quote:Een berichtje van PDDAttentie!
Dames en heren, dit begint aardig op een *meldt- en smileytopic te lijken. Je zit hier al in een uitzonderingspositie omdat het een slowchatreeks is, maar als de inhoud helemaal nihil wordt, dan wordt deze reeks gesloten. (Zie ook de F.A.Q. m.b.t. tot reeksen)
quote:Let op!
De reeksen zijn in principe voor iedereen toegankelijk om mee te posten, niet om te verzieken, als je niets in een reeks te zoeken hebt, blijf er dan gewoon weg, anders ben je gewoon aan het trollen en volgt een ban.
En wederom een nieuwe waarschuwing voor NachtBar. Het gaat om de kwaliteit, niet om de kwantiteit. Bagger en spam dus niet. Wordt er door iemand gespamd en gebaggerd, ram dan op de topicreport knop. Dan komen de mods even kijken en puinruimen. Lukt het jullie NIET om de bagger uit NB te filteren, zijn wij helaas genoodzaakt de toko te sluiten.quote:Een berichtje van Yvonne:Extra regels voor reeksen
Geen eindeloze reeks smileys.
Geen "hoi, doei, goeiemorgen, ik ga naar de wc" en dergelijke.
Niet kunstmatig hooghouden, het is geen hooghoudtopic.
Reeksen die zich niet houden aan de bovenstaande extra regels voor reeksen worden onherroepelijk gesloten. Elke vervolg daarop dus ook.
Er geldt een reeksenstop. Nieuwe reeksen zullen dus gesloten worden, dit ter beoordeling van de moderators.
Let op!
De reeksen zijn in principe voor iedereen toegankelijk om mee te posten, niet om te verzieken, als je niets in een reeks te zoeken hebt, blijf er dan gewoon weg, anders ben je gewoon aan het trollen en volgt een ban.
Bron
Geloof je niet ...quote:Op donderdag 4 maart 2004 04:10 schreef -SL- het volgende:
[..]
Dat altijd
maar niet in R&P
Je kent de tekstquote:Op donderdag 4 maart 2004 04:12 schreef PrintScreen het volgende:
Anything to get rid off me here Booster?
quote:Op donderdag 4 maart 2004 04:13 schreef B00STER het volgende:
[..]
Je kent de tekst
Je kent de achterliggende gedachte
dus hierbij dedicate ik de 2e single van the black eyed peas aan jou
Ik bedoel maar ... ik ben helderziendquote:Op donderdag 4 maart 2004 04:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
die was net op TMF, geen halve minuut terug
Zit aan de wijn dus het zicht wordt ook ietwat vertroebeldquote:Op donderdag 4 maart 2004 04:15 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik bedoel maar ... ik ben helderziend
Ok momenteel dubbelziend ... big deal![]()
Ik aan biertje ONE HUNDRED AND EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGHTYYYYYYYYYYYYYYYquote:Op donderdag 4 maart 2004 04:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zit aan de wijn dus het zicht wordt ook ietwat vertroebeld
Biertje ook erg lekkerquote:Op donderdag 4 maart 2004 04:16 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik aan biertje ONE HUNDRED AND EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGHTYYYYYYYYYYYYYYY
(11)
Amstelquote:Op donderdag 4 maart 2004 04:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Biertje ook erg lekker
HJ dan he
Bochtquote:Op donderdag 4 maart 2004 04:18 schreef B00STER het volgende:
[..]
Amstel
Nee jouw slootwater is A-merkquote:Op donderdag 4 maart 2004 04:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Bocht
Komt wel uit Arcen jahquote:Op donderdag 4 maart 2004 04:19 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee jouw slootwater is A-merk
Mietjuhhh bang hequote:Op donderdag 4 maart 2004 04:19 schreef PrintScreen het volgende:
Zijn bijna geen users dus onzinnig om een baggertopic te openen
Zijn geen modjes ookquote:Op donderdag 4 maart 2004 04:20 schreef B00STER het volgende:
[..]
Mietjuhhh bang he
Zou ik ook zeggen chicken.quote:Op donderdag 4 maart 2004 04:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zijn geen modjes ook
Wat heb ik aan een topic waar alleen jij in zou reageren als je zou durven en er verder niemand hier is om te reageren?quote:Op donderdag 4 maart 2004 04:21 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen chicken.
Vrij vertaald: pok pok pooooooooooooookquote:Op donderdag 4 maart 2004 04:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wat heb ik aan een topic waar alleen jij in zou reageren als je zou durven en er verder niemand hier is om te reageren?
Zin klopt niet maar je doet maar je best om me te begrijpen
*Ziet een kale kip en besluit hem maar niet te plukkenquote:Op donderdag 4 maart 2004 04:23 schreef B00STER het volgende:
[..]
Vrij vertaald: pok pok pooooooooooooook
quote:Op donderdag 4 maart 2004 04:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
*Ziet een kale kip en besluit hem maar niet te plukken
Dat beetje stro noem jij haarquote:Op donderdag 4 maart 2004 04:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
[afbeelding]
Trots is op haardos hoor!!!
En je wil me maar wat graag plukken moraalridder!
Ik was die kikker die die knappe prins werd!!quote:Op donderdag 4 maart 2004 04:32 schreef PrintScreen het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op donderdag 4 maart 2004 04:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/confused.gif" width="19" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]
Trots is op haardos hoor!!!
En je wil me maar wat graag plukken moraalridder!</div></blockquote>Dat beetje stro noem jij haar![]()
![]()
Geef me een kikker en dan pluk ik die![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |