou (uiterraard)
Ze was cheerleader van de Amsterdam Admirals en dus niet zo makkelijk te vergeten![]()
![]()
*al hebben de meesten een goddelijk lichaam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |