quote:Op zondag 7 maart 2004 18:04 schreef Harry_Sack het volgende:
wat heb je nou weer gedaan??
Bootsy Collins - Freak To Freak (Single Version) - Sweat Band
Pink Floyd - Have a Cigarquote:Op zondag 7 maart 2004 18:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
![]()
Jamiroquai - Too young to die
Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond (Part One)quote:Op zondag 7 maart 2004 18:14 schreef ondeugend het volgende:
Pink Floyd - Great gig in the sky
Hoeft ook niet oud te zijnquote:Op zondag 7 maart 2004 21:50 schreef Fransman_nl het volgende:
Niet echt oud, maar toch: Guns N' Roses - Chinese Democracy
gaan we ranzig doen?quote:Op zondag 7 maart 2004 22:00 schreef RichardQuest het volgende:
Pet Shop boys - Go West
Goed idee....quote:Op zondag 7 maart 2004 22:44 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
gaan we ranzig doen?
Right said Fred - Too Sexy
wacht maar effe:quote:Op zondag 7 maart 2004 22:46 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Goed idee....
Sin With Sebastian - Shut Up, And Sleep With Me![]()
Oh verrek, die moet ik hebbenquote:Op zondag 7 maart 2004 23:34 schreef Harry_Sack het volgende:
Gotcha! - Words and music from da Lowlands
Ja, heb ik, jij ook?quote:Op zondag 7 maart 2004 23:36 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Oh verrek, die moet ik hebbenIk heb daar heel lang voor gezocht
![]()
Heb je MSN?
Bjork - Come To Me (String Tribute)
quote:Op zondag 7 maart 2004 23:39 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja, heb ik, jij ook?
Eurythmics - Who's That Girl
Get out of your rockin' chair grandmaquote:Op maandag 8 maart 2004 00:35 schreef Harry_Sack het volgende:
Terence Trent D'arby - Dance Little Sister
quote:Op maandag 8 maart 2004 01:20 schreef RichardQuest het volgende:
Led Zeppelin - Babe I'm Gonna Leave You
Ja, diequote:Op maandag 8 maart 2004 01:28 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Holly Valance
quote:Op maandag 8 maart 2004 11:29 schreef RichardQuest het volgende:
Joy Division - Atmosphere
"Yes You Can"quote:Op maandag 8 maart 2004 17:26 schreef koston het volgende:
A Tribe Called Quest - Can I Kick It?
Whuut voor het eerst dat ik op internet een yes fan tegen kom!!!quote:Op zondag 7 maart 2004 21:49 schreef Ferdo het volgende:
Yes - The Gates Of Delirium
quote:Op maandag 8 maart 2004 21:27 schreef Harry_Sack het volgende:
Zz Top - Sharp dressed man
beavis en butthead begint!
I guess I did tooquote:Op maandag 8 maart 2004 21:34 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Die vlieg
:'(
Net zaten ze The Beastie Boys - Pass The Mic af te zeiken....dus luisterde ik die
quote:Op maandag 8 maart 2004 21:45 schreef Harry_Sack het volgende:
Nu heb je weezer - crappy days
En blijkbaar met veel succes... ik ken het origineel zelfs niet.quote:[ Die heeft er ook eencover
van gemaakt (zoals tientallen anderen overigens)
Love Will Tear Us Apart niet?quote:Op maandag 8 maart 2004 22:12 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
En blijkbaar met veel succes... ik ken het origineel zelfs niet.![]()
Snap - Oops Up
Het ging toch om Paul Young's come back and stay for good this time ?quote:Love Will Tear Us Apart niet?
Bedoel je Paris ?quote:Op maandag 8 maart 2004 22:18 schreef Harry_Sack het volgende:
Parius - The Devil Made Me Do It
yep, typefoutje...quote:Op maandag 8 maart 2004 22:19 schreef manny het volgende:
[..]
Bedoel je Paris ?
Topnummer uit oude dagen
Ik bedoelde eigenlijk Love Will Tear Us Apartquote:Het ging toch om Paul Young's come back and stay for good this time ?
Timo20 pas op: stop met luisteren. Niet doen. Depri allert, depri allert.quote:Op maandag 8 maart 2004 22:23 schreef Timo20 het volgende:
Dido - Thank You (Live Acoustic)
quote:Op maandag 8 maart 2004 22:30 schreef manny het volgende:
[..]
Timo20 pas op: stop met luisteren. Niet doen. Depri allert, depri allert.
Oproep aan allen: houd het ziekenfonds betaalbaar en luister geen Dido. Niet doen. Echt niet doen.
In 1 woord: verschrikkelijk.
Sorry, excuses moest er even uit. Ik werk 9 uur per dag met Radio 538 en dus 10 keer life for rent...
quote:
quote:kut, b&b gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |