quote:Een berichtje van PDDAttentie!
Dames en heren, dit begint aardig op een *meldt- en smileytopic te lijken. Je zit hier al in een uitzonderingspositie omdat het een slowchatreeks is, maar als de inhoud helemaal nihil wordt, dan wordt deze reeks gesloten. (Zie ook de F.A.Q. m.b.t. tot reeksen)
quote:Let op!
De reeksen zijn in principe voor iedereen toegankelijk om mee te posten, niet om te verzieken, als je niets in een reeks te zoeken hebt, blijf er dan gewoon weg, anders ben je gewoon aan het trollen en volgt een ban.
En wederom een nieuwe waarschuwing voor NachtBar. Het gaat om de kwaliteit, niet om de kwantiteit. Bagger en spam dus niet. Wordt er door iemand gespamd en gebaggerd, ram dan op de topicreport knop. Dan komen de mods even kijken en puinruimen. Lukt het jullie NIET om de bagger uit NB te filteren, zijn wij helaas genoodzaakt de toko te sluiten.quote:Een berichtje van Yvonne:Extra regels voor reeksen
Geen eindeloze reeks smileys.
Geen "hoi, doei, goeiemorgen, ik ga naar de wc" en dergelijke.
Niet kunstmatig hooghouden, het is geen hooghoudtopic.
Reeksen die zich niet houden aan de bovenstaande extra regels voor reeksen worden onherroepelijk gesloten. Elke vervolg daarop dus ook.
Er geldt een reeksenstop. Nieuwe reeksen zullen dus gesloten worden, dit ter beoordeling van de moderators.
Let op!
De reeksen zijn in principe voor iedereen toegankelijk om mee te posten, niet om te verzieken, als je niets in een reeks te zoeken hebt, blijf er dan gewoon weg, anders ben je gewoon aan het trollen en volgt een ban.
Bron
D. Rose na-apertquote:Op zondag 7 maart 2004 16:42 schreef JaWi het volgende:
[insert kwaliteitspost]
Ik vind de titel maar zozo
[einde kwaliteitspost]
En goedenmiddag, wat er over is
Jerney pakt halverwege de show een M-16 en schiet iedereen neer die ooit bij Fok! gepost heeftquote:Op zondag 7 maart 2004 16:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:wat liev!
hallo allemaal, ik ben weer terug uit Duitsland, kijk nu even de herhaling van Idols.. ben benieuwd, niks zeggen he!
Haha, ssst nou!quote:Op zondag 7 maart 2004 16:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jerney pakt halverwege de show een M-16 en schiet iedereen neer die ooit bij Fok! gepost heeft
tx Bengeltje... en? hoe bevalt fok? nog niet helemaal naar wens? te langzaam? wel snel genoeg?quote:Op zondag 7 maart 2004 16:42 schreef Bengeltje het volgende:
Vroeg me al af waar de vorige was
Fok zonder NB zou toch vreemd zijn ,lijkt me
mooie titel trouwens Sharky, zal loesje zeker blij mee zijn
hoi Loesjequote:Op zondag 7 maart 2004 16:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:wat liev!
hallo allemaal, ik ben weer terug uit Duitsland, kijk nu even de herhaling van Idols.. ben benieuwd, niks zeggen he!
Niet zeggen! Hahaquote:Op zondag 7 maart 2004 16:47 schreef Dark_Killah het volgende:
Behalve dat Jerney haar m-16 pakte...
Nee niets..
BTW Wie had er het meeste stemmen bij idols ?
Er was gisteren een Fok! radio uitzending vanuit een feest waar alleen genodigden mochten komen. Vaag verhaal. Niet leuk.quote:Op zondag 7 maart 2004 16:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Haha, ssst nou!
Heb ik nog wat gemist hier?
Hoi Bengel!quote:Op zondag 7 maart 2004 16:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
hoi Loesje
was het leuk in Duitsland ,neem aan ook regen daar
nouja , hier schijnt nu het zonnetje , ookal is het wat zwakjes
Het was inderdaad niet zo'n briliante uitzending als normaalquote:Op zondag 7 maart 2004 16:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Er was gisteren een Fok! radio uitzending vanuit een feest waar alleen genodigden mochten komen. Vaag verhaal. Niet leuk.
Eigenlijk een dieptepunt qua radio uitzendingen. Sunchaser was ook speciaal gebanned van Fok
Maar ik heb het niet afgeluisterd, ik ben gaan stappen met de zus van ravenous en een vriendin van haar in Rotterdam.
Lekker nog sneeuw, hier alleen maar nattigheid vandaagquote:Op zondag 7 maart 2004 16:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hoi Bengel!
Regen? Nee, sneeuw.. maar geen regen.. en een heerlijk zonnetje ook inderdaad ook daar.
En hier nu ook, in het Noorden
Hoi Brightonquote:Op zondag 7 maart 2004 17:09 schreef brighton het volgende:
Regen en zonneschijn, maar geen regenboog hier
kwaliteitspost
Trouwens....hoi
Je bent een nerdquote:Op zondag 7 maart 2004 17:09 schreef Dark_Killah het volgende:
Hier is het lekker weer, lekker blauwe lucht.
Waarom zit ik eigenlijk binnen ?
Rust kan erg lekker zijn.quote:Op zondag 7 maart 2004 18:03 schreef Dark_Killah het volgende:
En toen was het stil in nachtbar
Dat moet ik met je eens zijn helaasquote:Op zondag 7 maart 2004 18:14 schreef Dark_Killah het volgende:
Ja hoor, maar het is zo fok!king saai hier.
quote:Op zondag 7 maart 2004 18:15 schreef Dark_Killah het volgende:
verveel hier met me mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |